5-сыныпқа арналған жаратылыстану сабағы: Теңіздер мен көлдер - ішкі және шеткі теңіздер, шығанақтар мен бұғаздар

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты: Теңіздер мен көлдер туралы және шеткі және ішкі теңіздері туралы сипаттама беру. Шығанақ, бұғаз жайлы анықтама беру.
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушылар жаңа білім алады.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
  4. Сыни ойлау дағдылары артады.
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифферен-циация
Баға-лау
Ресурстар
Сыныбы: 5:

Ұйымдастыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді. Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі
Сыныбы: 5: Үй тапсырма-сын сұрау:

1. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?

2. Көлемі жағынан ең үлкен және ең терең мұхит жайлы түсінік беру.

3. Қай мұхиттың суының температурасы жылы?

4. Төрт мұхит туралы айтып беріңдер.

5. Батыс жарты шарлар картасына қарай отырып, бұл аймақтың негізгі бөлігін қандай мұхит алып жатқанын анықта.

Номенклатура

Мұхиттар:

  1. Тынық мұхиты
  2. Атлант мұхиты
  3. Үнді мұхиты
  4. Солтүстік мұзды мұхиты

Құрықтар (материктер) :

  1. Еуразия
  2. Африка
  3. Солтүстік Америка
  4. Оңтүстік Америка
  5. Аустралия
  6. Антарктида

Өзендер:

  1. Ніл
  2. Амазонка
  3. Ертіс

Көлдер:

  1. Байкал
  2. Каспий

Аралдар:

  1. Гренландия
  2. Мадагаскар

Таулар:

  1. Гималай
  2. Эверест шыны немес Джамалунгма
Оқушылар жауабы тыңдалады.
Диалогтық әдіс, сұрақ-жауап.
Сыныбы: 5: Ой шақыру:
Теңіз бен көл суларының адам өмірінде маңызы қандай?
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Диалогтық әдіс. Сыни ойлау дағдыларын арттыру
Сыныбы: 5: Жаңа сабақ барысы:

Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау. Мақсатын таныстыру. Түсіндіру жоспары:

  1. Теңіз дегеніміз не?
  2. Ішкі теңіздер.
  3. Шеткі теңіздер.
  4. Шығанақ
  5. Бұғаз
Оқушылар жаңа сабақтың мазмұнымен танысады. Қажетті ақпараттарды дәптерге жазып алады. 59-беттегі кестеге талдау жасайды.
Оқулық. Ғаламтор мәліметтері.
Сыныбы: 5: Картамен жұмыс:
Кескін картаға үлкен теңіздердің аттарын жазуға нұсқаулық беру.
Оқушылар өз беттерімен жұмыс жасайды.
Сыныбы: 5: Сабақты бекіту:

Оқушылар топта төмендегі тапсырмаларды орындайды:

Описание: C:\Documents and Settings\home\Мои документы\Мои рисунки\Изображение\Изображение 008.jpg

Деңгейлеп оқыту. Өз бетімен жұмыс. Топтық жұмыс.

Топтық бағалау

Сыныбы: 5:
Описание: C:\Documents and Settings\home\Мои документы\Мои рисунки\Изображение\Изображение 009.jpg
Сыныбы: 5:

Үйге тапсырма

§22 оқу, Кескін картаға шығанақтар мен бұғаздарды түсіріп келу.
Сыныбы: 5:

Кері байланыс:

Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.

Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған 22-сабақ: Теңіздер мен көлдер
5-сыныпқа арналған география сабағы: Теңіздер мен көлдер
§22 Теңіздер мен көлдер - 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Ашық сабақ: Теңіздер мен көлдер - анықтамасы, жіктелуі және айырмашылықтары (5-сынып)
Африка материгінің жағалаулары: мұхиттар мен теңіздер және зерттелу тарихы
7-сынып географиясы: Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Африка жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер: географиялық сипаттамасы және зерттелу тарихы
7-сыныпқа арналған ашық сабақ: Африка материгі - жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер және зерттелу тарихы
7-сынып географиясы: Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер - видео сабақ жоспары
Африканың физикалық-географиялық орны, жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер және материктің зерттелу тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz