Кестелерді редакциялау

Информатика 6сынып Күні

Сабақтың тақырыбы: Кестелер. Кестелерді құру. Кестелерді редакциялау

Сабақтың мақсаты: Кесте құру ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру кестелерді

жиектеу туралы білімдері қалыптасады.

Күтілетін нәтиже:

-Кесте құруды біледі;

-Кестелерді редакциялауды біледі;

-Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеруде, Word та кесте құра алады.

Қажетті ресурстар: ДК, оқулық, дәптер, интерактивті тақта, батман, маркерлер, стикерлер

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
: I
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдеседі.

Оқушыларды түгендейді.

Топқа бөледі.

Шар түстері арқылы топқа бөлу. (көктер, қызыл, жасылдар, сарылар)

Оқушылардың іс-әрекеті:

Сабаққа керек құрал жабдықтарын дайындайды.

Шар түстерін таңдау арқылы

үш топқа бөлінеді.

: II
Сабақ кезеңдері: Психологиялық тренинг
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ең ұлы құндылық-Сүйіспеншілік! Бейнеролигін көрсетеді.
Оқушылардың іс-әрекеті: Бейнероликті тамашалайды.
:
Сабақ кезеңдері:

Үй тапсырмасын сұрау

«Теңге ілу»

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Теңге ілу» әдісі арқылы үй жұмысын сұрайды. «Теңге ілу» ойынында 100-800 тг суреттері бейнеленген, әр қайсысында өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жасырылған.
Оқушылардың іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
: ІІІ
Сабақ кезеңдері: Миға шабуыл
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға презентация көрсетеді.
Оқушылардың іс-әрекеті: Презентациядан көрсеткен суреттің ішінен 8 деген санды тауып алады.
: IV
Сабақ кезеңдері:

Мағынаны таныту

Бірлескен жұмыс

Уақыт: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3 топқа бірдей мәтін таратылады, берілген уақыт ішінде оқушылар жаңа тақырыпты өздігінен оқып, топ мүшелерімен бірге талқылайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты постерге түсіреді.
: V
Сабақ кезеңдері: Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
Уақыт: 12 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Компьютермен жұмыс орындау.
Жұппен жұмыс. (сыныпты 2 адамнан жұптастыру. ) Сөздер беріледі, жұбын табу арқылы компьютерді жұмысты бірігіп орындайды.
КЕС - ТЕ, ҰЯ - ШЫҚ, БА - ҒАН, ЖОЛ - ДАР, ҚҰ - ЖАТ, СЫ - ЗЫҚ.

Деңгейлік тапсырмалар:

І. (А) Міндетті деңгей

ІІ. (В ) Лайықты деңгей (10 ұпай)

ІІІ. (С) Жоғары деңгей (15 ұпай)

Оқушылардың іс-әрекеті: Компьютерде орындайды.
:
Сабақ кезеңдері:

Серігіту сәті

«Ойнайық та, ойлайық»

Уақыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Экраннан бірдей екі суретті көрсетеді. Екі суреттің бір-бірінен 10 айырмашылығын таптырады.

E:\Керек\Сурет\otl.jpg

Оқушылардың іс-әрекеті: Суреттің айырмашылықтарын табады.
: VII
Сабақ кезеңдері:

Бекіту сұрақтары

«Мен саған - сен маған»

Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Мен саған - сен маған» - стратегиясының көмегімен

оқушылар бір-біріне жаңа сабақ бойынша сұрақ қояды.

Оқушылардың іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
: VIII
Сабақ кезеңдері:

Бағалау

«Блоб» ағашы

Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға бағалау парақшасын таратады. Әр тапсырмадан кейін топтар өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін-өзі бағалайды.
: IX
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасы
Уақыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кестемен жұмыс. Дәптерге «Табиғатқа шыққанда алатын тағамдар» атты кесте құру. Тағамның аты, мөлшері, бағасы, барлығы, осыған шығатын шығынды жазу керек. Әрқайсысын бір бағанға жазу керек. (Әр түрлі әдістерді пайдаланып, кесте құру эл. түрде)
Оқушылардың іс-әрекеті: Күнделіктеріне жазып алады.
: X
Сабақ кезеңдері:

Рефлексия

«Тазалық» ойыны

E:\4 курс 1 семестр\Гос практика\Информатика практика1\6 класс\6 сынып ашық сабақ\images.jpg

Уақыт: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Тазалық» ойыны. Тақтаға шабадан, еттартқыш, қоқыс суреттерін іліп қояды. Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды шабаданға салады(жазады), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салады, ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлерін стикерлердің көмегімен таңдап алған суретке (шабадан, қоқыс жәшігі, еттартқыш) жабыстырады.
Аты-жөні

Үй тапсырмасы

«Теңге ілу»

(5 ұпай)

«Джигсо» әдісі

(10 ұпай)

Практикалық жұмыс

(5-15 ұпай)

Бағалау сұрақтары «Мен саған - сен маған»

(5 ұпай)

Аты-жөні:
Үй тапсырмасы«Теңге ілу»(5 ұпай):
«Джигсо» әдісі(10 ұпай):
Практикалық жұмыс(5-15 ұпай):
Бағалау сұрақтары «Мен саған - сен маған»(5 ұпай):

Ұқсас жұмыстар
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.Автопішімдеу терезесін сипаттайды
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу
Тақырып - Кестелер. Кестелерді құру
Кестелерді жиектеу
Кесте. кестелерді құру. кестелерді редакциялау
Кестелер. кестелерді құру
HTML тілінің түсінігі
Презентация жоспарын құру
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz