Немересі қалай өсті

Бағдат Қаражигитова

Астана қаласы

№ 70 мектеп-лицейдің

мұғалімі

БИОАҚПАРАТТАНУ ЖӘНЕ СИНЕРГЕТИКА

ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША

АУЫЗША -1 САБАҒЫ

Тақырыбы: Қабдеш Жұмаділов «Қаздар қайтып барады»

8 - сынып

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды мәтін мазмұнын өздіктерімен жете түсіне білуге жетелеу, логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзыреттілігін дамыту, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі мотивация

1. Карта бойынша жұмыс жасау ретін түсіндіру. 63% анықтау, жазу ( бала санына байланысты анықталады)

2. Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беру.

3. ООМ ( орынға отырғызу матрица) бойынша жұмыс

А В С Д Е F

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


II. Үй тапсырмасы:
тексерілмейді

III. Жаңа сабақ:

2. Кілтті сөздерді тақтаға жазу, мағынасын түсіндіру.

Тірек сөздер: Тарбағатай сілемдері, тағдыр, Күргейтас, қоржын, аманат, кәсіп.

1. Есте сақтау 7 сөз - 30 сек.

2. Тірек сөздер жабылады. ( Оқушылар тақтадағы барлық сөздерді естерінде сақтауы тиіс)

3. Дәптерге есте сақтаулары бойынша жазу, сөздердің ретін сақтамай жазуларына болады ( уақыт есте сақтау уақытына тең 30 сек), уақыт аяқталғанда қаламды қою.

4. Көршісімен дәптер ауыстыру. (Тексеру, санау, дәптерді қайтып беру)

5. Нормаға сай есте қалған сөздерді айтқан оқушыға

ООМ ұяшығына алғашқы плюс белгісі қойылады.

6. Оқулықпен жұмыс: Мәтінді түсініп оқу, сұраққа жауап алынатыны ескертіледі.

Мәтінді оқып шығу үшін уақыт беріледі. (8-сынып үшін мәтіннің бір парағына 4 мин)

7. Қарама-қарсы сұрақтар қою: ООМ ұяшығына екінші плюс белгісі қойылады.

  1. Оқиға қай мезгілде болды? (күз мезгілі)
  2. Басынан бұлт кетпейтін шың? (Етікші шыңы)
  3. Қарт нені талшық қып келе жатты? (бір уыс малта)
  4. Өзенге түсе беріс алаңқайда нені көрді? (адамның қу басын)
  5. Қарт Алладан неше күндік ғұмыр сұрады? (2 күндік)
  6. Сөмкені неден жасады? (ешкінің терісінен)
  7. Малта неден жасалады? (сүттен)
  8. Қарт қайда бет алды? (туған жеріне)
  9. Қарт малтаны неге құйып алды? (торсыққа)
  10. Осы сапарға неше жыл дайындалды? (40 жыл)
  11. Қарт немересін қалай бақты? (арқасына көтеріп жүріп)
  12. Немересі мектепке барғанда не істеді? (той жасады)
  13. Қартты осындай қиын шешімге жетелеген қандай күш? (туған жеріне деген сағыныш)
  14. Түс кезінде қартқа не кездесті? (көкжал қасқыр)
  15. Қарт қандай жерді паналады? (құз жартасты)
  16. Қандай әрекет жасады? (бірнеше үлкен тасты қасына әкеп алды)
  17. Өзеннің ағысы қандай? ( өте қатты)
  18. Өзен қалай ағып жатты? (долдана ағып жатты)
  19. Таулы өлкеде күн қалай батады? (ерте)
  20. Төлеутай кім? (немересі)
  21. Туыстары қалай қайтыс болды? (қалың сүзектен)
  22. Қарт немен айналысты ?( аңшылықпен)
  23. Түздегі қарттың ермегі? (қара мылтық)
  24. Үйдегі ермегі? (қара домбыра, немересі)
  25. Қарттың бойындағы ең асыл қасиет? (шыдамдылық)
  26. Неге қатты өкінуші еді? (немересін сақтай алмағанына)
  27. Қарттың соңғы арманы? (туған жерге жету)
  28. Немересі қалай өсті? (зерек болып)

8. Сын тұрғысынан сұрау «Иә» немесе «жоқ» және толық жауап алу

ООМ ұяшығына үшінщі плюс белгісі қойылады.


Ұқсас жұмыстар
Әліппемен қоштасу мерекесі. Оқушылардың білімдерін бекіту, олардың алған білім-беру дағдыларын көрсету
Шалқан ертегісі
Болашақ - білімді ұрпақта
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Бар білімге бас болған - әліппе ғылым анасы
Жарайсың балам
Дұрыс шештіңдер балалар
Қазақ әдебиеті сабағы
Оқушылардың алған білімдерін Әліппемен қоштасу кешінде бекіту
Туған жер видеосы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz