Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Квадрат үшмүше тақырыбына есептер шығару

Сынып: 8 <<Д>>
Сабақтың тақырыбы: <<Квадрат үшмүше тақырыбына есептер шығару>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін одан әрі жетілдіру,тиянақтау, жүйелеу
Дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыру отырып, ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру, топпен, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру
Тәрбиелік:оқуға саналы көзқарасқа, мүмкіндігіне сенуге, мақсатына жете білуге, өз еңбегін бағалай білуге үйрету.
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: мультимедиа, слайдтар, мақал- мәтелдер
Пән аралық байланыс: қазақ әдебиеті
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ.Топқа бөлу
ІV. <<Кім есепке жүйрік?>>
V. Сергіту сәті
VІ. <<Ойнайық та, ойлайық>>
V. Кері байланыс <<Бес саусақ әдісі
VІ.Үйге тапсырма
VII. Бағалау.

І.Ұймдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
ІІ.Үй тапсырмасы тақтаға шығарылады, сол кезде басқа оқушыларға пысықтау сұрақтары қойылады:
oo Квадрат үшмүше дегеніміз не?
oo Келтірілген үшмүше деп қандай үшмүшені айтамыз?
oo Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласы қалай жазылады?
oo Қандай жағдайда квадрат үшмүше сызықтық көбейткіштерге жіктелмейді?
Үй тапсырмасы тексеріліп болған соң, оқушыларға ах2,вх,с парақшалары беріліп, топқа бөлінді.
ІІІ. <<Кім есепке жүйрік?>> Оқулықпен жұмыс
І топ ІІ топ ІІІ топ
№235 (1) №235(2) №235(3)
№236(3) №236(2) №236 1)
№237(2) №237(3) №237(1))
Есептерді тақтаға шығарады.
ІV. Сергіту сәті
І топ
oo Жиналысқа келген адамдар бір- бірімен қол алысып сәлемдескен. Солардың бірі барлығы 66 қол алысу болғанын санаған. Сонда жиналысқа неше адам қатынасқан?
х2(х-1)=66Жауабы: 12 адам
ІІ топ
oo Екі топқа бөлініп
oo Маймылдар ойнап жүр екен
oo Сегізден бірінің квадраты
oo Жүреді ойнап жырада
oo Қиқу салып он екісі
oo Ойнап жүрді жағада
oo Барлығы қанша санап көр,
oo Маймылдардың тобында?
18х2+12=х Жауабы: 16 және 48 маймыл
ІІІ топ. Төмендегі сурет бойынша квадрат үшмүше құрастырып, түбірлерін тауып, оларды көбеіткіштерге жікте.

V. <<Ойнайық та, ойлайық>>
Мақал- мәтел ішіндегі екі сан есім квадрат теңдеудің түбірлері болатындай, яғни Виет теоремасына кері теорема бойынша квадрат үшмүше құрып құрып, оларды көбейткіштерге жікте
1.Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю.
2.Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім ал.
3.Алтау ала болса, ауыздағы кетеді,
Төртеу түгел боса, төбедегі келеді
VІ.Кері байланыс

VІІ. Үйге тапсыма: №237(4,5,6)
VІІІ: Бағалау.

Н.Тілендиев атындағы Кіші өнер академиясы

<<Квадрат үшмүше тақырыбына
есептер шығару>>
ашық сабақ
8 <<Д>> сыныбы

Өткізген: Казиева Нургуль Рысмухановна

Ұқсас жұмыстар
Квадраттық үшмүше
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу
«квадраттық үшмүше және оны көбейткіштерге жіктеу» - тақырыбына есептер шығару
Квадрат теңсіздік. бір айнымалысы бар квадрат теңсіздікті шешу
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат үшмүше. 8-алгебра
Квадрат теңдеу
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Пәндер