Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Фигураның ауданын тап
Математика
Уақыты 23.11.16 ж
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл
Сабақтың атауы
Шаршының ауданы
Сілтеме
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы
Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар
Білімділігі: Шаршының ауданын табу тәсілімен таныстыру.Екі көбейтіндіні айырмалық салыстыруға берілген есепті шығару білігін жетілдіру.
Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйрету.
Дамытушылығы: 3 амалы бар сандық өрнектерде есептеу техникасын дамыту
Тәрбиелігі:Нәтижелі жұмыс істеуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Жаңа сабақты түсіндіру. Ой белсенділігін дамыту.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық, сиқырлы шаршы, кестелер,т.б
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, әдебиеттік оқу.
Оқыту нәтижесі
Ынтымақтастық атмосферасы
Психологиялық дайындық Осы айтқандарыңды
Ой арманын кешеміз, орындауға бар күш
Ақылды боп өсеміз. жігерлеріңді саласыңд
Есепке тұнған әлемнің, деген ойдамын
Жұмбақ сырын шешеміз. бәріне сәттілік пен
бестік баға тілеймін!
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Топқа бөлу
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Балалар, мына үстелдің үстінде тұрған геометриялық фигураларды аламыз.
1 топ Үшбұрыш
2 топ Төртбұрыш
3 топ Шаршы
Оқушылар топқа бөлініп отырады Топ басшыларын сайлайды.
Топ басшылары топ мүшелерін бағалап отырады.Стикерлер
Ой қозғау
Жаңа сабақ
Электронды оқулықпен жұмыс
Пішіні дөңгелекке ұқсайтын затты тап.
Жол белгілерінің қайсысы пішіні бойынша үшбұрышқа ұқсайды?
Үстелдің қайсысы пішіні бойынша тік төртбұрышқа ұқсайды?
Шаршының ауданын табу тәсілдері 3 тапсырма.
Жүк машинасының алдыңғы әйнегінің ұзындығы 2 м, ал ені 3 метр.Оның ауданы неге тең?
Аудан дегеніміз не?
Жазықтықтың қандай да бір бөлігін алып жатқан ішкі облысын - аудан дейміз. Сыныптағы қандай заттардың ауданы бар?
Оны қалай өлшеуге болады?
Балалар, біз бүгінгі сабақта шаршының ауданын табуды үйренеміз.
Электронды оқулықпен жұмыс
Оқулықпен жұмыс. Фигураның ауданы туралы алған білімдерін қолдану.Фигураның ауданын тап.
-Мынау қандай фигура? (шаршы )
Бұл фигура қабырғалары 1см тең шаршыларға бөлініп тастаған.
Осы фигураның ауданын қалай табуға болады?(шаршыларды санау арқылы)
а) Ұжымдық жұмыс.Шаршының ауданын әр түрлі тәсілмен қалай есептеуге болады?
1 см2
Ш: 1. Әрқайсысының ауданы 1 см2 шаршылар санын анықтаймыз.
2. Шаршының ұзындығы мен енін өлшеп көбейтеміз
3 см∙3 см═9 см2
Ж: 9 см2
Көбейтінді
Қысқаша жазылуы
Оқылуы
2∙2
3∙3
4∙4
5∙5
а∙а
22
32
42
52
а2
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
Бестің квадраты
а-ның квадраты
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а-ға тең болса, онда оның ауданы а 2- қа тең болады.
№ 2Үш қатарға бөліп орындату
1-қатарШаршының қабырғасының ұзындығын өлше және оның ауданын тап, Ауданы берілген шаршының ауданынан 4 есе артық болатын шаршы қабырғасының ұзындығын тап.
3 см∙3 см═9 см2
9 см2∙4═36см2
2-қатар Шаршының ауданының үштен бір бөлігі 3 см2тең.Шаршының ауданы мен қабырғасының ұзындығы неге тең? Шаршыны дәптеріңе сыз.
3-қатарШаршының ауданы 16 см2.Ауданы шаршының ауданына тең және ұзындығы 8 см болатын тік төртбұрыш сыз.
Оқушылар фигураның ауданын табады және оларды салыстырады.Соңғы екі фигураның пішіні әр түрлі ,бірақ аудандары бірдей.
№10 Өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар.
Қабырғасының ұзындығы :3 см,7см,5см,6см,9 см шаршының ауданын тап.
Сергіту сәті
<<Қамажай>> биі
Оқушылар сергіп алады
№3 Өрнектер құр және оларды шеш.
42:6∙9-4═59 (128-28)∙4+381═781 36: (78-23-46)═4
№4 Өзіндік жұмыс Мәндері бірдей өрнектерді көшіріп жаз
8∙5 6∙8+15 6∙9 9∙7 112-58 40∙1
8∙5 ═40 6∙8+15 ═63 6∙9═54
40∙1═40 9∙7═63 112-58═54
№5 Жұптық жұмыс Теңдеулерді шеш
45:х═ 63:7 5∙х═84-39 х:5═49:7
х═5 х═9 х═35
№6 Амалдарды орында
1-нұсқа 36+(87-52)-27═44 5∙8+21:3═47
2-нұсқа (68-29) + (80-56)═63 3∙9+2∙9═45
№7
Шаңғышылар 4 адаман 7 топ ?
Биатлоншылар 8 адамнан 4 топ ? адам артық
№ 8. Тексеріп қатесін табуға арналған тапсырма.Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер:
31 : 3 = 10 (қалд. 1) 30:7═4(қалд. 2) 37:4 ═9(қалд. 1)
33:8═3 (қалд.1)? 34:6═6(қалд.2)? 33:7 ═4 (қалд. 5)
4 (қалд.1) 5(қалд.4)
Шығармашылықтапсырма.
Шаршы <<сиқырлы>> болу үшін бос торкөздерге қандай сандар қою керек?
16
3
2
13
5
10
11
8
? 9
6
7
?12
4
?15
?14
1
Ой толғаныс
0 ,3, 8, 15, 24, 35, ?сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап.
Рефлексия
Кілт пен шам Егер сабақ ұнаса шамның суретін саламыз. Сабақта түсініксіз болса кілттің суретін саламыз
Үй тапсырмасы
№7 (2)
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Мектепішілік бастауыш сынып мұғалімдерінің олимпиадасы
Десант сабақ
Математика
Тақырыбы: Шаршының ауданы
Сынып: 3<<А>>
Өткізген:Сүлейменова А.Д2016-2017 оқу жылы
2 5
1 см2
?
?
36
:
?
46
-
23
78
oo -
Көбейтінді
Қысқаша жазылуы
Оқылуы
2∙2
3∙3
4∙4
5∙5
а∙а
22
32
42
52
а2
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
Бестің квадраты
а-ның квадраты
Оқылуы
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
Бестің квадраты
а-ның квадраты
Қысқаша жазылуы
22
32
42
52
а 2
Үшбұрыш
Төртбұрыш
Шаршы
0,3,8,15,24,35,?
сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап.
Көбейтінді
2∙2
3∙3
4∙4
5∙5
а ∙а
1 см2
1 см2
1см2
<<Сиқырлы>> шаршы
16
3
2
13
5
10
11
8
6
7
4
1
Логикалық жаттығулар
1. Төрт қойдың неше аяғы бар?
2. Ағаш үстінде 100 торғай отырады, аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады?
3. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді?
4. Кітапқа 100 тг. және тағы сол кітаптың жарты бағасы төленді. Кітап қанша тұрады?
5. Ұшақ Алматыдан Астанаға 85 минут ұшады, ал Астанадан Алматыға
1 сағат 25 минутта жетеді. Қайсысы ұзақ ұшады?
6. 7 майшам жанып тұр. Оның екеуін сөндірдім. Қанша майшам қалды?
7. Бір жанұяның 5 ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар?
8. Бір аяқпен тұрған әтештің салмағы 5 кг, ал екі аяқпен тұрғанда салмағы қанша?
№ 63 . Тақырыбы: Шаршының ауданы
Мақсаты: Шаршының ауданын табу жайлы түсінік беру; көбейту мен бөлуге ауызша есептеуге дағдыландыру; салыстырып, қорытынды жасай білуге баулу.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, ауызша есептеу. Көрнекілігі: кестелер, суреттер, шаршы.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Қол ұстасып тұрыңдар, көршілеріңе күлімсіреңдер және бір - біріңе табыс тілеңдер.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6, 9. ІІІ. Білімдерін тексеру. Ауызша жұмыс.
7 - 2 = 5 2 ∙ 3 = 6 5 + 3 = 8 4 ∙ 2 = 8 3 + 4 = 7 8 - 3 = 5 6 - 4 = 2 6 - 3 = 3
3 ∙ 3 = 6 3 ∙ 2 = 6 8 - 2 =6 8 : 4 = 2 6 : 3 = 3 4 : 2 = 2 8 - 4 = 4 5 + 2 = 7
Мақсат қою кезеңі:
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру: а) Ұжымдық жұмыс. ( қорытынды жаса)
Шаршының ауданы қалай табылады?
Көбейтінді
2 ∙ 2
3 ∙ 3
4 ∙ 4
.........
а ∙а
Қысқаша жазылуы
22
32
42
...................
а 2
Оқылуы
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
.......................
а - ның квадраты
1 см2
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а-ға тең болса, онда оның ауданы
а 2- қа тең болады.
2. № 2. Өрнек құр және оның мәнін тап.
Шешуі: 6 ∙ 6 + 4 = 36 + 4 = 40 жауабы: 40 пияз.
3. Топтық жұмыс. № 3. Мәндері өзара тең өрнектерден теңдіктер құр:
80 ∙ 5 › 40 ∙ 7; 200 : 1 = 5 ∙ 40 50 ∙ 7 = 170 + 180
1. Жұптық жұмыс. № 4. Теңдеулерді шеш: Ү. Білімдерін тексеру:
1. Есеп шығару. № 6.
12 л сүт - 4 ыдысқа Шешуі: 15 : (12 : 4) = 15 : 3 = 5
15 л сүт - ? Жауабы: 5 ыдыс керек.
№ 7.
2 қуыршақ - 200 тг. Шешуі:400 : (200 : 2) = 400 : 100 = 4
400тг. - ? Жауабы: 4 қызы бар.
2. Жұптық жұмыс. № 8. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер:
301 : 3 = 100 (қалд. 1) 320 : 100 = 3 (қалд 20)
100 ∙ 3 + 1 = 301 3 ∙ 100 + 20 = 320 т. с.с
3. шығармашылық жұмыс. № 9. (Жауабы: 1) 10 м; 2) 10 м.
ҮІ. Бекіту:
Сабақтан не білдіңдер?
Сендерге қандай тапсырма ұнады?
ҮІІ. Үйге тапсырма : № 5, 10. 117 - 118 бет. Бағалау.
Уақыты 23.11.16 ж
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл
Сабақтың атауы
Шаршының ауданы
Сілтеме
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы
Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар
Білімділігі: Шаршының ауданын табу тәсілімен таныстыру.Екі көбейтіндіні айырмалық салыстыруға берілген есепті шығару білігін жетілдіру.
Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйрету.
Дамытушылығы: 3 амалы бар сандық өрнектерде есептеу техникасын дамыту
Тәрбиелігі:Нәтижелі жұмыс істеуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Жаңа сабақты түсіндіру. Ой белсенділігін дамыту.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық, сиқырлы шаршы, кестелер,т.б
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, әдебиеттік оқу.
Оқыту нәтижесі
Ынтымақтастық атмосферасы
Психологиялық дайындық Осы айтқандарыңды
Ой арманын кешеміз, орындауға бар күш
Ақылды боп өсеміз. жігерлеріңді саласыңд
Есепке тұнған әлемнің, деген ойдамын
Жұмбақ сырын шешеміз. бәріне сәттілік пен
бестік баға тілеймін!
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Топқа бөлу
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Балалар, мына үстелдің үстінде тұрған геометриялық фигураларды аламыз.
1 топ Үшбұрыш
2 топ Төртбұрыш
3 топ Шаршы
Оқушылар топқа бөлініп отырады Топ басшыларын сайлайды.
Топ басшылары топ мүшелерін бағалап отырады.Стикерлер
Ой қозғау
Жаңа сабақ
Электронды оқулықпен жұмыс
Пішіні дөңгелекке ұқсайтын затты тап.
Жол белгілерінің қайсысы пішіні бойынша үшбұрышқа ұқсайды?
Үстелдің қайсысы пішіні бойынша тік төртбұрышқа ұқсайды?
Шаршының ауданын табу тәсілдері 3 тапсырма.
Жүк машинасының алдыңғы әйнегінің ұзындығы 2 м, ал ені 3 метр.Оның ауданы неге тең?
Аудан дегеніміз не?
Жазықтықтың қандай да бір бөлігін алып жатқан ішкі облысын - аудан дейміз. Сыныптағы қандай заттардың ауданы бар?
Оны қалай өлшеуге болады?
Балалар, біз бүгінгі сабақта шаршының ауданын табуды үйренеміз.
Электронды оқулықпен жұмыс
Оқулықпен жұмыс. Фигураның ауданы туралы алған білімдерін қолдану.Фигураның ауданын тап.
-Мынау қандай фигура? (шаршы )
Бұл фигура қабырғалары 1см тең шаршыларға бөлініп тастаған.
Осы фигураның ауданын қалай табуға болады?(шаршыларды санау арқылы)
а) Ұжымдық жұмыс.Шаршының ауданын әр түрлі тәсілмен қалай есептеуге болады?
1 см2
Ш: 1. Әрқайсысының ауданы 1 см2 шаршылар санын анықтаймыз.
2. Шаршының ұзындығы мен енін өлшеп көбейтеміз
3 см∙3 см═9 см2
Ж: 9 см2
Көбейтінді
Қысқаша жазылуы
Оқылуы
2∙2
3∙3
4∙4
5∙5
а∙а
22
32
42
52
а2
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
Бестің квадраты
а-ның квадраты
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а-ға тең болса, онда оның ауданы а 2- қа тең болады.
№ 2Үш қатарға бөліп орындату
1-қатарШаршының қабырғасының ұзындығын өлше және оның ауданын тап, Ауданы берілген шаршының ауданынан 4 есе артық болатын шаршы қабырғасының ұзындығын тап.
3 см∙3 см═9 см2
9 см2∙4═36см2
2-қатар Шаршының ауданының үштен бір бөлігі 3 см2тең.Шаршының ауданы мен қабырғасының ұзындығы неге тең? Шаршыны дәптеріңе сыз.
3-қатарШаршының ауданы 16 см2.Ауданы шаршының ауданына тең және ұзындығы 8 см болатын тік төртбұрыш сыз.
Оқушылар фигураның ауданын табады және оларды салыстырады.Соңғы екі фигураның пішіні әр түрлі ,бірақ аудандары бірдей.
№10 Өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар.
Қабырғасының ұзындығы :3 см,7см,5см,6см,9 см шаршының ауданын тап.
Сергіту сәті
<<Қамажай>> биі
Оқушылар сергіп алады
№3 Өрнектер құр және оларды шеш.
42:6∙9-4═59 (128-28)∙4+381═781 36: (78-23-46)═4
№4 Өзіндік жұмыс Мәндері бірдей өрнектерді көшіріп жаз
8∙5 6∙8+15 6∙9 9∙7 112-58 40∙1
8∙5 ═40 6∙8+15 ═63 6∙9═54
40∙1═40 9∙7═63 112-58═54
№5 Жұптық жұмыс Теңдеулерді шеш
45:х═ 63:7 5∙х═84-39 х:5═49:7
х═5 х═9 х═35
№6 Амалдарды орында
1-нұсқа 36+(87-52)-27═44 5∙8+21:3═47
2-нұсқа (68-29) + (80-56)═63 3∙9+2∙9═45
№7
Шаңғышылар 4 адаман 7 топ ?
Биатлоншылар 8 адамнан 4 топ ? адам артық
№ 8. Тексеріп қатесін табуға арналған тапсырма.Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер:
31 : 3 = 10 (қалд. 1) 30:7═4(қалд. 2) 37:4 ═9(қалд. 1)
33:8═3 (қалд.1)? 34:6═6(қалд.2)? 33:7 ═4 (қалд. 5)
4 (қалд.1) 5(қалд.4)
Шығармашылықтапсырма.
Шаршы <<сиқырлы>> болу үшін бос торкөздерге қандай сандар қою керек?
16
3
2
13
5
10
11
8
? 9
6
7
?12
4
?15
?14
1
Ой толғаныс
0 ,3, 8, 15, 24, 35, ?сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап.
Рефлексия
Кілт пен шам Егер сабақ ұнаса шамның суретін саламыз. Сабақта түсініксіз болса кілттің суретін саламыз
Үй тапсырмасы
№7 (2)
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Мектепішілік бастауыш сынып мұғалімдерінің олимпиадасы
Десант сабақ
Математика
Тақырыбы: Шаршының ауданы
Сынып: 3<<А>>
Өткізген:Сүлейменова А.Д2016-2017 оқу жылы
2 5
1 см2
?
?
36
:
?
46
-
23
78
oo -
Көбейтінді
Қысқаша жазылуы
Оқылуы
2∙2
3∙3
4∙4
5∙5
а∙а
22
32
42
52
а2
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
Бестің квадраты
а-ның квадраты
Оқылуы
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
Бестің квадраты
а-ның квадраты
Қысқаша жазылуы
22
32
42
52
а 2
Үшбұрыш
Төртбұрыш
Шаршы
0,3,8,15,24,35,?
сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап.
Көбейтінді
2∙2
3∙3
4∙4
5∙5
а ∙а
1 см2
1 см2
1см2
<<Сиқырлы>> шаршы
16
3
2
13
5
10
11
8
6
7
4
1
Логикалық жаттығулар
1. Төрт қойдың неше аяғы бар?
2. Ағаш үстінде 100 торғай отырады, аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады?
3. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді?
4. Кітапқа 100 тг. және тағы сол кітаптың жарты бағасы төленді. Кітап қанша тұрады?
5. Ұшақ Алматыдан Астанаға 85 минут ұшады, ал Астанадан Алматыға
1 сағат 25 минутта жетеді. Қайсысы ұзақ ұшады?
6. 7 майшам жанып тұр. Оның екеуін сөндірдім. Қанша майшам қалды?
7. Бір жанұяның 5 ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар?
8. Бір аяқпен тұрған әтештің салмағы 5 кг, ал екі аяқпен тұрғанда салмағы қанша?
№ 63 . Тақырыбы: Шаршының ауданы
Мақсаты: Шаршының ауданын табу жайлы түсінік беру; көбейту мен бөлуге ауызша есептеуге дағдыландыру; салыстырып, қорытынды жасай білуге баулу.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, ауызша есептеу. Көрнекілігі: кестелер, суреттер, шаршы.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Қол ұстасып тұрыңдар, көршілеріңе күлімсіреңдер және бір - біріңе табыс тілеңдер.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6, 9. ІІІ. Білімдерін тексеру. Ауызша жұмыс.
7 - 2 = 5 2 ∙ 3 = 6 5 + 3 = 8 4 ∙ 2 = 8 3 + 4 = 7 8 - 3 = 5 6 - 4 = 2 6 - 3 = 3
3 ∙ 3 = 6 3 ∙ 2 = 6 8 - 2 =6 8 : 4 = 2 6 : 3 = 3 4 : 2 = 2 8 - 4 = 4 5 + 2 = 7
Мақсат қою кезеңі:
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру: а) Ұжымдық жұмыс. ( қорытынды жаса)
Шаршының ауданы қалай табылады?
Көбейтінді
2 ∙ 2
3 ∙ 3
4 ∙ 4
.........
а ∙а
Қысқаша жазылуы
22
32
42
...................
а 2
Оқылуы
Екінің квадраты
Үштің квадраты
Төрттің квадраты
.......................
а - ның квадраты
1 см2
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а-ға тең болса, онда оның ауданы
а 2- қа тең болады.
2. № 2. Өрнек құр және оның мәнін тап.
Шешуі: 6 ∙ 6 + 4 = 36 + 4 = 40 жауабы: 40 пияз.
3. Топтық жұмыс. № 3. Мәндері өзара тең өрнектерден теңдіктер құр:
80 ∙ 5 › 40 ∙ 7; 200 : 1 = 5 ∙ 40 50 ∙ 7 = 170 + 180
1. Жұптық жұмыс. № 4. Теңдеулерді шеш: Ү. Білімдерін тексеру:
1. Есеп шығару. № 6.
12 л сүт - 4 ыдысқа Шешуі: 15 : (12 : 4) = 15 : 3 = 5
15 л сүт - ? Жауабы: 5 ыдыс керек.
№ 7.
2 қуыршақ - 200 тг. Шешуі:400 : (200 : 2) = 400 : 100 = 4
400тг. - ? Жауабы: 4 қызы бар.
2. Жұптық жұмыс. № 8. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер:
301 : 3 = 100 (қалд. 1) 320 : 100 = 3 (қалд 20)
100 ∙ 3 + 1 = 301 3 ∙ 100 + 20 = 320 т. с.с
3. шығармашылық жұмыс. № 9. (Жауабы: 1) 10 м; 2) 10 м.
ҮІ. Бекіту:
Сабақтан не білдіңдер?
Сендерге қандай тапсырма ұнады?
ҮІІ. Үйге тапсырма : № 5, 10. 117 - 118 бет. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz