Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу
Аты-жөні, жұмыс орны
Оспанова Асия Баяхметовна
№21 ЖОМ
Пәні: Қазақстан тарихы
Сынып: 10<<А>>
Сабақтың тақырыбы:
Ұлы Жібек жолы
Мақсаты:
(қысқа мерзімдегі жоспар)
- Оқушыларды Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихымен таныстыра отырып,Ұлы Жібек жолының сауданы.
Шаруашылық пен мәдениетті, халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы рөлі туралы түсінікті қалыптастыру.
-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын ашып көрсету.
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар Ұлы Жібек жолы кезіндегі сауданы қазірі Қазақстанның және өзге мемлекеттердің сауда дамуымен
салыстыра біледі, баға беру қабілеттері артады.
- Өзіндік жұмыстар жасай білуге дағдыланады.
-әр мәдениеттің өзіндік қасиеттерін айыра алады.
- Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалай алады.
Бағалау критерийлері:
- Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау
-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалайды.
Әдіс-тәсілдер:
<<СТО>> , <<Ой-талқы>>, <<Сәйкестендіру тесті>>, ЖЕ, ДО, АКТ, Көшбасшылық
Оқулық:
Қазақстан тарихы Ә.Төлеубаев, Ж.Қасымбаев, видеопроектор,карта
Алматы <<Мектеп>> 2014
Сабақтың барысы/ мұғалімнің ескертпелері:
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Формативті (ОүБ)
Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Орындарында і жүректен-жүрекке шеңбер құрып тұрады. Аттарына сәйкес бір-бірлеріне сәттілік тілейді.
Топқа бөлу
Орындарында шаттық шеңберін құрады. Аттарына сәйкес бір-біріне сәттілік тілейді. Мыс: Амина - ақылды бол, т.б.
Жұмсақ жүрекше (зат)
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
Үй тапсырмасын сұрау
5 мин
<<Көшпелілер мәдениеті>> Видео көрсету арқылы үй тапсырмасын сұрау.
<<Мозайка әдісі>> арқылы топқа бөлу.
Оқушылар кезек-кезек білетін ақпараттарымен бөліседі.
Жақсы
Тақырыпқа сай
Түсіну
3 мин
АКТ
Топтың атауымен жаңа тақырыпқа шығу.
<<Ұлы Жібек жолы>> атты видеоролик көрсетеді.
Сурет арқылы жаңа тақырыпқа шығады.
Видеороликті көріп, <<түртіп алу>> стратегиясы бойынша жұмыс орындайды.
Топ басшылары бағалап отырады.
Интерактивті тақта
Қолдану
Топтарға тапсырма беру
1-топ- Керуен
2- топ - Жібек
3- топ - Көпестер
10 мин
Топпен жұмыс.
1-топ- Постер қорғау
2- топ - Презентациядан мәлімет жинау.
3- топ - Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу
1- Топтан бір-екі спикер шығып постерді қорғайды.
2- Презентациядан мәлімет жинап түйіндейді.
3- Ұлы жібек жолының бағыттарын карта салады қорғайды
Топтар бір-бірін бағалайды
-Постер
-Презентация
-Карта
Сергіту сәті
2 мин
Сергіту сәтін ұсынады.
Сергіту сәтін жасайды
Интерактивті тақта
Талдау
Топтарға шығармашылықтапсырма
8 мин
1-топ - Сәйкестендіру
2- топ - Кесте толтыру (Діндер тоғысуы)
3- топ - <<Саяхат>> Қазақстан Қытайға не сатты,не өндірді (жарнама).
Қазақстан Қытайға не сатты,не өндірді (жарнама).
Топтар бір-бірін бағалайды.
Кестелер
Жинақтау
Қорытынды:
Кері байланыс
3 мин
<<достық станциясы>> стратегиясы бойынша кері байланыс жасау.
21 ғасыр Қазақстан Ұлы Жібек жолы бойында
Топтар бір-бірін бағалайды
Бағалау
2 мин
Түрік қағаны Бумын суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпқа шығу
Түрік қағаны екенін айтады
Топтар бір-бірін қошеметпен бағалайды
Рефлексия
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну.
Мұғалімге оқушылар сұрақтарын, ұсыныстарын, тілектерін жазады
стикерлер
Үйге тапсырма беру
1 мин
<<Ұлы Жібек Жолы Қазақстанда>> атты тақырыпқа тарихи эссе жазып келу.
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
№
Ф.А.Ж
Үй тапсырмасы
Картамен жұмыс
Видео түртіп алу
Топпен жұмыс
Топтық сұрақтар
Қорытынды бағалау
1
2
3
4
5
Оспанова Асия Баяхметовна
№21 ЖОМ
Пәні: Қазақстан тарихы
Сынып: 10<<А>>
Сабақтың тақырыбы:
Ұлы Жібек жолы
Мақсаты:
(қысқа мерзімдегі жоспар)
- Оқушыларды Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихымен таныстыра отырып,Ұлы Жібек жолының сауданы.
Шаруашылық пен мәдениетті, халықаралық қарым-қатынасты дамытудағы рөлі туралы түсінікті қалыптастыру.
-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын ашып көрсету.
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар Ұлы Жібек жолы кезіндегі сауданы қазірі Қазақстанның және өзге мемлекеттердің сауда дамуымен
салыстыра біледі, баға беру қабілеттері артады.
- Өзіндік жұмыстар жасай білуге дағдыланады.
-әр мәдениеттің өзіндік қасиеттерін айыра алады.
- Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалай алады.
Бағалау критерийлері:
- Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау
-Ұғымдарға берілген анықтама мағынасын сыни тұрғыдан бағалайды.
Әдіс-тәсілдер:
<<СТО>> , <<Ой-талқы>>, <<Сәйкестендіру тесті>>, ЖЕ, ДО, АКТ, Көшбасшылық
Оқулық:
Қазақстан тарихы Ә.Төлеубаев, Ж.Қасымбаев, видеопроектор,карта
Алматы <<Мектеп>> 2014
Сабақтың барысы/ мұғалімнің ескертпелері:
Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Формативті (ОүБ)
Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Орындарында і жүректен-жүрекке шеңбер құрып тұрады. Аттарына сәйкес бір-бірлеріне сәттілік тілейді.
Топқа бөлу
Орындарында шаттық шеңберін құрады. Аттарына сәйкес бір-біріне сәттілік тілейді. Мыс: Амина - ақылды бол, т.б.
Жұмсақ жүрекше (зат)
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
Үй тапсырмасын сұрау
5 мин
<<Көшпелілер мәдениеті>> Видео көрсету арқылы үй тапсырмасын сұрау.
<<Мозайка әдісі>> арқылы топқа бөлу.
Оқушылар кезек-кезек білетін ақпараттарымен бөліседі.
Жақсы
Тақырыпқа сай
Түсіну
3 мин
АКТ
Топтың атауымен жаңа тақырыпқа шығу.
<<Ұлы Жібек жолы>> атты видеоролик көрсетеді.
Сурет арқылы жаңа тақырыпқа шығады.
Видеороликті көріп, <<түртіп алу>> стратегиясы бойынша жұмыс орындайды.
Топ басшылары бағалап отырады.
Интерактивті тақта
Қолдану
Топтарға тапсырма беру
1-топ- Керуен
2- топ - Жібек
3- топ - Көпестер
10 мин
Топпен жұмыс.
1-топ- Постер қорғау
2- топ - Презентациядан мәлімет жинау.
3- топ - Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу
1- Топтан бір-екі спикер шығып постерді қорғайды.
2- Презентациядан мәлімет жинап түйіндейді.
3- Ұлы жібек жолының бағыттарын карта салады қорғайды
Топтар бір-бірін бағалайды
-Постер
-Презентация
-Карта
Сергіту сәті
2 мин
Сергіту сәтін ұсынады.
Сергіту сәтін жасайды
Интерактивті тақта
Талдау
Топтарға шығармашылықтапсырма
8 мин
1-топ - Сәйкестендіру
2- топ - Кесте толтыру (Діндер тоғысуы)
3- топ - <<Саяхат>> Қазақстан Қытайға не сатты,не өндірді (жарнама).
Қазақстан Қытайға не сатты,не өндірді (жарнама).
Топтар бір-бірін бағалайды.
Кестелер
Жинақтау
Қорытынды:
Кері байланыс
3 мин
<<достық станциясы>> стратегиясы бойынша кері байланыс жасау.
21 ғасыр Қазақстан Ұлы Жібек жолы бойында
Топтар бір-бірін бағалайды
Бағалау
2 мин
Түрік қағаны Бумын суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпқа шығу
Түрік қағаны екенін айтады
Топтар бір-бірін қошеметпен бағалайды
Рефлексия
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну.
Мұғалімге оқушылар сұрақтарын, ұсыныстарын, тілектерін жазады
стикерлер
Үйге тапсырма беру
1 мин
<<Ұлы Жібек Жолы Қазақстанда>> атты тақырыпқа тарихи эссе жазып келу.
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
№
Ф.А.Ж
Үй тапсырмасы
Картамен жұмыс
Видео түртіп алу
Топпен жұмыс
Топтық сұрақтар
Қорытынды бағалау
1
2
3
4
5
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz