Электронды оқулық

Бекітемін (мөр басылады)

мект. дир. аты жөні

Орта мерзімдік жоспарлау

Пәні: Cызу

Сыныбы: 9

Пән мұғалімі:Кадыр Даулет Кадырулы

Р/с
Тақырыбы

Сағат

саны

Мерзімі
Оқытудың негізгі мақсаты
Оқу нәтижелері
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар)
Негізгі дерек көздер, ресурстар
Р/с: Сызбаларды безендірудің негізгі ережелері және сызудағы геометриялық салулар (12сағат)
Р/с: 1
Тақырыбы: Кіріспе . Сызу пәні қарастыратын негізгі мәселелер, Сызбаның қысқаша даму тарихы және оған Қазақстан ғалымдарының қосқан үлесі.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Сызу курсының негізгі мақсаты мен міндетерін және сызбалардың адам өмірінде қандай орын алатынын түсіндіру.
Оқу нәтижелері:

1. Cызудың нені зерттейтінін біледі

2. Сызбалардың адам өмірінде қандай орын алатынын біледі.

3. Өзлерінің қызметтерінде сызбаларды пайдаланған ғалымдар мен өнертапқыштармен танысады.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс, білу, түсіну

қолдану мен талдау, рефлексия

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 2
Тақырыбы: Сызу аспаптарымен жабдықтары. сызу аспаптары пайдаланудың тиімді жолда Стандарттар туралы ұғым. Масштабтар
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Құрал жабдықтармен, қолдану тәсілдерімен таныстыру
Оқу нәтижелері: Құрал жабдықтармен, қолдану тәсілдерімен танысады. Сызбаны орындау үшін жұмыс орнын қалайша ұйымдастырған тиімді екенін түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, ой дамыту әдісі, инсерт әдісі, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: Электронды оқулық,
Р/с: 3
Тақырыбы: Сызбаны оны шектейтін сызықпен және негізгі жазумен безендіру
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Әр түрлі өлшемдердегі пішімдермен таныстыру. А4 пішімінде сызбаны шектейтін сызықтардың сызылуы мен негізгі жазуды орындауды үйрету. Негізгі жазудың А4 пішімінде орналасуын түсіндіру.
Оқу нәтижелері:

. Сызбаны шектейтін сызықтардың пішімнің шетінен қандай қашықтықта жүргізілетінін түсінеді. А0, А1, А2. . . . пішімдерінің өлшемдерімен танысады.

А4 пішімінде негізгі жазуды орындауды үйренеді.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 4
Тақырыбы: Сызба қаріптері
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: . Сызба қарыптарының стандартта қабылданған өлшемдерімен таныстыру. Жазуларды сызба қаріптерімен орындату.
Оқу нәтижелері:
  1. Әр оқушы сын тұрғысынан ойлайды, ой қорыта және қорғай білуге үйренеді. Жазуларды сызба қарпімен орындайды.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ - жауап, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог
Негізгі дерек көздер, ресурстар: Сызба қаріптері т. Б . электронды оқулық
Р/с: 5
Тақырыбы: Сызба сызықтары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:
  1. 9 түрлі сызық түрлерімен, оның қалыңдығы мен өлшемдері, олардың мағанасымен таныстыру. Сызба сызықтарының міндеттерін түсіндіру.
Оқу нәтижелері: 9 түрлі сызық түрлерімен, оның қалыңдығы мен өлшемдері, олардың мағанасы мен танысады. Сызба сызықтарының міндеттерін түсінеді
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары
Р/с: 6
Тақырыбы: Графикалық жұмыс-1
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 7
Тақырыбы: Сызбаларға өлщемдерді түсіру
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Сызбаларға өлшемдерді түсіру жолдарын көрсету түсіндіру, ұғындыру үйрету. Габариттік өлшем туралы түсінік беру.
Оқу нәтижелері: Сызбаларға өлшемдерді түсіру жолдарын түсінеді, ұғынады. Габариттік өлшем туралы түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 8
Тақырыбы: Перпендикуляр түзу салу. Түзу кесінделерін тең бөліктерге бөлу.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Перпендикуляр түзу салу жолдарын, түзу кесінділерін тең бөлікке бөлу жолдарын үйрету. Оқушылардың сызба мәдениеттілігіне сауаттылығына ашу.
Оқу нәтижелері: Перпендикуляр түзу салу жолдарын, түзу кесінділерін тең бөлікке бөлу жолдарын үйренеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): ой толғау
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 9
Тақырыбы: Бұрыштарды салу. Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты:

Бұрыштарды

салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу жолдарымен таныстыру, ұғындыру. Ой-өрісін дамыту.

Оқу нәтижелері:

Бұрыштарды

салу және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу жолдарымен танысады, ұғынады.

Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни ойлау дағдылары жетіледі

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 10
Тақырыбы: Шеңберлерді тең бөлікке бөлу.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Параллель және перпендикуляр түзулер арқылы шеңберді тең 3, 6, 12, 4, 8 бөліктерге бөлуді үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау дағдылары жетіледі. Параллель және перпендикуляр түзулер арқылы шеңберді тең 3, 6, 12, 4, 8 бөліктерге бөлуді үйренеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Жеке жұмыс, топтық жұмыс, салу кезеңдерінің сипаттамасын талдау
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 11
Тақырыбы: . Сызықтардың түйіндесулері
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Түйіндесу туралы түсінік беру Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс,
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 12
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №2.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптастыру
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, электронды оқулық
Р/с: 13
Тақырыбы: Проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 14
Тақырыбы: Центрлік және параллел проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 15
Тақырыбы: Тік бұрыштап проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 16
Тақырыбы: Аксонометриялық проекцияларды алу және оларды салу
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 17
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №4
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 18
Тақырыбы: Жазық фигуралардың аксонометриялық проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. й-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 19
Тақырыбы: Жазық жақты нәрселердің аксонометриялық проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. -өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 20
Тақырыбы: Беттері дөңгелек пішінді нәрселердің аксонометриялық поекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 21
Тақырыбы: Техникалық сурет
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 22
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №5
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 23
Тақырыбы: Нәрсенің геометрик пішініне талдау жасау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 24
Тақырыбы: Геометриялық денелердің сызбалары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 25
Тақырыбы: Цилиндр мен конусты проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Ой-өрісін дамыту Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 26
Тақырыбы: Графикалық жұмыс №6
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту. Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға бейімделеді. . Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: проблемалық ізденіс, талдау, топпен жұмыс.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: жиынтық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

Ой талқы сұрақтары Диалог, жұптық жұмыс

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 27
Тақырыбы: Қызықты есептер
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): жоспар құру, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 28
Тақырыбы: Дұрыс төртбұрышты пирамиданы проекциялау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту Ой-өрісін дамыту.
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ой - өрісі, өмірлік көзқарасы кеңейеді, сыни
ойлау, байланыстыра сөйлеу дағдылары жетіледі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ассоциация»

әдісі, миға шабуыл, талдау, іздену, «Ой талқы сұрақтары»

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар):

ой толғау,

жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог

Негізгі дерек көздер, ресурстар: интернет материалдары
Р/с: 29
Тақырыбы: Геометриялық денелер тобының проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық түрлеріндұрыс пайдалануды түсінеді.
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Джигсо әдісі, шығармашылық жұмыс, ой түйіндету, рефлексия
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау парақшалары арқылы баға лау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 30
Тақырыбы: Нәрсенің төбелерінің, қырлары мен жақтарының проекциялары
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Ой-өрісін дамыту. Оқушылардың сызудан алған білімдерін толықтырып, оларды пайдалануды меңгерту
Оқу нәтижелері: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, ауызша, жазбаша пікір айту дағдыларын қалыптасады
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, миға шабуыл, шығармашылық ізденіс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Өзара және жұптық бағалау
Барлық оқушылармен жұмыс (тапсырмалар): Ой талқы сұрақтары
Негізгі дерек көздер, ресурстар: интерактивті тақта, тест тапсырмалары, электронды оқулық
Р/с: 31
Тақырыбы: Нүктенің нәрсе бетіндегі проекциясын салу
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаты: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.
Оқу нәтижелері: Сауатты сызуға, ұқыптылыққа үйренеді. Сызық

Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы
Жаңа заманға сай сапалы білім
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері
Пернелер тобы
Вирусқа қарсы программалар
Курс жабдықтарымен танысу LEGO MINDSTORMS EV3 Education жинағы Сілтеме
Менің электронды поштам
Нуклеин қышқыл дары
Карта ерекшелігін білу
Электрондық оқулық пен оқытудың негізгі мақсаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz