Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері
Алгебра 9-сынып
Сабақтың тақырыбы
Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері
Мақсаттары
Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысу;
Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын үйрету;
Ресурстар
Оқулық, сызбалар, кестелер
Оқыту нәтижесі
Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысады;
Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын табуды үйренеді
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе
2 минут
- Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу;
- жұпқа бөлу ( есептер бойынша)
4 жарты алма (2)
0 мен 2-нің арасындағы бүтін сан
Үстел үстінде 4 шырақ жанып тұр. Үшеуін сөндіріп тастадық. Қанша шырақ қалды? (3)
1 жұмыртқа 3 минут піседі, ал 4 жұмыртқа неше минут піседі? (3)
Ең кіші натурал сан? (1)
20 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? (2)
-Сәлемдеседі ;
-Көңіл-күйлерін білдіреді;
- есептерді шығарып жұпқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру
3 минут
№1 (an)- арифметикалық прогрессия
a1=10, d=-4 a9=?
a9=a1+8d=10-32=-22
№2 (an)- арифметикалық прогрессия
a1=2, d=0.1 n=5 an=?
a5= a1+4d=2+0.4=2.4
№3 геометриялық прогрессия
2,-6, ... b7=? bn=?
b7=b1q6=2*(-3)6=1458
№4 bn- геометриялық прогрессия
b1=8 , q=12 S5=?
S5=b1(q5-1)q-1=8*313212=312=1512
№5 (an)- арифметикалық прогрессия
a5=27, a27=60 S15=?
a5=a1+4d a1+4d=27
a27=a1+26d a1+26d=60
22d=33
d= 1.5
a1=27-4*1.5=27-6=21
a15=a1+14d=21+14*1.5=42
S15=a1 +a152*15=21+422∙15=472.5
Есептердің жауабын интерактивті тақтадан қарап,бір-бірінің дәптерлерінен тексеріп, бағаларын қояды
Тұсау кесер
3 минут
10 минут
БІЛУ. Бұрыш ұғымы туралы білетіндерін толтырады.
ТҮСІНУ.Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу.
Сабақтың тақырыбын айтып, бұрын нені білетінімізді және бүгін қандай ұғымдармен танысатынымызды айтып, оқушыларға жұптық тапсырма беру:
1-жұп: <<Оң және теріс бұрыштар>>
2-жұп: <<Радиандық бұрыш, градустық өлшеммен берілген бұрышты радианға аудару>>
3-жұп: <<Бұрыштың градустық өлшемнен радианға және радиандық өлшемнен градусқа ауыстыру жолдарын мысалдар арқылы түсіндіру>>
Кластер құрады
Постер құрып, қорғайды
Негізгі бөлім
10 минут
ТАЛДАУ. <<Миға шабуыл>>
Сұрақтарды оқушылар өздері құрайды
Тақырып бойынша оқушылар ойларын айтып, бір-бірлеріне сұрақтар қояды береді
10 минут
ҚОЛДАНУ.Тақырыпқа сай есептер шығару.
1-жұп: №346 Бұрыштардың қай ширекте орналасатындығын табу керек.
2-жұп: №348 Радиан арқылы өрнектеу керек.
3-жұп: №349 Градус арқылы өрнектеу керек.
Оқушылар жұпта талқылап, тақтаға орындап, дәптерлеріне жазып алады.
Қорытынды
5 минут
ЖИНАҚТАУ. <<Интервью>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
<<Білгеніңіз,түсінгеніңіз, үйренгеніңіз, түйгеніңіз>>
Тақырып бойынша не білгендерін, не түсінгендерін, не үйренгендерін, не түйгендерін айтады.
Бағалау
2 минут
Бағалау парағы бойынша бағалау
Үйге тапсырма
А тобы
Сабақтың тақырыбы
Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері
Мақсаттары
Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысу;
Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын үйрету;
Ресурстар
Оқулық, сызбалар, кестелер
Оқыту нәтижесі
Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысады;
Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын табуды үйренеді
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе
2 минут
- Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу;
- жұпқа бөлу ( есептер бойынша)
4 жарты алма (2)
0 мен 2-нің арасындағы бүтін сан
Үстел үстінде 4 шырақ жанып тұр. Үшеуін сөндіріп тастадық. Қанша шырақ қалды? (3)
1 жұмыртқа 3 минут піседі, ал 4 жұмыртқа неше минут піседі? (3)
Ең кіші натурал сан? (1)
20 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? (2)
-Сәлемдеседі ;
-Көңіл-күйлерін білдіреді;
- есептерді шығарып жұпқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру
3 минут
№1 (an)- арифметикалық прогрессия
a1=10, d=-4 a9=?
a9=a1+8d=10-32=-22
№2 (an)- арифметикалық прогрессия
a1=2, d=0.1 n=5 an=?
a5= a1+4d=2+0.4=2.4
№3 геометриялық прогрессия
2,-6, ... b7=? bn=?
b7=b1q6=2*(-3)6=1458
№4 bn- геометриялық прогрессия
b1=8 , q=12 S5=?
S5=b1(q5-1)q-1=8*313212=312=1512
№5 (an)- арифметикалық прогрессия
a5=27, a27=60 S15=?
a5=a1+4d a1+4d=27
a27=a1+26d a1+26d=60
22d=33
d= 1.5
a1=27-4*1.5=27-6=21
a15=a1+14d=21+14*1.5=42
S15=a1 +a152*15=21+422∙15=472.5
Есептердің жауабын интерактивті тақтадан қарап,бір-бірінің дәптерлерінен тексеріп, бағаларын қояды
Тұсау кесер
3 минут
10 минут
БІЛУ. Бұрыш ұғымы туралы білетіндерін толтырады.
ТҮСІНУ.Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу.
Сабақтың тақырыбын айтып, бұрын нені білетінімізді және бүгін қандай ұғымдармен танысатынымызды айтып, оқушыларға жұптық тапсырма беру:
1-жұп: <<Оң және теріс бұрыштар>>
2-жұп: <<Радиандық бұрыш, градустық өлшеммен берілген бұрышты радианға аудару>>
3-жұп: <<Бұрыштың градустық өлшемнен радианға және радиандық өлшемнен градусқа ауыстыру жолдарын мысалдар арқылы түсіндіру>>
Кластер құрады
Постер құрып, қорғайды
Негізгі бөлім
10 минут
ТАЛДАУ. <<Миға шабуыл>>
Сұрақтарды оқушылар өздері құрайды
Тақырып бойынша оқушылар ойларын айтып, бір-бірлеріне сұрақтар қояды береді
10 минут
ҚОЛДАНУ.Тақырыпқа сай есептер шығару.
1-жұп: №346 Бұрыштардың қай ширекте орналасатындығын табу керек.
2-жұп: №348 Радиан арқылы өрнектеу керек.
3-жұп: №349 Градус арқылы өрнектеу керек.
Оқушылар жұпта талқылап, тақтаға орындап, дәптерлеріне жазып алады.
Қорытынды
5 минут
ЖИНАҚТАУ. <<Интервью>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
<<Білгеніңіз,түсінгеніңіз, үйренгеніңіз, түйгеніңіз>>
Тақырып бойынша не білгендерін, не түсінгендерін, не үйренгендерін, не түйгендерін айтады.
Бағалау
2 минут
Бағалау парағы бойынша бағалау
Үйге тапсырма
А тобы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz