7-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері

«Бекітемін» директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ: Алгебра
№264 мектеп-лицей
САБАҚ:Алгебра: Күні: 21. 09. 2016
№264 мектеп-лицей: Оқытушының аты-жөні: Жиенбаева Ботакөз Шаймағанбетқызы
САБАҚ:Алгебра: СЫНЫП: 7
№264 мектеп-лицей: Барлық оқушы саны: 23
Қатыспағандар:
САБАҚ:Алгебра: Сабақтың тақырыбы:
№264 мектеп-лицей: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
САБАҚ:Алгебра: Сабақ негізделген оқу мақсаты
№264 мектеп-лицей: Натурал көрсеткішті дәреже туралы мағлұмат алу, оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.
САБАҚ:Алгебра:

Сабақтың мақсаттары

№264 мектеп-лицей:

Барлық оқушылар:

САБАҚ:Алгебра:

Бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару екенін түсінеді;

САБАҚ:Алгебра:

Оқушылардың басым бөлігі:

САБАҚ:Алгебра: Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерінің формуласын біледі;
САБАҚ:Алгебра:

Кейбір оқушылар:

САБАҚ:Алгебра: Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерінің формуласын пайдаланып есептер шығара алады;
САБАҚ:Алгебра: Тілдік мақсат
№264 мектеп-лицей:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

негізі, дәреже көрсеткіші;

САБАҚ:Алгебра:

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

  • Санның натурал көрсеткішті дәрежесі деп нені атайды?
  • Дәреженің негізі деп нені атайды?
  • Дәреже көрсеткіші деп нені атайды?
  • Дәреже көрсеткіші 1-ге тең санды қалай жазады?
  • Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай?
  • Теріс санның тақ дәрежесінің таңбасы қандай?
САБАҚ:Алгебра:

Талдауға арналған тармақтар:

Формулаларды мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу.

САБАҚ:Алгебра:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Есептер шығарады,

САБАҚ:Алгебра: Ресурстар
№264 мектеп-лицей: "Алгебра" оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, плакат, стикер, маркерлер.
САБАҚ:Алгебра: Алдыңғы білім
№264 мектеп-лицей: 6-сынып: санның квадратын, кубын табу.
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей: Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
САБАҚ:Алгебра:

Басы

10 мин

№264 мектеп-лицей:

І. Ұйымдастыру. Оқушылар тақтаға жазған сандарын топтау арқылы топтарға бірігеді.

Әр оқушыға арналған жұмыс дәптерлері таратылып сол бойынша жұмыс жасайды, әр топқа А парағы және бағалау парағы ұсынылады.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. " Кір жайғыш жіп " әдісі арқылы. Оқушылар жіпке ілінген дұрыс және бұрыс жауаптардың ішінен бұрыстарын алып тастап дұрыс жауаптарды қалдырады. Бағалау жұптра арасында жүреді. Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№31
№33
№40
№41
№50
2
5
1
2
3
4
3
4
3
4

0 , 3 0 , 3 0 , 3 0 , 3 0 , 3 = ( 0 , 3 ) 5 {0, 3 \bullet 0, 3 \bullet 0, 3 \bullet 0, 3 \bullet 0, 3 = (0, 3) }^{5}

( 5 3 ) ( 5 3 ) ( 5 3 ) = ( 5 3 ) 3 \left( - \frac{5}{3} \right) \bullet \left( - \frac{5}{3} \right) \bullet \left( - \frac{5}{3} \right) {= \left( - \frac{5}{3} \right) }^{3}

( 1 2 ) 2 = 1 4 \left( \frac{1}{2} \right) ^{2} = \frac{1}{4}

( 1 2 ) 5 = 1 32 \left( - \frac{1}{2} \right) ^{5} = \frac{1}{32}

1 2 ( 4 ) 2 = 1 8 - \frac{1}{2} \bullet ( - 4) ^{2} = \frac{1}{8}

4 ( 4 ) 3 = 256 - 4 \bullet ( - 4) ^{3} = 256

( 0 , 5 ) 3 ( - 0, 5) ^{3} >0

( 1 , 1 ) 2 < 0 , 3 2 ( - 1, 1) ^{2} < {0, 3}^{2}

343 = 7 3 {343 = 7}^{3}

0 , 008 = ( 0 , 2 ) 3 {- 0, 008 = ( - 0, 2) }^{3}

САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра: Ортасы
№264 мектеп-лицей:

Сәйкестендіру әдісі.

Мәтінге сәйкес келетін формуламен сәйкестендіріңдер:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Формулалар

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жауабы: F, G, D, E, C, B, A, H

Бағалау: Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.

Тізбектелген есeптер топтамасы. Тақтамен жұмыс.

Тізбектелген есeптер топтамасына топтың келісімі бойынша тақтаға оқушылар шығарылып тапсырмаларды орындайды және сәйкесінше тиесілі балл алады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Формуланы дәлелде. Оқушылар берілген тапсырманы топта біріге отырып постерге жазып орындайды, және түсіндіріп қорғайды.

Бағалау: Топтар арасындағы бағалау максимум 3 балл.

"Крестиктер мен нөлдіктер" әдісі бойынша тақырып бекітіледі.

Мәтін түріндегі формулалар
Оқушы жауабы
Дұрыс жауап
1. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейтудің формуласын табыңдар.
F
2. Негіздері бірдей дәрежелерді бөлудің формуласын табыңдар.
G
3. Нөлден өзге а санының 0 дәрежесінің формуласын табыңдар;
D
4. Көбейтіндіні дәрежеге шығарудың формуласын табыңдар;
E
5. Бөлшекті дәрежелеудің формуласын табыңдар;
C
6. Дәрежені дәрежелеудің формуласын табыңдар;
B
7. Негізі теріс санның тақ дәрежесінің формуласын табыңдар;
A
8. Негізі оң санның жұп дәрежесінің формуласын табыңдар;
H
( a ) n = a n ( - a) ^{n} = - a^{n}
A
( a n ) m = a n m \left( a^{n} \right) ^{m} = a^{n \bullet m}
B
( a b ) n = a n b n \left( \frac{a}{b} \right) ^{n} = \frac{a^{n}}{b^{n}}
C
a 0 = 1 a^{0} = 1
D
( a b ) n = a n b n (a \bullet b) ^{n} = a^{n} \bullet b^{n}
E
a n a m = a n + m a^{n} \bullet a^{m} = a^{n + m}
F
a n : a m = a n m a^{n}:a^{m} = a^{n - m}
G
( a ) n = a n ( - a) ^{n} = a^{n}
H
1 топ
2 топ
3 топ
4 топ
№68 А деңгейі 1 балл
p 12 : p 2 = p 10 p^{12}:p^{2} = p^{10}
a 16 : a 7 = a 9 a^{16}:a^{7} = a^{9}
10 21 : 10 12 = 10 9 10^{21}:10^{12} = 10^{9}
y 9 : y 1 = y 8 y^{9}:y^{1} = y^{8}
№73 В деңгейі 2 балл
a 3 a 4 a 6 = a 13 a^{3} \bullet a^{4} \bullet a^{6} = a^{13}
n n 2 n 3 n 4 = n 10 n \bullet n^{2} \bullet n^{3} \bullet n^{4} = n^{10}
10 10 5 10 2 = 10 8 10 \bullet 10^{5} \bullet 10^{2} = 10^{8}
x 2 x 3 x = x 6 x^{2} \bullet x^{3} \bullet x = x^{6}
№105 В деңгейі 2 балл
( x 2 ) 5 : ( x 3 ) 2 = x 4 \left( x^{2} \right) ^{5}:\left( x^{3} \right) ^{2} = x^{4}
( x 3 ) 4 : ( x 2 ) 5 = x 2 \left( x^{3} \right) ^{4}:\left( x^{2} \right) ^{5} = x^{2}
( x 3 : x 2 ) 5 = x 5 \left( x^{3}:x^{2} \right) ^{5} = x^{5}
( x 4 x ) 3 = x 9 \left( \frac{x^{4}}{x} \right) ^{3} = x^{9}
№86 С деңгейі 3 балл

a 3 x = a 5 a^{3} \bullet x = a^{5}

x = a 5 : a 3 {x = a}^{5}:a^{3}

x = a 2 {x = a}^{2}

x a 4 = a 8 x \bullet a^{4} = a^{8}

x = a 8 : a 4 {x = a}^{8}:a^{4}

x = a 4 {x = a}^{4}

a 7 x = a 11 a^{7} \bullet x = a^{11}

x = a 11 : a 7 {x = a}^{11}:a^{7}

x = a 4 {x = a}^{4}

a 5 x = a 16 a^{5} \bullet x = a^{16}

x = a 16 : a 5 {x = a}^{16}:a^{5}

x = a 11 {x = a}^{11}

САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:

Ұқсас жұмыстар
7-сынып. Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Натурал көрсеткішті дәреже: анықтамасы, қасиеттері және қолданылуы
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже: қайталау сабақ жоспары
7-сынып математика сабағы: Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже - практикалық сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған Бүтін көрсеткішті дәреже тақырыбындағы алгебра сабақ жоспары
11-сынып: Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығару
Рационал көрсеткішті дәреже: 11-сынып сабақ жоспары және тест тапсырмалары
Сабақ жоспары: Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелерді бекіту және есептер шығару
5, 7 және 8-сыныптарға арналған математикадан қысқа мерзімді сабақ жоспарлары: санды және әріпті өрнектер; бүтін көрсеткішті дәреже; тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
Деңгейлеп-саралап оқыту әдісімен 7-сыныпта бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz