Квадрат түбір

Алгебра 8 сынып -орта мерзім жоспары

Р/с

Тақырыбы

Сағат

саны

Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау
7модульдің енгізілуі
Негізгі дерек көздері
Р/с: 5-6-сыныптардағы математика курсын және 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау 6сағ
Р/с: 1
Тақырыбы: Жай бөлшектер және ондық бөлшектерге амаладар қолдану
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: 5 сынып тақырыптары жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Тақырыптардың негізгі ұғымдары мен міндеттері және мүмкіндіктерін меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Пазылдар арқылы топқа бөлу. Жигсо, БҮҮ, жіктеу.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 2
Тақырыбы: Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өтілген негізгі элементтер және формулалар туралы түсініктерін дамытады қалыптастырады
Күтілетін нәтиже: Тапсырмалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс, артықшылықтар мен кемшіліктер
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Басбармақ, смайликтер арқылы.
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 3
Тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны

Кім жылдам

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 4
Тақырыбы: Рационал бөлшектерді қысқарту
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Есептер шығару арқылы тақырыптарды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Күтілетін нәтиже: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып есептер шығаруда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Кім жылдам», , БҮҮ кестесі, тәжірбиелік /есептер шығару/, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 5
Тақырыбы: Рационал бөлшектерге амалдар қолдану
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тестарқылы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Тести орындлау амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді оны есептер шығаруда пайдаланады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Күлегештермен топқа бөлу ЖИГСО, рөлдік ойындар, БҮҮ, ТТ кестесі

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 6
Тақырыбы: Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өтілген тақырыптар арқылы ойларын анықтайды, есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Ойын, ББУ, тренинг, диалог, тәжірбиелік, аквариум ойыны

Кім жылдам

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: І тарау. Квадрат түбі р 23 сағ
Р/с: 7
Тақырыбы: Иррационал сандар. Нақты сандар
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Күтілетін нәтиже: Тақырып қасиеттері мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топқа бөлу:

Түстер арқылы, сандар, сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 8
Тақырыбы: Иррационал сандар. Нақты сандар
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Топ пен, жұппен жұмыс жасау арқылы есептерді өз бетінше шығыру дағдылары қалыптастыды, тақырыпты толығымен түсінеді
Күтілетін нәтиже: Есептерді шығару арқылы қасеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: ББҮ, ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:

ОүБ

(смайликтермен, басбармақ)

7модульдің енгізілуі:
Р/с: 9
Тақырыбы: Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі, ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жигсо ІІ әдісі «Аквариум» «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 10
Тақырыбы: Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Квадрат түбірді анықтайды, есептерді шығаруға үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже:

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Кім жылдам»

«Жұптық әңгіме»

«Таланттыны табу»

тренинг, диалог

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 11
Тақырыбы: Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәні. Арифметикалық квадрат түбір
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Иррационал сан туралы түсінік тақырыбын толығымен меңгеріледі
Күтілетін нәтиже: Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 12
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша ережелер мен анықтамаларды пайдаланады оны есептер шығаруда кеңінен пайдаланады
Күтілетін нәтиже: Ережелер жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып есептің өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерий, бағдаршам, кері байланыс арқылы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 13
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Арифметикалық квадрат түбір тақырыбының құрылымын игеріп, есептермен жұмыс жасаудың негізгі режимдерін қолданады.
Күтілетін нәтиже: Есептердің негізгі жерлерін және ұқсастықтарын меңгереді, өзбетінше жұмыс істеуге дағдыланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 14
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Есептер шығару арқылы квадрат түбірдің ережелерін меңгереді оны есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты анықтауды пайдаланатын есептерді дұрыс шығаруға дағдыланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:

Сөз арқылы:

«өте жақсы», «жарайсың»

Пункті бойынша оқушы пікірімен

қорыту, бағалау

Кері байланыс парағы

7модульдің енгізілуі:
Р/с: 15
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында топбасшы бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 16
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Арнайы бөлшек квадрат түбір ұғымы жйлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау» сратегиясы, Б. Б. Ү. кестесі, Тұжырымдамалық карта,
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 17
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбірінің қасиеттері.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: оқушыларға арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерін және есеп шығару міндетін және әдісін меңгерту.
Күтілетін нәтиже:

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

есептерді практикада орындай алады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 18
Тақырыбы: 1- бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау:
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 19
Тақырыбы: Қайталау
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды математик туралы сөздік қорларын молайту.
Күтілетін нәтиже:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.

Топта жұмыс жасауға қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топқа бөлу миға шабуыл

ЖИГСО 2 «Не ортақ»

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Формативті бағалау, жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау
7модульдің енгізілуі:
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 20
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырыптыңі мазмұнын түсіндіру, басқа тавпсырмалармен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты түсінеді, басқа түбірден айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Тренинг өткізу, топқа бөлу, слаид көрсету, Жигсо, тірек сызба, « Ой қозғау» стратегиясы.
Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ басшыларының бағалауы, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту,
Негізгі дерек көздері:
Р/с: 21
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару анықтамаларын пайдаланып, есептерге арналған тапсырмаларды орындайды
Күтілетін нәтиже:

Теорияны практикамен ұштастыра алады. Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге деген

қызығушылығы

артады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Шаттық шеңбер”

“Жазықтар” топқа бөлу

БҮҮ “Кім күшті”

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 22
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді
Күтілетін нәтиже: Білімдерін бекітеді, оны практикада тапсырмаларды орындауда пайдаланады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

“Сыйлық”

“Мен саған сен маған”

“Бәйге”

Үйрену мақсатында оқытуды бағалау: Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы
7модульдің енгізілуі:
Р/с: 23
Тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сағатсаны: 1
Сабақтың мақсаты: Тақырып пен тапсырмалар туралы түсініктер қалыптасады, қасиеттерін үйреніп, оның маңыздылығын ұғынады
Күтілетін нәтиже: Есептерді шығару арқылы жұмыс жасау түрлерін

Ұқсас жұмыстар
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Өрнекті ықшамда
Қосарланған арифметикалық квадрат түбірлерді түрлендіру
Математика - тапқырлықты талап етеді
Алгебра пәнінен қысқа мерзімді жоспар. 8 сынып
Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі
Квадрат түбірлер
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Квадрат теңдеу түрлері
Үшбұрыштар тобы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz