Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Электрондық пошта
|Сынып: 7А |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Интернет. Электрондық пошта |
|Сабақ мақсаты |Әртүрлі танымдық тапсырмалар орындау арқылы, интернет, электронды |
| |пошта тақырыбының негізгі ұғымдарын түсіну, талдау арқылы |
| |тақырыпты меңгеру. |
|Күтілетін нәтиже: |-интернет, электрондық пошта тақырыбының негізгі ұғымдарын |
| |түсінеді; |
| |-интернет арқылы ақпаратты іздеуде қолданылатын сайттармен |
| |танысады; |
| |-өмірде тиімді қолдана алуға дағдыланады. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Топтық және жұптық жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім |Сыни тұрғыдан ойлау |
|беру формасы | |
|Сабақта |Insert әдісі, топтық шығармашылық жұмыс |
|қолданылатын әдіс | |
|тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, Net Control программасы, интерактивті тақта, таратпа |
| |карточкалары, таймер |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру |1.Топқа бөлу: «Серігінді тап» |1.Оқушылар «оқу құралдары»-ойы |
|( 2 мин) |Оқушыларға «Internet explorer, |зерек оқушылар, «компьютер |
| |процессор, қалам, Mozilla, |құрылғылары»-ой жүйрік |
| |дәптер, Google chrome, сызғыш, |оқушылар, «броузерлер»- |
| |Opera, монитор, тышқан, кітап, |ізденімпаз, оқушылар болып |
| |пернақта» суреттері ұсынылады, 3 |3 топқа бөлінеді. |
| |топ құруы қажет | |
|Қызығушылықты ояту|2.«Даналық ағашы» оқушылар |2.«Даналық ағашынан» сұрақтар |
|(6 мин) |сұрақтар алып, жауап берулері |алып, жауап береді. |
| |қажет. (өткен тақырыпты қайталау).|3.Ребус, жұмбақтарды шешу |
| |3.Оқушыларға ребус ұсыну, |арқылы жаңа тақырыпты |
| |тақырыпты анықтату. |анықтайды. |
|Мағынаны ажырату |4.Insert әдісін қолдана отырып, |4.Тақырыпты оқи отырып, |
|( 20 мин) |оқулықпен жұмыс жасайды, топ |білімдерін жетілдіреді, топ |
| |ішінде түсіну, талдау жұмыстары |ішінде талдай отырып, |
| |жүргізіледі. |бір-біріне түсіндіреді. |
| |5.Топтарға бағытталған |5. I, II-топ аталған тақырыпта |
| |тапсырмалар: |постер әзірлейді. (теориялық |
| |I-топ. Интернеттің негізгі |ақпарат береді) |
| |ұғымдары (постер) |III–топ. теориялық білімді, |
| |II-топ. Интернетте ақпаратты іздеу|практикамен ұштастырады. |
| |(постер) |Таныстырылымда эссе |
| |III-топ.«Интернет. Электрондық |жазу,синквейн әдісі |
| |пошта» «практикалық жұмыс» |қолданылады. |
| |(интернетті, электрондық поштаны |Топтар бір-бірін формативті |
| |қолдана отырып «Менің қалам») |бағалайды. |
| |тақырыбында таныстырылым әзірлеу. |«10 баллдық жүйе» |
| |Топтарға өз жұмыстарын қорғату. |«бутерброд» |
| | |«смайлк» арқылы бағалау |
|Ойтолғаныс |6.Тақырып бойынша карточкадағы |6. Топтастыра отырып, іздестіру|
|( 10 мин) |таратылған суреттерді топтастыру. |сайттарын, броузерлерді, чат |
| |7. Эдвард де Бононың «ойлаудың |қызметі бар бағдарламаларды |
| |алты қалпағы» әдісін пайдаланып, |естеріне сақтайды. |
| |«Интернеттің пайдасы мен зияны» |7. Оқушылар тақырып бойынша өз|
| |тақырыбында оқушылардың ой-пікірін|ойларын, пікірлерін айтады. |
| |білу. | |
|Бағалау (2 мин) |8.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |8.Топ басшысының бағасын ескере|
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |9. §33-34 Интернет. Электрондық |9.Дәптерлеріне негізгі |
|(2 мин) |пошта тақырыптарын оқу. |мағлұматтарды түсіру, |
| | |интернеттен қосымша ақпарат |
| | |іздестіру, тақырыпты мазмұндау.|
|Рефлексия ( 3 мин)|10.Кері байланыс. Компьютерде |10. Өз ойларын, ұсыныстарын |
| |«Бүгінгі сабақтан мен не |компьютерде чатқа жазу арқылы |
| |меңгердім? Келесі сабаққа менің |сабақты бағалайды. |
| |ұсынысым» сұрақтарына жауап беру.| |
| |(NetControl бағдарламасы | |
| |қолданылады). | |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Интернет. Электрондық пошта |
|Сабақ мақсаты |Әртүрлі танымдық тапсырмалар орындау арқылы, интернет, электронды |
| |пошта тақырыбының негізгі ұғымдарын түсіну, талдау арқылы |
| |тақырыпты меңгеру. |
|Күтілетін нәтиже: |-интернет, электрондық пошта тақырыбының негізгі ұғымдарын |
| |түсінеді; |
| |-интернет арқылы ақпаратты іздеуде қолданылатын сайттармен |
| |танысады; |
| |-өмірде тиімді қолдана алуға дағдыланады. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Топтық және жұптық жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім |Сыни тұрғыдан ойлау |
|беру формасы | |
|Сабақта |Insert әдісі, топтық шығармашылық жұмыс |
|қолданылатын әдіс | |
|тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, Net Control программасы, интерактивті тақта, таратпа |
| |карточкалары, таймер |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру |1.Топқа бөлу: «Серігінді тап» |1.Оқушылар «оқу құралдары»-ойы |
|( 2 мин) |Оқушыларға «Internet explorer, |зерек оқушылар, «компьютер |
| |процессор, қалам, Mozilla, |құрылғылары»-ой жүйрік |
| |дәптер, Google chrome, сызғыш, |оқушылар, «броузерлер»- |
| |Opera, монитор, тышқан, кітап, |ізденімпаз, оқушылар болып |
| |пернақта» суреттері ұсынылады, 3 |3 топқа бөлінеді. |
| |топ құруы қажет | |
|Қызығушылықты ояту|2.«Даналық ағашы» оқушылар |2.«Даналық ағашынан» сұрақтар |
|(6 мин) |сұрақтар алып, жауап берулері |алып, жауап береді. |
| |қажет. (өткен тақырыпты қайталау).|3.Ребус, жұмбақтарды шешу |
| |3.Оқушыларға ребус ұсыну, |арқылы жаңа тақырыпты |
| |тақырыпты анықтату. |анықтайды. |
|Мағынаны ажырату |4.Insert әдісін қолдана отырып, |4.Тақырыпты оқи отырып, |
|( 20 мин) |оқулықпен жұмыс жасайды, топ |білімдерін жетілдіреді, топ |
| |ішінде түсіну, талдау жұмыстары |ішінде талдай отырып, |
| |жүргізіледі. |бір-біріне түсіндіреді. |
| |5.Топтарға бағытталған |5. I, II-топ аталған тақырыпта |
| |тапсырмалар: |постер әзірлейді. (теориялық |
| |I-топ. Интернеттің негізгі |ақпарат береді) |
| |ұғымдары (постер) |III–топ. теориялық білімді, |
| |II-топ. Интернетте ақпаратты іздеу|практикамен ұштастырады. |
| |(постер) |Таныстырылымда эссе |
| |III-топ.«Интернет. Электрондық |жазу,синквейн әдісі |
| |пошта» «практикалық жұмыс» |қолданылады. |
| |(интернетті, электрондық поштаны |Топтар бір-бірін формативті |
| |қолдана отырып «Менің қалам») |бағалайды. |
| |тақырыбында таныстырылым әзірлеу. |«10 баллдық жүйе» |
| |Топтарға өз жұмыстарын қорғату. |«бутерброд» |
| | |«смайлк» арқылы бағалау |
|Ойтолғаныс |6.Тақырып бойынша карточкадағы |6. Топтастыра отырып, іздестіру|
|( 10 мин) |таратылған суреттерді топтастыру. |сайттарын, броузерлерді, чат |
| |7. Эдвард де Бононың «ойлаудың |қызметі бар бағдарламаларды |
| |алты қалпағы» әдісін пайдаланып, |естеріне сақтайды. |
| |«Интернеттің пайдасы мен зияны» |7. Оқушылар тақырып бойынша өз|
| |тақырыбында оқушылардың ой-пікірін|ойларын, пікірлерін айтады. |
| |білу. | |
|Бағалау (2 мин) |8.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |8.Топ басшысының бағасын ескере|
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |9. §33-34 Интернет. Электрондық |9.Дәптерлеріне негізгі |
|(2 мин) |пошта тақырыптарын оқу. |мағлұматтарды түсіру, |
| | |интернеттен қосымша ақпарат |
| | |іздестіру, тақырыпты мазмұндау.|
|Рефлексия ( 3 мин)|10.Кері байланыс. Компьютерде |10. Өз ойларын, ұсыныстарын |
| |«Бүгінгі сабақтан мен не |компьютерде чатқа жазу арқылы |
| |меңгердім? Келесі сабаққа менің |сабақты бағалайды. |
| |ұсынысым» сұрақтарына жауап беру.| |
| |(NetControl бағдарламасы | |
| |қолданылады). | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz