Сабақ кезеңі

Солтүстік Қазақстан облысы

Аққайың ауданы

Қайырбек Оразов атындағы

Аралағаш орта мектебінің

І (ілгері) деңгейлі сертификатталған

физика және математика пәні мұғалімі

Мейрманова Ғалия Маратқызы

7-сынып

Физикадан ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы: Энергия. Кинетикалық және потенциалдық энергия.

Сабақтың алатын орны: жаңа тараудағы 2-ші жаңа сабақ.

Сабақ мақсаты:

  1. Диалогтік оқыту арқылы сабақ тақырыбына сәйкес негізгі білім алу: денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары, математикада алған білім, білік, дағдыларын есептер шығаруда пайдалана білу.
  2. Әр түрлі жағдайларда алған білімдерді пайдалануда дербестік көрсете білу, коммуникативті дағдыларын дамыта алады: диалог жүргізе білу, өз пікірін дәлелдей білу. Өз пікірлерін, нанымдарын батыл айтып шешім қабылдау.
  3. Диалогтіқ қарым-қатынас арқылы оқыту үдерісіне белсенді қатысуды үйрену.

Күтілетін нәтижелер:

  • Энергия, денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары анықтамаларын, формулаларын біледі, түсінеді. Энергия түрлерін ажырата алады, олардың қандай шамаларға тәуелді екенін біледі.
  • Энергия көріністерін өмірден байқау мысалдарын келтіре алады.
  • Жуан және жіңішке сұрақтар қоя алады, дәйекті жауап бере алады.
  • Теориялық білімдерін пайдаланып, есептер шығара алады.

Сабақ кезеңдерінің сипаттамасы:

Сабақ кезеңі

Уақы

ты

Мақсаты
Оқу материалының мазмұны
Әдіс-тәсілдер
ОӘҰТ
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сабақ кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты: 2 мин
Мақсаты: Оқушылардың жұмысқа дайындығын тексеру, жағымды ахуал орнату
Оқу материалының мазмұны: Эпиграф
Әдіс-тәсілдер:

Дөңгелек үстел:

а) көңіл-күйлерін сұрау

б) эпиграф оқу, қалай жұмыс істеу керектігін анықтау

в) Вассер-ман әдісі : «Жылдамдық №2», «Жылдамдық №5»

ОӘҰТ: фронтальды
Мұғалім әрекеті:

Оқушылармен амандасады, дөңгелек үстел басында көңіл-күйлерін сұрайды

«Жылдамдық №2», «Жылдамдық №5» стратегияларын өткізеді

Оқушы әрекеті: Мұғаліммен амадасады, көңіл-күйлерін айтады, сабақта қалай жұмыс істеу керектігін айтады, ауызша жылдам есептейді
Сабақ кезеңі:

2 топқа бөліну «Суреттерді біріктір»

І топ: ұшақ ІІ топ: пойыз

Сабақ кезеңі: Үй тапсырмасын тексеру
Уақыты: 5 мин
Мақсаты: Өткен тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау, коммуникативті дағдыларын дамыту, диалог жүргізе білу, өз пікірін дәлелдей білу
Оқу материалының мазмұны:

І топқа: «Жұмыс» тірек-сызбасы

ІІ топ: «Қуат» тірек-сызбасы

Әдіс-тәсілдер: Тірек-сызбала арқылы баяндау
ОӘҰТ: Топпен жұмыс
Мұғалім әрекеті: Топтарға тапсымаларды таратады
Оқушы әрекеті: Тірек-сызбаларын толтырып, әңгіме құрастырады
Сабақ кезеңі: 5 мин
Уақыты: Алған білімдерді пайдалануда дербестік көрсете білу, жақсы оқуға мотивация тудыру
Мақсаты: 3-деңгейлі есептері бар Үлестірмелі карточкалар
Оқу материалының мазмұны: Вассерман әдісі «2+30»
Әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
ОӘҰТ: Жеке тапсырмалар таратады, уақыт белгілейді
Мұғалім әрекеті: Есептер шыға-рады, үлігімен салыстыра отырып өзара тексереді
Сабақ кезеңі: Сабақ тақырыбы мен мақсатын қою
Уақыты: 5 мин
Мақсаты: Сабақ тақырыбымен танысу, мақсатын анықтау, сабақ жоспарымен танысу
Оқу материалының мазмұны:

Суреттері бар карточкалар:

1. Қозғалыста-ғы дене

2Жоғарыдан төмен түсетін дене

Әдіс-тәсілдер: Проблемалық сұрақ
ОӘҰТ: Фронтальды
Мұғалім әрекеті: Карточкалар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады, сабақ жоспарымен таныстырады
Оқушы әрекеті: Өз пікірлерін айтады, болжам жасайды, мақсаттар қояды.
Сабақ кезеңі: Жаңа сабақты оқып-үйрену
Уақыты: 8мин
Мақсаты:

Диалогтік оқыту арқылы сабақ тақырыбына сәйкес негізгі білім алу: денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары.

Диалогтіқ қарым-қатынас арқылы оқыту үдерісіне белсенді қатысуды үйрену.

Оқу материалының мазмұны:

Мини проект

І топқа: арбаша, ағаш білеушелер

ІІ топқа: арбаша, жүктер, ағаш білеуше

Әдіс-тәсілдер: Мини-проект
ОӘҰТ: Топтық
Мұғалім әрекеті: Тапсырмаларды топтарға береді, шартын түсіндіреді
Оқушы әрекеті: Топта мини проект орындайды, зерттейді, қорытынды жасайды.
Сабақ кезеңі:

Екіжартышарлы әдісі арқылы сергіту сәті

«Сат. Кар. Тар»

«Шексіздік» 1 мин

Сабақ кезеңі: Жаңа сабақты алғашқы бекіту
Уақыты: 6 мин
Мақсаты: Жаңа білімдерін, математикада алған білім, білік, дағдыла рын есептер шыға руда пайдалана білу Жаңа сабақты бекіту
Оқу материалының мазмұны: Сұрақтар жазылған парақ қағаздары
Әдіс-тәсілдер: «Ия» «Жоқ»
ОӘҰТ: Жекелей
Мұғалім әрекеті: Тест таратады, жауаптарын тексереді
Оқушы әрекеті: Тест орындайды, өз-өздерін бағалайды
Сабақ кезеңі: Есептер шығару
Уақыты: 6 мин
Мақсаты:

3 есеп жазылған

парақтар

Оқу материалының мазмұны: Есептер шығару
Әдіс-тәсілдер: Фронтальды
ОӘҰТ: Есептер шығаруын қадағалайды, түзетеді
Мұғалім әрекеті: Есептер шығарады, критерийлер бойынша бағалайды
Сабақ кезеңі: Үй жұмысы
Уақыты: 1 мин
Мақсаты: Потенциалдық энергияны анықтау үшін мини проект құру (оқулық пайдалану)
Оқу материалының мазмұны:
Әдіс-тәсілдер: Шығармашылық жұмыс
ОӘҰТ: Жекелей
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңі: Өз-өздерін бағалау
Уақыты: 2 мин
Мақсаты: Оқу үшін мотивациясын арттыру, өз әрекетіне жауапкершілікпен қарау
Оқу материалының мазмұны: Бағалау парағымен жұмыс
Әдіс-тәсілдер: Қалытастырушы бағалау
ОӘҰТ: Жекелей
Мұғалім әрекеті: Тыңдайды толықтырады
Оқушы әрекеті: Өз-өздерін бағалайды
Сабақ кезеңі: Рефлек-сия
Уақыты: 2 мин
Мақсаты: Сабақ басында қойылған мақсаттарға жетуі туралы қортыныды жасау
Оқу материалының мазмұны:
Әдіс-тәсілдер: Ауызша жалпылау, қорытындылау
ОӘҰТ: Фронтальды
Мұғалім әрекеті: Тыңдайды, толықтырады
Оқушы әрекеті: Өздерінің сабақ мақсатына жетуі туралы қорытынды жасайды
  1. Тірек-сызбаны толтырыңдар:

Жұмыс

  1. Жұмыс қандай шамаларға қалай тәуелді?
  2. Жұмыстың еселік шамаларына мысал келтіріңдер.
  3. Адам жүкті көтеріп орнына қойды. Осы жағдайда адам жұмыс атқарды ма? Неліктен?
  1. Тірек-сызбаны толтырыңдар:

Қуат

  1. Қуат қандай шамаларға қалай тәуелді?
  2. Қуаттың үлестік шамаларына мысал келтіріңдер
  3. Неліктен белгілі бір жұмысты әртүрлі қозғалтыштар әр түрлі уақытта орындайды?

Мини проект №1

Тақырыбы: Кинетикалық энергия дененің жылдамдығына тәуелдігін зерттеу

Құрал жабдықтар: арбаша, ағаш білеуше, сызғыш

Жұмысты орындау :

  1. Арбашаны үстел үстіне орналатырып, орнын белгілеңдер.
  2. Арбашаның алдына ағаш білеушені орналастырыңдар. Білеушенің тұрған орнын белгілеңдер.
  3. Арбашаны қозғалтып білеушемен соқтығыстырыңдар.
  4. Білеушенің жылжыған қашықтығын өлшеңдер. Кестеге нәтижесін жазыңдар.
  5. Арбашамен білеушені орнына қойыңдар.
  6. Арбашаның жылдамдығын арттырып, экспериментті қайталаңдар.
  7. Кестеде білеушенің жылжыған қашықтығын көрсетіңдер.
  8. Жылдамдықпен қашықтығы арасындағы тәуелдігін анықтап, дененің кинетикалық энергиясының оның жылдамдығына тәуелділігі туралы қорытынды жасаңдар.
Тәжірибе реті
Қашықтығы
Тәжірибе реті:
Қашықтығы:
Тәжірибе реті:
Қашықтығы:
Тәжірибе реті:
Қашықтығы:
  1. Эксперименттің дәлділігін арттыру үшін не істеуге болады?

Мини проект №2

Тақырыбы: Кинетикалық энергия дененің массасына тәуелдігін зерттеу

Құрал жабдықтар: арбаша, жүктер, ағаш білеуше, сызғыш

Жұмысты орындау :

  1. Арбашаны үстел үстіне орналатырып, орнын белгілеңдер.
  2. Арбашаның алдына ағаш білеушені орналастырыңдар. Білеушенің тұрған орнын белгілеңдер.
  3. Арбашаны қозғалтып білеушемен соқтығыстырыңдар.
  4. Білеушенің жылжыған қашықтығын өлшеңдер. Кестеге нәтижесін жазыңдар.
  5. Арбашамен білеушені орнына қойыңдар.
  6. Арбашаның үстіне жүкті қойып, жылдамдығын мүмкіндігінше өзгертпей, экспериментті қайталаңдар.
  7. Кестеде білеушенің жылжыған қашықтығын көрсетіңдер.
  8. Дененің массасы мен қашықтығы арасындағы тәуелдігін анықтап, дененің кинетикалық энергиясының оның массасы арасындағы тәуелділік туралы қорытынды жасаңдар.
Тәжірибе реті
Қашықтығы
Тәжірибе реті:
Қашықтығы:
Тәжірибе реті:
Қашықтығы:
Тәжірибе реті:
Қашықтығы:
  1. Эксперименттің дәлділігін арттыру үшін не істеуге болады?
  1. Дене 10 Н күш жұмсап, нәрсені 2 м-ге жылжытса, ол қандай жұмыс атқарады?
  2. Қозғалтқыш 20 секундта 1200 Дж жұмыс атқарды. Қозғалтқыштың қуаты қандай?
  1. Дене 10 Н күш жұмсап, нәрсені 2 м-ге жылжытса, ол қандай жұмыс атқарады?
  2. Қозғалтқыш 20 секундта 1200 Дж жұмыс атқарды. Қозғалтқыштың қуаты қандай?
  1. Дене 10 Н күш жұмсап, нәрсені 2 м-ге жылжытса, ол қандай жұмыс атқарады?
  2. Қозғалтқыш 20 секундта 1200 Дж жұмыс атқарды. Қозғалтқыштың қуаты қандай?
  3. Бала 0, 4 кН күшпен шананы сүйреп келеді. Егер баланың орындаған жұмысы 60 Дж болса, ол шананы қандай қашықтыққа сүйреді?
  4. Қуаты 7, 2 кВт машина 10 минутта қандай жұмыс атқара алады?
  5. Массасы 55 кг бала 15 кг жүкті көтеріп, биіктігі 4 м үйдің төбесіне көтерілді. Баланың атқарған жұмысын табыңдар.
  6. Жүк көлігі 4 тонна жүкті артып алып, 6 км қашықтықта орналасқан көрші ауылға 20 минутта жеткізеді. Жүк көлігінің қуатын табыңдар.
  1. Бала 0, 4 кН күшпен шананы сүйреп келеді. Егер баланың орындаған жұмысы 60 Дж болса, ол шананы қандай қашықтыққа сүйреді?
  2. Қуаты 7, 2 кВт машина 10 минутта қандай жұмыс атқара алады?
  3. Массасы 55 кг бала 15 кг жүкті көтеріп, биіктігі 4 м үйдің төбесіне көтерілді. Баланың атқарған жұмысын табыңдар.
  4. Жүк көлігі 4 тонна жүкті артып алып, 6 км қашықтықта орналасқан көрші ауылға 20 минутта жеткізеді. Жүк көлігінің қуатын табыңдар.

Өз-өздерін бағалау парағы (аты)


Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
3 –сынып. Еңбекке баулу
Қай түзу перпендикуляр түзу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
"Күнделікті сабақ жоспарлары". 1-4 сыныптарға
Сабақ жоспарлары. 8 сынып
Ньютон биномы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz