Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жақшаларды ашу
Математика
Күні ; 15.12.16.
6-сынып
Сабақтың тақырыбы
Көбейтудің үлестірімділік қасиеті. Жақшаларды ашу. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Мақсаты
Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып жақшаларды ашу,
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару дағдыларын қалыптастыру, логикалық ой-өрісін кеңейту.
Жұмыс нәтижесі
oo Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдалана білу.
oo Жақшаларды ашу ережесін үйрену
- Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып білу
- Теориялық білімін практикада қолдана білу
Сілтеме
Оқулық математика 6-сынып
Негізгі идеясы
Рационал сандарға амалдар қолдану, құрамында айнымалылары бар өрнектерді ықшамдау
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету:
Оқуды және оқыту үшін бағалау;
АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау;
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, магниттер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1.Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Минус, плюс, жақша жазуларын үлестіру арқылы
Мақсат қою
2.Сабақтың барысы
Блум таксаномиясы бойынша
3.Рефлексия
Бағдаршам
Үйге тапсырма
Есептер: № 705
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Мұғалімнің іс-әректі
Оқушының іс-әрекеті
Білу
Жаңа тақырыпты түсінуге керекті өткен тақырып-тарды қайталау
Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу
Қайталау сұрақтарын қою
Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап беру
Түсіну
Жаңа тақырып мазмұнын ашу
Слайдтар-
мен жаңа сабақты түсіндіру
Тақырыптың негізгі тұсын анықтау
Алған білімдерін есеп шығарғанда пайдалана білу
Қолдану
Оқулықтан есептер шығару дағдыларын қалып-тастыру
1) №728
2) № 729
3) №731
3 топтан оқушыларды тақтаға шығарады
3 топтан жеке оқушылар шығып тақтаға орындайды.
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады.
Талдау
2m-2n= 2(m-n)
3x+3y=3(x+y)
-4m-4n=-4(m+n)
3a -6 b=3(a-2b)
2c +8 d =2(c+4d
№730
№730 Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар
Слайдтағы есептерді шығару арқылы құстың атын табады
Жинақтау
Алған білімдерін тиянақтап, жинақтау
Топтық жұмыс оқушыларға тапсырма беру
Топтан бір оқушы тақтаға орындайды
Қорыту
Алған білімдерін қорытындылау
Деңгейлік тапсырмалар беру.
Бұл тақырыптың қажеттілігін көздерін жеткізед
Бағалау
Рефлексия
Бағдаршам
Қызыл, сары жасыл түстерді пайдаланып бағалау
Оқушы жетондарын санап мұғалімге нәтижесін айтады
Үйге тапсырма беру; №737-738-есептер . Жақшаны ашу ережесін жаттау
Күнделіктеріне үй тапсырмаларын жазып алу
Күні ; 15.12.16.
6-сынып
Сабақтың тақырыбы
Көбейтудің үлестірімділік қасиеті. Жақшаларды ашу. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Мақсаты
Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып жақшаларды ашу,
ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару дағдыларын қалыптастыру, логикалық ой-өрісін кеңейту.
Жұмыс нәтижесі
oo Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдалана білу.
oo Жақшаларды ашу ережесін үйрену
- Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып білу
- Теориялық білімін практикада қолдана білу
Сілтеме
Оқулық математика 6-сынып
Негізгі идеясы
Рационал сандарға амалдар қолдану, құрамында айнымалылары бар өрнектерді ықшамдау
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету:
Оқуды және оқыту үшін бағалау;
АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау;
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, магниттер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1.Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Минус, плюс, жақша жазуларын үлестіру арқылы
Мақсат қою
2.Сабақтың барысы
Блум таксаномиясы бойынша
3.Рефлексия
Бағдаршам
Үйге тапсырма
Есептер: № 705
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Мұғалімнің іс-әректі
Оқушының іс-әрекеті
Білу
Жаңа тақырыпты түсінуге керекті өткен тақырып-тарды қайталау
Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу
Қайталау сұрақтарын қою
Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап беру
Түсіну
Жаңа тақырып мазмұнын ашу
Слайдтар-
мен жаңа сабақты түсіндіру
Тақырыптың негізгі тұсын анықтау
Алған білімдерін есеп шығарғанда пайдалана білу
Қолдану
Оқулықтан есептер шығару дағдыларын қалып-тастыру
1) №728
2) № 729
3) №731
3 топтан оқушыларды тақтаға шығарады
3 топтан жеке оқушылар шығып тақтаға орындайды.
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады.
Талдау
2m-2n= 2(m-n)
3x+3y=3(x+y)
-4m-4n=-4(m+n)
3a -6 b=3(a-2b)
2c +8 d =2(c+4d
№730
№730 Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар
Слайдтағы есептерді шығару арқылы құстың атын табады
Жинақтау
Алған білімдерін тиянақтап, жинақтау
Топтық жұмыс оқушыларға тапсырма беру
Топтан бір оқушы тақтаға орындайды
Қорыту
Алған білімдерін қорытындылау
Деңгейлік тапсырмалар беру.
Бұл тақырыптың қажеттілігін көздерін жеткізед
Бағалау
Рефлексия
Бағдаршам
Қызыл, сары жасыл түстерді пайдаланып бағалау
Оқушы жетондарын санап мұғалімге нәтижесін айтады
Үйге тапсырма беру; №737-738-есептер . Жақшаны ашу ережесін жаттау
Күнделіктеріне үй тапсырмаларын жазып алу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz