Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кестелерді редакциялау
Информатика 6___________________сынып Күні________________
Сабақтың тақырыбы: Кестелер. Кестелерді құру. Кестелерді редакциялау
Сабақтың мақсаты: Кесте құру ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру кестелерді
жиектеу туралы білімдері қалыптасады.
Күтілетін нәтиже:
-Кесте құруды біледі;
-Кестелерді редакциялауды біледі;
-Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеруде, Word та кесте құра алады.
Қажетті ресурстар: ДК, оқулық, дәптер, интерактивті тақта, батман,маркерлер,стикерлер
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
I
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Сәлемдеседі.
Оқушыларды түгендейді.
Топқа бөледі.
Шар түстері арқылы топқа бөлу. (көктер,қызыл, жасылдар,сарылар)
Сабаққа керек құрал жабдықтарын дайындайды.
Шар түстерін таңдау арқылы
үш топқа бөлінеді.
II
Психологиялық тренинг
2 мин
Ең ұлы құндылық-Сүйіспеншілік! Бейнеролигін көрсетеді.
Бейнероликті тамашалайды.
Үй тапсырмасын сұрау
<<Теңге ілу>>
5 мин
<<Теңге ілу>> әдісі арқылы үй жұмысын сұрайды. <<Теңге ілу>> ойынында 100-800 тг суреттері бейнеленген, әр қайсысында өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жасырылған.
Сұрақтарға жауап береді.
ІІІ
Миға шабуыл
2 мин
Оқушыларға презентация көрсетеді.
Презентациядан көрсеткен суреттің ішінен 8 деген санды тауып алады.
IV
Мағынаны таныту
Бірлескен жұмыс
15 мин
3 топқа бірдей мәтін таратылады, берілген уақыт ішінде оқушылар жаңа тақырыпты өздігінен оқып, топ мүшелерімен бірге талқылайды.
Жаңа тақырыпты постерге түсіреді.
V
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
12 мин
Компьютермен жұмыс орындау.
Жұппен жұмыс. (сыныпты 2 адамнан жұптастыру.) Сөздер беріледі, жұбын табу арқылы компьютерді жұмысты бірігіп орындайды.
КЕС - ТЕ, ҰЯ - ШЫҚ, БА - ҒАН, ЖОЛ - ДАР, ҚҰ - ЖАТ, СЫ - ЗЫҚ.
Деңгейлік тапсырмалар:
І.(А) Міндетті деңгей
ІІ. (В )Лайықты деңгей (10 ұпай)
ІІІ. (С) Жоғары деңгей (15 ұпай)
Компьютерде орындайды.
VІ
Серігіту сәті
<<Ойнайық та, ойлайық>>
1 мин
Экраннан бірдей екі суретті көрсетеді. Екі суреттің бір-бірінен 10 айырмашылығын таптырады.
Суреттің айырмашылықтарын табады.
VII
Бекіту сұрақтары
<<Мен саған - сен маған>>
2 мин
<<Мен саған - сен маған>> - стратегиясының көмегімен
оқушылар бір-біріне жаңа сабақ бойынша сұрақ қояды.
Сұрақтарға жауап береді.
VIII
Бағалау
<<Блоб>> ағашы
2 мин
Топтарға бағалау парақшасын таратады. Әр тапсырмадан кейін топтар өзін-өзі бағалайды.
Өзін-өзі бағалайды.
IX
Үй тапсырмасы
1 мин
Кестемен жұмыс. Дәптерге <<Табиғатқа шыққанда алатын тағамдар>> атты кесте құру. Тағамның аты, мөлшері, бағасы, барлығы, осыған шығатын шығынды жазу керек. Әрқайсысын бір бағанға жазу керек. (Әр түрлі әдістерді пайдаланып, кесте құру эл. түрде)
Күнделіктеріне жазып алады.
X
Рефлексия
<<Тазалық>> ойыны
1 мин
<<Тазалық>> ойыны. Тақтаға шабадан, еттартқыш, қоқыс суреттерін іліп қояды. Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды шабаданға салады(жазады), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салады, ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салады.
Сабақтан алған әсерлерін стикерлердің көмегімен таңдап алған суретке (шабадан, қоқыс жәшігі, еттартқыш) жабыстырады.
Аты-жөні
Үй тапсырмасы
<<Теңге ілу>>
(5 ұпай)
<<Джигсо>> әдісі
(10 ұпай)
Практикалық жұмыс
(5-15 ұпай)
Бағалау сұрақтары <<Мен саған - сен маған>>
(5 ұпай)
Сабақтың тақырыбы: Кестелер. Кестелерді құру. Кестелерді редакциялау
Сабақтың мақсаты: Кесте құру ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру кестелерді
жиектеу туралы білімдері қалыптасады.
Күтілетін нәтиже:
-Кесте құруды біледі;
-Кестелерді редакциялауды біледі;
-Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеруде, Word та кесте құра алады.
Қажетті ресурстар: ДК, оқулық, дәптер, интерактивті тақта, батман,маркерлер,стикерлер
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
I
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Сәлемдеседі.
Оқушыларды түгендейді.
Топқа бөледі.
Шар түстері арқылы топқа бөлу. (көктер,қызыл, жасылдар,сарылар)
Сабаққа керек құрал жабдықтарын дайындайды.
Шар түстерін таңдау арқылы
үш топқа бөлінеді.
II
Психологиялық тренинг
2 мин
Ең ұлы құндылық-Сүйіспеншілік! Бейнеролигін көрсетеді.
Бейнероликті тамашалайды.
Үй тапсырмасын сұрау
<<Теңге ілу>>
5 мин
<<Теңге ілу>> әдісі арқылы үй жұмысын сұрайды. <<Теңге ілу>> ойынында 100-800 тг суреттері бейнеленген, әр қайсысында өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жасырылған.
Сұрақтарға жауап береді.
ІІІ
Миға шабуыл
2 мин
Оқушыларға презентация көрсетеді.
Презентациядан көрсеткен суреттің ішінен 8 деген санды тауып алады.
IV
Мағынаны таныту
Бірлескен жұмыс
15 мин
3 топқа бірдей мәтін таратылады, берілген уақыт ішінде оқушылар жаңа тақырыпты өздігінен оқып, топ мүшелерімен бірге талқылайды.
Жаңа тақырыпты постерге түсіреді.
V
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
12 мин
Компьютермен жұмыс орындау.
Жұппен жұмыс. (сыныпты 2 адамнан жұптастыру.) Сөздер беріледі, жұбын табу арқылы компьютерді жұмысты бірігіп орындайды.
КЕС - ТЕ, ҰЯ - ШЫҚ, БА - ҒАН, ЖОЛ - ДАР, ҚҰ - ЖАТ, СЫ - ЗЫҚ.
Деңгейлік тапсырмалар:
І.(А) Міндетті деңгей
ІІ. (В )Лайықты деңгей (10 ұпай)
ІІІ. (С) Жоғары деңгей (15 ұпай)
Компьютерде орындайды.
VІ
Серігіту сәті
<<Ойнайық та, ойлайық>>
1 мин
Экраннан бірдей екі суретті көрсетеді. Екі суреттің бір-бірінен 10 айырмашылығын таптырады.
Суреттің айырмашылықтарын табады.
VII
Бекіту сұрақтары
<<Мен саған - сен маған>>
2 мин
<<Мен саған - сен маған>> - стратегиясының көмегімен
оқушылар бір-біріне жаңа сабақ бойынша сұрақ қояды.
Сұрақтарға жауап береді.
VIII
Бағалау
<<Блоб>> ағашы
2 мин
Топтарға бағалау парақшасын таратады. Әр тапсырмадан кейін топтар өзін-өзі бағалайды.
Өзін-өзі бағалайды.
IX
Үй тапсырмасы
1 мин
Кестемен жұмыс. Дәптерге <<Табиғатқа шыққанда алатын тағамдар>> атты кесте құру. Тағамның аты, мөлшері, бағасы, барлығы, осыған шығатын шығынды жазу керек. Әрқайсысын бір бағанға жазу керек. (Әр түрлі әдістерді пайдаланып, кесте құру эл. түрде)
Күнделіктеріне жазып алады.
X
Рефлексия
<<Тазалық>> ойыны
1 мин
<<Тазалық>> ойыны. Тақтаға шабадан, еттартқыш, қоқыс суреттерін іліп қояды. Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды шабаданға салады(жазады), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салады, ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салады.
Сабақтан алған әсерлерін стикерлердің көмегімен таңдап алған суретке (шабадан, қоқыс жәшігі, еттартқыш) жабыстырады.
Аты-жөні
Үй тапсырмасы
<<Теңге ілу>>
(5 ұпай)
<<Джигсо>> әдісі
(10 ұпай)
Практикалық жұмыс
(5-15 ұпай)
Бағалау сұрақтары <<Мен саған - сен маған>>
(5 ұпай)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz