Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Үшбұрыштар тобы

Сабақ: <<Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру>>
Мектеп: Н.Тілендиев атындағы кіші өнер академиясы
Күні:
Мұғалімнің есімі: Казиева Нургуль Рысмухановна
Сынып: 8 <<Г>> 8 <<Е>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, бөлшектің иррационалдықтан босату амалдарына есептер шығаруға үйрету
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіре алады

Оқушылардың басым бөлігі: бөлімінде түбірі бар бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босата алады

Кейбір оқушылар: шығармашылық есептерді шығара алады
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
Өрнектерді математикалық тілде сөйлеу керек

Негізгі сөздер мен тіркестер:
Иррационал

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Бөлшектің бөліміндегі иррационал сан

Талқылауға арналған тармақтар:

1.Иррационал сандар дегеніміз не?
2.Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиетіне негізделген?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

1.Осы параграфта қарастырылған әрбір түрлендіруді қолданудың қандай маңызы бар?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

(а+в)(а-в)=(а)2-(в)2=а-в
Алдыңғы тақырып:
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
Жоспар:
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
2 мин
* Психологиялық ахуал <<Шаттық шеңбері>>
Экранда шыққан 4 жол тақпақты барлығы бірдей айтады
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер.
Мультимедиа
6 мин
* <<Математикалық диктант>>- өткен материалға оралу, ойға салу, дұрыс шешімін интерактивті тақтада жалғастырып жазу керек, толығырақ жауап беруге итермелеу арқылы математикалық тілде сөйлеуге ынталанады
Интерактивті тақта,
<<Математика және физика>> ғылыми- әдістемелік журнал №5- 2015 жыл
2 мин
Отырған орындары бойынша жұпқа бөлу

8 мин
* <<Көршіңмен ақылдас- - бірін- бірі оқытуға мүмкіндік беру (7 жұп шығады)
Смайликтер, үлестірме материалдар
5 мин
Сергіту сәті: <<Кірпінің>> суретін салу, әр топ мүшелері бірін- бірі бағалайды
Мультимедиа, кірпі суреті
2 мин
Топқа бөлу: үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер
Фигуралар
13 мин
<<Ойлан, бөліс, талқыла>> - қызығушылықты арттыру үшін оларға қиын тапсырмалар ұсыну- оқулықпен жұмыс
Шартты есептер
3 мин
Кері байланыс: <<Сөйлемді аяқта......>>
<<Маған не ұнады, тек...>>
<<Мен үшін есептер....>>
<<Маған ұнамады....>>
Смайлик суреттері
2 мин
Бағалау: сабақтың әр бөлімінде бағалану жүрді, <<Математикалқ диктант>>, <<Көршіңмен ақылдас>>, <<Ойлан, бөліс, талқыла>>- дұрыс шығарған оқушыларға түрлі түсті смайлик беріліп отырды, топтық бағалау
Түрлі түсті смайликтер
2 мин
Үйге тапсырма: №816 .82

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбектегі қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтарды байланыс
* Өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау, толығырақ жауап беруге итермелеу
* Қабілеті жоғары оқушыға скаффол ретінде жұмыс жасату
* <<Математикалық диктант>>- өткенді қаншалықты еске түсіретіні
* <<Көршіңмен ақылдас>>, <<Ойлан, бөліс, талқыла>> - есеп шығара алу қабілеттері
* Бейнелеу,
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзуетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің іщіне енгізу амалдарына берілген есептерді тез шығара алды.
2:Бірін- бірі оқыту мүмкіндіктерін тиімді пайдаланды
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:Топпен бірлескен жұмыс
2: Берілген есептер мазмұны
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
* Сабақтың әр бөлімін бағалай отырып,бұл әр оқушыны ынталандыру арқылы сабаққа қызығушылығы артатындығын түсінім, себебі А және В тобының оқушылары есепті өз дәрежесінде шығарды, ал С тобының оқушылары есепті шығара алмаймын деп отырмай, сабақтың әр бөлімінде белсенділік танытты.

№1 жұп
1.Көбейтікішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:
А) ә) 48
2.Көбейтікішті түбір таңбасының ішіне енгізу
А) ә) 72
№2 жұп
1.Көбейтікішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:
А) 200 ә) 180
2.Көбейтікішті түбір таңбасының ішіне енгізу
А) -43 ә) 53
№3 жұп
1.Көбейтікішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар:
А) 175 ә) 288
2.Өрнекті ықшамдаңдар:
А) ә)

№4 жұп
1.Көбейтікішті түбір таңбасының ішіне енгізу
А) 37 ә) 113
2.Өрнекті ықшамда:
А) ә)

№ 5 жұп
1.Көбейтікішті түбір таңбасының ішіне енгізу
А) 2312 ә) -83
2.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:
А) 105 ә)55-2

№6 жұп
1.Өрнекті ықшамда:
А)16а+64а-36а ә) 24+86
2.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:
А) А) 77 ә)157-4

№7 жұп
1..Өрнекті ықшамда:
А) ә)
2.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:
А) m-1m+1 ә)46+2

<<Үшбұрыштар>> тобы
Оқулық- 35 бет
№78 (1); №80 (3-4)

<<Төртбұрыштар>> тобы
Оқулық- 35 бет
№78 (2); №79 (1-2)

<<Шеңбер>> тобы

Оқулық- 35 бет
№78 (3); №80 (1-2)

Топтық бағалау
<<Үшбұрыштар>> тобы
№333 (1) Жауабы: 196+50288=14+25144=14+512=14512
№335 Жауабы: 43-1043+25+1043-2=66
Шартты есеп: 30 күнде, 30 ел, 15 мың, 10 тамыз-20 тамызға, 10 қыркүйек-27 қыркүйекке, 25 қарашадан- 26 қарашаға.

<<Төртбұрыштар>> тобы
№333 (2) Жауабы: 900-48363=30-16121=30-411=29711

№335 (3) Жауабы: 14+1431+49-1431+31=94
Шартты есеп: 30 қаңтар- 6 ақпан, 7 қысқы- 30 шақты, 11 түрінен- 64 медаль, 32 алтын, 21 күміс, 17 қола.

<<Шеңбер>> тобы
№333(3) Жауабы: 8100+1,511125=90+1,53625=90+1,5*1,2=91,8
№335(1) Жауабы: 112-(17)2=121-17=104
Шартты есеп: 1-ші, 2-ші, 55 елдің, 65 халықаралық, 1500 журналист.

Ұқсас жұмыстар
Тапқыр достар туралы ақпарат
Дарындылар додасы жайлы ақпарат
Математика. шаршы
Үшбұрыштар елінде. 7-сынып
Сыбайлас бұрыш тобы
Білімділер қалашығы аялдамасы
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдігінің белгілері
Конус табанының радиусын тап
Үшбұрыштар теңдігінің ііі-белгісі
Үшбұрыштар теңсіздігі
Пәндер