9-сынып үшін сызу пәнінің орта мерзімді оқу жоспары (пән мұғалімі: Кадыр Даулет Қадырулы)

Бекітемін (мөр басылады)

мект. дир. аты жөні

Орта мерзімдік жоспарлау

Пәні: Cызу

Сыныбы: 9

Пән мұғалімі:Кадыр Даулет Кадырулы

Р/с
Тақырыбы

Сағат

саны

Мерзімі
Оқытудың негізгі мақсаты
Оқу нәтижелері
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар)
Негізгі дерек көздер, ресурстар
Р/с: Сызбаларды безендірудің негізгі ережелері және сызудағы геометриялық салулар (12сағат)
Р/с: 1
Тақырыбы: Кіріспе . Сызу пәні қарастыратын негізгі мәселелер, Сызбаның қысқаша даму тарихы және оған Қазақстан ғалымдарының қосқан үлесі.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Сызу курсының негізгі мақсаты мен міндетерін және сызбалардың адам өмірінде қандай орын алатынын түсіндіру.
Оқу нәтижелері:

1. Cызудың нені зерттейтінін біледі

2. Сызбалардың адам өмірінде қандай орын алатынын біледі.

3. Өзлерінің қызметтерінде сызбаларды пайдаланған ғалымдар мен өнертапқыштармен танысады.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс, білу, түсіну

қолдану мен талдау, рефлексия

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 2
Тақырыбы: Сызу аспаптарымен жабдықтары. сызу аспаптары пайдаланудың тиімді жолда Стандарттар туралы ұғым. Масштабтар
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Құрал жабдықтармен, қолдану тәсілдерімен таныстыру
Оқу нәтижелері: Құрал жабдықтармен, қолдану тәсілдерімен танысады. Сызбаны орындау үшін жұмыс орнын қалайша ұйымдастырған тиімді екенін түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, ой дамыту әдісі, инсерт әдісі, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: Электронды оқулық,
Р/с: 3
Тақырыбы: Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіру
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Әр түрлі өлшемдердегі пішімдермен таныстыру. А4 пішімінде сызбаны шектейтін сызықтардың сызылуы мен негізгі жазуды орындауды үйрету. Негізгі жазудың А4 пішімінде орналасуын түсіндіру.
Оқу нәтижелері:

. Сызбаны шектейтін сызықтардың пішімнің шетінен қандай қашықтықта жүргізілетінін түсінеді. А0, А1, А2 . . . пішімдерінің өлшемдерімен танысады.

А4 пішімінде негізгі жазуды орындауды үйренеді.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 4
Тақырыбы: Сызба қаріптері
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: . Сызба қарыптарының стандартта қабылданған өлшемдерімен таныстыру. Жазуларды сызба қаріптерімен орындату.
Оқу нәтижелері:
  1. Әр оқушы сын тұрғысынан ойлайды, ой қорыта және қорғай білуге үйренеді. Жазуларды сызба қарпімен орындайды.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ - жауап, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар: Сызба қаріптері т. Б . электронды оқулық
Р/с: 5
Тақырыбы: Сызба сызықтары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
  1. 9 түрлі сызық түрлерімен, оның қалыңдығы мен өлшемдері, олардың мағанасымен таныстыру. Сызба сызықтарының міндеттерін түсіндіру.
Оқу нәтижелері: 9 түрлі сызық түрлерімен, оның қалыңдығы мен өлшемдері, олардың мағанасы мен танысады. Сызба сызықтарының міндеттерін түсінеді
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары
Р/с: 6
Тақырыбы: Графикалық жұмыс-1
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 7
Тақырыбы: Сызбаларға өлщемдерді түсіру
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Сызбаларға өлшемдерді түсіру жолдарын көрсету түсіндіру, ұғындыру үйрету. Габариттік өлшем туралы түсінік беру.
Оқу нәтижелері: Сызбаларға өлшемдерді түсіру жолдарын түсінеді, ұғынады. Габариттік өлшем туралы түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 8
Тақырыбы: Перпендикуляр түзу салу. Түзу кесінделерін тең бөліктерге бөлу.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Перпендикуляр түзу салу жолдарын, түзу кесінділерін тең бөлікке бөлу жолдарын үйрету. Оқушылардың сызба мәдениеттілігіне сауаттылығына ашу.
Оқу нәтижелері: Перпендикуляр түзу салу жолдарын, түзу кесінділерін тең бөлікке бөлу жолдарын үйренеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): ой толғау
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 9
Тақырыбы: Бұрыштарды салу. Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:

Бұрыштарды

салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу жолдарымен таныстыру, ұғындыру. Ой-өрісін дамыту.

Оқу нәтижелері:

Бұрыштарды

салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу жолдарымен танысады, ұғынады.

Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни ойлау дағдылары жетіледі

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 10
Тақырыбы: Шеңберлерді тең бөлікке бөлу.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Параллель және перпендикуляр түзулер арқылы шеңберді тең 3, 6, 12, 4, 8 бөліктерге бөлуді үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау дағдылары жетіледі. Параллель және перпендикуляр түзулер арқылы шеңберді тең 3, 6, 12, 4, 8 бөліктерге бөлуді үйренеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Жеке жұмыс, топтық жұмыс, салу кезеңдерінің сипаттамасын талдау
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 11
Тақырыбы: . Сызықтардың түйіндесулері
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Түйіндесу туралы түсінік беру Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 12
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №2.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптастыру
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, электронды оқулық
Р/с: 13
Тақырыбы: Проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 14
Тақырыбы: Центрлік және параллел проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 15
Тақырыбы: Тік бұрыштап проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 16
Тақырыбы: Аксонометриялық проекцияларды алу және оларды салу
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 17
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №4
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 18
Тақырыбы: Жазық фигуралардың аксонометриялық проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. й-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 19
Тақырыбы: Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. -өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 20
Тақырыбы: Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық поекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 21
Тақырыбы: Техникалық сурет
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 22
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №5
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 23
Тақырыбы: Нәрсенің геометрик пішініне талдау жасау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 24
Тақырыбы: Геометриялық денелердің сызбалары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 25
Тақырыбы: Цилиндр мен конусты проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Ой-өрісін дамыту Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 26
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №6
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 27
Тақырыбы: Қызықты есептер
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 28
Тақырыбы: Дұрыс төртбұрышты пирамиданы проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 29
Тақырыбы: Геометриялық денелер тобының проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 30
Тақырыбы: Нәрсенің төбелерінің, қырлары мен жақтарының проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Ой-өрісін дамыту. Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 31
Тақырыбы: Нүктенің нәрсе бетіндегі проекциясын салу
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық

Ұқсас жұмыстар
9-сынып Сызу пәнінің сабақтық тақырыптары мен оқу-әдістемелік жоспары
9-сыныпқа арналған сызу пәнінің оқу бағдарламасы (68 сағат)
7-сынып информатика пәнінің орта мерзімді оқу жоспары
6-сынып информатика пәнінің орта мерзімді оқу жоспары
2013-2014 оқу жылына арналған дене тәрбиесі, технология, сызу, бейнелеу өнері және АӘД пән бірлестігінің жылдық жоспары
Жалпы орта білім беретін мектептердің 9-сыныптары үшін сызу пәнінде КОМПАС бағдарламасын оқытуды жобалау мен ұйымдастыру
8-сынып алгебра пәні үшін орта мерзімді оқу жоспары (7-модуль)
9-сынып қазақ әдебиеті пәнінің орта мерзімді жоспары: 7 модульді ықпалдастыру арқылы
9-сынып: Физика және Астрономия пәнінің модульдік орта мерзімді жоспары мен оқыту-бағалау әдістері
4-сынып Әдебиеттік оқу сабағы: А. Сейдімбеков - Бақ, Дәулет, Аман
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz