Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жанды және жансыз табиғат

Пән:жаратылыстану
Мектеп:Мортық ОМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Кабдылуахитова А.Н.
Сынып:1
Қатысқандар:4
Қатыспағандар:-
Сабақ тақырыбы:
Өсімдіктер-тірі ағзалар
Сабақтың мақсаты
1.2.1.1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
Бағалау критерийлері
Барлық оқушылар:
+ Өсімдіктердің негізгі сипаттамалары мен олардың тіршілік формаларын анықтайды;
Көптеген оқушылар:
+ Қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды;
Кейбір оқушылар:
+ Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады
Тірек сөздер
жанды табиғат, жансыз табиғат, өсімдік, нысан.
Ресурстар
Бөлме өсімдіктері, жанды және жансыз заттардың суреттері
Күтілетін нәтижелер
Оқушылар:
- Оқушылар табиғаттағы жанды және жансыз заттарды ажырата алады;
- Өсімдіктердің тірі ағза ретіндегі негізгі ерекшеліктерін табады. Олардың өсетінін, қоректенетінін, тыныс алатынын және көбейетінін біледі;
- Зерттеу жұмысы барысында оқушылар бақылау, сараптау, қорытындылау дағдыларын жетілдіре түседі.
Сабаққа байланысты деректі материалдар
Сабаққа қатысты ескертпелер
Табиғатта тірі ағзалар мен жансыз заттар болады. Кейбір денелер бұрын тірі ағзалардың қатарында болған. Мысалы, өсімдіктерден, жануарлардың сүйектерінен жасалған әртүрлі заттар және азық-түліктер. Тірі ағзалар жансыз заттардан бірнеше белгілермен ерекшеленеді: олар өсуге, зат алмасуға (қоректену, тыныс алу), кюбеюге (ұрпақ қалдыру), қозғалуға және т.б. қабілетті. Сонымен қатар жанды ағзалардың ерекшеліктерінің бірі- тітіркенгіштік (ағзаның сыртқы әсерге жауап беру) реакциясы.

Жанды және жансыз табиғат
Суреттерден нелерді көріп тұрсың? Олардың қайсысы жанды табиғатқа жатады? Қайсысы жансыз табиғатқа жатады? Ал қайсысы бұрын тірі а Есте сақта!
Өсімдіктер -- тірі ағзалар. Олар өседі, қоректенеді, - тыныс алады, көбейеді. Жансыз табиғат нысандары өспейді, - қоректенбейді, тыныс алмайды және көбеймейді.
ғзаның бөлігі болған?

Кіріспе тапсырма.
Оқулықтың кіріспе мәтінін оқу. Қате жібермеу үшін оқушылардың назарын <<жанды>> және <<жансыз>> ұғымдарының анықтамасына аудару.
Тас пен өсімдік
Тас пен өсімдікті салыстыр. Нені байқадың? Өсімдіктердің тірі ағза екенін қалай білуге болады?

Зерттейік
Айналаңа қара. Қандай жанды табиғат нысандарын көріп тұрсың?
Зерттейік
Тапсырмаларды орындағаннан кейін шағын тәжірибе жүргізу. Оқушылардан үш жанды және жансыз затты табуды сұрау. Оқушылар жанды және жансыз заттардың суреттерін салады.

Пәнаралық байланыс
Дүниетану. Адамның әртүрлі тұрмыстық заттарды жасауы мен өмірде пайдалануын талқылау адамның айналадағы әлемге қалай бейімделетінін көрсетеді.

Қосымша тапсырмалар
Кейбір оқушыларға алдын ала дайындалып қойған екі өсімдікті ұсынуға болады. Оның бірі үнемі суарылған, екіншісі суарылмаған болсын. Оқушылар өсімдіктердің суреттерін салып, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін таба алады.
Бағалау
- Оқушылар жанды және жансыз заттарды ажырата алулары тиіс.
Жанды-жансыз
Оқушылар суреттерде салынған жанды ағзалар мен жансыз заттарды ажырата алады.
- Оқушылар бақылау, сараптау, дағдыларын жетілдіреді.
Жауабы
Жанды: ағаш, ит, гүл, қоңыз, құс.
Жансыз: сағат, тас, су, үстел, асықтар, домбыра, құс қауырсыны.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2. Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу
2. Рефлексия
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктер- тірі ағзалар
"Табиғат таң қаламын тамашаңа."
Сабақтың жүрісі
Құс. Құстардың қысқы тіршілігі
Тірі табиғат, өлі табиғат
Өсімдіктер мен аңдардың қысқы тіршілігі
Сайын мұратбеков "жусан иісі"
Иса Байзақов Жазғы кеш
Қош, сүйікті Әліппе
Кескіндеме өнерінің натюрморт жанры
Пәндер