Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сатылай кешенді талдау
Әдебиеттік оқу
Уақыты: 20 қараша
Сынып: 4 <<А>>
Сабақтың атауы
Ш. Уәлиханов << Абылай хан>>
Мақсаты
Абылай хан туралы білетіндерін жаңа мағлұматтармен кеңейте түсіп, тарихи әңгімені түсініп оқуға дағдылану.
Күтілетін нәтиже
Тарихи әңгімені түсініп оқи отырып, мәтінге сатылай кешенді талдау жасай алады. Оқушылар өзіндік ой - пікірлерін ашық дәлелдей алатын болады.
Әдіс тәсілдер
Тренинг, "Жуан-жіңішке сұрақтар", кластер құру, пирамида құру, пікірлесу, сөзжұмбақ шешу, "Кейіпкерге хат", сатылай кешенді талдау, "Семантикалық карта"
Табыс критериі
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға толық жауап беру - 5 ұпай
Топтық жұмыстардағы белсенділік - 5 ұпай
Мәтінді түсіну дағдысы -5 ұпай
Сатылай кешенді талдау жасай білу -5 ұпай
Семантикалық картаны қатесіз орындау - 5 ұпай
Сабақтың барысы
Сабақ
кезеңдері
Уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру
5 мин
Тренинг <<Сатамын, сатып аламын>>
Топқа бөлу
Оқушылар шеңберде жиналып,өз бойындағы жаман қасиеттерден арылып, жақсы қасиеттерді дарыту үшін тренинг <<сауда>> жасайды.
Таңдаған түстері бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлайды.
Өтілген материалды пысықтау
7мин
Қайталау мақсатында сұрақ-жауап әдісі жүргізіледі
<<Жуан-жіңішке сұрақтар>>
1. Мысал дегеніміз не?
2. Халық ауыз әдебиеті үлгілерін ата
3. Лирикалық жырдың шебері
4. Қобыланды батырдың тұлпары қалай аталады?
5. <<Шыбын мен Көбелек>> мысалындағы негізгі идея
6. Қорқыт ата туралы не білесің?
7. <<Бес ешкі>> ертегісінде құла ат қандай қулық жасады?
8. <<Әйел-Ана>> ертегісінің авторы
9. А. Байтұрсыновтың аудармасы қалай аталады?
10. <<Қамбар батыр>> жырынан үзінді қалай аталады?
Сұрақтарға жауап береді
Қызығушылықты ояту
Білу
2 мин
3 мин
1 мин
Бейнебаян тамашалау
oo Бейнебаян туралы не айтуға болады?
Кластер құру
<<Абылай хан туралы>> не білемін?
Қорытынды жасау
Көрген бейнебаяндары бойынша өз пікірлерімен бөліседі
Абылай хан туралы білетіндері бойынша топтастыру жасайды, ассосациялайды.
Слайд бойынша қорытынды жасалады
Қазақ хандығының 18-ші ханы Шын аты-Әбілмансұр
Абылай хан
Батыр қолбасшы
Күйші
Қазақ Ордасының ұлы хандарының бірі Арғы атасы- қанішер Абылай
Мағынаны
тану
Түсіну
2 мин
8 мин
Ш.Уәлиханов кім?
Ш. Уәлихановтың <<Мен ең әуелі қазағымды жақсы көремін. Одан кейін Сібірді, одан кейін Россияны, одан кейін бүкіл адамзатты жақсы көремін>> сөзінің мағынасын талқылау
Мәтінмен жұмыс
<<Пирамида құру>> стратегиясы
Мәтінді 3 бөлікке бөліп, топқа бөліп беремін
Ш. Уәлихановтың айтқан сөзі бойынша өз пікірлерін білдіріп, талқылау жасайды.
Мәтінді бөлік бойынша әр оқушы жеке оқиды.Топта талқылайды, түсіндіреді
Ортаға шығып түсінгенін баяндайды7
Ой толғаныс кезеңі
Талдау
3 мин
5 мин
2 мин
Сөзжұмбақ шешу
1.Қазақ жеріне кімдер шабуыл жасады?
2. Абылайға Төле бидің қойған аты
3. Халық неден қатты қиналды?
4.1730ж. шабуыл жасаған Жоңғар қонтайшысы кім?
5.Абылайдың денесі қайда жерленді?
6.Абылай өсиетінде кіммен байланысты үзбеу керек деді?
<<Кейіпкерге хат>>
Жұптықжұмыс
Сатылай кешенді талдау(СТК)
Сөзжұмбақты дұрыс шешіп, сұрақтарға дұрыс жауап берсе ерекше тор көзден Абылай деген сөз шығады.
Әр оқушы ойларын жинақтап, Абылай хан бабаға хат жазады.
Мәтін бойынша сатылай кешенді талдау жасайды
Сатылай кешенді талдау
Авторы
Жанр
Тақырыбы
Басты кейіпкері
Идеясы
Тәрбиелік мәні
Сабақты бекіту
Жинақтау
3 мин
Семантикалық карта толтыру
Мәтін бойынша білетін деректерін сәйкестендіреді
Үйге тапсырма
1 мин
Үйге тапсырма мәтін мазмұнын баяндауға беріледі.
Интернет көзінен қосымша деректер қарастыру
(Мына сілтеме бойынша:
http://www.youtube.com)
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
1 мин
Критерий бойынша бағалау жүргіземін
Формативті бағалаймын
Критерий бойынша бағалауға қатысады. Өзін-өзі бағалайды, сыныптастарын бағалайды.
Кері байла-
ныс
2 мин
-Сабақтан жаңа не үйрендің?
-Сабақ қызықты болды ма?
-Сабақта өз мүмкіндігіңді көрсете алдың ба?
Смайликтерге өз пікірлерін жазады
Ауданбаева Лаззат Нургазиевна
Жылыой ауданы Құлсары қаласы
№ 1 орта мектептің жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі,
ІІ (негізгі) деңгей
Білімі- жоғары
Бітірген оқу орны: Абай атындағы Алматы Мемлекеттік Университеті, 1995 жыл
Еңбек өтілі- 20 жыл
Сабақ беретін сыныбы: 4- сынып
Шығармашылық тақырыбы: Әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді әдіс- тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың сабақтағы белсенділігін арттыру.
Уақыты: 20 қараша
Сынып: 4 <<А>>
Сабақтың атауы
Ш. Уәлиханов << Абылай хан>>
Мақсаты
Абылай хан туралы білетіндерін жаңа мағлұматтармен кеңейте түсіп, тарихи әңгімені түсініп оқуға дағдылану.
Күтілетін нәтиже
Тарихи әңгімені түсініп оқи отырып, мәтінге сатылай кешенді талдау жасай алады. Оқушылар өзіндік ой - пікірлерін ашық дәлелдей алатын болады.
Әдіс тәсілдер
Тренинг, "Жуан-жіңішке сұрақтар", кластер құру, пирамида құру, пікірлесу, сөзжұмбақ шешу, "Кейіпкерге хат", сатылай кешенді талдау, "Семантикалық карта"
Табыс критериі
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға толық жауап беру - 5 ұпай
Топтық жұмыстардағы белсенділік - 5 ұпай
Мәтінді түсіну дағдысы -5 ұпай
Сатылай кешенді талдау жасай білу -5 ұпай
Семантикалық картаны қатесіз орындау - 5 ұпай
Сабақтың барысы
Сабақ
кезеңдері
Уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру
5 мин
Тренинг <<Сатамын, сатып аламын>>
Топқа бөлу
Оқушылар шеңберде жиналып,өз бойындағы жаман қасиеттерден арылып, жақсы қасиеттерді дарыту үшін тренинг <<сауда>> жасайды.
Таңдаған түстері бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлайды.
Өтілген материалды пысықтау
7мин
Қайталау мақсатында сұрақ-жауап әдісі жүргізіледі
<<Жуан-жіңішке сұрақтар>>
1. Мысал дегеніміз не?
2. Халық ауыз әдебиеті үлгілерін ата
3. Лирикалық жырдың шебері
4. Қобыланды батырдың тұлпары қалай аталады?
5. <<Шыбын мен Көбелек>> мысалындағы негізгі идея
6. Қорқыт ата туралы не білесің?
7. <<Бес ешкі>> ертегісінде құла ат қандай қулық жасады?
8. <<Әйел-Ана>> ертегісінің авторы
9. А. Байтұрсыновтың аудармасы қалай аталады?
10. <<Қамбар батыр>> жырынан үзінді қалай аталады?
Сұрақтарға жауап береді
Қызығушылықты ояту
Білу
2 мин
3 мин
1 мин
Бейнебаян тамашалау
oo Бейнебаян туралы не айтуға болады?
Кластер құру
<<Абылай хан туралы>> не білемін?
Қорытынды жасау
Көрген бейнебаяндары бойынша өз пікірлерімен бөліседі
Абылай хан туралы білетіндері бойынша топтастыру жасайды, ассосациялайды.
Слайд бойынша қорытынды жасалады
Қазақ хандығының 18-ші ханы Шын аты-Әбілмансұр
Абылай хан
Батыр қолбасшы
Күйші
Қазақ Ордасының ұлы хандарының бірі Арғы атасы- қанішер Абылай
Мағынаны
тану
Түсіну
2 мин
8 мин
Ш.Уәлиханов кім?
Ш. Уәлихановтың <<Мен ең әуелі қазағымды жақсы көремін. Одан кейін Сібірді, одан кейін Россияны, одан кейін бүкіл адамзатты жақсы көремін>> сөзінің мағынасын талқылау
Мәтінмен жұмыс
<<Пирамида құру>> стратегиясы
Мәтінді 3 бөлікке бөліп, топқа бөліп беремін
Ш. Уәлихановтың айтқан сөзі бойынша өз пікірлерін білдіріп, талқылау жасайды.
Мәтінді бөлік бойынша әр оқушы жеке оқиды.Топта талқылайды, түсіндіреді
Ортаға шығып түсінгенін баяндайды7
Ой толғаныс кезеңі
Талдау
3 мин
5 мин
2 мин
Сөзжұмбақ шешу
1.Қазақ жеріне кімдер шабуыл жасады?
2. Абылайға Төле бидің қойған аты
3. Халық неден қатты қиналды?
4.1730ж. шабуыл жасаған Жоңғар қонтайшысы кім?
5.Абылайдың денесі қайда жерленді?
6.Абылай өсиетінде кіммен байланысты үзбеу керек деді?
<<Кейіпкерге хат>>
Жұптықжұмыс
Сатылай кешенді талдау(СТК)
Сөзжұмбақты дұрыс шешіп, сұрақтарға дұрыс жауап берсе ерекше тор көзден Абылай деген сөз шығады.
Әр оқушы ойларын жинақтап, Абылай хан бабаға хат жазады.
Мәтін бойынша сатылай кешенді талдау жасайды
Сатылай кешенді талдау
Авторы
Жанр
Тақырыбы
Басты кейіпкері
Идеясы
Тәрбиелік мәні
Сабақты бекіту
Жинақтау
3 мин
Семантикалық карта толтыру
Мәтін бойынша білетін деректерін сәйкестендіреді
Үйге тапсырма
1 мин
Үйге тапсырма мәтін мазмұнын баяндауға беріледі.
Интернет көзінен қосымша деректер қарастыру
(Мына сілтеме бойынша:
http://www.youtube.com)
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
1 мин
Критерий бойынша бағалау жүргіземін
Формативті бағалаймын
Критерий бойынша бағалауға қатысады. Өзін-өзі бағалайды, сыныптастарын бағалайды.
Кері байла-
ныс
2 мин
-Сабақтан жаңа не үйрендің?
-Сабақ қызықты болды ма?
-Сабақта өз мүмкіндігіңді көрсете алдың ба?
Смайликтерге өз пікірлерін жазады
Ауданбаева Лаззат Нургазиевна
Жылыой ауданы Құлсары қаласы
№ 1 орта мектептің жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі,
ІІ (негізгі) деңгей
Білімі- жоғары
Бітірген оқу орны: Абай атындағы Алматы Мемлекеттік Университеті, 1995 жыл
Еңбек өтілі- 20 жыл
Сабақ беретін сыныбы: 4- сынып
Шығармашылық тақырыбы: Әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді әдіс- тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың сабақтағы белсенділігін арттыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz