Жас ерекшклік

Бекітемін:

Мектеп директоры: Н. Сарымбаева

Сабақ : 90
Мектеп : «Қайрат орталау мектебі» КММ
Сабақ :90: Күні: 19. 01. 2017
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Мұғалімнің есімі: Касымбекова Д. Б
Сабақ :90: Сыныбы: 3
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ :90: Тақырыбы:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Ашық сабақ: Өтілген материалды бекіту.
Сабақ :90:

Сабаққа негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары )

Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Сандарды толық ондықтарға көбейтуді, уш таңбалы сандарды + мен - ды, геометриялық фигураның периметірін әртүрлі тәсілмен шығаруды, ауданның 2/1 бөлігін табу түсініктерін дамыту. Есептеу дағдысын қалыптастыру.
Сабақ :90: Сабақ мақсаттары:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Барлық оқушылар:
Сабақ :90: Топтық жұмыстарды орындап, берілген есептерді шығарады.
Сабақ :90: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ :90: Толық ондыққа қатысты есепті, периметрді табудың тәсілдерін, теңдеуді жылдам шығарып береді.
Сабақ :90: Кейбір оқушылар:
Сабақ :90: Көбейту мен бөлудің ойша тәсілін пайдаланып жауап береді.
Сабақ :90: Тілдік мақсат:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Оқушылар:
Сабақ :90: Тіктөртбұрыштың периметірі, ауданын, теңдеуде Х деуді меңгереді.
Сабақ :90: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ :90: Қосылғыштар, көбейткіштер, өлшем бірліктер, аудан, периметр.
Сабақ :90:

Сыныптағы негізгі диалог/жазылым үшін пайдалы

тілдік бірліктер:

Сабақ :90: Талқылауға арналған тармақтар :
Сабақ :90:
  • Көбейту, қосу амалын пайдаланып есептер шығару.
  • Периметрін, ауданын табу.
  • Жолақшаны көз мөлшерімен салыстыру.
Сабақ :90: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ :90: Топпен жұмыс жасауға бейімделдіре отырып. Берілген тапсырмаларды ынтымақтастықта орындауға төселдіру.
Сабақ :90: Жазылым бойынша ұсыныстар: автопарк, автобус, төртбұрыш, үшбұрыш, аудан, периметр, Х пен У.
Сабақ :90: Алдынғы оқу:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Есептерді әртүрлі тәсілмен шығару.
Сабақ :90:

Жоспар:

І. Ұйымдастыру : «10 мен 100-ге есе арттыр» шаттық шеңберіне тұрып есептер шығарады.

ІІ. Топқа бөлу: есептер шығара отырып: 1-топ «10» 2-топ «100»

Сабақ :90: Жоспарланған уақыт:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ: Жоспарланған жаттығулар
Ықпалдасатын модульдер
Сабақ :90: Басталуы:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ:

«Ақпарат көзі» әдісі: Азияда ойындарына түсінік беремін.

https://im2-tub-kz.yandex.net/i?id=3e2be3421832000010fc5fab2257ada0&n=33&h=215&w=309 Универсиаданы Алматыда өткізу туралы ресми шешім 2011 жылғы 29 қарашада Брюссельде Халықаралық университеттік спорт федерациясында (FISU) өткен дауыс беру нәтижесінде қабылданды. Осылайша, Алматы бұрынғы кеңестік кеңістік елдерінің ішінде бірінші болып, 2017 жылы өтетін XXVIII қысқы Универсиаданың астанасына айналды.

Алматыда өтетін 2017 жылғы Дүниежүзілік қысқы универсиаданың тұмары ретінде сұңқар таңдалды. Тұмарды ұсынушылардың пікірінше, сұңқар жылдамдықты, жеңілдікті, күш-қуат пен жеңіске деген құлшынысты бейнелейді. Логотип айқын көрінетін динамикалық пішіні бар сұңқар қанаты түрінде жасалған. Осы символға орай, Алматыдағы Универсиаданың ұранына «Қанатыңды кең серпі!» тіркесі таңдалды.

XXVIII қысқы Дүниежүзілік универсиада 2017 жылы 28 қаңтар мен 8 ақпан аралығында өтеді. Алдын ала мәлімет бойынша, оған FISU альянсына кіретін 50 елден бес мыңнан астам студент қатысады. Шамамен үш мыңға жуық еріктілер қатарын жұмылдыру жоспарланып отыр екен. Олай болса балалар біз сендермен бүгінгі сабағымызда осы Азияда алауын жаға отырып, тапсырмалар орындау арқылы Азияда ойындарына қатысатын спортшыларымызға сәттілік пен жеңіс тілейтін боламыз.

Оқушыларға «Қысқы Азияда ойындары» тақырыбында видио көрсетемін.

https://baq.kz/storage/19/19d0a815c978c0a5b08bb80198b09337.jpg Азияда алауын жағу, https://im3-tub-kz.yandex.net/i?id=cb2371e1a21705f62c28589f1bf2c956&n=33&h=215&w=391 тапсырмалар орындау.

Білу: «Сиқырлы шарлар» әдісі: https://im3-tub-kz.yandex.net/i?id=cb2371e1a21705f62c28589f1bf2c956&n=33&h=215&w=391

шар1 *3 шар4 *4 шар2 *5 көбейту амалына берілген есептерді ауызша орындатамын.

Түсіну: https://im3-tub-kz.yandex.net/i?id=cb2371e1a21705f62c28589f1bf2c956&n=33&h=215&w=391 «Іздене отырып, анықта » геометриялық фигураның периметірі мен ауданын табады.

№2 «10» тобы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Р=4+2+4+2 Р=12 см
  2. Р=4*2+2*2 Р=12 см
  3. Р= (4+2) *2 Р=12 см

№4 «100» тобы

S=8*3=24cm 2 S=10*6=60cm 2 S=4*10=40gm 2

S=24cm 2 /2=12cm 2 S=60cm 2 /2=30cm 2 S=40gm 2 /2=20gm 2

Екі топ тапсырмасын орындап болған соң Applause жасатамын

a
4см
5см
6см
10см
8см
b
2см
2см
2см
2см
2см
P

АКТ, СТО, диолог

АКТ, СТО, жас ерекшелік

СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.

СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.

Сабақ :90:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ:
Сабақ :90:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ:
Сабақ :90:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ:
Сабақ :90: Ортасы:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ:

Қолдану: «Ұпайыңды ұтып ал» ойыны (тақтамен жұмыс)

Топтан оқушылар шығып есепті баған түрінде орындайды, кері амалмен тексереді. Дұрыс шығарғандар C:\Users\Admin\Music\құжаттар\смалик\i[3].jpg алып ұпай жинайды.

Талдау: №5 «Оқи отырып, ойлан» әдісі. (тақтамен жұмыс)

Берілгені:

- 8

- ? 10 есе артық нешеге артық?

Шешуі: 8*10= 80 80-8= 72

Жауабы: 72 артық

Екі топ бірін-бірі бағалайды. Рисунок5

№7 «Сәйкестігін табыңдар» әдісі.

а) Екі топта жолақтарға қарай отырып көз мөлшерімен 5, 6, 8 см жолақтарды табады.

ә) 6м4дм= 640см /8см= 8 жолақ керек болады.

Жинақтау: «Кілтін тап» ойыны

420:х= 60 х:5=70 810:у=90 у:8=40

Х= 420:60 х=5*70 у=810:90 у=40*8

Х= 7 х=350 у=9 у=320

420:7=60 350:5=70 810:9=90 320:8=40

http://www.microstocker.com.ua/upload/image/fotos/big/b820531ae8e15ef0423d4123650acb7f.jpg http://key2key.ru/dm/kljuch/kljuch5.jpg http://www.microstocker.com.ua/upload/image/fotos/big/b820531ae8e15ef0423d4123650acb7f.jpg http://key2key.ru/dm/kljuch/kljuch5.jpg http://www.microstocker.com.ua/upload/image/fotos/big/b820531ae8e15ef0423d4123650acb7f.jpg http://key2key.ru/dm/kljuch/kljuch5.jpg http://www.microstocker.com.ua/upload/image/fotos/big/b820531ae8e15ef0423d4123650acb7f.jpg http://key2key.ru/dm/kljuch/kljuch5.jpg

«Ойна ойла» тапсырмасын орындату арқылы сөзжұмбақты шешу.

топтар орындап, сөздерге талдау жасап береді.

СТО, жас ерекшедік, дарындылық

СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.

АКТ, СТО, жас ерекшелік, дарындылық

СТО, жас ерекшелік

СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.

Сабақ :90: Аяқталуы:
Мектеп :«Қайрат орталау мектебі» КММ:

Бағалау: «Синквейн стратегиясы» пайдалана отырып оқушыларға Азияда ойындарына қатысатын спортшыларға төрт жолды өлең шығарып беруді тапсырамын.

  • Біз спортшыларға қандай тілек тілейміз?

Үйге тапсырма: есептерді тағы қандай әдістермен шағаруға болатындығын анықтап келу.

Кері байланыс:

http://today.kz/static/uploads/1411a3ca-c7ca-4103-9fd5-2557434d785e.jpeg

жасыл - түсіндім,

сары- қиналдым,

қызыл- мұғалім


Ұқсас жұмыстар
Мектепішілік Жас ұлан бірыңғай балалар мен жасөспірімдер Республикалық қоғамдық бірлестігінің Тәуелсіз елдің ұландары атты Тәуелсіздік күніне арналған концерті және ұйымға қабылдау салтанатының өтілу барысы
Ұйымдастыру жұмыстары
Республикалық бірыңғай Жас Ұлан балалар мен жасөспірімдер ұйымына қабылдау салтанатты жиынының сценарийі
Жас қаламгерлердің жыр мүшәйрасы
Жолда жүру жас инспекторлары
Құрметті Жас ұлан ұйымының мүшелері
"жас ұлан" балалар ұйымына қабылдау сценарийі
Мүшелтой
Жас ұланға қабылдау бағдарламасы
Мүшел жас- мерейлі жас
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz