Сатылай кешенді талдау

Әдебиеттік оқу
Уақыты: 20 қараша
Сынып: 4 «А»
Әдебиеттік оқу: Сабақтың атауы
Уақыты:20 қараша: Ш. Уәлиханов « Абылай хан»
Әдебиеттік оқу: Мақсаты
Уақыты:20 қараша: Абылай хан туралы білетіндерін жаңа мағлұматтармен кеңейте түсіп, тарихи әңгімені түсініп оқуға дағдылану.
Әдебиеттік оқу: Күтілетін нәтиже
Уақыты:20 қараша: Тарихи әңгімені түсініп оқи отырып, мәтінге сатылай кешенді талдау жасай алады. Оқушылар өзіндік ой -пікірлерін ашық дәлелдей алатын болады.
Әдебиеттік оқу: Әдіс тәсілдер
Уақыты:20 қараша: Тренинг, "Жуан-жіңішке сұрақтар", кластер құру, пирамида құру, пікірлесу, сөзжұмбақ шешу, "Кейіпкерге хат", сатылай кешенді талдау, "Семантикалық карта"
Әдебиеттік оқу: Табыс критериі
Уақыты:20 қараша:

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға толық жауап беру - 5 ұпай

Топтық жұмыстардағы белсенділік - 5 ұпай

Мәтінді түсіну дағдысы -5 ұпай

Сатылай кешенді талдау жасай білу -5 ұпай

Семантикалық картаны қатесіз орындау - 5 ұпай

Әдебиеттік оқу: Сабақтың барысы
Әдебиеттік оқу:

Сабақ

кезеңдері

Уақыты:20 қараша: Уақыт
Сынып:4 «А»: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Әдебиеттік оқу: Ұйымдастыру
Уақыты:20 қараша: 5 мин
Сынып:4 «А»:

Тренинг «Сатамын, сатып аламын»

Топқа бөлу

Оқушылар шеңберде жиналып, өз бойындағы жаман қасиеттерден арылып, жақсы қасиеттерді дарыту үшін тренинг «сауда» жасайды.

Таңдаған түстері бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлайды.

Әдебиеттік оқу: Өтілген материалды пысықтау
Уақыты:20 қараша: 7мин
Сынып:4 «А»:

Қайталау мақсатында сұрақ-жауап әдісі жүргізіледі

«Жуан-жіңішке сұрақтар»

  1. Мысал дегеніміз не?
  2. Халық ауыз әдебиеті үлгілерін ата
  3. Лирикалық жырдың шебері
  4. Қобыланды батырдың тұлпары қалай аталады?
  5. «Шыбын мен Көбелек» мысалындағы негізгі идея
  6. Қорқыт ата туралы не білесің?
  7. «Бес ешкі» ертегісінде құла ат қандай қулық жасады?
  8. «Әйел-Ана» ертегісінің авторы
  9. А. Байтұрсыновтың аудармасы қалай аталады?
  10. «Қамбар батыр» жырынан үзінді қалай аталады?
Сұрақтарға жауап береді
Әдебиеттік оқу:

Қызығушылықты ояту

Білу

Уақыты:20 қараша:

2 мин

3 мин

1 мин

Сынып:4 «А»:

Бейнебаян тамашалау

  • Бейнебаян туралы не айтуға болады?

Кластер құру

«Абылай хан туралы» не білемін?

Қорытынды жасау

Көрген бейнебаяндары бойынша өз пікірлерімен бөліседі

Абылай хан туралы білетіндері бойынша топтастыру жасайды, ассосациялайды.

Слайд бойынша қорытынды жасалады

Әдебиеттік оқу:

Қазақ хандығының 18-ші ханы Шын аты-Әбілмансұр

Батыр қолбасшы

Күйші

Қазақ Ордасының ұлы хандарының бірі Арғы атасы- қанішер Абылай

Әдебиеттік оқу:

Мағынаны

тану

Түсіну

Уақыты:20 қараша:

2 мин

8 мин

Сынып:4 «А»:

Ш. Уәлиханов кім?

Ш. Уәлихановтың «Мен ең әуелі қазағымды жақсы көремін. Одан кейін Сібірді, одан кейін Россияны, одан кейін бүкіл адамзатты жақсы көремін» сөзінің мағынасын талқылау

Мәтінмен жұмыс

«Пирамида құру» стратегиясы

Мәтінді 3 бөлікке бөліп, топқа бөліп беремін

Ш. Уәлихановтың айтқан сөзі бойынша өз пікірлерін білдіріп, талқылау жасайды.

Мәтінді бөлік бойынша әр оқушы жеке оқиды. Топта талқылайды, түсіндіреді

Ортаға шығып түсінгенін баяндайды7

Әдебиеттік оқу:

Ой толғаныс кезеңі

Талдау

Уақыты:20 қараша:

3 мин

5 мин

2 мин

Сынып:4 «А»:

Сөзжұмбақ шешу

1. Қазақ жеріне кімдер шабуыл жасады?

2. Абылайға Төле бидің қойған аты

3. Халық неден қатты қиналды?

4. 1730ж. шабуыл жасаған Жоңғар қонтайшысы кім?

5. Абылайдың денесі қайда жерленді?

6. Абылай өсиетінде кіммен байланысты үзбеу керек деді?

« Кейіпкерге хат»

Жұптықжұмыс

Сатылай кешенді талдау(СТК)

Сөзжұмбақты дұрыс шешіп, сұрақтарға дұрыс жауап берсе ерекше тор көзден Абылай деген сөз шығады.

Әр оқушы ойларын жинақтап, Абылай хан бабаға хат жазады.

Мәтін бойынша сатылай кешенді талдау жасайды

Әдебиеттік оқу:

Сатылай кешенді талдау

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Уақыты:20 қараша: Авторы
Сынып:4 «А»:
Жанр
Тақырыбы
Басты кейіпкері
Идеясы
Тәрбиелік мәні
Әдебиеттік оқу:
Уақыты:20 қараша:
Әдебиеттік оқу:
Уақыты:20 қараша:
Әдебиеттік оқу:
Уақыты:20 қараша:
Әдебиеттік оқу:
Уақыты:20 қараша:
Әдебиеттік оқу:
Уақыты:20 қараша:
Әдебиеттік оқу:
Уақыты:20 қараша:
Әдебиеттік оқу:

Сабақты бекіту

Жинақтау

Уақыты:20 қараша: 3 мин
Сынып:4 «А»: Семантикалық карта толтыру
Мәтін бойынша білетін деректерін

Ұқсас жұмыстар
«тіл дамыту» қазақ тілі пәні бойынша вариативтік курстың бағдарламасы
Күнтізбелік жоспар. 10 сынып жаратылыстану- математикалық бағыт
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері
Қос сөздер. Сабақтың әдісі
Сатылай кешенді талдау – тілдік материалды оқушыларға ғылыми негізде менгертудің бір жолы
Күнтізбелік жоспар. Жаратылыстану- математикалық бағыт жайлы ақпарат. 10 сынып
Танып білу стратегиясы
Практикалық сабақ сатылай кешенді талдау
Сатылай кешенді талдау жасау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz