Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тынық мұхиты
Сыныбы: 5
Пәні: Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Сабақтың мақсаты: Теңіздер мен көлдер туралы және шеткі және ішкі теңіздері туралы сипаттама беру. Шығанақ, бұғаз жайлы анықтама беру.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар жаңа білім алады.
2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
3. Қызығушылықтары артады.
4. Сыни ойлау дағдылары артады.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифферен-циация
Баға-лау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді. Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі
Үй тапсырма-сын сұрау:
1.Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?
2.Көлемі жағынан ең үлкен және ең терең мұхит жайлы түсінік беру.
3.Қай мұхиттың суының температурасы жылы?
4.Төрт мұхит туралы айтып беріңдер.
5.Батыс жарты шарлар картасына қарай отырып, бұл аймақтың негізгі бөлігін қандай мұхит алып жатқанын анықта.
Номенклатура
Мұхиттар:
1. Тынық мұхиты
2. Атлант мұхиты
3. Үнді мұхиты
4. Солтүстік мұзды мұхиты
Құрықтар (материктер):
1. Еуразия
2. Африка
3. Солтүстік Америка
4. Оңтүстік Америка
5. Аустралия
6. Антарктида
Өзендер:
1. Ніл
2. Амазонка
3. Ертіс
Көлдер:
1. Байкал
2. Каспий
Аралдар:
1. Гренландия
2. Мадагаскар
Таулар:
1. Гималай
2. Эверест шыны немес Джамалунгма
Оқушылар жауабы тыңдалады.
Диалогтық әдіс, сұрақ-жауап.
Ой шақыру:
Теңіз бен көл суларының адам өмірінде маңызы қандай?
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Диалогтық әдіс. Сыни ойлау дағдыларын арттыру
Жаңа сабақ барысы:
Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау. Мақсатын таныстыру. Түсіндіру жоспары:
1. Теңіз дегеніміз не?
2. Ішкі теңіздер.
3. Шеткі теңіздер.
4. Шығанақ
5. Бұғаз
Оқушылар жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.Қажетті ақпараттарды дәптерге жазып алады. 59-беттегі кестеге талдау жасайды.
Оқулық. Ғаламтор мәліметтері.
Картамен жұмыс:
Кескін картаға үлкен теңіздердің аттарын жазуға нұсқаулық беру.
Оқушылар өз беттерімен жұмыс жасайды.
Сабақты бекіту:
Оқушылар топта төмендегі тапсырмаларды орындайды:
Деңгейлеп оқыту. Өз бетімен жұмыс. Топтық жұмыс.
Топтық бағалау
Үйге тапсырма
§22 оқу, Кескін картаға шығанақтар мен бұғаздарды түсіріп келу.
Кері байланыс:
Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.
Пәні: Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Сабақтың мақсаты: Теңіздер мен көлдер туралы және шеткі және ішкі теңіздері туралы сипаттама беру. Шығанақ, бұғаз жайлы анықтама беру.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар жаңа білім алады.
2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
3. Қызығушылықтары артады.
4. Сыни ойлау дағдылары артады.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифферен-циация
Баға-лау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді. Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі
Үй тапсырма-сын сұрау:
1.Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?
2.Көлемі жағынан ең үлкен және ең терең мұхит жайлы түсінік беру.
3.Қай мұхиттың суының температурасы жылы?
4.Төрт мұхит туралы айтып беріңдер.
5.Батыс жарты шарлар картасына қарай отырып, бұл аймақтың негізгі бөлігін қандай мұхит алып жатқанын анықта.
Номенклатура
Мұхиттар:
1. Тынық мұхиты
2. Атлант мұхиты
3. Үнді мұхиты
4. Солтүстік мұзды мұхиты
Құрықтар (материктер):
1. Еуразия
2. Африка
3. Солтүстік Америка
4. Оңтүстік Америка
5. Аустралия
6. Антарктида
Өзендер:
1. Ніл
2. Амазонка
3. Ертіс
Көлдер:
1. Байкал
2. Каспий
Аралдар:
1. Гренландия
2. Мадагаскар
Таулар:
1. Гималай
2. Эверест шыны немес Джамалунгма
Оқушылар жауабы тыңдалады.
Диалогтық әдіс, сұрақ-жауап.
Ой шақыру:
Теңіз бен көл суларының адам өмірінде маңызы қандай?
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Диалогтық әдіс. Сыни ойлау дағдыларын арттыру
Жаңа сабақ барысы:
Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау. Мақсатын таныстыру. Түсіндіру жоспары:
1. Теңіз дегеніміз не?
2. Ішкі теңіздер.
3. Шеткі теңіздер.
4. Шығанақ
5. Бұғаз
Оқушылар жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.Қажетті ақпараттарды дәптерге жазып алады. 59-беттегі кестеге талдау жасайды.
Оқулық. Ғаламтор мәліметтері.
Картамен жұмыс:
Кескін картаға үлкен теңіздердің аттарын жазуға нұсқаулық беру.
Оқушылар өз беттерімен жұмыс жасайды.
Сабақты бекіту:
Оқушылар топта төмендегі тапсырмаларды орындайды:
Деңгейлеп оқыту. Өз бетімен жұмыс. Топтық жұмыс.
Топтық бағалау
Үйге тапсырма
§22 оқу, Кескін картаға шығанақтар мен бұғаздарды түсіріп келу.
Кері байланыс:
Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz