Фигураның ауданын тап

Математика
Уақыты 23. 11. 16 ж
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл
Математика: Сабақтың атауы
Уақыты 23. 11. 16 ж: Шаршының ауданы
Математика: Сілтеме
Уақыты 23. 11. 16 ж: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Математика: Сабақтың жабдығы
Уақыты 23. 11. 16 ж: Сызба, деңгейліктапсырма, карточкалар
Математика: Жалпымақсаттар
Уақыты 23. 11. 16 ж:

Білімділігі: Шаршының ауданын табу тәсілімен таныстыру. Екі көбейтіндіні айырмалық салыстыруға берілген есепті шығару білігін жетілдіру.

Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйрету.

Дамытушылығы: 3 амалы бар сандық өрнектерде есептеу техникасын дамыту

Тәрбиелігі:Нәтижелі жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Жаңа сабақты түсіндіру. Ой белсенділігін дамыту.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық, сиқырлы шаршы, кестелер, т. б

Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, әдебиеттік оқу.

Математика: Оқыту нәтижесі
Математика: Ынтымақтастық атмосферасы
Уақыты 23. 11. 16 ж:

Психологиялық дайындық Осы айтқандарыңды
Ой арманын кешеміз, орындауға бар күш
Ақылды боп өсеміз. жігерлеріңді саласыңд
Есепке тұнған әлемнің, деген ойдамын
Жұмбақ сырын шешеміз. бәріне сәттілік пен

бестік баға тілеймін!

Математика: Мұғалімнің іс-әрекеті
Уақыты 23. 11. 16 ж: Оқушының іс-әрекеті
Математика: Топқа бөлу
Уақыты 23. 11. 16 ж:

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Балалар, мына үстелдің үстінде тұрған геометриялық фигураларды аламыз.

1 топ Үшбұрыш

2 топ Төртбұрыш

3 топ Шаршы

Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:

Оқушылар топқа бөлініп отырады Топ басшыларын сайлайды.

Топ басшылары топ мүшелерін бағалап отырады. Стикерлер

Математика:

Ой қозғау

Жаңа сабақ

Уақыты 23. 11. 16 ж:

Электронды оқулықпен жұмыс

Пішіні дөңгелекке ұқсайтын затты тап.

Жол белгілерінің қайсысы пішіні бойынша үшбұрышқа ұқсайды?

Үстелдің қайсысы пішіні бойынша тік төртбұрышқа ұқсайды?

Шаршының ауданын табу тәсілдері 3 тапсырма.

Жүк машинасының алдыңғы әйнегінің ұзындығы 2 м, ал ені 3 метр. Оның ауданы неге тең?

Аудан дегеніміз не?

Жазықтықтың қандай да бір бөлігін алып жатқан ішкі облысын - аудан дейміз. Сыныптағы қандай заттардың ауданы бар?
Оны қалай өлшеуге болады?

Балалар, біз бүгінгі сабақта шаршының ауданын табуды үйренеміз.

Электронды оқулықпен жұмыс

Оқулықпен жұмыс. Фигураның ауданы туралы алған білімдерін қолдану. Фигураның ауданын тап.
-Мынау қандай фигура? (шаршы )
Бұл фигура қабырғалары 1см тең шаршыларға бөлініп тастаған.
Осы фигураның ауданын қалай табуға болады?(шаршыларды санау арқылы)

а) Ұжымдық жұмыс. Шаршының ауданын әр түрлі тәсілмен қалай есептеуге болады?

:
:
:
:
:
:

Ш: 1. Әрқайсысының ауданы 1 см 2 шаршылар санын анықтаймыз.

2. Шаршының ұзындығы мен енін өлшеп көбейтеміз

3 см∙3 см═9 см 2

Ж: 9 см 2

:
:
:

№ 2Үш қатарға бөліп орындату

1-қатар Шаршының қабырғасының ұзындығын өлше және оның ауданын тап, Ауданы берілген шаршының ауданынан 4 есе артық болатын шаршы қабырғасының ұзындығын тап.

3 см∙3 см═9 см 2

9 см 2 ∙4═36см 2

2-қатар Шаршының ауданының үштен бір бөлігі 3 см 2 тең. Шаршының ауданы мен қабырғасының ұзындығы неге тең? Шаршыны дәптеріңе сыз.

3-қатар Шаршының ауданы 16 см 2 . Ауданы шаршының ауданына тең және ұзындығы 8 см болатын тік төртбұрыш сыз.

Оқушылар фигураның ауданын табады және оларды салыстырады. Соңғы екі фигураның пішіні әр түрлі, бірақ аудандары бірдей.
№10 Өзін-өзі бақылауға арналған тапсырмалар.

Қабырғасының ұзындығы :3 см, 7см, 5см, 6см, 9 см шаршының ауданын тап.

Мұғалім:Сүлейменова Айгүл: 1 см 2
Көбейтінді
Қысқаша жазылуы
Оқылуы

2∙2

3∙3

4∙4

5∙5

а∙а

2 2

3 2

4 2

5 2

а 2

Екінің квадраты

Үштің квадраты

Төрттің квадраты

Бестің квадраты

а-ның квадраты

Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика: Сергіту сәті
Уақыты 23. 11. 16 ж: «Қамажай» биі
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл: Оқушылар сергіп алады
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:

№3 Өрнектер құр және оларды шеш.

C:\Users\user\Pictures\2016-11-23\003.jpg

42:6∙9-4═59 (128-28) ∙4+381═781 36: (78-23-46) ═4

№4 Өзіндік жұмыс Мәндері бірдей өрнектерді көшіріп жаз

8∙5 6∙8+15 6∙9 9∙7 112-58 40∙1

8∙5 ═40 6∙8+15 ═63 6∙9═54

40∙1═40 9∙7═63 112-58═54

№5 Жұптық жұмыс Теңдеулерді шеш

45:х═ 63:7 5∙х═84-39 х:5═49:7

х═5 х═9 х═35

№6 Амалдарды орында

1-нұсқа 36+(87-52) -27═44 5∙8+21:3═47

2-нұсқа (68-29) + (80-56) ═63 3∙9+2∙9═45

№7

Шаңғышылар 4 адаман 7 топ ?

Биатлоншылар 8 адамнан 4 топ ? адам артық

№ 8. Тексеріп қатесін табуға арналған тапсырма. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер:

31 : 3 = 10 (қалд. 1) 30:7═4(қалд. 2) 37:4 ═9(қалд. 1)

33:8═3 (қалд. 1) ? 34:6═6(қалд. 2) ? 33:7 ═4 (қалд. 5)

4 (қалд. 1) 5(қалд. 4)

Ш ығармашылықтапсырма.

Шаршы «сиқырлы» болу үшін бос торкөздерге қандай сандар қою керек?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл: 16
3
2
13
5
10
11
8
? 9
6
7
? 12
4
? 15
? 14
1
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика:
Уақыты 23. 11. 16 ж:
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл:
Математика: Ой толғаныс
Уақыты 23. 11. 16 ж: 0, 3, 8, 15, 24, 35, ?сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап.
Математика: Рефлексия
Уақыты 23. 11. 16 ж: Кілт пен шам Егер сабақ ұнаса шамның суретін саламыз. Сабақта түсініксіз болса кілттің суретін саламыз
Математика: Үй тапсырмасы
Уақыты 23. 11. 16 ж: №7 (2)
Мұғалім:Сүлейменова Айгүл: Күнделіктеріне жазады
Математика: Бағалау
Уақыты 23. 11. 16 ж: Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.


Жаңаөзен мектеп-гимназиясы

Мектепішілік бастауыш сынып мұғалімдерінің олимпиадасы

Десант сабақ

Математика

Тақырыбы: Шаршының ауданы

Сынып: 3«А»

Өткізген:Сүлейменова А. Д 2016-2017 оқу жылы

2 5

1 см 2
1 см2:
:
:
1 см2:
:
:

:

-

  • -
Көбейтінді
Қысқаша жазылуы
Оқылуы
Көбейтінді:

2∙2

3∙3

4∙4

5∙5

а∙а

Қысқаша жазылуы:

2 2

3 2

4 2

5 2

а 2

Оқылуы:

Екінің квадраты

Үштің квадраты

Төрттің квадраты

Бестің квадраты

а-ның квадраты

Оқылуы

Екінің квадраты

Үштің квадраты

Төрттің квадраты

Бестің квадраты

а-ның квадраты

Қысқаша жазылуы

2 2

3 2

4 2

5 2

а 2

Үшбұрыш

Төртбұрыш

Шаршы

0, 3, 8, 15, 24, 35, ?

сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды тап.

Көбейтінді

2∙2

3∙3

4∙4

5∙5

а ∙а

1 см 2
1 см2:
:
:
:
1 см2:
:
:
:
1 см2:
:
:
:
1 см 2
1 см2:
:
:
:
:
1 см2:
:
:
:
:
1 см2:
:
:
:
:
1 см2:
:
:
:
:
1см 2
1см2:
:
:
:
:
:
1см2:
:
:
:
:
:
1см2:
:
:
:
:
:
1см2:
:
:
:
:
:
1см2:
:
:
:
:
:

«Сиқырлы» шаршы

16
3
2
13
16: 5
3: 10
2: 11
13: 8
16:
3: 6
2: 7
13:
16: 4
3:
2:
13: 1

C:\Users\user\Pictures\2016-11-23\004.jpg


Ұқсас жұмыстар
Функцияның графигін салыңдар
Кеспе қағаздар
Тіктөртбұрыш және шаршының ауданы. санның квадраты. 3- сынып
Интеграл көмегімен фигураның ауданын және көлемін есептеу
Геометриялық фигуралар. Сабақтың тақырыбы
Фигураның ауданын өлшеу
Алғашқы функция және интеграл - тарауына есептер шығару
Геометриялық және физикалық есептерде интегралды қолдану
Өрнекті жазбаша есепте
Мынадай сызықтармен шектелген фигураның ауданын есептеңдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz