8-сынып алгебра пәні үшін орта мерзімді оқу жоспары (7-модуль)

Алгебра 8 сынып -орта мерзім жоспары

Р/с

Тақырыбы

Сағат

саны

Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау
7модульдің енгізілуі
Негізгі дерек көздері
Р/с: 5-6-сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау 6сағ
Р/с: 1
Тақырыбы: Жай бөлшектер және ондық бөлшектерге амаладар қолдану
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: 5 сынып тақырыптары жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Пазылдар арқылы топқа бөлу. Жигсо, БҮҮ, жіктеу.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 2
Тақырыбы: Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өтілген негізгі элементтер және формулалар туралы түсініктерін дамытады қалыптастырады
Күтілетін нәтиже: Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс, артықшылықтар мен кемшіліктер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Басбармақ, смайликтер арқылы.
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 3
Тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны

Кім жылдам

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 4
Тақырыбы: Рационал бөлшектерді қысқарту
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Күтілетін нәтиже: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Кім жылдам», , БҮҮ кестесі, тәжірбиелік /есептер шығару/, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 5
Тақырыбы: Рационал бөлшектерге амалдар қолдану
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тестарқылы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Тести орындлау амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді оны есептер шығаруда пайдаланады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Күлегештермен топқа бөлу ЖИГСО, рөлдік ойындар, БҮҮ, ТТ кестесі

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 6
Тақырыбы: Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны

Кім жылдам

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: І тарау. Квадрат түбі р 23 сағ
Р/с: 7
Тақырыбы: Иррационал сандар. Нақты сандар
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Күтілетін нәтиже: Тақырып қасиеттері мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топқа бөлу:

Түстер арқылы, сандар, сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 8
Тақырыбы: Иррационал сандар. Нақты сандар
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше шығыру дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді
Күтілетін нәтиже: Есептерді шығару арқылы қасеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ББҮ, ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:

ОүБ

(смайликтермен, басбармақ)

7модульдің енгізілуі:
Р/с: 9
Тақырыбы: Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі, ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 10
Тақырыбы: Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірді анықтайды, есептерді шығаруға үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже:

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Кім жылдам»

«Жұптық әңгіме»

«Таланттыны табу»

тренинг, диалог

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 11
Тақырыбы: Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Иррационал сан туралы түсінік тақырыбын толығымен меңгеріледі
Күтілетін нәтиже: Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 12
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінен пайдаланады
Күтілетін нәтиже: Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 13
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады.
Күтілетін нәтиже: Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді, өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 14
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Есептер шығару арқылы квадрат түбірдің ережелерін меңгереді оны есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты анықтауды пайдаланатын есептерді дұрыс шығаруға дағдыланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:

Сөз арқылы:

«өте жақсы», «жарайсың»

Пункті бойынша оқушы пікірімен

қорыту, бағалау

Кері байланыс парағы

7модульдің енгізілуі:
Р/с: 15
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 16
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Арнайы бөлшек квадрат түбір ұғымы жйлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау» сратегиясы, Б. Б. Ү. кестесі, Тұжырымдамалық карта,
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 17
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: оқушыларға арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерін және есеп шығару міндетін және әдісін меңгерту.
Күтілетін нәтиже:

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

есептерді практикада орындай алады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 18
Тақырыбы: 1- бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 19
Тақырыбы: Қайталау
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды математик туралы сөздік қорларын молайту.
Күтілетін нәтиже:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.

Топта жұмыс жасауға қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топқа бөлу миға шабуыл

ЖИГСО 2 «Не ортақ»

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Формативті бағалау, жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 20
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тавпсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты түсінеді, басқа түбірден айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Тренинг өткізу, топқа бөлу, слаид көрсету, Жигсо, тірек сызба, « Ой қозғау» стратегиясы.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 21
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару анықтамаларын пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды
Күтілетін нәтиже:

Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген

қызығушылығы

артады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Шаттық шеңбер”

“Жазықтар” топқа бөлу

БҮҮ “Кім күшті”

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 22
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Білімдерін бекітеді, оны практикада тапсырмаларды орындауда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

“Сыйлық”

“Мен саған сен маған”

“Бәйге”

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 23
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырып пен тапсырмалар туралы түсініктер қалыптасады, қасиеттерін үйреніп, оның маңыздылығын ұғынады
Күтілетін нәтиже: Есептерді шығару арқылы жұмыс жасау түрлерін

Ұқсас жұмыстар
8-сынып, Алгебра: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып Алгебра және Геометриясының жылдық оқу жоспары
7-сынып информатика пәнінің орта мерзімді оқу жоспары
7-сынып биология пәні: Желілілер типі тарауының орта мерзімді жоспары
8-сынып алгебра: квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру - қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып алгебра пәні бойынша сабақ жоспары: Параллелограмның ауданы
8-сынып Алгебра: Квадрат түбірдің қасиеттері мен түбірі бар өрнектерді түрлендіру - орта мерзімді жоспар
8-сынып алгебрасы: орта мерзімді оқу жоспары (102 сағат, 2015-2016 оқу жылы)
8-сынып үшін Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы: орта мерзімді жоспар
Модуль 7: Дүкендер - қазақ тілі пәнінің 4 сабақтық орта мерзімді жоспары және оқыту-бағалау әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz