Тақырыбы
   
     Сабақтың мақсаты
    
     Күтілетін нәтиже
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау
    
     7модульдің енгізілуі
    
     Негізгі дерек көздері
    
 
     Р/с:
    
      5-6-сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау 6сағ
     
 
     Р/с:
    
     1
    
     Тақырыбы:
    
     Жай бөлшектер және ондық бөлшектерге амаладар қолдану
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     5 сынып тақырыптары жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту.
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Пазылдар арқылы топқа бөлу. Жигсо, БҮҮ, жіктеу.
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     2
    
     Тақырыбы:
    
     Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Өтілген негізгі элементтер және формулалар туралы түсініктерін дамытады қалыптастырады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс, артықшылықтар мен кемшіліктер
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Басбармақ, смайликтер арқылы.
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     3
    
     Тақырыбы:
    
     Қысқаша көбейту формулалары
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
     
      Кім жылдам
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     4
    
     Тақырыбы:
    
     Рационал бөлшектерді қысқарту
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     «Кім жылдам», , БҮҮ кестесі, тәжірбиелік /есептер шығару/, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     5
    
     Тақырыбы:
    
     Рационал бөлшектерге амалдар қолдану
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Тестарқылы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тести орындлау амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді оны есептер шығаруда пайдаланады.
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      Күлегештермен топқа бөлу ЖИГСО, рөлдік ойындар, БҮҮ, ТТ кестесі
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     6
    
     Тақырыбы:
    
     Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
     
      Кім жылдам
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
      І тарау.
      
       Квадрат түбі р
      
      23 сағ
     
 
     Р/с:
    
     7
    
     Тақырыбы:
    
     Иррационал сандар. Нақты сандар
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тақырып қасиеттері мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      Топқа бөлу:
     
      Түстер арқылы, сандар, сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     8
    
     Тақырыбы:
    
     Иррационал сандар. Нақты сандар
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше шығыру дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Есептерді шығару арқылы қасеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     ББҮ, ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
      ОүБ
     
      (смайликтермен, басбармақ)
     
 
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     9
    
     Тақырыбы:
    
     Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі, ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     10
    
     Тақырыбы:
    
     Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Квадрат түбірді анықтайды, есептерді шығаруға үйреніп практикада қолданады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
      Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,
     
      өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
     
      білімдерін практикада қолдана алады
     
 
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      Тәжірбиелік \ есептер шығару\
     
      Кім жылдам»
     
      «Жұптық әңгіме»
     
      «Таланттыны табу»
     
      тренинг, диалог
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     11
    
     Тақырыбы:
    
     Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Иррационал сан туралы түсінік тақырыбын толығымен меңгеріледі
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     12
    
     Тақырыбы:
    
     Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінен пайдаланады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     13
    
     Тақырыбы:
    
     Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады.
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді, өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     14
    
     Тақырыбы:
    
     Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Есептер шығару арқылы квадрат түбірдің ережелерін меңгереді оны есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тақырыпты анықтауды пайдаланатын есептерді дұрыс шығаруға дағдыланады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
      Сөз арқылы:
     
      «өте жақсы», «жарайсың»
     
      Пункті бойынша оқушы пікірімен
     
      қорыту, бағалау
     
      Кері байланыс парағы
     
 
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     15
    
     Тақырыбы:
    
     Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     16
    
     Тақырыбы:
    
     Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Арнайы бөлшек квадрат түбір ұғымы жйлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау» сратегиясы, Б. Б. Ү. кестесі, Тұжырымдамалық карта,
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     17
    
     Тақырыбы:
    
     Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     оқушыларға арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерін және есеп шығару міндетін және әдісін меңгерту.
    
     Күтілетін нәтиже:
    
      Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,
     
      өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
     
      есептерді практикада орындай алады
     
 
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     18
    
     Тақырыбы:
    
      1-
      
       бақылау жұмысы
      
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     19
    
     Тақырыбы:
    
     Қайталау
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды математик туралы сөздік қорларын молайту.
    
     Күтілетін нәтиже:
    
      Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
     
      Топта жұмыс жасауға қалыптасады.
     
 
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      Топқа бөлу миға шабуыл
     
      ЖИГСО 2 «Не ортақ»
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Формативті бағалау, жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     20
    
     Тақырыбы:
    
     Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тавпсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Тақырыпты түсінеді, басқа түбірден айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
     Тренинг өткізу, топқа бөлу, слаид көрсету, Жигсо, тірек сызба, « Ой қозғау» стратегиясы.
    
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
     Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
    
     Негізгі дерек көздері:
    
 
     Р/с:
    
     21
    
     Тақырыбы:
    
     Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару анықтамаларын пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды
    
     Күтілетін нәтиже:
    
      Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген
     
      қызығушылығы
     
      артады
     
 
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      Шаттық шеңбер”
     
      “Жазықтар” топқа бөлу
     
      БҮҮ “Кім күшті”
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     22
    
     Тақырыбы:
    
     Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Білімдерін бекітеді, оны практикада тапсырмаларды орындауда пайдаланады
    
     Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
    
      “Сыйлық”
     
      “Мен саған сен маған”
     
      “Бәйге”
     
 
     Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
    
     Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
    
     7модульдің енгізілуі:
    
 
     Р/с:
    
     23
    
     Тақырыбы:
    
     Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
    
     Сағатсаны:
    
     1
    
     Сабақтың мақсаты:
    
     Тақырып пен тапсырмалар туралы түсініктер қалыптасады, қасиеттерін үйреніп, оның маңыздылығын ұғынады
    
     Күтілетін нәтиже:
    
     Есептерді шығару арқылы жұмыс жасау түрлерін