Тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау
7модульдің енгізілуі
Негізгі дерек көздері
Р/с:
5-6-сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау 6сағ
Р/с:
1
Тақырыбы:
Жай бөлшектер және ондық бөлшектерге амаладар қолдану
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
5 сынып тақырыптары жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже:
Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Пазылдар арқылы топқа бөлу. Жигсо, БҮҮ, жіктеу.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
7модульдің енгізілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
2
Тақырыбы:
Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Өтілген негізгі элементтер және формулалар туралы түсініктерін дамытады қалыптастырады
Күтілетін нәтиже:
Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс, артықшылықтар мен кемшіліктер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Басбармақ, смайликтер арқылы.
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
3
Тақырыбы:
Қысқаша көбейту формулалары
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім жылдам
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
4
Тақырыбы:
Рационал бөлшектерді қысқарту
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Күтілетін нәтиже:
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Кім жылдам», , БҮҮ кестесі, тәжірбиелік /есептер шығару/, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
5
Тақырыбы:
Рационал бөлшектерге амалдар қолдану
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Тестарқылы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже:
Тести орындлау амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді оны есептер шығаруда пайдаланады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Күлегештермен топқа бөлу ЖИГСО, рөлдік ойындар, БҮҮ, ТТ кестесі
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
6
Тақырыбы:
Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны
Кім жылдам
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
І тарау.
Квадрат түбі р
23 сағ
Р/с:
7
Тақырыбы:
Иррационал сандар. Нақты сандар
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Күтілетін нәтиже:
Тақырып қасиеттері мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топқа бөлу:
Түстер арқылы, сандар, сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
8
Тақырыбы:
Иррационал сандар. Нақты сандар
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше шығыру дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді
Күтілетін нәтиже:
Есептерді шығару арқылы қасеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
ББҮ, ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
ОүБ
(смайликтермен, басбармақ)
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
9
Тақырыбы:
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже:
Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі, ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
10
Тақырыбы:
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Квадрат түбірді анықтайды, есептерді шығаруға үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
білімдерін практикада қолдана алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Тәжірбиелік \ есептер шығару\
Кім жылдам»
«Жұптық әңгіме»
«Таланттыны табу»
тренинг, диалог
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
11
Тақырыбы:
Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Иррационал сан туралы түсінік тақырыбын толығымен меңгеріледі
Күтілетін нәтиже:
Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
7модульдің енгізілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
12
Тақырыбы:
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінен пайдаланады
Күтілетін нәтиже:
Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
13
Тақырыбы:
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады.
Күтілетін нәтиже:
Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді, өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
14
Тақырыбы:
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Есептер шығару арқылы квадрат түбірдің ережелерін меңгереді оны есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже:
Тақырыпты анықтауды пайдаланатын есептерді дұрыс шығаруға дағдыланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Сөз арқылы:
«өте жақсы», «жарайсың»
Пункті бойынша оқушы пікірімен
қорыту, бағалау
Кері байланыс парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
15
Тақырыбы:
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:
Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
16
Тақырыбы:
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Арнайы бөлшек квадрат түбір ұғымы жйлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже:
Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау» сратегиясы, Б. Б. Ү. кестесі, Тұжырымдамалық карта,
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
17
Тақырыбы:
Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
оқушыларға арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерін және есеп шығару міндетін және әдісін меңгерту.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,
өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,
есептерді практикада орындай алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
18
Тақырыбы:
1-
бақылау жұмысы
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
19
Тақырыбы:
Қайталау
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды математик туралы сөздік қорларын молайту.
Күтілетін нәтиже:
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.
Топта жұмыс жасауға қалыптасады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топқа бөлу миға шабуыл
ЖИГСО 2 «Не ортақ»
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Формативті бағалау, жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
20
Тақырыбы:
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тавпсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету
Күтілетін нәтиже:
Тақырыпты түсінеді, басқа түбірден айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Тренинг өткізу, топқа бөлу, слаид көрсету, Жигсо, тірек сызба, « Ой қозғау» стратегиясы.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с:
21
Тақырыбы:
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару анықтамаларын пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды
Күтілетін нәтиже:
Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген
қызығушылығы
артады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Шаттық шеңбер”
“Жазықтар” топқа бөлу
БҮҮ “Кім күшті”
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
22
Тақырыбы:
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже:
Білімдерін бекітеді, оны практикада тапсырмаларды орындауда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
“Сыйлық”
“Мен саған сен маған”
“Бәйге”
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с:
23
Тақырыбы:
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны:
1
Сабақтың мақсаты:
Тақырып пен тапсырмалар туралы түсініктер қалыптасады, қасиеттерін үйреніп, оның маңыздылығын ұғынады
Күтілетін нәтиже:
Есептерді шығару арқылы жұмыс жасау түрлерін