Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат түбір
Алгебра 8 сынып - орта мерзім жоспары
Р/с
Тақырыбы
Сағат
саны
Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау
7модульдің енгізілуі
Негізгі дерек көздері
5-6-сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау 6сағ
1
Жай бөлшектер және ондық бөлшектерге амаладар қолдану
1
5 сынып тақырыптары жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту.
Пазылдар арқылы топқа бөлу. Жигсо, БҮҮ, жіктеу.
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
2
Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
1
Өтілген негізгі элементтер және формулалар туралы түсініктерін дамытады қалыптастырады
Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс, артықшылықтар мен кемшіліктер
Басбармақ, смайликтер арқылы.
3
Қысқаша көбейту формулалары
1
Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім жылдам
Бағалау критерий, бағдаршам,кері байланыс арқылы
4
Рационал бөлшектерді қысқарту
1
Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
<<Кім жылдам>> , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/, <<Миға шабуыл>> автор орындығы Жигсо І әдісі
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
5
Рационал бөлшектерге амалдар қолдану
1
Тестарқылы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Тести орындлау амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді оны есептер шығаруда пайдаланады.
Күлегештермен топқа бөлу ЖИГСО, рөлдік ойындар, БҮҮ, ТТ кестесі
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
6
Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру
1
Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім жылдам
Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
І тарау. Квадрат түбі р 23 сағ
7
Иррационал сандар. Нақты сандар
1
Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Тақырып қасиеттері мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Топқа бөлу:
Түстер арқылы, сандар , сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
8
Иррационал сандар. Нақты сандар
1
Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше шығыру дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді
Есептерді шығару арқылы қасеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
ББҮ, ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.
ОүБ
(смайликтермен, басбармақ)
9
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
1
Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
Жигсо ІІ әдісі <<Аквариум>> <<Миға шабуыл>> сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
10
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
1
Квадрат түбірді анықтайды,есептерді шығаруға үйреніп практикада қолданады
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
білімдерін практикада қолдана алады
Тәжірбиелік \ есептер шығару\
Кім жылдам>>
<<Жұптық әңгіме>>
<<Таланттыны табу>>
тренинг,диалог
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
11
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
1
Иррационал сан туралы түсінік тақырыбын толығымен меңгеріледі
Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
<<Мозайка>> тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
12
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінен пайдаланады
Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.
Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы
13
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады.
Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады
<<Мозайка>> тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
14
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Есептер шығару арқылы квадрат түбірдің ережелерін меңгереді оны есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Тақырыпты анықтауды пайдаланатын есептерді дұрыс шығаруға дағдыланады
Атом, малекула>> тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, <<мәліметті толықтыру>>, топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын
Сөз арқылы:
<<өте жақсы>>, <<жарайсың>>
Пункті бойынша оқушы пікірімен
қорыту, бағалау
Кері байланыс парағы
15
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
16
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Арнайы бөлшек квадрат түбір ұғымы жйлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады
Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, <<ой қозғау>> сратегиясы,Б.Б.Ү. кестесі, Тұжырымдамалық карта,
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
17
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
оқушыларға арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерін және есеп шығару міндетін және әдісін меңгерту.
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
есептерді практикада орындай алады
Шаттық шеңбері, <<Ой қозғау>> стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, <<Кезбе тілші>> ойыны.
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
18
1-бақылау жұмысы
1
19
Қайталау
1
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды математик туралы сөздік қорларын молайту.
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
Топта жұмыс жасауға қалыптасады.
Топқа бөлу миға шабуыл
ЖИГСО 2 <<Не ортақ>>
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
20
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тавпсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету
Тақырыпты түсінеді, басқа түбірден айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады
Тренинг өткізу, топқа бөлу, слаид көрсету, Жигсо, тірек сызба, << Ой қозғау>> стратегиясы.
Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
21
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару анықтамаларын пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды
Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген
қызығушылығы
артады
Шаттық шеңбер"
"Жазықтар" топқа бөлу
БҮҮ "Кім күшті"
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
22
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Білімдерін бекітеді, оны практикада тапсырмаларды орындауда пайдаланады
"Сыйлық"
"Мен саған сен маған"
"Бәйге"
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
23
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Тақырып пен тапсырмалар туралы түсініктер қалыптасады, қасиеттерін үйреніп ,оның маңыздылығын ұғынады
Есептерді шығару арқылы жұмыс жасау түрлерін анықтайды..
<<Жылы сезімдер>> топқа бөлу, миға шабуыл, ойлан, жұптас, бөліс, ой қозғау БҮҮ кестесі,
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
24
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу қасиеттерін салыстыра отырып,
есептерді шығаруды үйренеді
Негізгі қасиеттерінің есептер шығаруда маңыздылығын меңгеріп, ажыратып, есептерді пайдаланып және достық сезімдерін дамытуға пайдаланады.
Трениннг топқа бөлу, <<Бейне сұрақ>> автобус аялдамасы, <<Еркін талқылау>>
формативті бағалау кері байланыс
25
функциясы және оның қасиеттері мен графигі
1
Функция тақырыбын түсіне отырып мағанасы мен шешу жолдарын пайдалану қалыптастыды, қатесіз есептерді шешуді ережесін түсінеді
Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады
Тренинг
Топтастыру
Миға шабуыл,
Мәтінмен жұмыс
Сергіту сәті
Тест.
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
26
функциясы және оның қасиеттері мен графигі
1
Функциясының қасиеттерін, ұғымдарын, түрін есеп шешуде түсінеді.
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
акработкика техникасын практикада орындай алады
Тренинг
Топтастыру
Рөлдік ойын
Жигсо әдісі, Автобус аялдамасы
Критерий парағы,
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
27
функциясы және оның қасиеттері мен графигі
1
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру туралы мағлұмат алады .Есептерді шығару әрпекеттерін жетілдіреді.
Өткен тақырыптар бойынша салыстыра отырып менгеріледі,өз ойын жетілдіре отырып мағанасын кең түрде ашуға машықтары дамиды.
Трениннг Топқа бөлу,
Миға шабуыл, Ойлан, жұптас, бөліс, Дебат, БҮҮ кестесі
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам
28
2-бақылау жұмысы
1
29
Қайталау
1
Тесті шеше отырып мағанасы мен міндеттерін пайдалану қалыптастыды, қатесіз есептерді шешуді ережесін түсінеді
Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады
Сергіту сәті, талдау,
Музыка тыңдау, Кері байланыс парағы,
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
Р/с
Тақырыбы
Сағат
саны
Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау
7модульдің енгізілуі
Негізгі дерек көздері
5-6-сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау 6сағ
1
Жай бөлшектер және ондық бөлшектерге амаладар қолдану
1
5 сынып тақырыптары жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту.
Пазылдар арқылы топқа бөлу. Жигсо, БҮҮ, жіктеу.
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
2
Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
1
Өтілген негізгі элементтер және формулалар туралы түсініктерін дамытады қалыптастырады
Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс, артықшылықтар мен кемшіліктер
Басбармақ, смайликтер арқылы.
3
Қысқаша көбейту формулалары
1
Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім жылдам
Бағалау критерий, бағдаршам,кері байланыс арқылы
4
Рационал бөлшектерді қысқарту
1
Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
<<Кім жылдам>> , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/, <<Миға шабуыл>> автор орындығы Жигсо І әдісі
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
5
Рационал бөлшектерге амалдар қолдану
1
Тестарқылы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Тести орындлау амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді оны есептер шығаруда пайдаланады.
Күлегештермен топқа бөлу ЖИГСО, рөлдік ойындар, БҮҮ, ТТ кестесі
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
6
Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру
1
Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім жылдам
Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
І тарау. Квадрат түбі р 23 сағ
7
Иррационал сандар. Нақты сандар
1
Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Тақырып қасиеттері мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Топқа бөлу:
Түстер арқылы, сандар , сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
8
Иррационал сандар. Нақты сандар
1
Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше шығыру дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді
Есептерді шығару арқылы қасеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
ББҮ, ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.
ОүБ
(смайликтермен, басбармақ)
9
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
1
Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
Жигсо ІІ әдісі <<Аквариум>> <<Миға шабуыл>> сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
10
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
1
Квадрат түбірді анықтайды,есептерді шығаруға үйреніп практикада қолданады
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
білімдерін практикада қолдана алады
Тәжірбиелік \ есептер шығару\
Кім жылдам>>
<<Жұптық әңгіме>>
<<Таланттыны табу>>
тренинг,диалог
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
11
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
1
Иррационал сан туралы түсінік тақырыбын толығымен меңгеріледі
Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
<<Мозайка>> тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
12
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінен пайдаланады
Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.
Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы
13
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады.
Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді , өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады
<<Мозайка>> тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
14
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Есептер шығару арқылы квадрат түбірдің ережелерін меңгереді оны есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Тақырыпты анықтауды пайдаланатын есептерді дұрыс шығаруға дағдыланады
Атом, малекула>> тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, <<мәліметті толықтыру>>, топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын
Сөз арқылы:
<<өте жақсы>>, <<жарайсың>>
Пункті бойынша оқушы пікірімен
қорыту, бағалау
Кері байланыс парағы
15
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
16
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
Арнайы бөлшек квадрат түбір ұғымы жйлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады
Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, <<ой қозғау>> сратегиясы,Б.Б.Ү. кестесі, Тұжырымдамалық карта,
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
17
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
1
оқушыларға арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерін және есеп шығару міндетін және әдісін меңгерту.
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
есептерді практикада орындай алады
Шаттық шеңбері, <<Ой қозғау>> стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, <<Кезбе тілші>> ойыны.
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
18
1-бақылау жұмысы
1
19
Қайталау
1
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды математик туралы сөздік қорларын молайту.
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
Топта жұмыс жасауға қалыптасады.
Топқа бөлу миға шабуыл
ЖИГСО 2 <<Не ортақ>>
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
20
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тавпсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету
Тақырыпты түсінеді, басқа түбірден айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады
Тренинг өткізу, топқа бөлу, слаид көрсету, Жигсо, тірек сызба, << Ой қозғау>> стратегиясы.
Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
21
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару анықтамаларын пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды
Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген
қызығушылығы
артады
Шаттық шеңбер"
"Жазықтар" топқа бөлу
БҮҮ "Кім күшті"
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
22
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Білімдерін бекітеді, оны практикада тапсырмаларды орындауда пайдаланады
"Сыйлық"
"Мен саған сен маған"
"Бәйге"
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
23
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Тақырып пен тапсырмалар туралы түсініктер қалыптасады, қасиеттерін үйреніп ,оның маңыздылығын ұғынады
Есептерді шығару арқылы жұмыс жасау түрлерін анықтайды..
<<Жылы сезімдер>> топқа бөлу, миға шабуыл, ойлан, жұптас, бөліс, ой қозғау БҮҮ кестесі,
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
24
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
1
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу қасиеттерін салыстыра отырып,
есептерді шығаруды үйренеді
Негізгі қасиеттерінің есептер шығаруда маңыздылығын меңгеріп, ажыратып, есептерді пайдаланып және достық сезімдерін дамытуға пайдаланады.
Трениннг топқа бөлу, <<Бейне сұрақ>> автобус аялдамасы, <<Еркін талқылау>>
формативті бағалау кері байланыс
25
функциясы және оның қасиеттері мен графигі
1
Функция тақырыбын түсіне отырып мағанасы мен шешу жолдарын пайдалану қалыптастыды, қатесіз есептерді шешуді ережесін түсінеді
Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады
Тренинг
Топтастыру
Миға шабуыл,
Мәтінмен жұмыс
Сергіту сәті
Тест.
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
26
функциясы және оның қасиеттері мен графигі
1
Функциясының қасиеттерін, ұғымдарын, түрін есеп шешуде түсінеді.
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
акработкика техникасын практикада орындай алады
Тренинг
Топтастыру
Рөлдік ойын
Жигсо әдісі, Автобус аялдамасы
Критерий парағы,
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
27
функциясы және оның қасиеттері мен графигі
1
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру туралы мағлұмат алады .Есептерді шығару әрпекеттерін жетілдіреді.
Өткен тақырыптар бойынша салыстыра отырып менгеріледі,өз ойын жетілдіре отырып мағанасын кең түрде ашуға машықтары дамиды.
Трениннг Топқа бөлу,
Миға шабуыл, Ойлан, жұптас, бөліс, Дебат, БҮҮ кестесі
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам
28
2-бақылау жұмысы
1
29
Қайталау
1
Тесті шеше отырып мағанасы мен міндеттерін пайдалану қалыптастыды, қатесіз есептерді шешуді ережесін түсінеді
Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады
Сергіту сәті, талдау,
Музыка тыңдау, Кері байланыс парағы,
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz