Қыс тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар

ПӘНІ
Қазақ тілі
Пән мұғалімі: Нуркина С. Т.
Сынып: 4
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Қазақ тілі: Қыс
Пән мұғалімі:Нуркина С. Т.: Күні: 25. 01. 2017ж
МАҚСАТЫ
Қысқы табиғат әсемдігін көре білуге баулу. Жылдың төрт мезгілінің бірі қыс айлары туралы мәтін негізінде мағлұмат бере отырып, қыс айларындағы табиғат өзгерістерін, құбылыстарын бейнелей ауызекі сөйлей білуге үйрету. Оқушылардың туған жердің табиғатын аялауға, елін, жерін сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.
МАҚСАТЫ: ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
Қысқы табиғат әсемдігін көре білуге баулу. Жылдың төрт мезгілінің бірі қыс айлары туралы мәтін негізінде мағлұмат бере отырып, қыс айларындағы табиғат өзгерістерін, құбылыстарын бейнелей ауызекі сөйлей білуге үйрету. Оқушылардың туған жердің табиғатын аялауға, елін, жерін сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.: Оқушылар қыс айлары туралы біледі, өз бетінше сөйлем құрастыра алады, өз ойын еркін жеткізуге тырысады.
МАҚСАТЫ: ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Қысқы табиғат әсемдігін көре білуге баулу. Жылдың төрт мезгілінің бірі қыс айлары туралы мәтін негізінде мағлұмат бере отырып, қыс айларындағы табиғат өзгерістерін, құбылыстарын бейнелей ауызекі сөйлей білуге үйрету. Оқушылардың туған жердің табиғатын аялауға, елін, жерін сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.:

Түсіндіру, көрсету, үйрету, сұрақ-жауап, АКТ пайдалану, жұптық, СТО әдістері.

«Оқу мен жазу арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту» технологиясы, оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым, тілдесім әрекеттері.

МАҚСАТЫ: САБАҚТЫҢ ТҮРІ
Қысқы табиғат әсемдігін көре білуге баулу. Жылдың төрт мезгілінің бірі қыс айлары туралы мәтін негізінде мағлұмат бере отырып, қыс айларындағы табиғат өзгерістерін, құбылыстарын бейнелей ауызекі сөйлей білуге үйрету. Оқушылардың туған жердің табиғатын аялауға, елін, жерін сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу.: Ашық жаңа саяхат сабақ
Кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Дифференцация
Ресурс
Кезеңдері:

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин

Мұғалім әрекеті:

Психологиялық тренингін өткізеді.

Қайырлы күн, сәлеметсіз бе?, хош келдіңіздер, төрлетіңіздер, Good morning!

Кәне, достар, тұрайық,

Шеңберімізді құрайық.

Жақсы-жақсы тілектер

Бір-бірімізге сыйлайық.

Оқушы әрекеті:

Амандасу түрлерін көрсетеді.

Оқушылар қол ұстасып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Дифференцация:
Ресурс: Қар қиыршықтары
Кезеңдері:

Үй тапсырмасы

5 мин

Мұғалім әрекеті:

«Кім көп біледі?» ойыны .
Сұрақтар мынадай:
- Қандай жыл мезгілдерін білесіңдер?
- Қай мезгілде шомылуға барамыз?
- Құстар қай мезгілде жылы жаққа ұшып кетеді?
- Қар қай кезде жауады?
- Қар қай кезде ериді?

«Әліпби» -стратегиясы.

Кімде? Неде? Кімнен? Неден?

Аязата (-да, -де) алаң (-нан, -нен)

Қар (да, де) мереке (-дан, -ден)

Жел (-де, -да) ай (-дан, -ден)

Мұз (-да, -де) жұлдыз (-дан, -ден)

Қыс (-да, -де) етік (-тан, тен)

Жақша ішіндегі жалғаулардың тиістісін қой.

1. Әйгерім (-да, -де) шана бар.

2. Әсет (-те, -та) шаңғы бар.

3. Қыс (те, -та) қар жауады.

4. Желтоқсан (-да, -де) жел соғады.

Өзіңді тексер. (проверь себя)

Оқушы әрекеті:

Сұрақ -жауап

Сөздікпен жұмыс

Өздері тексереді

А, А, О.

Х

Дифференцация: Х сөздікті жатқа айту
Ресурс: таблица
Кезеңдері:

Мағынаны тану

15 мин

Мұғалім әрекеті:

Сабақ тақырыбын сурет арқылы анықтау.

Қалай ойлайсыңдар мына сурет жылдың қай мезгілін білдіреді?

Жалпы қыс мезгілі туралы не білеміз?

Қыс мезгілі дегенде ойымызға не келеді?

Қыс айларын атаңдаршы.

Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Қыс», мақсатымыз «Қыс» тақырыбына байланысты сөздерді білу, ол сөздерді дұрыс оқып, айта білу.

Балалар, біз бүгін «Қысқы әлемге саяхат» жасаймыз. На этом автобусе по путешествуем. Аялдамаларда тоқтап, білімдерімізді тексереміз. Балалар саяхатқа дайынсыңдар ма?

Бұл саяхатқа кімдер барады екен? Танысып қоялық.

Ал енді автобусқа мінелік, дұрыс отырыңдар.

1- аялдама «Сөздік алқабы».

Оқушылар «Қыс» тақырыбына байланысты сөздерді мұғалімнен кейін қайталайды

Сөздік жұмысы.

көрінбейді - не видно

ұлпа қар - пушисты снег

қысқа - короткий

қыстыгүні- зимой

аязды- морозный

қарлы боран - снежный буран

солқылдаған - тряскучий

2- аялдама «Қыс».

- мәтінді мәнерлеп оқып беру

- оқушыларға оқыту

- мәтінді аудару

- мәтін бойынша сұрақ-жауап

Қыс.

Қыс айлары -желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыста күн суық, әрі қысқа болады. Қар жауады, қатты аяз болады. Жер көрінбейді, аппақ ұлпа қар басады. Қаңтар - бұл жыл басы. Бұл айда күн мен түн ұзарады.

3- аялдама «Сурет көрмесі».

* Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар:
3-деңгей - сурет бойынша сөздер жаз; Х
2-деңгей - сурет бойынша 2-3 сөз тіркесін құра; А, О
1-деңгей - сурет бойынша 2-3 сөйлем құра. А

Сурет бойынша сұрақтар құрастыру:

  1. Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?
  2. Суреттен нелерді көріп тұрсыңдар?
  3. Далада не жауып тұр?
  4. Ағаштарды не жамылған?

Суретке басқа ат қойғызу.

Оқушы әрекеті:

Суретті құрастырады.

Сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтарға жауап береді.

Сенің атың кім?

Сен нешінші сыныпта оқисың?

Сен қайда тұрасың?

Хормен бір-бірден айтады, жазады.

Сөз тіркесін, А, О

сөйлем құрайды. А

Д/талдау Х

Қар, қысқа, аязды.

Мәтінді топта талқылап, лостер дайындайды, қорғайды.

-мәтінді мәнерлеп оқу

- мәтінді аудару

- мәтін бойынша сұрақ-жауап.

Изображение

Дифференцация:

Жекеле

ген оқушыларға көмек көрсетіледі.

Х сөздерді жазады, талдайды

Х сөздерді жазады

Ресурс: Қыс суреті.
Кезеңдері: 7 мин
Мұғалім әрекеті:

4- аялдама «Грамматика мұражайы».

Қыс, қар -сөзіне д/қ талдау.

«Тізбе моншақ» ойыны - көпте, тәуелде .

Оқушы әрекеті:

Жеке тапсырма.

Х

А, А, О.

Дифференцация: Х д/т
Ресурс:
Кезеңдері: 1 мин
Мұғалім әрекеті: Сергіту сәті
Оқушы әрекеті:
Дифференцация:
Ресурс:
Кезеңдері: 7 мин
Мұғалім әрекеті:

5- аялдама «Жұмбақта».

Берілген суреттегі зат есімдерді жұмбақтап жеткізу.

Тек қыс мезгілінде болады, көктемде ериді. (Қар)

Оны қардан жасайды, өзі дөңгелек. (аққала)

Оқушы әрекеті:

Жұмбақ жасыру.

Х

А, А, О.

Дифференцация:
Ресурс: Қыс суреті
Кезеңдері:

Сабақты бекіту

5 мин

Мұғалім әрекеті:

Қар кесегі- әдісі.

Қыс келді. Далада күн суық, боран. ……

Оқушы әрекеті:
Дифференцация:
Ресурс:
Кезеңдері: Үйге тапсырм1 мин
Мұғалім әрекеті:

Сөздік. Қыс тақырыбына бес жол өлең. Әңгіме құра.

  1. Зат есім
  2. Екі сын есім
  3. Үш етістік
  4. Төрт сөзден тұратын сөйлем

Синоним

Оқушы әрекеті:
Дифференцация:
Ресурс:
Кезеңдері:

Бағалау Рефлекция

2 мин

Мұғалім әрекеті:

Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.

Кері байланыс

Оқушы әрекеті:
Дифференцация: .
Ресурс:

Сөздік

кию керек- нужно одеть

қар лақтырып ойнады- играли в снежки

қалың -толстый (-ая, -ое)

қысқа - короткий

қыстыгүні- зимой

аязды- морозный

қарлы боран - снежный буран

солқылдаған - тряскучий

көрінбейді - не видно

ұлпа қар - пушисты снег

Сөз тіркестерін құру.

Мысалы: күн қысқа, ұлпа қар жауды, аязды күн, кыстыгүні аяз.

Мәтінмен жұмыс. - мәнерлеп оқып бер, - мәтінді аудар , - мәтін бойынша сұрақ-жауап.

Қыс.

Қыс айлары - желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыста күн суық, әрі қысқа болады. Қар жауады, қатты аяз болады. Жер көрінбейді, аппақ ұлпа қар басады. Қаңтар - бұл жыл басы. Бұл айда күн қысқарып, түн ұзарады.

Суретпен жұмыс.

* Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар:
3-деңгей - сурет бойынша сөздер жаз;
2-деңгей - сурет бойынша 2-3 сөз тіркесін құра;
1-деңгей - сурет бойынша 2-3 сөйлем құра.
Изображение

Сурет бойынша сұрақтар құрастыру:

  1. Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?
  2. Суреттен нелерді көріп тұрсыңдар?
  3. Далада не жауып тұр?
  4. Ағаштар мен үйлер не жамылған?

Суретке басқа ат қойғызу

Диалогті толықтырыңдар.

- Қыс айлары қай айлар?

- Қыста ауа райы қандай болады?

- Қыста не жауады?

- Қаңтар айында қандай өзгерістер болады?

- Ақпан айында қыс қандай болады?

Тәуелдік жалғауы бар сөзді тап.

«Тізбе моншақ» ойыны - көпте, тәуелде .

Зат есім
-лар
-лер
-дар
-дер
-тар
-тер
-ым
-ім
Зат есім: шана
-лар:
-лер:
-дар:
-дер:
-тар:
-тер:
-ым: +
-ім:
Зат есім: шаңғы
-лар:
-лер:
-дар:
-дер:
-тар:
-тер:
-ым: +
-ім:
Зат есім: тон
-лар:
-лер:
-дар:
-дер:
-тар:
-тер:
-ым: +
-ім:
Зат есім: шырша
-лар: +
-лер:
-дар:
-дер:
-тар:
-тер:
-ым: +
-ім:
Зат есім:
-лар:
-лер:
-дар:
-дер:
-тар:
-тер:
-ым:
-ім:

Берілген суреттегі зат есімдерді жұмбақтап жеткізу.

Тек қыс мезгілінде болады, көктемде ериді. (Қар)

Оны қардан жасайды, өзі дөңгелек. (аққала)


Ұқсас жұмыстар
2-сыныпқа арналған Қазақ тілі пәні: Мұхитарал тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ тілі пәнінің 4-А сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: синтаксистік талдау
4-сыныпқа арналған Шығыс шынары тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Are you fit? тақырыбы бойынша 9-сыныпқа арналған ағылшын тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
2-сынып Әдебиеттік оқу: Қыс тақырыбы бойынша бөлімді қайталауға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: Өздік есімдігінің түрленуі
4 сыныпқа арналған қазақ тілі: Сөйлем тақырыбы бойынша сабақ жоспары
3 Б сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары - Мәтіннің түрлері
Лондон тақырыбы бойынша 9-сыныпқа арналған ағылшын тілі қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған ағылшын тілі: Тағам тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz