Сабақтың тақырыбы. Сабақтың ортасы

Пән: математика
Мектеп: № 11 орта мектеп
Пән: математика: Күні: 23. 12. 2016
Мектеп: № 11 орта мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Машанова Айнаш
Пән: математика: Сынып: 1 Д
Мектеп: № 11 орта мектеп:

Қатысқандар саны: 25

Қатыспағандар саны: 0

Пән: математика: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: № 11 орта мектеп: Шамалар. Масса
Пән: математика: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: № 11 орта мектеп:

1. 2. 3. 1 Масса шамаларын ажыратады; оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшеу.

1. 2. 3. 3 Масса мәндерін, яғни кг, г өлшем бірліктерін салыстырады және амалдар орындайды.

Пән: математика: Тірек сөздер
Мектеп: № 11 орта мектеп: таразы.
Пән: математика: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: № 11 орта мектеп:

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді, білімді өмірде қолдана алады

Пән: математика: Жетістік критерийлері
Мектеп: № 11 орта мектеп:

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Пән: математика: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: № 11 орта мектеп: Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пән: математика: Пәнаралық байланыс
Мектеп: № 11 орта мектеп: Дүниетану, сауат ашу
Пән: математика: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: № 11 орта мектеп: Таныстырылым.
Пән: математика: Тілдік құзыреттілік
Мектеп: № 11 орта мектеп: Таразы, весы, weight
Пән: математика: Сабақ барысы
Пән: математика: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: № 11 орта мектеп: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән: математика:

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

Мектеп: № 11 орта мектеп:

Күннің көзі терезеден

Бізге, міне, қарап тұр

Сондай жақсы көңіл-күймен

Білімді ортаға саламыз,

«Бестік» баға аламыз.

- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

Пән: математика:

Сабақтың ортасы

14 минут

Мектеп: № 11 орта мектеп:

Ой қозғау

- Бұл не? (Таразы. )

- Ол не үшін керек? (Массаны өлшеу үшін керек. )

Кіріспе тапсырма.

Екі қораптың көзбен массасын салыстырады, қолмен ұстау арқылы анықтайды, таразымен өлшейді.

-Көрдіңіз бе, балалар, көзбен массасы туралы айтқанымыз дұрыс болмауы мүмкін, сондықтан нақты білу үшін таразымен өлшейді.

Масса - ол шама. Кез келген шаманы өлшеуге болады. Заттың массасын өлшеу үшін таразыны және негізгі өлшем бірлік ретінде килограмды пайдаланады. Таразы - заттың массасын анықтайтын құрал.

-Сендер таразыны қайдан кездестірдіңдер? (Оқушы жауаптарын тыңдаңыз. )

Таразының бірнеше түрі көрсетіледі, олармен жұмыс жасау тәсілі сұралады, түсіндіріледі.

Оқулықпен жұмыс.

  1. Кіртастардың массасын өсу ретімен айт.

Тақтаға сыртында массасы жазылған кіртастарының суреттері ілінеді. Оқушылар тапсырманы орындай отырып, әр кіртасындағы сан оның массасын білдіретінін түсінуі керек. Кіртастарын өсу ретімен орналастырады. Жауабы: 1 кг, 2 кг, 3 кг, 5 кг, 10 кг.

2. Бұл тапсырмада заттардың массалары килограммен берілгендіктен атаулы сандарды қосу немесе атаулы сандарды азайту қажет болады. Тапсырманы жалпы сыныппен орындатамын.

Жауабы: 2 кг; 10 кг; 3 кг; 9 кг; 3 кг; 8 кг.

3. Топтық жұмыс.

  1. 1-топ: Орындап көр. Таразыдағы екі жағдайда да бір заттың өлшеніп тұрғанынa және оның массасы 3 кг-ды көрсетіп тұрғанына назар аудару. Оқушыларға өзара дәлелдерін айтқызу, талдату. Жауабы: 3 кг,

2-топқа: Шығарып көр . Тапсырмада қанша килограмм қант бар екенін сурет бойынша анықтайды, жауабын жазады. Жазған нәтижеcін соңынан қорытындылап айтады. Жауабы: 3 қорапта - 3 кг, 5 қорапта - 5 кг.

3-топқа: Ойлан. Олар талдай отырып, қандай кіртасын пайдаланып жануарлар массасын теңестіруге болатынын анықтайды.

Екі түрлі қорап

Таразының бірнеше түрі

Кіртастары

Таныстырылым,

оқулықпен жұмыс

А3 парағы, маркер, суреттер

Пән: математика:

Сергіту сәті

1 минут

Мектеп: № 11 орта мектеп: «Шырша жыры» әні
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Пән: математика:

Ортасы

Дәптермен жұмыс

12 минут

Мектеп: № 11 орта мектеп:

Таразыдағы жемістердің массасын салыстыр.

Алма мен алмұрттың массасы әр таразыда қандай қатынаста болатынын сурет бойынша талдау қажет. Оқушылар өз жауаптарын жұмыс дәптеріндегі бос орындарға жазады.

Жауабы: 1 алма; 1 алмұрт.

Әр қаптың массасын есепте. Оқушылар тапсырмада суреттегі таразыдағы кіртастар бойынша бір қаптың массасын дұрыс тауып, астында берілген бос орындарға жазу керек. Жауабы: а) 8 кг; ә) 9 кг.

Оқулық,

А


Ұқсас жұмыстар
Видеожазба ортасы
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Қасиеттер терезесі
Форма макеті терезесі
Шығармашылық жұмыстың атауы
Химиялық элементтердің табиғи топтары
Мобильді қосымшаларды құру
Тіршілік ету ортасы
Жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz