Сабақ жоспары: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру - 8-сынып, Казиева Н.Р., Н.Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы

Оқушылар:
Өрнектерді математикалық тілде сөйлеу керек
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Иррационал
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Бөлшектің бөліміндегі иррационал сан
1. Иррационал сандар дегеніміз не?
2. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиетіне негізделген?
- Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері»
Экранда шыққан 4 жол тақпақты барлығы бірдей айтады
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер.
- «Математикалық диктант»- өткен материалға оралу, ойға салу, дұрыс шешімін интерактивті тақтада жалғастырып жазу керек, толығырақ жауап беруге итермелеу арқылы математикалық тілде сөйлеуге ынталанады
Интерактивті тақта,
«Математика және физика» ғылыми- әдістемелік журнал №5- 2015 жыл
- «Көршіңмен ақылдас-бірін- бірі оқытуға мүмкіндік беру (7 жұп шығады)
Кері байланыс: «Сөйлемді аяқта . . . »
«Маған не ұнады, тек . . . »
«Мен үшін есептер . . . »
«Маған ұнамады . . . »
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбектегі қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтарды байланыс
- Өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау, толығырақ жауап беруге итермелеу
- Қабілеті жоғары оқушыға скаффол ретінде жұмыс жасату
- «Математикалық диктант»- өткенді қаншалықты еске түсіретіні
- «Көршіңмен ақылдас», «Ойлан, бөліс, талқыла» - есеп шығара алу қабілеттері
- Бейнелеу,
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзуетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің іщіне енгізу амалдарына берілген есептерді тез шығара алды.
2:Бірін- бірі оқыту мүмкіндіктерін тиімді пайдаланды
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:Топпен бірлескен жұмыс
2: Берілген есептер мазмұны
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
- Сабақтың әр бөлімін бағалай отырып, бұл әр оқушыны ынталандыру арқылы сабаққа қызығушылығы артатындығын түсінім, себебі А және В тобының оқушылары есепті өз дәрежесінде шығарды, ал С тобының оқушылары есепті шығара алмаймын деп отырмай, сабақтың әр бөлімінде белсенділік танытты.
№1 жұп
1. Көбейтікішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:
А)
ә)
2. Көбейтікішті түбір таңбасының ішіне енгізу
А)
ә) 7
№2 жұп
1. Көбейтікішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz