Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құндылықтардағы байланыс

Оқу ісінің меңгерушісі:
САБАҚ: Сауат ашу
2.9 <<Дыбыс пен әріпті тану және ажырату>>
1.3 <<Тыңдалған материалды мазмұндау>>
1.9 <<Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту>>
3.10 <<Грамматикалық нормаларды сақтау>>
3.8 <<Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау>>
Мектеп: Тарғап ауылындағы орта мектеп
Күні: 21.12.16
Мұғалімнің аты-жөні: А.Б. Жалдыбаева
СЫНЫП:1
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Тақырыбы: й дыбысы мен әрпі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.1. 9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау 1.3.10.1 Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу
1.3.8.1.Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазу
Ойлау деңгейлері
Білу және түсіну, қолдану,бағалау
Бағалау критерийлері
Әріптерді таниды және ажыратады. Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.
Мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды.
Сөзді буынға бөледі және сызбамен көрсетеді. Сөздегі буын санын анықтайды
Заттың аты мен сынын білдіретін сөздерді ажыратады.Заттың аты мен сынын білдіретін сөздердідұрыс қолданады.
Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады
Тілдік мақсат

Сөздегі өзгерген дыбыстарды атайды. Сөз мағынасын түсіндіреді.

Пәндік лексика және терминдер: ғарышкер- космонавт

Талқылауға арналған сұрақтар:
Бұған дейінгі меңгерген білім
Й дыбысы бар сөздерді естеріне түсіру
Жоспар
Жоспарланған
уақытесебі
Жоспарланған тапсырмалар
Дерек
көздер/
ресурстар

Басы

Ортасы

Ұйымдастыру.Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару
Психологиялық ахуал
Армысың досым,
Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық (айналады).
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады).
1-тапсырма. Бұл кім?
-Ғарышкер сөзінде бізге таныс емес қандай дыбыс бар?
- Қане, бәріміз ғ дыбысын айтып көрейік.
- Ғ дыбысы кездесетін қандай сөздерді білесің ?
Сиқырлы кітап Ғ дыбысын көрсету
Дескриптор: Білім алушы
дауысты және дауыссыз дыбыстарды анықтайды;
- дыбыстарды дұрыс атайды;
-дауысты дыбыстарды сәйкес белгімен көрсетеді;
- дауыссыз дыбыстарды сәйкес белгімен көрсетеді.
Ғарышқа саяхат
2- тапсырма. . 1.<<таға>>, <<ғалам>>, <<ғасыр>>, <<ғарыш>>, <<сағат>> сөздерін тұтастай оқытып, бұл сөздермен сөздік және буындық-дыбыстық талдау жұмыстарын жүргізу
2. Оқылым. Сөздерді өз бетінше оқу
Дескриптор: Білім алушы
заттың атауын буынға бөліп айтады;
- сөзді буынға бөлу сызбасын көрсетеді;
- сөздегі буын санын анықтап, жазады.
1-топ ғ дыбысы кездесетін сөздерді буынға бөледі
2-топ сөздерге дыбыстық талдау жасау
3- топ ғ дыбысы кездесетін сөздерді оқиды мағынасын түсіндіреді

3-тапсырма Мәтінмен жұмыс
Мәтінді хормен, тізбектеп, жеке оқу.
Мазмұны бойынша сұрақтар:
Талғат аға қайда ұшты?
Ол кім? т.с.с
Дескриптор: Білім алушы
- мәтінді жүйелі мазмұндайды.
4- тапсырма Дәптермен жұмыс. Жазылым.
Дескриптор: Білім алушы
сөздер мен суреттерді дұрыс сәйкестендіреді;
- заттың атын және сынын білдіретін сөздерді сауатты
жазады:
- заттың аты мен сынын білдіретін сөздерді қолданып
сөйлем құрастырады.

Шаттық шеңбер

Суреттер

Оқулық

Жазу дәптері

Кері байланыс
-түсіндім
-түсінгім келеді
-түсінбедім

Соңы

Бүгінгі сабақта қандай дыбыспен таныстық?
Сөздің қай жерлерінде кездеседі ?
Мысал келтіре аласың ба ?

Қосымша ақпарат
Саралау - сіз қосымша көмек көр сетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тап сырманы күрделенуді қалай жоспарлайсыз
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз
"Ашық микрафон"
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Математика, дүниетану
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білд? Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымы қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды.(оқытуды да ,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім?

Ұқсас жұмыстар
Астана қаласы - Қазақстанның елордасы
Кейбір оқушылар
Мұғалімнің есімі
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Тақырып Көлік түрлері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Менің ататегім
Шартты операторы таңдау операторы
Температураны өлшеу әдістері
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік.
Пәндер