Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топпен талдау

Пән: әдебиеттік оқу
Тақырыбы : Абай Құнанбаев. Қыс
Мақсаты : Абай Құнанбаевтың өмірі ,оның шығармалары туралы білімін кеңейту."Қыс" туралы өлеңнің мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттері: 1.Түсініп оқи отырып, өлеңдегі түйінді ойды ашуға жағдай жасау;
2. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру;
3. Оқушылар шағын топ құрамында өзара қатынасқа түседі,сенім және сыйластық дағдыларын қалыптастыруға ат салысады. Топ мүшелерінің бәрі де оқу материалын меңгеруін қадағалайды,бір-біріне көмек көрсетеді.
Көрнекіліктер: Абай суреті,слайд,қыс мезгілі слайд
Сабақ түрі:жаңа сабақ.
Сабақ әдістері: сын тұрғысынан ойлау стратегиялары жеке,жұптық, топтық жұмыс
Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2.Психологиялық дайындық.
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға
Алға қадам аттаймыз
3. Үй тапсырмасын сұрау
1
А
Қ
П
А
Н
2
Н
А
У
Р
Ы
З

3
Ж
Е
Л
Т
О
Қ
С
А
Н

4. Сөзжұмбақ шешу
Ең қысқа ай. (Ақпан)
Қазақша жыл басы (Наурыз)
12-ші ай қалай аталады? (Желтоқсан)
Қандай сөз шықты?
Ендеше, бүгінгі өтетін тақырыбымыз А.Құнанбаевтің <<Қыс>> өлеңі
5. Жұмбақ шешу арқылы топ аттарын білу
Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тонады. ( Қар)
Жазда болмайды,
Қыста болады.
Терезеге қонады,
Әсем ою ояды. ( Қырау )
Отқа жанбас,
Суға батпас. ( Мұз )
Қанаты жоқ - ұшады.
Аяғы жоқ - желеді.
Аузы жоқ - ұлиды. (Боран)
6. 1-топ: Қар
2-топ: Қырау
3-топ: Мұз
4-топ: Боран
7. Абай туралы не білеміз?
Қыс туралы не білеміз?

8.Оқулықпен жұмыс
Әр шумақты хормен оқу
Жеке оқу
Жұппен талдау
Топпен талдау
9. Сөздік жұмысы
Шидем - қой жүнінен тоқылған сырт киім
Бұрқ-сарқ - қатты дауыл, боран
Боран долданғанда- аяз тым күшейгенде
10.Дәптермен жұмыс
11.Сергіту сәті
12.1-топ: Қар Қыс туралы сурет салу (қорғау)
2-топ: Қырау Қыс сөзіне дыбыстық талдау жасау
3-топ: Мұз Өлеңнің бірінші шумағын өлең құрылысына талдау
4-топ: Боран Қар сөзіне 5 жол өлең шығару
13. Өлең ішінен теңеу , кейіптеуді табу
14. 1-топ: Қар Қыс ұнайды?
2-топ: Қырау
3-топ: Мұз Қыс ұнамайды?
4-топ: Боран
15.Семантикалық картамен жұмыс

Ақын
Зере
Қыс
Қар
Абай Құнанбаев кім?
+

Абайдың қай өлеңін өттік?

+

Абайдың әжесі кім?

+

Қыста бар да, жазда жоқ

+
16.Үйге тапсырма
<<Қыс>> өлеңін жаттау.
Қыс туралы эссе жазу
17. Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Топты бағалау
Ыбырай Алтынсарин Баланың айласы
Сөз мағыналары
Топпен жұмыс жасау
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Пәндер