Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдері

Алгебра 9-сынып
- Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысу;
- Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын үйрету;
- Оң және теріс бұрыш анықтамаларымен танысады;
- Бұрыштың радиандық өлшемдерін табу жолдарын табуды үйренеді
Кіріспе
2 минут
- Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу;
- жұпқа бөлу ( есептер бойынша)
4 жарты алма (2)
0 мен 2-нің арасындағы бүтін сан
Үстел үстінде 4 шырақ жанып тұр. Үшеуін сөндіріп тастадық. Қанша шырақ қалды? (3)
1 жұмыртқа 3 минут піседі, ал 4 жұмыртқа неше минут піседі? (3)
Ең кіші натурал сан? (1)
20 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? (2)
-Сәлемдеседі ;
-Көңіл-күйлерін білдіреді;
- есептерді шығарып жұпқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру
3 минут
№1 (a n ) - арифметикалық прогрессия
a 1 =10, d=-4 a 9 =?
a 9 =a 1 +8d=10-32=-22
№2 (a n ) - арифметикалық прогрессия
a 1 =2, d=0. 1 n=5 a n =?
a 5 = a 1 +4d=2+0. 4=2. 4
№3 геометриялық прогрессия
2, -6, … b 7 =? b n =?
b 7 =b 1 q 6 =2*(-3) 6 =1458
№4 b n - геометриялық прогрессия
b 1 =8, q= S 5 =?
S 5 =
№5 (a n ) - арифметикалық прогрессия
a 5 =27, a 27 =60 S 15 =?
a 5 =a 1 +4d a 1 +4d=27
a 27 =a 1 +26d a 1 +26d=60
22d=33
d= 1. 5
a 1 =27-4*1. 5=27-6=21
a 15 =a 1 +14d=21+14*1. 5=42
S 15 = *15=
Тұсау кесер
3 минут
10 минут
БІЛУ. Бұрыш ұғымы туралы білетіндерін толтырады.
ТҮСІНУ. Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу.
Сабақтың тақырыбын айтып, бұрын нені білетінімізді және бүгін қандай ұғымдармен танысатынымызды айтып, оқушыларға жұптық тапсырма беру:
1-жұп: «Оң және теріс бұрыштар»
2-жұп: «Радиандық бұрыш, градустық өлшеммен берілген бұрышты радианға аудару»
3-жұп: «Бұрыштың градустық өлшемнен радианға және радиандық өлшемнен градусқа ауыстыру жолдарын мысалдар арқылы түсіндіру»
Кластер құрады
Постер құрып, қорғайды
Негізгі бөлім
10 минут
ТАЛДАУ. «Миға шабуыл»
Сұрақтарды оқушылар өздері құрайды
ҚОЛДАНУ. Тақырыпқа сай есептер шығару.
1-жұп: №346 Бұрыштардың қай ширекте орналасатындығын табу керек.
2-жұп: №348 Радиан арқылы өрнектеу керек.
3-жұп: №349 Градус арқылы өрнектеу керек.
Қорытынды
5 минут
ЖИНАҚТАУ. «Интервью» әдісі арқылы сабақты қорытындылау
«Білгеніңіз, түсінгеніңіз, үйренгеніңіз, түйгеніңіз»
Бағалау
2 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz