Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды түгендеу
Бекітемін: _______________
<< >>________ 2016ж
5 класс
Акимова Р.М
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың 9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілері
Сабақтың мақсаты:
Жаңа білім: :: Натурал сандардың 9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілерін қолданып, есептер шығаруда тақырыпты толық меңгерту.
Жаңа түсінік: :: Тақырыпты игеру барысында қосындының санға бөлінгіштік ережелерін біледі және санның цифрларының қосындысы сол санға бөлінсе,натурал сан да бөлінетінің түсінеді.
Қолданым әрекеті: :: Натурал сандардың 9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілерін қолданып, есептер шығаруда тақырыпты толық меңгерту.
Құндылық: дұрыс әрекет
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу.Оқушыларды түгендеу
Амандасу.
Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ- жауапты пайдалану
№632
Оқушылар берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Түсіну.Білімді жан-жақты сұрау
Сұрақтар қою беру
Сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру
<<Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері жайлы не білеміз?>>
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау,
топпен жұмыс жасау
Қолдану
Оқулықпен жұмыс Тапсырмалар беріледі.
1)27*,47* ,67* ,*67 ; 2*9; 8*2; 46*
2)2,7,6; 6,8,4;9,3,6;4,8,9
3)12,29,45,57,61,72,83,99
4)142,71,104,88,1000,575,820 тақ,жұп сандарын теріп жазыңдар
Тапсырма (1,23) 143 бет
Есептер шығару№619 , №623
*орнына тиісті цифрды қойып 3,9-ғабөлінетін сандар құрастыр
Оқушылар есептерді шешіп,тақтада шешу жолын жазады
Талдау
Карточкалармен жұмыс
Сан
15-еселік
18- еселік
32- еселік
6-бөлгіш
12-
24-
Сан
3 еселік
5- еселік
11- еселік
4-бөлгіш
7-бөлгіш
13-бөлгіш
Мұғалім сұрақтарға жауап алу арқылы тақырыпты оқушылар қалай меңгергенін байқайды.
Топтық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлініп төмендегі есепті шығарады.
Әрбір оқушы кез келген натурал санның бөлгіштері мен еселіктері болатындығы туралы ой қорытады.
Жинақтау
Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерінің ұқсастығын және айырмашылығын жазу
1. Қандай натурал сандар 3-ке бөлінеді?
2. Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді?
Үйге тапсырма : № (1,2,3 )148 бет
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды
Бағалау
Бағдаршам,критерий арқылы бағалау
Суммативті бағалау
Өзін- өзі, топпен бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
<< >>________ 2016ж
5 класс
Акимова Р.М
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың 9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілері
Сабақтың мақсаты:
Жаңа білім: :: Натурал сандардың 9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілерін қолданып, есептер шығаруда тақырыпты толық меңгерту.
Жаңа түсінік: :: Тақырыпты игеру барысында қосындының санға бөлінгіштік ережелерін біледі және санның цифрларының қосындысы сол санға бөлінсе,натурал сан да бөлінетінің түсінеді.
Қолданым әрекеті: :: Натурал сандардың 9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілерін қолданып, есептер шығаруда тақырыпты толық меңгерту.
Құндылық: дұрыс әрекет
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу.Оқушыларды түгендеу
Амандасу.
Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ- жауапты пайдалану
№632
Оқушылар берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Түсіну.Білімді жан-жақты сұрау
Сұрақтар қою беру
Сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру
<<Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілері жайлы не білеміз?>>
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау,
топпен жұмыс жасау
Қолдану
Оқулықпен жұмыс Тапсырмалар беріледі.
1)27*,47* ,67* ,*67 ; 2*9; 8*2; 46*
2)2,7,6; 6,8,4;9,3,6;4,8,9
3)12,29,45,57,61,72,83,99
4)142,71,104,88,1000,575,820 тақ,жұп сандарын теріп жазыңдар
Тапсырма (1,23) 143 бет
Есептер шығару№619 , №623
*орнына тиісті цифрды қойып 3,9-ғабөлінетін сандар құрастыр
Оқушылар есептерді шешіп,тақтада шешу жолын жазады
Талдау
Карточкалармен жұмыс
Сан
15-еселік
18- еселік
32- еселік
6-бөлгіш
12-
24-
Сан
3 еселік
5- еселік
11- еселік
4-бөлгіш
7-бөлгіш
13-бөлгіш
Мұғалім сұрақтарға жауап алу арқылы тақырыпты оқушылар қалай меңгергенін байқайды.
Топтық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлініп төмендегі есепті шығарады.
Әрбір оқушы кез келген натурал санның бөлгіштері мен еселіктері болатындығы туралы ой қорытады.
Жинақтау
Натурал сандардың 3-ке,9-ға бөлінгіштік белгілерінің ұқсастығын және айырмашылығын жазу
1. Қандай натурал сандар 3-ке бөлінеді?
2. Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді?
Үйге тапсырма : № (1,2,3 )148 бет
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды
Бағалау
Бағдаршам,критерий арқылы бағалау
Суммативті бағалау
Өзін- өзі, топпен бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz