Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Электрондық пошта

|Сынып: 7А |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Интернет. Электрондық пошта |
|Сабақ мақсаты |Әртүрлі танымдық тапсырмалар орындау арқылы, интернет, электронды |
| |пошта тақырыбының негізгі ұғымдарын түсіну, талдау арқылы |
| |тақырыпты меңгеру. |
|Күтілетін нәтиже: |-интернет, электрондық пошта тақырыбының негізгі ұғымдарын |
| |түсінеді; |
| |-интернет арқылы ақпаратты іздеуде қолданылатын сайттармен |
| |танысады; |
| |-өмірде тиімді қолдана алуға дағдыланады. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Топтық және жұптық жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім |Сыни тұрғыдан ойлау |
|беру формасы | |
|Сабақта |Insert әдісі, топтық шығармашылық жұмыс |
|қолданылатын әдіс | |
|тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, Net Control программасы, интерактивті тақта, таратпа |
| |карточкалары, таймер |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру |1.Топқа бөлу: «Серігінді тап» |1.Оқушылар «оқу құралдары»-ойы |
|( 2 мин) |Оқушыларға «Internet explorer, |зерек оқушылар, «компьютер |
| |процессор, қалам, Mozilla, |құрылғылары»-ой жүйрік |
| |дәптер, Google chrome, сызғыш, |оқушылар, «броузерлер»- |
| |Opera, монитор, тышқан, кітап, |ізденімпаз, оқушылар болып |
| |пернақта» суреттері ұсынылады, 3 |3 топқа бөлінеді. |
| |топ құруы қажет | |
|Қызығушылықты ояту|2.«Даналық ағашы» оқушылар |2.«Даналық ағашынан» сұрақтар |
|(6 мин) |сұрақтар алып, жауап берулері |алып, жауап береді. |
| |қажет. (өткен тақырыпты қайталау).|3.Ребус, жұмбақтарды шешу |
| |3.Оқушыларға ребус ұсыну, |арқылы жаңа тақырыпты |
| |тақырыпты анықтату. |анықтайды. |
|Мағынаны ажырату |4.Insert әдісін қолдана отырып, |4.Тақырыпты оқи отырып, |
|( 20 мин) |оқулықпен жұмыс жасайды, топ |білімдерін жетілдіреді, топ |
| |ішінде түсіну, талдау жұмыстары |ішінде талдай отырып, |
| |жүргізіледі. |бір-біріне түсіндіреді. |
| |5.Топтарға бағытталған |5. I, II-топ аталған тақырыпта |
| |тапсырмалар: |постер әзірлейді. (теориялық |
| |I-топ. Интернеттің негізгі |ақпарат береді) |
| |ұғымдары (постер) |III–топ. теориялық білімді, |
| |II-топ. Интернетте ақпаратты іздеу|практикамен ұштастырады. |
| |(постер) |Таныстырылымда эссе |
| |III-топ.«Интернет. Электрондық |жазу,синквейн әдісі |
| |пошта» «практикалық жұмыс» |қолданылады. |
| |(интернетті, электрондық поштаны |Топтар бір-бірін формативті |
| |қолдана отырып «Менің қалам») |бағалайды. |
| |тақырыбында таныстырылым әзірлеу. |«10 баллдық жүйе» |
| |Топтарға өз жұмыстарын қорғату. |«бутерброд» |
| | |«смайлк» арқылы бағалау |
|Ойтолғаныс |6.Тақырып бойынша карточкадағы |6. Топтастыра отырып, іздестіру|
|( 10 мин) |таратылған суреттерді топтастыру. |сайттарын, броузерлерді, чат |
| |7. Эдвард де Бононың «ойлаудың |қызметі бар бағдарламаларды |
| |алты қалпағы» әдісін пайдаланып, |естеріне сақтайды. |
| |«Интернеттің пайдасы мен зияны» |7. Оқушылар тақырып бойынша өз|
| |тақырыбында оқушылардың ой-пікірін|ойларын, пікірлерін айтады. |
| |білу. | |
|Бағалау (2 мин) |8.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |8.Топ басшысының бағасын ескере|
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |9. §33-34 Интернет. Электрондық |9.Дәптерлеріне негізгі |
|(2 мин) |пошта тақырыптарын оқу. |мағлұматтарды түсіру, |
| | |интернеттен қосымша ақпарат |
| | |іздестіру, тақырыпты мазмұндау.|
|Рефлексия ( 3 мин)|10.Кері байланыс. Компьютерде |10. Өз ойларын, ұсыныстарын |
| |«Бүгінгі сабақтан мен не |компьютерде чатқа жазу арқылы |
| |меңгердім? Келесі сабаққа менің |сабақты бағалайды. |
| |ұсынысым» сұрақтарына жауап беру.| |
| |(NetControl бағдарламасы | |
| |қолданылады). | |

Ұқсас жұмыстар
Хабарлар жіберудің жоғары жылдамдығы
Поштаны үстеу терезесі
Internet желісінде электрондық жәшік ашып, хабар алмасу
Электрондық поштадан жұмыс
Желі және жергілікті желі түсінктерімен танысу
Электронды пошта. Сабақтың тақырыбы
Сабақтың атауы. Сабақ барысы
Электрондық пошта хабарларын құру мен жіберу
Электрондық пошта туралы түсінік
Іздеу жүйелері
Пәндер