Дәрежені дәрежелеудің формуласын табыңдар

«Бекітемін» директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ: Алгебра
№264 мектеп-лицей
САБАҚ:Алгебра: Күні: 21. 09. 2016
№264 мектеп-лицей: Оқытушының аты-жөні: Жиенбаева Ботакөз Шаймағанбетқызы
САБАҚ:Алгебра: СЫНЫП: 7
№264 мектеп-лицей: Барлық оқушы саны: 23
Қатыспағандар:
САБАҚ:Алгебра: Сабақтың тақырыбы:
№264 мектеп-лицей: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
САБАҚ:Алгебра: Сабақ негізделген оқу мақсаты
№264 мектеп-лицей: Натурал көрсеткішті дәреже туралы мағлұмат алу, оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.
САБАҚ:Алгебра:

Сабақтың мақсаттары

№264 мектеп-лицей:

Барлық оқушылар:

САБАҚ:Алгебра:

Бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару екенін түсінеді;

САБАҚ:Алгебра:

Оқушылардың басым бөлігі:

САБАҚ:Алгебра: Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерінің формуласын біледі;
САБАҚ:Алгебра:

Кейбір оқушылар:

САБАҚ:Алгебра: Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерінің формуласын пайдаланып есептер шығара алады;
САБАҚ:Алгебра: Тілдік мақсат
№264 мектеп-лицей:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

негізі, дәреже көрсеткіші;

САБАҚ:Алгебра:

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

  • Санның натурал көрсеткішті дәрежесі деп нені атайды?
  • Дәреженің негізі деп нені атайды?
  • Дәреже көрсеткіші деп нені атайды?
  • Дәреже көрсеткіші 1-ге тең санды қалай жазады?
  • Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай?
  • Теріс санның тақ дәрежесінің таңбасы қандай?
САБАҚ:Алгебра:

Талдауға арналған тармақтар:

Формулаларды мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу.

САБАҚ:Алгебра:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Есептер шығарады,

САБАҚ:Алгебра: Ресурстар
№264 мектеп-лицей: "Алгебра" оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, плакат, стикер, маркерлер.
САБАҚ:Алгебра: Алдыңғы білім
№264 мектеп-лицей: 6-сынып: санның квадратын, кубын табу.
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей: Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
САБАҚ:Алгебра:

Басы

10 мин

№264 мектеп-лицей:

І. Ұйымдастыру. Оқушылар тақтаға жазған сандарын топтау арқылы топтарға бірігеді.

Әр оқушыға арналған жұмыс дәптерлері таратылып сол бойынша жұмыс жасайды, әр топқа А парағы және бағалау парағы ұсынылады.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. " Кір жайғыш жіп " әдісі арқылы. Оқушылар жіпке ілінген дұрыс және бұрыс жауаптардың ішінен бұрыстарын алып тастап дұрыс жауаптарды қалдырады. Бағалау жұптра арасында жүреді. Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№31
№33
№40
№41
№50
2
5
1
2
3
4
3
4
3
4

0 , 3 0 , 3 0 , 3 0 , 3 0 , 3 = ( 0 , 3 ) 5 {0, 3 \bullet 0, 3 \bullet 0, 3 \bullet 0, 3 \bullet 0, 3 = (0, 3) }^{5}

( 5 3 ) ( 5 3 ) ( 5 3 ) = ( 5 3 ) 3 \left( - \frac{5}{3} \right) \bullet \left( - \frac{5}{3} \right) \bullet \left( - \frac{5}{3} \right) {= \left( - \frac{5}{3} \right) }^{3}

( 1 2 ) 2 = 1 4 \left( \frac{1}{2} \right) ^{2} = \frac{1}{4}

( 1 2 ) 5 = 1 32 \left( - \frac{1}{2} \right) ^{5} = \frac{1}{32}

1 2 ( 4 ) 2 = 1 8 - \frac{1}{2} \bullet ( - 4) ^{2} = \frac{1}{8}

4 ( 4 ) 3 = 256 - 4 \bullet ( - 4) ^{3} = 256

( 0 , 5 ) 3 ( - 0, 5) ^{3} >0

( 1 , 1 ) 2 < 0 , 3 2 ( - 1, 1) ^{2} < {0, 3}^{2}

343 = 7 3 {343 = 7}^{3}

0 , 008 = ( 0 , 2 ) 3 {- 0, 008 = ( - 0, 2) }^{3}

САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра: Ортасы
№264 мектеп-лицей:

Сәйкестендіру әдісі.

Мәтінге сәйкес келетін формуламен сәйкестендіріңдер:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Формулалар

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жауабы: F, G, D, E, C, B, A, H

Бағалау: Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.

Тізбектелген есeптер топтамасы. Тақтамен жұмыс.

Тізбектелген есeптер топтамасына топтың келісімі бойынша тақтаға оқушылар шығарылып тапсырмаларды орындайды және сәйкесінше тиесілі балл алады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Формуланы дәлелде. Оқушылар берілген тапсырманы топта біріге отырып постерге жазып орындайды, және түсіндіріп қорғайды.

Бағалау: Топтар арасындағы бағалау максимум 3 балл.

"Крестиктер мен нөлдіктер" әдісі бойынша тақырып бекітіледі.

Мәтін түріндегі формулалар
Оқушы жауабы
Дұрыс жауап
1. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейтудің формуласын табыңдар.
F
2. Негіздері бірдей дәрежелерді бөлудің формуласын табыңдар.
G
3. Нөлден өзге а санының 0 дәрежесінің формуласын табыңдар;
D
4. Көбейтіндіні дәрежеге шығарудың формуласын табыңдар;
E
5. Бөлшекті дәрежелеудің формуласын табыңдар;
C
6. Дәрежені дәрежелеудің формуласын табыңдар;
B
7. Негізі теріс санның тақ дәрежесінің формуласын табыңдар;
A
8. Негізі оң санның жұп дәрежесінің формуласын табыңдар;
H
( a ) n = a n ( - a) ^{n} = - a^{n}
A
( a n ) m = a n m \left( a^{n} \right) ^{m} = a^{n \bullet m}
B
( a b ) n = a n b n \left( \frac{a}{b} \right) ^{n} = \frac{a^{n}}{b^{n}}
C
a 0 = 1 a^{0} = 1
D
( a b ) n = a n b n (a \bullet b) ^{n} = a^{n} \bullet b^{n}
E
a n a m = a n + m a^{n} \bullet a^{m} = a^{n + m}
F
a n : a m = a n m a^{n}:a^{m} = a^{n - m}
G
( a ) n = a n ( - a) ^{n} = a^{n}
H
1 топ
2 топ
3 топ
4 топ
№68 А деңгейі 1 балл
p 12 : p 2 = p 10 p^{12}:p^{2} = p^{10}
a 16 : a 7 = a 9 a^{16}:a^{7} = a^{9}
10 21 : 10 12 = 10 9 10^{21}:10^{12} = 10^{9}
y 9 : y 1 = y 8 y^{9}:y^{1} = y^{8}
№73 В деңгейі 2 балл
a 3 a 4 a 6 = a 13 a^{3} \bullet a^{4} \bullet a^{6} = a^{13}
n n 2 n 3 n 4 = n 10 n \bullet n^{2} \bullet n^{3} \bullet n^{4} = n^{10}
10 10 5 10 2 = 10 8 10 \bullet 10^{5} \bullet 10^{2} = 10^{8}
x 2 x 3 x = x 6 x^{2} \bullet x^{3} \bullet x = x^{6}
№105 В деңгейі 2 балл
( x 2 ) 5 : ( x 3 ) 2 = x 4 \left( x^{2} \right) ^{5}:\left( x^{3} \right) ^{2} = x^{4}
( x 3 ) 4 : ( x 2 ) 5 = x 2 \left( x^{3} \right) ^{4}:\left( x^{2} \right) ^{5} = x^{2}
( x 3 : x 2 ) 5 = x 5 \left( x^{3}:x^{2} \right) ^{5} = x^{5}
( x 4 x ) 3 = x 9 \left( \frac{x^{4}}{x} \right) ^{3} = x^{9}
№86 С деңгейі 3 балл

a 3 x = a 5 a^{3} \bullet x = a^{5}

x = a 5 : a 3 {x = a}^{5}:a^{3}

x = a 2 {x = a}^{2}

x a 4 = a 8 x \bullet a^{4} = a^{8}

x = a 8 : a 4 {x = a}^{8}:a^{4}

x = a 4 {x = a}^{4}

a 7 x = a 11 a^{7} \bullet x = a^{11}

x = a 11 : a 7 {x = a}^{11}:a^{7}

x = a 4 {x = a}^{4}

a 5 x = a 16 a^{5} \bullet x = a^{16}

x = a 16 : a 5 {x = a}^{16}:a^{5}

x = a 11 {x = a}^{11}

САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:
№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Алгебра:

Ұқсас жұмыстар
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу
Алгебралық бөлшектерді көбейту
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару
Мағынаны табу
Әріпті өрнек, санды өрнек
Арифметикалық прогрессияның үшінші бесінші мүшесінің формуласын жазыңдар
Көмірсутектің молекулалық формуласын есептеп табыңдар
«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz