Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Көлік түрлері


Акмола обл
Степногорск қаласы
№2 «Балдырған» б/б
Тәрбиеші Жапарова М.Д
Саласы: Таным
Бөлімі: Айналамен таныстыру
Тақырыбы: Көлік түрлері
Мақсаты: Балалардың көлік туралы түсініктерін бекіту, тиянақтау.
Балалардың қызығушылықтарын дамыту.
Жол ережелерін сақтауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: Көліктердің түрлері, жер, су, әуе, желкен, кабина, желкен
таяғы, терезе
дөңғалақ, т.б.
Қолданылатын құралдар: Үнтаспа, көліктер түрлерінің суреттері, айыншықтар :
кеме,
ұшақ, автобус; бағдаршам және оның белгілері,
сыйлықтар.
Балаларға арналған құралдар: карточкалар, қарындаш, қалам салғыш, тәрелке,
бағдаршам, билет түрлері, аяқталмаған суреттер;
Алдын- ала жұмыс: Балалармен көліктер мен саяхат сюжетті рөлдік ойынын
ойнау, жол
Белгілері жайлы д/о, тақпақтар қайталау.

| |Тәрбиеші әрекеті |Балалардың |
|Іс - әрекет | |әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивизациялық- | Балалар қарандаршы бүгін бізге ДЫМБІЛМЕС |Балалар |
|қозғаушылық |келіпті. Кәне, барлығымыз амандасайықшы! |амандасады. |
| |Ал, сіз бізге сонау жақтан қалай жеттіңіз? | |
| |(Дымбілмес өзінің қандай көліктер арқылы | |
| |жеткенің жұмбақ арқылы жасырып айтады.Шешімдерін|Олар жауабын |
| |табу арқылы бүгінгі тақырыпты ашамыз.) |табуға тырысады. |
|Ұйымдастыру | Балалар кейіннен қонаққа өздерінің көліктер |Балалар өздерінің|
|-ізденушілік |жайлы жаттаған тақпақтарын айтады. |тақпақтарын |
| |Ұшақ Кеме |айтады. |
| |Бұлттар менен көктегі, Теңізді жүздім | |
| |балықтай, | |
| |Мен боламын туысқан. Дүниені кездім жалықпай | |
| |Озып шығам құстарды, Көліктердің бір түрі, | |
| |Қанат қақпай ұшамын. Мен боламын қайықтай. | |
| | | |
| |Машина | |
| |Төрт аяғым дөңгелек, | |
| |Адамсыз мен жүрмеймін, | |
| |Барлық жерге жеткізіп, | |
| |Қаласаңыз апарам. | |
| | |Жер, су, әуе |
| |Осыдан кейін Дымбілмеске көліктер жайлы |суреттерін |
| |түсінігін бекіту үшін дидактикалық ойындарды |көтеріп отырады. |
| |ойнауға кірісеміз. |Артық көлікті |
| |1) Д/о: «Жер, су, әуе» Балаларға көлік түрлері |алып, неге екенің|
| |көрсетіледі, ал олар оны классификациясын |түсіндіреді. |
| |карточка арқылы көрсетеді. |Барлық балалар |
| | |қатысып, шапшан |
| |2) Д/о: «Не артық?» Балалардың алдына үш сурет |орындауға |
| |қойылады. Ал, балалар оның ішінен артық затты |тырысады. |
| |алып тастайды. | |
| |(ұшақ, зымыран, жүк машина) |Қарындашпен өз |
| | |беттерінше |
| |3) Д/о: «Өз көлігіне отыр!» Балаларға таратылған|орындайды. |
| |билеттер бойынша балалар өзінің көліктеріне | |
| |отырады. (Музыка әуені арқылы) Кейіннен, |Тек, қол көтеріп,|
| |көліктердің орындары ауысып, өз орындарын |толық жауап |
| |табады. |береді. |
| | | |
| |4) Д/о: «Көлікті аяқта» Балалар көліктердің | |
| |жетіспейтін бөліктерін салады, атап береді. | |
| | | |
| |5) Д/о: «Бағдаршамның белгілерін ата» | |
| |Балалар Дымбілместің қоржынындағы белгілердің | |
| |мағыналарын түсіндіреді. Бағдаршам жайлы |Бағдаршам көздері|
| |тақпақтарын айтады: |арқылы балалар |
| | |анықтап, |
| |Бағдаршам |көрсетеді. |
| |Ашса кезек үш көзін, | |
| |Айты деп үш сөзін: | |
| |Тоқта! Сақтан! Жол ашық! | |
| |Жүрме жолға таласып. | |
| | | |
| |6) «Шындық, жалған» Балаларға шындыққа сай | |
| |келмейтін және келетін сөйлемдерді айту. Балалар| |
| |оны бағдаршам арқылы дұрыс, дұрыс еместігін | |
| |айтады. | |
|Рефлексивті- |Балалар енді Дымбілмеске өзіміздің сабаққа |Сыйлықты алғасын,|
|түзетушілік |қатысқанымызды бағдаршам арқылы бағалауды |өз ризашылықтарын|
| |үйретеміз. Қызыл – сабаққа қатыспадым, |айтып, қоштасыды.|
| |Сары – сәл ғана ат салыстым, | |
| |Жасыл – сабаққа өте жақсы қатыстым. | |
| |Соңында Дымбілмес, жүк машинасының ішінде тұрған| |
| |сыйлықтарын береді. | |

Күтілген нәтиже:
Білуі тиіс: Көлік және оның түрлерін білуі тиіс;
Болуы тиіс: Жол ережесі жөнінде түсініктері болуы тиіс:
Жасай алуы: Артығын табу, жетіспеген бөлігін салу, көліктерге байланысты
тақпақтарды мәнерлеп айта алуы тиіс;


Ұқсас жұмыстар
«гүлдерай» тобына ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Су,әуе көлігі және құбыр желісі. Қазақстанның көліктік-транзиттік әлеуеті. 9 сынып
Көлік түрлері туралы
Балалардың жүмысы
Жүк мәшинесі
Қазақстанның көлік кешені туралы білім қалыптастыру
Өрт сөндіргіш машина
Көлік және байланыс географиясы. 10 сынып
Көлік түрі
Балалар қане бір - бірімізге қарап жақсы сөздер айтайықшы
Пәндер