Үшбұрыштар тобы

Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»
Мектеп: Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Күні:
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Мұғалімнің есімі: Казиева Нургуль Рысмухановна
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Сынып: 8 «Г» 8 «Е»
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Сабақ негізделген оқу мақсаты:
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, бөлшектің иррационалдықтан босату амалдарына есептер шығаруға үйрету
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Барлық оқушылар: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіре алады
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Оқушылардың басым бөлігі: бөлімінде түбірі бар бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босата алады
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Кейбір оқушылар: шығармашылық есептерді шығара алады
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Тілдік мақсат:
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы:

Оқушылар:

Өрнектерді математикалық тілде сөйлеу керек

Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Иррационал

Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»:

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Бөлшектің бөліміндегі иррационал сан

Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Талқылауға арналған тармақтар:
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»:

1. Иррационал сандар дегеніміз не?

2. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиетіне негізделген?

Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 1. Осы параграфта қарастырылған әрбір түрлендіруді қолданудың қандай маңызы бар?
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: ( а + в ) ( а в ) = ( а ) 2 ( в ) 2 = а в \sqrt{а} + \sqrt{в) }(\sqrt{а} - \sqrt{в) } = ({\sqrt{а}) }^{2} - ({\sqrt{в) }}^{2} = а - в\
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Алдыңғы тақырып:
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Жоспар:
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Жоспарланған уақыт
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 2 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы:
  • Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері»

Экранда шыққан 4 жол тақпақты барлығы бірдей айтады

Білім деген биік шың,

Бақытқа сені жеткізер.

Білім деген ақылшың

Қиындықтан өткізер.

Мультимедиа
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 6 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы:
  • «Математикалық диктант»- өткен материалға оралу, ойға салу, дұрыс шешімін интерактивті тақтада жалғастырып жазу керек, толығырақ жауап беруге итермелеу арқылы математикалық тілде сөйлеуге ынталанады

Интерактивті тақта,

«Математика және физика» ғылыми- әдістемелік журнал №5- 2015 жыл

Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 2 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Отырған орындары бойынша жұпқа бөлу
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 8 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы:
  • «Көршіңмен ақылдас-бірін- бірі оқытуға мүмкіндік беру (7 жұп шығады)
Смайликтер, үлестірме материалдар
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 5 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Сергіту сәті: «Кірпінің» суретін салу, әр топ мүшелері бірін- бірі бағалайды
Мультимедиа, кірпі суреті
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 2 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Топқа бөлу: үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер
Фигуралар
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 13 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: «Ойлан, бөліс, талқыла» -қызығушылықты арттыру үшін оларға қиын тапсырмалар ұсыну- оқулықпен жұмыс
Шартты есептер
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 3 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы:

Кері байланыс: «Сөйлемді аяқта . . . »

«Маған не ұнады, тек . . . »

«Мен үшін есептер . . . »

«Маған ұнамады . . . »

Смайлик суреттері
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 2 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Бағалау: сабақтың әр бөлімінде бағалану жүрді, «Математикалқ диктант», «Көршіңмен ақылдас», «Ойлан, бөліс, талқыла»- дұрыс шығарған оқушыларға түрлі түсті смайлик беріліп отырды, топтық бағалау
Түрлі түсті смайликтер
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: 2 мин
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Үйге тапсырма: №816 . 82
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»: Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбектегі қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтарды байланыс

Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»:
  • Өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау, толығырақ жауап беруге итермелеу
  • Қабілеті жоғары оқушыға скаффол ретінде жұмыс жасату
Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы:
  • «Математикалық диктант»- өткенді қаншалықты еске түсіретіні
  • «Көршіңмен ақылдас», «Ойлан, бөліс, талқыла» - есеп шығара алу қабілеттері
  • Бейнелеу,
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»:

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзуетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:Н. Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»:
Сабақ: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру»:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің іщіне енгізу амалдарына берілген есептерді тез шығара алды.

2:Бірін- бірі оқыту мүмкіндіктерін тиімді пайдаланды

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:Топпен бірлескен жұмыс

2: Берілген есептер мазмұны

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

  • Сабақтың әр бөлімін бағалай отырып, бұл әр оқушыны ынталандыру арқылы сабаққа қызығушылығы артатындығын түсінім, себебі А және В тобының оқушылары есепті өз дәрежесінде шығарды, ал С тобының оқушылары есепті шығара алмаймын деп отырмай, сабақтың әр бөлімінде белсенділік танытты.

№1 жұп

1. Көбейтікішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:

А) ә) 48 \sqrt{48}

2. Көбейтікішті түбір таңбасының ішіне енгізу

А) ә) 7 2 \sqrt{2}

№2 жұп

1. Көбейтікішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:


Ұқсас жұмыстар
Тапқыр достар туралы ақпарат
Дарындылар додасы жайлы ақпарат
Математика. шаршы
Үшбұрыштар елінде. 7-сынып
Сыбайлас бұрыш тобы
Білімділер қалашығы аялдамасы
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдігінің белгілері
Конус табанының радиусын тап
Үшбұрыштар теңдігінің ііі-белгісі
Үшбұрыштар теңсіздігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz