Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шығарма кестесін толтыру стратегиясы
Сабақтың тақырыбы: Батырдың нар тұлғасы
Сабақтың мақсаты: Оқушылар Ұлы Отан соғысы, Б.Момышұлы туралы білімдерін
арттырады.
Міндеттері:
1.Б.Момышұлы туралы, оның шығармашылығы туралы біледі, әңгіменің мазмұнын
игереді, көркем тіліне назар аударады.
2. Теориялық білімді практикада қолданады. Білім, білік, дағдыны
қалыптастырады.
3.Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін бекітеді.
Қолданылған әдіс тәсілдер: “Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы, “Екі
түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы, “Автор орындығы” стратегиясы,
эссе жазу.
Көрнекіліктер: Шығарма кестесі, екі түрлі түсініктеме күнделігі, плакаттар,
ақ парақтар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Кіріспе.
1. Біз өткен сабақта қандай шығармамен таныстық?
2. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?
І..Қызығушылықты ояту.
“Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы.
|Шығарманың |Шығармада кездесетін |Тұрақты |Ерлік, батырлық, |
|аты |мақал-мәтелдер |тіркестер |қырағылық туралы |
| | | |мақал-мәтел |
|“Жауынгердің |Білекті бірді жығады, |Түсін жылыту, |Ер жігіт елі үшін |
|тұлғасы” |білімді мыңды жығады. |сәті түсу, |туады, елі үшін |
| |Төтреу түгел болса |сыбағасын |өледі. Айлалы |
| |төбедегіні алады. |бердік, ет |батыр алдырмас. |
| |Қоянды қамыс, ерді намыс|жеп, сорпа |Батыл болмай, |
| |өлтіреді. |ішкендей |батыр болмайсың. |
| |Мың қабат торқаңнан, |болды, беті |Батыр бір оқтық. |
| |тоқтышағымның терісі |қайтты, |Батыр мың қол |
| |артық. |шүйдеден соғу,|бастайды, шешен |
| | |жолы болу, |тар жерде сөз |
| | |түкірген |бастайды. Ерлік |
| | |түкірігі жерге|білекте емес, |
| | |түспеу.т.б. |жүректе. |
ІІ. Мағынаны тану.
1.“Екі түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы.
|Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстар, |Сол әсер еткен үзінділер жайлы |
|үзінділер |пікірің |
|Сен полк командирі болдың, |Генерал Бауыржан атамызға сенім |
|ол-полктің ақылы, миы, басы. Өз |артып, ақ батасын беріп аттандырды. |
|ұлтыңның “білекті бірді жығады, |Ал атамыз бұл сөзерді есінен |
|білімді мыңды жығады” деген мақалы |шығармай өз қармағындағы әскерлерді |
|әр уақытта да есіңде болсын,-деп |ақыл-парасатымен басқара біліп, отан|
|қайталады әскери ақсақал. |алдында борышын адал атқарды. |
| | |
|Сондай қиыншылық жағдайда дұшпанның|Бауыржан атамыз айтқан мақал |
|қара құрымдай қаптаған күшінен |соғыстың қиын-қыстау кезінде |
|қобалжыған кезде, қуат та, медет |жауынгерлерге рух берді. Ата- |
|те, себеп те болған қазақтың ер |бабаларымыздың айтқан бір ауыз |
|намысына тидіре айтқан екі ауыз |сөзінің құдірет – күшін көрсетіп |
|мақалының күші еді. |берді. |
2. “Автор орындығы” стратегиясы
Оқулықпен жұмыс.
Оқушылар ой-пікірін жазады.
- Жауынгердің тұлғасы қандай болуы керек?
Оқушылар алдарына берілген бір бет ақ параққа 1-2 минут ішінде өз ойларын
жазып, орындыққа отырып оқиды, қалған оқушылар бір сұрақ, бір пікір айтады.
3.Ой толғаныс.
Эссе. “Қанмен жазылған кітап…”
Қорытынды:
Сабақты Б.Момышұлының “Мен өзге ұлттарды құрметтеуші, өз ұлтын
сүюші адаммын” деген сөзімен қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма:
6 сұрақ, 153 бет.
Ұлы Отан соғысы туралы өздіктеріңнен шығармалар оқыңдар.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар Ұлы Отан соғысы, Б.Момышұлы туралы білімдерін
арттырады.
Міндеттері:
1.Б.Момышұлы туралы, оның шығармашылығы туралы біледі, әңгіменің мазмұнын
игереді, көркем тіліне назар аударады.
2. Теориялық білімді практикада қолданады. Білім, білік, дағдыны
қалыптастырады.
3.Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін бекітеді.
Қолданылған әдіс тәсілдер: “Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы, “Екі
түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы, “Автор орындығы” стратегиясы,
эссе жазу.
Көрнекіліктер: Шығарма кестесі, екі түрлі түсініктеме күнделігі, плакаттар,
ақ парақтар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Кіріспе.
1. Біз өткен сабақта қандай шығармамен таныстық?
2. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?
І..Қызығушылықты ояту.
“Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы.
|Шығарманың |Шығармада кездесетін |Тұрақты |Ерлік, батырлық, |
|аты |мақал-мәтелдер |тіркестер |қырағылық туралы |
| | | |мақал-мәтел |
|“Жауынгердің |Білекті бірді жығады, |Түсін жылыту, |Ер жігіт елі үшін |
|тұлғасы” |білімді мыңды жығады. |сәті түсу, |туады, елі үшін |
| |Төтреу түгел болса |сыбағасын |өледі. Айлалы |
| |төбедегіні алады. |бердік, ет |батыр алдырмас. |
| |Қоянды қамыс, ерді намыс|жеп, сорпа |Батыл болмай, |
| |өлтіреді. |ішкендей |батыр болмайсың. |
| |Мың қабат торқаңнан, |болды, беті |Батыр бір оқтық. |
| |тоқтышағымның терісі |қайтты, |Батыр мың қол |
| |артық. |шүйдеден соғу,|бастайды, шешен |
| | |жолы болу, |тар жерде сөз |
| | |түкірген |бастайды. Ерлік |
| | |түкірігі жерге|білекте емес, |
| | |түспеу.т.б. |жүректе. |
ІІ. Мағынаны тану.
1.“Екі түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы.
|Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстар, |Сол әсер еткен үзінділер жайлы |
|үзінділер |пікірің |
|Сен полк командирі болдың, |Генерал Бауыржан атамызға сенім |
|ол-полктің ақылы, миы, басы. Өз |артып, ақ батасын беріп аттандырды. |
|ұлтыңның “білекті бірді жығады, |Ал атамыз бұл сөзерді есінен |
|білімді мыңды жығады” деген мақалы |шығармай өз қармағындағы әскерлерді |
|әр уақытта да есіңде болсын,-деп |ақыл-парасатымен басқара біліп, отан|
|қайталады әскери ақсақал. |алдында борышын адал атқарды. |
| | |
|Сондай қиыншылық жағдайда дұшпанның|Бауыржан атамыз айтқан мақал |
|қара құрымдай қаптаған күшінен |соғыстың қиын-қыстау кезінде |
|қобалжыған кезде, қуат та, медет |жауынгерлерге рух берді. Ата- |
|те, себеп те болған қазақтың ер |бабаларымыздың айтқан бір ауыз |
|намысына тидіре айтқан екі ауыз |сөзінің құдірет – күшін көрсетіп |
|мақалының күші еді. |берді. |
2. “Автор орындығы” стратегиясы
Оқулықпен жұмыс.
Оқушылар ой-пікірін жазады.
- Жауынгердің тұлғасы қандай болуы керек?
Оқушылар алдарына берілген бір бет ақ параққа 1-2 минут ішінде өз ойларын
жазып, орындыққа отырып оқиды, қалған оқушылар бір сұрақ, бір пікір айтады.
3.Ой толғаныс.
Эссе. “Қанмен жазылған кітап…”
Қорытынды:
Сабақты Б.Момышұлының “Мен өзге ұлттарды құрметтеуші, өз ұлтын
сүюші адаммын” деген сөзімен қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма:
6 сұрақ, 153 бет.
Ұлы Отан соғысы туралы өздіктеріңнен шығармалар оқыңдар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz