1-сынып математикасы: Қосудың шаршы түріндегі кестесін құру және қолдану

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі

C. Оразалина . . .

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:

Пән: математика 1-сынып.

Мерзімі: 16. 11. 16ж

Сабақ тақырыбы: Қосудың шаршы түріндегі кестесі

Мектеп: Мұхит атындағы ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Кдырниязова Т. Н

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Оқу мақсаттары

1. 1. 2. 10 Біртаңбалы сандарды қосу кестесін құру және азайтудың сәйкес жағдайларын қолдану;

1. 4. 1. 5 Сандық өрнектердің мәнін есептеуді жазуда «+», «-», «=» таңбаларын қолдану.

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Табыс критерийлері
Барлық оқушылар орындай алады:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
  1. Қосудың шаршы түріндегі кестесін құрастыру жолын біледі;
  2. қосу кестені қолданып, қосу нәтижесін анықтауды меңгереді.
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
  1. кестенің құрылу жолын түсіндіріп бере алады;
  2. «баған», «қатар» немесе «жол» түсініктері арқылы кестедегі санның орнын анықтай алады.
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Кейбір оқушылар орындай алады:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
  1. ауызша жылдам қосуды біледі.
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Тілдік мақсат
Тірек сөздер:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
  1. баған, жол, қатар;
  2. қосу кестесі, таблица сложения, additiontable.
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Алдыңғы білім
Қосу кестесі туралы түсінік қалыптасқан және қосу кестесін құрастыра алады
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Жоспар
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .: Жоспарланған уақыт есебі
Сабақтың барысы
Ресурстар
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:

Басы

Ортасы

Сергіту сәті

Соңы

1. Психологиялық кезең

-(Өлең жолдарын оқу арқылы гүл ашылуын күту)

Терең ғылым сананың,

Тегі деп ой саламын.

Маңыз беріп оқимыз

Математика сабағын.

(Гүл ішінен шыққан кеспеқағаздар арқылы оқушылар өз орнын табады )

-Сабақ кезіндегі ережені еске түсіру.

2. Өткенге шолу

-Қосу кестесі неден тұрады?(бағандар мен (жол ) қатарлардан)

-Тілдік құзыреттіліктіқалып-тастыру(Тірек сөздерді үш тілде айтып жаттығу)

(Ө) «Үндемес» ойын

Ауызша есептеп, тек жауабын жаз

2+4; 6+3; 7+9; 8+6; 8+2; 2+8; 5+3.

(«Сағат тілі» бірін-бірі бағалау)

3. Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау

-Бүгін біз қосудың шаршы түріндегі кестесімен танысамыз. Шаршы түріндегі қосу кестесін таратып беру және кестеден керекті баған мен қатарды (жолды) анықтау әрекетінің ретін түсіндіру.

«Белгіні есіңе сақта!»

Әуен ырғағымен әртүрлі геометриялық фигураларды көрсет-кенде, оқушылар белгіленген қимыл жаттығуларын орындайды.

(Мақсаты: тыңдалым дағдысын және еске сақтау қабілеттерін қалыптастыру)

5. (Ж) Құрастыр және шығар

Кубиктер көмегімен өрнек құрастырады, қосу кестесі арқылы шығарады.

6. (Ө) Бағалауға арналған тапсырма.

-Түсіп қалған сандарды кестеге жазады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

7. Рефлексия

Сендерге сабақ ұнады ма? Естеріңде не қалды? Сабақта қандай қиындықтар болды ? Сабақта кім бәрінен жақсы жұмыс істеді?

8. Үй тапсырмасы:

- кесте құрастыру;

- жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар ды орындау(97-98 бет) .

9. Өзін-өзі бағалау

Түсінбедім, қиындықтар

көп болды -

Орташа түсіндім, көбірек

білгім келеді -

Бәрі түсінікті, қызықты -

+
2
3
2
4
3
6
+
4
5
4
8
5
10
+
7
8
7
14
8
16
+
1
2
7
8
8
10

Түсті қағаздан жасалған гүлдің макеті, мысал жазылған смайлик

Қосу кестесі,

ламинатталған А4 форматтағы қағаз,

мысалдар жазылған қағаздар

Шаршы түріндегі қосу кестесі

Ноутбук

Сандар жазылған кубиктер

Кестелер

Өз ойын білдіру үшін белгілер салынған кеспеқағаздар

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:
Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісіC. Оразалина . . .:

Батыс Қазақстан облысы

Қаратөбе ауданы

Мұхит атындағы ЖОББМ

Бастауыш сынып мұғалімі Кдырниязова Толқын Намысқызы


Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары: 1-сынып математикасы - 8 санының құрамы және қосудың ауыстырымдылық қасиеті
2-сынып математикасы: Қосудың қасиеттері - сабақтың үлгі жоспары
3-сынып математикасы: 9-ға көбейту кестесін құру, білу және қолдануға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
1-сынып математикасы: 3-ті қосу кестесін оқыту - саяхат сабақ жоспары
5-сынып математика: Формула - таныстыру, құру және қолдану (1-сабақ)
2-сыныпқа арналған саяхат түріндегі Шаршы тақырыбы бойынша сабақ жоспары
3-сынып математикасы: 6-ға көбейту және бөлу кестесін енгізу - сабақ жоспары
2-сынып математикасы: Шаршы салу және оның периметрін табу (ашық сабақ, жарыс түрі)
10-сынып: Ақиқат кестесін құру бойынша сабақ жоспары (№90 ДБАМ мектеп-гимназиясы)
1-сынып: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту; қосу кестесін құрастыру бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz