Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу

Аты-жөні, жұмыс орны

Оспанова Асия Баяхметовна

№21 ЖОМ

Пәні: Қазақстан тарихы
Сынып: 10«А»
Аты-жөні, жұмыс орны: Сабақтың тақырыбы:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ: Ұлы Жібек жолы
Аты-жөні, жұмыс орны:

Мақсаты:

(қысқа мерзімдегі жоспар)

Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

- Оқушыларды Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихымен таныстыра отырып, Ұлы Жібек жолының сауданы.

Шаруашылық пен мәдениетті, халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы рөлі туралы түсінікті қалыптастыру.

-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын ашып көрсету.

Аты-жөні, жұмыс орны: Күтілетін нәтиже:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

- Оқушылар Ұлы Жібек жолы кезіндегі сауданы қазірі Қазақстанның және өзге мемлекеттердің сауда дамуымен

салыстыра біледі, баға беру қабілеттері артады.

- Өзіндік жұмыстар жасай білуге дағдыланады.

-әр мәдениеттің өзіндік қасиеттерін айыра алады.

- Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалай алады.

Аты-жөні, жұмыс орны: Бағалау критерийлері:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

- Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау

-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалайды.

Аты-жөні, жұмыс орны: Әдіс-тәсілдер:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ: «СТО», «Ой-талқы», «Сәйкестендіру тесті», ЖЕ, ДО, АКТ, Көшбасшылық
Аты-жөні, жұмыс орны: Оқулық:
Оспанова Асия Баяхметовна№21 ЖОМ:

Қазақстан тарихы Ә. Төлеубаев, Ж. Қасымбаев, видеопроектор, карта

Алматы «Мектеп» 2014

Аты-жөні, жұмыс орны: Сабақтың барысы/ мұғалімнің ескертпелері:
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Формативті (ОүБ)
Кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Орындарында і жүректен-жүрекке шеңбер құрып тұрады. Аттарына сәйкес бір-бірлеріне сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті: Орындарында шаттық шеңберін құрады. Аттарына сәйкес бір-біріне сәттілік тілейді. Мыс: Амина - ақылды бол, т. б.
Бағалау:
Ресурстар: Жұмсақ жүрекше (зат)
Кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Үй тапсырмасын сұрау

Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Көшпелілер мәдениеті» Видео көрсету арқылы үй тапсырмасын сұрау.

« Мозайка әдісі» арқылы топқа бөлу.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар кезек-кезек білетін ақпараттарымен бөліседі.
Бағалау: Жақсы
Ресурстар: Тақырыпқа сай
Кезеңдері: Түсіну
Уақыты:

3 мин

АКТ

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтың атауымен жаңа тақырыпқа шығу.

«Ұлы Жібек жолы» атты видеоролик көрсетеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Сурет арқылы жаңа тақырыпқа шығады.

Видеороликті көріп, «түртіп алу» стратегиясы бойынша жұмыс орындайды.

Бағалау: Топ басшылары бағалап отырады.
Ресурстар: Интерактивті тақта
Кезеңдері:

Қолдану

Топтарға тапсырма беру

1-топ- Керуен

2- топ - Жібек

3- топ - Көпестер

Уақыты: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топпен жұмыс .

1-топ- Постер қорғау

2- топ - Презентациядан мәлімет жинау.

3- топ - Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу

Оқушының іс-әрекеті:

1- Топтан бір-екі спикер шығып постерді қорғайды.

2- Презентациядан мәлімет жинап түйіндейді.

3- Ұлы жібек жолының бағыттарын карта салады қорғайды

Бағалау: Топтар бір-бірін бағалайды
Ресурстар:

-Постер

-Презентация

-Карта

Кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәтін ұсынады.
Оқушының іс-әрекеті: Сергіту сәтін жасайды
Бағалау:
Ресурстар: Интерактивті тақта
Кезеңдері:

Талдау

Топтарға шығармашылықтапсырма

Уақыты: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ - Сәйкестендіру

2- топ - Кесте толтыру (Діндер тоғысуы)

3- топ - «Саяхат» Қазақстан Қытайға не сатты, не өндірді (жарнама) .

Оқушының іс-әрекеті: Қазақстан Қытайға не сатты, не өндірді (жарнама) .
Бағалау: Топтар бір-бірін бағалайды.
Ресурстар: Кестелер
Кезеңдері:

Жинақтау

Қорытынды:

Кері байланыс

Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: «достық станциясы» стратегиясы бойынша кері байланыс жасау.
Оқушының іс-әрекеті: 21 ғасыр Қазақстан Ұлы Жібек жолы бойында
Бағалау: Топтар бір-бірін бағалайды
Ресурстар:
Кезеңдері: Бағалау
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Түрік қағаны Бумын суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпқа шығу
Оқушының іс-әрекеті: Түрік қағаны екенін айтады
Бағалау: Топтар бір-бірін қошеметпен бағалайды
Ресурстар:
Кезеңдері: Рефлексия
Уақыты:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну.
Оқушының іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Батыс Қазақстаннан табылган
Ұлы жібек жолының пайда болуы, дамуы
Ежелгі Қытайдың мәдениеті мен өнері
Қытайда феодалдық құрлыстың орнауы
Ішкі бөкей ордасы
Ұлы Жібек жолы және оның тарихи маңызы
Рефлексия жасау
Ұлы жібек жолы
7-сынып. Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
Қазақ хандығының әлсіреуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz