Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жас ерекшклік
Бекітемін:
Мектеп директоры: Н.Сарымбаева
Сабақ : 90
Мектеп : <<Қайрат орталау мектебі>> КММ
Күні: 19.01.2017
Мұғалімнің есімі: Касымбекова Д.Б
Сыныбы: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы:
Ашық сабақ: Өтілген материалды бекіту.
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары )
Сандарды толық ондықтарға көбейтуді, уш таңбалы сандарды + мен - ды, геометриялық фигураның периметірін әртүрлі тәсілмен шығаруды, ауданның 2/1 бөлігін табу түсініктерін дамыту. Есептеу дағдысын қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Топтық жұмыстарды орындап, берілген есептерді шығарады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Толық ондыққа қатысты есепті, периметрді табудың тәсілдерін, теңдеуді жылдам шығарып береді.
Кейбір оқушылар:
Көбейту мен бөлудің ойша тәсілін пайдаланып жауап береді.
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
Тіктөртбұрыштың периметірі, ауданын, теңдеуде Х деуді меңгереді.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қосылғыштар, көбейткіштер, өлшем бірліктер, аудан, периметр.
Сыныптағы негізгі диалог/жазылым үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар :
Көбейту, қосу амалын пайдаланып есептер шығару.
Периметрін, ауданын табу.
Жолақшаны көз мөлшерімен салыстыру.
Сіз неліктен ....... екенін айта аласыз ба?
Топпен жұмыс жасауға бейімделдіре отырып. Берілген тапсырмаларды ынтымақтастықта орындауға төселдіру.
Жазылым бойынша ұсыныстар: автопарк, автобус, төртбұрыш, үшбұрыш, аудан, периметр, Х пен У.
Алдынғы оқу:
Есептерді әртүрлі тәсілмен шығару.
Жоспар:
І.Ұйымдастыру : <<10 мен 100-ге есе арттыр>> шаттық шеңберіне тұрып есептер шығарады.
ІІ.Топқа бөлу: есептер шығара отырып: 1-топ <<10>> 2-топ <<100>>
Жоспарланған уақыт:
Жоспарланған жаттығулар
Ықпалдасатын модульдер
Басталуы:
<<Ақпарат көзі>> әдісі: Азияда ойындарына түсінік беремін.
Универсиаданы Алматыда өткізу туралы ресми шешім 2011 жылғы 29 қарашада Брюссельде Халықаралық университеттік спорт федерациясында (FISU) өткен дауыс беру нәтижесінде қабылданды. Осылайша, Алматы бұрынғы кеңестік кеңістік елдерінің ішінде бірінші болып, 2017 жылы өтетін XXVIII қысқы Универсиаданың астанасына айналды.
Алматыда өтетін 2017 жылғы Дүниежүзілік қысқы универсиаданың тұмары ретінде сұңқар таңдалды. Тұмарды ұсынушылардың пікірінше, сұңқар жылдамдықты, жеңілдікті, күш-қуат пен жеңіске деген құлшынысты бейнелейді. Логотип айқын көрінетін динамикалық пішіні бар сұңқар қанаты түрінде жасалған. Осы символға орай, Алматыдағы Универсиаданың ұранына <<Қанатыңды кең серпі!>> тіркесі таңдалды.
XXVIII қысқы Дүниежүзілік универсиада 2017 жылы 28 қаңтар мен 8 ақпан аралығында өтеді. Алдын ала мәлімет бойынша, оған FISU альянсына кіретін 50 елден бес мыңнан астам студент қатысады. Шамамен үш мыңға жуық еріктілер қатарын жұмылдыру жоспарланып отыр екен. Олай болса балалар біз сендермен бүгінгі сабағымызда осы Азияда алауын жаға отырып, тапсырмалар орындау арқылы Азияда ойындарына қатысатын спортшыларымызға сәттілік пен жеңіс тілейтін боламыз.
Оқушыларға <<Қысқы Азияда ойындары>> тақырыбында видио көрсетемін.
Азияда алауын жағу, тапсырмалар орындау.
Білу: <<Сиқырлы шарлар>> әдісі:
*3 *4 *5 көбейту амалына берілген есептерді ауызша орындатамын.
Түсіну: <<Іздене отырып, анықта >> геометриялық фигураның периметірі мен ауданын табады.
№2 <<10>> тобы
a
4см
5см
6см
10см
8см
b
2см
2см
2см
2см
2см
P
Р=4+2+4+2 Р=12 см
Р=4*2+2*2 Р=12 см
Р= (4+2)*2 Р=12 см
№4 <<100>> тобы
S=8*3=24cm2 S=10*6=60cm2 S=4*10=40gm2
S=24cm2/2=12cm2 S=60cm2/2=30cm2 S=40gm2/2=20gm2
Екі топ тапсырмасын орындап болған соң жасатамын
АКТ, СТО, диолог
АКТ, СТО, жас ерекшелік
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
Ортасы:
Қолдану: <<Ұпайыңды ұтып ал>> ойыны (тақтамен жұмыс)
Топтан оқушылар шығып есепті баған түрінде орындайды, кері амалмен тексереді. Дұрыс шығарғандар алып ұпай жинайды.
Талдау: №5 <<Оқи отырып, ойлан>> әдісі. (тақтамен жұмыс)
Берілгені:
- 8
- ? 10 есе артық нешеге артық?
Шешуі: 8*10= 80 80-8= 72
Жауабы: 72 артық
Екі топ бірін-бірі бағалайды.
№7 <<Сәйкестігін табыңдар>> әдісі.
а) Екі топта жолақтарға қарай отырып көз мөлшерімен 5,6,8 см жолақтарды табады.
ә) 6м4дм= 640см /8см= 8 жолақ керек болады.
Жинақтау: <<Кілтін тап>> ойыны
420:х= 60 х:5=70 810:у=90 у:8=40
Х= 420:60 х=5*70 у=810:90 у=40*8
Х= 7 х=350 у=9 у=320
420:7=60 350:5=70 810:9=90 320:8=40
<<Ойна ойла>> тапсырмасын орындату арқылы сөзжұмбақты шешу.
топтар орындап, сөздерге талдау жасап береді.
СТО, жас ерекшедік, дарындылық
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
АКТ, СТО, жас ерекшелік, дарындылық
СТО, жас ерекшелік
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
Аяқталуы:
Бағалау: <<Синквейн стратегиясы>> пайдалана отырып оқушыларға Азияда ойындарына қатысатын спортшыларға төрт жолды өлең шығарып беруді тапсырамын.
Біз спортшыларға қандай тілек тілейміз?
Үйге тапсырма: есептерді тағы қандай әдістермен шағаруға болатындығын анықтап келу.
Кері байланыс:
жасыл - түсіндім,
сары- қиналдым,
қызыл- мұғалім көмегі қажет
СТО, Жас ерекшелік, дарындылық
СТО. Жас ерекшклік
Қосымша ақпарат: периметірін 3 түрлі тәсілмен шығаруға болады. Ауданын есептегенде жарты бөлігінде табуға болады.
Саралау - Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы
Күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Кауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс .Құндылықтардағы байланыс
Оқушыларға жұптық жұмыстар ұйымдастыра отырып, тақырып бойынша есептерді дұрыс шығарып беруді талап етемін
Әр тапсырмадан кейін оқушыларды ынтадандырып отырамын. Оқушыларды ,
тапсырма барысындағы әрекеті толық бағаланады.
Қазақ тілі, еңбекке баулу
Рефлексия:
Сабақта оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды ? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
<<Қайрат орталау мектебі>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Өткен материалды бекіту
(3 - сынып. Математика сабағы)
2016 - 2017 оқу жылы
Мектеп директоры: Н.Сарымбаева
Сабақ : 90
Мектеп : <<Қайрат орталау мектебі>> КММ
Күні: 19.01.2017
Мұғалімнің есімі: Касымбекова Д.Б
Сыныбы: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы:
Ашық сабақ: Өтілген материалды бекіту.
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары )
Сандарды толық ондықтарға көбейтуді, уш таңбалы сандарды + мен - ды, геометриялық фигураның периметірін әртүрлі тәсілмен шығаруды, ауданның 2/1 бөлігін табу түсініктерін дамыту. Есептеу дағдысын қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Топтық жұмыстарды орындап, берілген есептерді шығарады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Толық ондыққа қатысты есепті, периметрді табудың тәсілдерін, теңдеуді жылдам шығарып береді.
Кейбір оқушылар:
Көбейту мен бөлудің ойша тәсілін пайдаланып жауап береді.
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
Тіктөртбұрыштың периметірі, ауданын, теңдеуде Х деуді меңгереді.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қосылғыштар, көбейткіштер, өлшем бірліктер, аудан, периметр.
Сыныптағы негізгі диалог/жазылым үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар :
Көбейту, қосу амалын пайдаланып есептер шығару.
Периметрін, ауданын табу.
Жолақшаны көз мөлшерімен салыстыру.
Сіз неліктен ....... екенін айта аласыз ба?
Топпен жұмыс жасауға бейімделдіре отырып. Берілген тапсырмаларды ынтымақтастықта орындауға төселдіру.
Жазылым бойынша ұсыныстар: автопарк, автобус, төртбұрыш, үшбұрыш, аудан, периметр, Х пен У.
Алдынғы оқу:
Есептерді әртүрлі тәсілмен шығару.
Жоспар:
І.Ұйымдастыру : <<10 мен 100-ге есе арттыр>> шаттық шеңберіне тұрып есептер шығарады.
ІІ.Топқа бөлу: есептер шығара отырып: 1-топ <<10>> 2-топ <<100>>
Жоспарланған уақыт:
Жоспарланған жаттығулар
Ықпалдасатын модульдер
Басталуы:
<<Ақпарат көзі>> әдісі: Азияда ойындарына түсінік беремін.
Универсиаданы Алматыда өткізу туралы ресми шешім 2011 жылғы 29 қарашада Брюссельде Халықаралық университеттік спорт федерациясында (FISU) өткен дауыс беру нәтижесінде қабылданды. Осылайша, Алматы бұрынғы кеңестік кеңістік елдерінің ішінде бірінші болып, 2017 жылы өтетін XXVIII қысқы Универсиаданың астанасына айналды.
Алматыда өтетін 2017 жылғы Дүниежүзілік қысқы универсиаданың тұмары ретінде сұңқар таңдалды. Тұмарды ұсынушылардың пікірінше, сұңқар жылдамдықты, жеңілдікті, күш-қуат пен жеңіске деген құлшынысты бейнелейді. Логотип айқын көрінетін динамикалық пішіні бар сұңқар қанаты түрінде жасалған. Осы символға орай, Алматыдағы Универсиаданың ұранына <<Қанатыңды кең серпі!>> тіркесі таңдалды.
XXVIII қысқы Дүниежүзілік универсиада 2017 жылы 28 қаңтар мен 8 ақпан аралығында өтеді. Алдын ала мәлімет бойынша, оған FISU альянсына кіретін 50 елден бес мыңнан астам студент қатысады. Шамамен үш мыңға жуық еріктілер қатарын жұмылдыру жоспарланып отыр екен. Олай болса балалар біз сендермен бүгінгі сабағымызда осы Азияда алауын жаға отырып, тапсырмалар орындау арқылы Азияда ойындарына қатысатын спортшыларымызға сәттілік пен жеңіс тілейтін боламыз.
Оқушыларға <<Қысқы Азияда ойындары>> тақырыбында видио көрсетемін.
Азияда алауын жағу, тапсырмалар орындау.
Білу: <<Сиқырлы шарлар>> әдісі:
*3 *4 *5 көбейту амалына берілген есептерді ауызша орындатамын.
Түсіну: <<Іздене отырып, анықта >> геометриялық фигураның периметірі мен ауданын табады.
№2 <<10>> тобы
a
4см
5см
6см
10см
8см
b
2см
2см
2см
2см
2см
P
Р=4+2+4+2 Р=12 см
Р=4*2+2*2 Р=12 см
Р= (4+2)*2 Р=12 см
№4 <<100>> тобы
S=8*3=24cm2 S=10*6=60cm2 S=4*10=40gm2
S=24cm2/2=12cm2 S=60cm2/2=30cm2 S=40gm2/2=20gm2
Екі топ тапсырмасын орындап болған соң жасатамын
АКТ, СТО, диолог
АКТ, СТО, жас ерекшелік
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
Ортасы:
Қолдану: <<Ұпайыңды ұтып ал>> ойыны (тақтамен жұмыс)
Топтан оқушылар шығып есепті баған түрінде орындайды, кері амалмен тексереді. Дұрыс шығарғандар алып ұпай жинайды.
Талдау: №5 <<Оқи отырып, ойлан>> әдісі. (тақтамен жұмыс)
Берілгені:
- 8
- ? 10 есе артық нешеге артық?
Шешуі: 8*10= 80 80-8= 72
Жауабы: 72 артық
Екі топ бірін-бірі бағалайды.
№7 <<Сәйкестігін табыңдар>> әдісі.
а) Екі топта жолақтарға қарай отырып көз мөлшерімен 5,6,8 см жолақтарды табады.
ә) 6м4дм= 640см /8см= 8 жолақ керек болады.
Жинақтау: <<Кілтін тап>> ойыны
420:х= 60 х:5=70 810:у=90 у:8=40
Х= 420:60 х=5*70 у=810:90 у=40*8
Х= 7 х=350 у=9 у=320
420:7=60 350:5=70 810:9=90 320:8=40
<<Ойна ойла>> тапсырмасын орындату арқылы сөзжұмбақты шешу.
топтар орындап, сөздерге талдау жасап береді.
СТО, жас ерекшедік, дарындылық
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
АКТ, СТО, жас ерекшелік, дарындылық
СТО, жас ерекшелік
СТО, диолог, ЖАДО, жас ерекшелік, көшбасшылық.
Аяқталуы:
Бағалау: <<Синквейн стратегиясы>> пайдалана отырып оқушыларға Азияда ойындарына қатысатын спортшыларға төрт жолды өлең шығарып беруді тапсырамын.
Біз спортшыларға қандай тілек тілейміз?
Үйге тапсырма: есептерді тағы қандай әдістермен шағаруға болатындығын анықтап келу.
Кері байланыс:
жасыл - түсіндім,
сары- қиналдым,
қызыл- мұғалім көмегі қажет
СТО, Жас ерекшелік, дарындылық
СТО. Жас ерекшклік
Қосымша ақпарат: периметірін 3 түрлі тәсілмен шығаруға болады. Ауданын есептегенде жарты бөлігінде табуға болады.
Саралау - Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы
Күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Кауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс .Құндылықтардағы байланыс
Оқушыларға жұптық жұмыстар ұйымдастыра отырып, тақырып бойынша есептерді дұрыс шығарып беруді талап етемін
Әр тапсырмадан кейін оқушыларды ынтадандырып отырамын. Оқушыларды ,
тапсырма барысындағы әрекеті толық бағаланады.
Қазақ тілі, еңбекке баулу
Рефлексия:
Сабақта оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды ? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
<<Қайрат орталау мектебі>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Өткен материалды бекіту
(3 - сынып. Математика сабағы)
2016 - 2017 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz