Құндылықтардағы байланыс

Оқу ісінің меңгерушісі:

САБАҚ: Сауат ашу

2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»

1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»

1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»

3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»

3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»

Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп

САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Күні: 21. 12. 16
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: А. Б. Жалдыбаева
САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: СЫНЫП:1
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп: Қатысқандар:

Қатыспағандар:

САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Тақырыбы: й дыбысы мен әрпі
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп:
САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп:

1. 2. 9. 1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1. 1. 9. 3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау

1. 1. 3. 1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау 1. 3. 10. 1 Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу

1. 3. 8. 1. Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазу

САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»:

Ойлау деңгейлері

Білу және түсіну, қолдану, бағалау

Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп:

Бағалау критерийлері

Әріптерді таниды және ажыратады. Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

Мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды.

Сөзді буынға бөледі және сызбамен көрсетеді. Сөздегі буын санын анықтайды

Заттың аты мен сынын білдіретін сөздерді ажыратады. Заттың аты мен сынын білдіретін сөздердідұрыс қолданады.

Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады

САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Тілдік мақсат
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп: Сөздегі өзгерген дыбыстарды атайды. Сөз мағынасын түсіндіреді.
САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Пәндік лексика және терминдер: ғарышкер- космонавт
САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Талқылауға арналған сұрақтар:
САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Бұған дейінгі меңгерген білім
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп: Й дыбысы бар сөздерді естеріне түсіру
САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»: Жоспар
САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»:

Жоспарланған

уақытесебі

Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп: Жоспарланған тапсырмалар

Дерек

көздер/

ресурстар

САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту»3. 10 «Грамматикалық нормаларды сақтау»3. 8 «Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау»:

Басы

Ортасы

Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп:

Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару

Психологиялық ахуал

Армысың досым,
Кел, маған қосыл (қолымен шақырады) .
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды) .
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық (айналады) .
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады) .
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады) .

1-тапсырма. Бұл кім?

-Ғарышкер сөзінде бізге таныс емес қандай дыбыс бар?

- Қане, бәріміз ғ дыбысын айтып көрейік.

- Ғ дыбысы кездесетін қандай сөздерді білесің ?

Сиқырлы кітап Ғ дыбысын көрсету

Дескриптор: Білім алушы

дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтайды;

- дыбыстарды дұрыс атайды;

-дауысты дыбыстарды сәйкес белгімен көрсетеді;

- дауыссыз дыбыстарды сәйкес белгімен көрсетеді.

Ғарышқа саяхат

2- тапсырма. . 1. «таға», «ғалам», «ғасыр», «ғарыш», «сағат» сөздерін тұтастай оқытып, бұл сөздермен сөздік және буындық-дыбыстық талдау жұмыстарын жүргізу

2. Оқылым. Сөздерді өз бетінше оқу

Дескриптор: Білім алушы

заттың атауын буынға бөліп айтады;

- сөзді буынға бөлу сызбасын көрсетеді;

- сөздегі буын санын анықтап, жазады.

1-топ ғ дыбысы кездесетін сөздерді буынға бөледі

2-топ сөздерге дыбыстық талдау жасау

3- топ ғ дыбысы кездесетін сөздерді оқиды мағынасын түсіндіреді

3-тапсырма Мәтінмен жұмыс

Мәтінді хормен, тізбектеп, жеке оқу.

Мазмұны бойынша сұрақтар:

Талғат аға қайда ұшты?

Ол кім? т. с. с

Дескриптор: Білім алушы

- мәтінді жүйелі мазмұндайды.

4- тапсырма Дәптермен жұмыс. Жазылым.

Дескриптор: Білім алушы

сөздер мен суреттерді дұрыс сәйкестендіреді;

- заттың атын және сынын білдіретін сөздерді сауатты

жазады:

- заттың аты мен сынын білдіретін сөздерді қолданып

сөйлем құрастырады.

Шаттық шеңбер

Суреттер

Оқулық

Жазу дәптері

САБАҚ: Сауат ашу2. 9 «Дыбыс пен әріпті тану және ажырату»1. 3 «Тыңдалған материалды мазмұндау»1. 9 «Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Ұқсас жұмыстар
Астана қаласы - Қазақстанның елордасы
Кейбір оқушылар
Мұғалімнің есімі
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Тақырып Көлік түрлері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Менің ататегім
Шартты операторы таңдау операторы
Температураны өлшеу әдістері
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік.
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz