10-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы сабағы: Ұлы Жібек жолы - сабақ жоспары

Аты-жөні, жұмыс орны

Оспанова Асия Баяхметовна

№21 ЖОМ

Пәні: Қазақстан тарихы
Сынып: 10«А»
Аты-жөні, жұмыс орны: Сабақтың тақырыбы:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ: Ұлы Жібек жолы
Аты-жөні, жұмыс орны:

Мақсаты:

(қысқа мерзімдегі жоспар)

Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

- Оқушыларды Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихымен таныстыра отырып, Ұлы Жібек жолының сауданы.

Шаруашылық пен мәдениетті, халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы рөлі туралы түсінікті қалыптастыру.

-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын ашып көрсету.

Аты-жөні, жұмыс орны: Күтілетін нәтиже:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

- Оқушылар Ұлы Жібек жолы кезіндегі сауданы қазірі Қазақстанның және өзге мемлекеттердің сауда дамуымен

салыстыра біледі, баға беру қабілеттері артады.

- Өзіндік жұмыстар жасай білуге дағдыланады.

-әр мәдениеттің өзіндік қасиеттерін айыра алады.

- Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалай алады.

Аты-жөні, жұмыс орны: Бағалау критерийлері:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

- Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау

-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалайды.

Аты-жөні, жұмыс орны: Әдіс-тәсілдер:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ: «СТО», «Ой-талқы», «Сәйкестендіру тесті», ЖЕ, ДО, АКТ, Көшбасшылық
Аты-жөні, жұмыс орны: Оқулық:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

Қазақстан тарихы Ә. Төлеубаев, Ж. Қасымбаев, видеопроектор, карта

Алматы «Мектеп» 2014

Аты-жөні, жұмыс орны: Сабақтың барысы/ мұғалімнің ескертпелері:
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Формативті (ОүБ)
Кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Орындарында і жүректен-жүрекке шеңбер құрып тұрады. Аттарына сәйкес бір-бірлеріне сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті: Орындарында шаттық шеңберін құрады. Аттарына сәйкес бір-біріне сәттілік тілейді. Мыс: Амина - ақылды бол, т. б.
Бағалау:
Ресурстар: Жұмсақ жүрекше (зат)
Кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Үй тапсырмасын сұрау

Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Көшпелілер мәдениеті» Видео көрсету арқылы үй тапсырмасын сұрау.

« Мозайка әдісі» арқылы топқа бөлу.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар кезек-кезек білетін ақпараттарымен бөліседі.
Бағалау: Жақсы
Ресурстар: Тақырыпқа сай
Кезеңдері: Түсіну
Уақыты:

3 мин

АКТ

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтың атауымен жаңа тақырыпқа шығу.

«Ұлы Жібек жолы» атты видеоролик көрсетеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Сурет арқылы жаңа тақырыпқа шығады.

Видеороликті көріп, «түртіп алу» стратегиясы бойынша жұмыс орындайды.

Бағалау: Топ басшылары бағалап отырады.
Ресурстар: Интерактивті тақта
Кезеңдері:

Қолдану

Топтарға тапсырма беру

1-топ- Керуен

2- топ - Жібек

3- топ - Көпестер

Уақыты: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топпен жұмыс .

1-топ- Постер қорғау

2- топ - Презентациядан мәлімет жинау.

3- топ - Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу

Оқушының іс-әрекеті:

1- Топтан бір-екі спикер шығып постерді қорғайды.

2- Презентациядан мәлімет жинап түйіндейді.

3- Ұлы жібек жолының бағыттарын карта салады қорғайды

Бағалау: Топтар бір-бірін бағалайды
Ресурстар:

-Постер

-Презентация

-Карта

Кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәтін ұсынады.
Оқушының іс-әрекеті: Сергіту сәтін жасайды
Бағалау:
Ресурстар: Интерактивті тақта
Кезеңдері:

Талдау

Топтарға шығармашылықтапсырма

Уақыты: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ - Сәйкестендіру

2- топ - Кесте толтыру (Діндер тоғысуы)

3- топ - «Саяхат» Қазақстан Қытайға не сатты, не өндірді (жарнама) .

Оқушының іс-әрекеті: Қазақстан Қытайға не сатты, не өндірді (жарнама) .
Бағалау: Топтар бір-бірін бағалайды.
Ресурстар: Кестелер
Кезеңдері:

Жинақтау

Қорытынды:

Кері байланыс

Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: «достық станциясы» стратегиясы бойынша кері байланыс жасау.
Оқушының іс-әрекеті: 21 ғасыр Қазақстан Ұлы Жібек жолы бойында
Бағалау: Топтар бір-бірін бағалайды
Ресурстар:
Кезеңдері: Бағалау
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Түрік қағаны Бумын суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпқа шығу
Оқушының іс-әрекеті: Түрік қағаны екенін айтады
Бағалау: Топтар бір-бірін қошеметпен бағалайды
Ресурстар:
Кезеңдері: Рефлексия
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну.
Оқушының іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
5-сынып Қазақстан тарихы пәні: Ұлы Жібек жолы - сабақ жоспары мен әдістемелік нұсқаулық
Қазақстан тарихы - сабақ жоспарлары: Ішкі Бөкей ордасы (8-сынып) және Ұлы Жібек жолы (5-сынып)
7-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәнінің қысқа мерзімді жоспары №15: Ұлы Жібек жолының тармақтары
Ашық сабақ жоспары: Ұлы Жібек жолы және оның тарихи маңызы
8-сынып сабақ жоспары: Орыс тілі - енгізу сөздері және Тарих - Ұлы Жібек жолы
Қысқа мерзімді жоспар №16 - 7-сынып, Қазақстан тарихы: Оңтүстік Қазақстан - Ұлы Жібек жолының батысқа шығатын басты қақпаларының бірі
7-сынып, Қазақстан тарихы: Қысқа мерзімді жоспар №14 - Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және тарихи маңызы
Қазақстандағы Ұлы Жібек жолы: тарихи бағыттар, сауда қалалары және қазба байлықтары
Ұлы Жібек жолының қалыптасуы мен тарихи маңызы: 7-сыныпқа арналған ашық сабақ
Ұлы Жібек жолының Қазақстан туризмін дамытудағы маңызы және тарихи-мәдени ескерткіштерді жаңғырту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz