Р/с
Тақырыбы
Мерзімі
Оқытудың негізгі мақсаты
Оқу нәтижелері
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар)
Негізгі дерек көздер, ресурстар
Р/с:
Сызбаларды безендірудің негізгі ережелері және сызудағы геометриялық салулар (12сағат)
Р/с:
1
Тақырыбы:
Кіріспе
. Сызу пәні қарастыратын негізгі мәселелер, Сызбаның қысқаша даму тарихы және оған Қазақстан ғалымдарының қосқан үлесі.
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Сызу курсының негізгі мақсаты мен міндетерін және сызбалардың адам өмірінде қандай орын алатынын түсіндіру.
Оқу нәтижелері:
1. Cызудың нені зерттейтінін біледі
2. Сызбалардың адам өмірінде қандай орын алатынын біледі.
3. Өзлерінің қызметтерінде сызбаларды пайдаланған ғалымдар мен өнертапқыштармен танысады.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс, білу, түсіну
қолдану мен талдау, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интернет материалдары
Р/с:
2
Тақырыбы:
Сызу аспаптарымен жабдықтары. сызу аспаптары пайдаланудың тиімді жолда Стандарттар туралы ұғым. Масштабтар
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Құрал жабдықтармен, қолдану тәсілдерімен таныстыру
Оқу нәтижелері:
Құрал жабдықтармен, қолдану тәсілдерімен танысады. Сызбаны орындау үшін жұмыс орнын қалайша ұйымдастырған тиімді екенін түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, ой дамыту әдісі, инсерт әдісі, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
Электронды оқулық,
Р/с:
3
Тақырыбы:
Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіру
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Әр түрлі өлшемдердегі пішімдермен таныстыру. А4 пішімінде сызбаны шектейтін сызықтардың сызылуы мен негізгі жазуды орындауды үйрету. Негізгі жазудың А4 пішімінде орналасуын түсіндіру.
Оқу нәтижелері:
. Сызбаны шектейтін сызықтардың пішімнің шетінен қандай қашықтықта жүргізілетінін түсінеді. А0, А1, А2. . . . пішімдерінің өлшемдерімен танысады.
А4 пішімінде негізгі жазуды орындауды үйренеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
ой толғау,
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
4
Тақырыбы:
Сызба қаріптері
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
. Сызба қарыптарының стандартта қабылданған өлшемдерімен таныстыру. Жазуларды сызба қаріптерімен орындату.
Оқу нәтижелері:
-
Әр оқушы сын тұрғысынан ойлайды, ой қорыта және қорғай білуге үйренеді. Жазуларды сызба қарпімен орындайды.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
сұрақ - жауап, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
Сызба қаріптері т. Б . электронды оқулық
Р/с:
5
Тақырыбы:
Сызба сызықтары
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
-
9 түрлі сызық түрлерімен, оның қалыңдығы мен өлшемдері, олардың мағанасымен таныстыру. Сызба сызықтарының міндеттерін түсіндіру.
Оқу нәтижелері:
9 түрлі сызық түрлерімен, оның қалыңдығы мен өлшемдері, олардың мағанасы мен танысады. Сызба сызықтарының міндеттерін түсінеді
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Ассоциация»
әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары
Р/с:
6
Тақырыбы:
Графикалық жұмыс-1
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
7
Тақырыбы:
Сызбаларға өлщемдерді түсіру
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Сызбаларға өлшемдерді түсіру жолдарын көрсету түсіндіру, ұғындыру үйрету. Габариттік өлшем туралы түсінік беру.
Оқу нәтижелері:
Сызбаларға өлшемдерді түсіру жолдарын түсінеді, ұғынады. Габариттік өлшем туралы түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
8
Тақырыбы:
Перпендикуляр түзу салу. Түзу кесінделерін тең бөліктерге бөлу.
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Перпендикуляр түзу салу жолдарын, түзу кесінділерін тең бөлікке бөлу жолдарын үйрету. Оқушылардың сызба мәдениеттілігіне сауаттылығына ашу.
Оқу нәтижелері:
Перпендикуляр түзу салу жолдарын, түзу кесінділерін тең бөлікке бөлу жолдарын үйренеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
ой толғау
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
9
Тақырыбы:
Бұрыштарды салу. Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу.
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Бұрыштарды
салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу жолдарымен таныстыру, ұғындыру. Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері:
Бұрыштарды
салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу жолдарымен танысады, ұғынады.
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни ойлау дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
10
Тақырыбы:
Шеңберлерді тең бөлікке бөлу.
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Параллель және перпендикуляр түзулер арқылы шеңберді тең 3, 6, 12, 4, 8 бөліктерге бөлуді үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау дағдылары жетіледі. Параллель және перпендикуляр түзулер арқылы шеңберді тең 3, 6, 12, 4, 8 бөліктерге бөлуді үйренеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Жеке жұмыс, топтық жұмыс, салу кезеңдерінің сипаттамасын талдау
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
11
Тақырыбы:
. Сызықтардың түйіндесулері
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Түйіндесу туралы түсінік беру Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
12
Тақырыбы:
Графикалық жұмыс №2.
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптастыру
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, электронды оқулық
Р/с:
13
Тақырыбы:
Проекциялау
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интернет материалдары
Р/с:
14
Тақырыбы:
Центрлік және параллел проекциялау
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Ассоциация»
әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
ой толғау,
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
15
Тақырыбы:
Тік бұрыштап проекциялау
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интернет материалдары
Р/с:
16
Тақырыбы:
Аксонометриялық проекцияларды алу және оларды салу
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
17
Тақырыбы:
Графикалық жұмыс №4
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
18
Тақырыбы:
Жазық фигуралардың аксонометриялық проекциялары
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. й-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері:
Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Ассоциация»
әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
19
Тақырыбы:
Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. -өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интернет материалдары
Р/с:
20
Тақырыбы:
Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық поекциялары
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
ой толғау,
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
21
Тақырыбы:
Техникалық сурет
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
22
Тақырыбы:
Графикалық жұмыс №5
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
23
Тақырыбы:
Нәрсенің геометрик пішініне талдау жасау
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері:
Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Ассоциация»
әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
24
Тақырыбы:
Геометриялық денелердің сызбалары
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
ой толғау,
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
25
Тақырыбы:
Цилиндр мен конусты проекциялау
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Ой-өрісін дамыту Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интернет материалдары
Р/с:
26
Тақырыбы:
Графикалық жұмыс №6
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
27
Тақырыбы:
Қызықты есептер
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
28
Тақырыбы:
Дұрыс төртбұрышты пирамиданы проекциялау
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Ассоциация»
әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
ой толғау,
жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интернет материалдары
Р/с:
29
Тақырыбы:
Геометриялық денелер тобының проекциялары
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
30
Тақырыбы:
Нәрсенің төбелерінің, қырлары мен жақтарының проекциялары
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Ой-өрісін дамыту. Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері:
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):
Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар:
интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с:
31
Тақырыбы:
Нүктенің нәрсе бетіндегі проекциясын салу
Сағатсаны:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері:
Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық