Зейін қасиеттері

І. Кеңесбаев атындағы жалпы орта мектеп

Бекітемін

Мектеп директоры

Ш. Өмірбекова

«___» 2015ж.

Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау

Үйде оқыту

6 - сынып оқушысы

Педагог - психолог С. Браташ

2015-2016 оқу жылы

Танымдық әрекетін түзеу 5-сынып

Бөлімдер
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
№: І
Бөлімдер:

Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік - ерік

Қасиеттері

10

№:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Тақырыптар:

Кіріспе

Мен кіммін?

Мен қандаймын?

Мен кіммен біргемін?

Достық

Менің жанұям

Үй дегеніміз нені білдіреді?

«Мен жақсы оқушымын»

«Күн шуағы»

«Қарым-қатынасты нығайтайық»

Сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Мерзімі:

2. 09.

4. 09.

9. 09.

11. 09.

16. 09.

18. 09.

23. 09.

25. 09.

30. 09.

2. 10.

№: ІІ
Бөлімдер:

Сенсорлық даму

20

№:

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

Тақырыптар:

Түс

Пішін

Көлем

Бүтін және бөлшек

Кеңістік түсініктер

Тактильді - қимыл қабылдау

Қабылдау қасиеттер (тұрақты саналы және ортақтастыру, бүтіндігі және т. б. )

Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар

Сенсорлық дамуын анықтау

Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар

«Әуенің суретін саламыз» музыкатерапияы

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Танымдылық іс -әректінің диагностикасы

Сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

2

1

4

2

2

2

Мерзімі:

7. 10.

9. 10.

14. 10.

16. 10.

21. 10.

23. 10.

28. 10.

30. 10.

11. 11.

13. 11.

18, 20, 25,

27. 11.

2-4. 12.

9-11. 12.

18-23. 12

№: ІІІ
Бөлімдер:

Зейін және есте сақтау.

20

№:

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Тақырыптар:

Ерікті зейін

Зейін қасиеттері

Зейінді анықтауға арналған әдістеме

Зейінді дамытуға арналған жаттығулар

Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, сақтау, шығару

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, бейнелік, эмоциялық

Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.

Есте сақтау түрлерін анықтау

Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Сағаты:

2

1

2

2

1

2

2

2

2

2

2

Мерзімі:

25-29. 12

13. 01.

15-20. 01

22-26. 01

29. 01.

3-5. 02.

10-12. 02

17-19. 02

24-26. 02

2-4. 03.

9-11. 03.

№: ІV
Бөлімдер:

Ойлау және елестету элементтері

18

№:

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

Тақырыптар:

Көрнекі - бейнелік ойлау.

Сөздік - логикалық ойлау.

Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.

Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау

Ойлаудың жеке ерекшелігі

Ақылдың сапасы.

Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.

Ерікті елестету, туынды

Шығармашылық елестету арман

«Менің болашағым».

Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары

Қорытындылау

Сағаты:

2

2

2

2

1

2

2

1

1

1

1

1

Мерзімі:

16-18. 03

6 - 8. 04.

13-15. 04

16-19. 04

22. 04.

26-29. 04

3 - 6. 05.

10. 05.

13. 05.

17. 05.

20. 05.

24. 05.

№:
Бөлімдер:
№:
Тақырыптар: Барлығы:
Сағаты: 68
Мерзімі:

Педагог - психолог С. Браташ

Танымдық әрекетін түзеу 6-сынып

Бөлімдер
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
№: І
Бөлімдер:

Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік - ерік

Қасиеттері

10

№:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Тақырыптар:

Кіріспе

Мен кіммін?

Мен қандаймын?

Табиғатпен қатынас

Ұлдар мен қыздар арасындағы достық

Менің жанұям

Тәртіп ережелері

«Мен жақсы оқушымын»

«Күн шуағы»

«Қарым-қатынасты нығайтайық»

Сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Мерзімі:

2. 09.

4. 09.

9. 09.

11. 09.

16. 09.

18. 09.

23. 09.

25. 09.

30. 09.

2. 10.

№: ІІ
Бөлімдер:

Сенсорлық даму

20

№:

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

Тақырыптар:

Түс

Пішін

Көлем

Бүтін және бөлшек

Кеңістік түсініктер

Тактильді - қимыл қабылдау

Қабылдау қасиеттер (тұрақты саналы және ортақтастыру, бүтіндігі және т. б. )

Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар

Сенсорлық дамуын анықтау

Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар

«Әуенің суретін саламыз» музыкатерапияы

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Танымдылық іс -әректінің диагностикасы

Сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

2

1

4

2

2

2

Мерзімі:

7. 10.

9. 10.

14. 10.

16. 10.

21. 10.

23. 10.

28. 10.

30. 10.

11. 11.

13. 11.

18, 20, 25,

27. 11.

2-4. 12.

9-11. 12.

18-23. 12

№: ІІІ
Бөлімдер:

Зейін және есте сақтау.

20

№:

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Тақырыптар:

Ерікті зейін

Зейін қасиеттері, сапасы

Зейінді анықтауға арналған әдістеме

Зейінді дамытуға арналған жаттығулар

Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, еске түсіру

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, Бейнелік, эмоциялық

Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.

Есте сақтау түрлерін анықтау

Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Сағаты:

2

1

2

2

1

2

2

2

2

2

2

Мерзімі:

25-29. 12

13. 01.

15-20. 01

22-26. 01

29. 01.

3-5. 02.

10-12. 02

17-19. 02

24-26. 02

2-4. 03.

9-11. 03.

№: ІV
Бөлімдер:

Ойлау және елестету элементтері

18

№:

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

Тақырыптар:

Көрнекі - бейнелік ойлау.

Сөздік - логикалық ойлау.

Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.

Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау

Ойлаудың жеке ерекшелігі

Ақылдың сапасы.

Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.

Ерікті елестету, туынды

Шығармашылық елестету арман

«Менің болашағым».

Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары

Қорытындылау

Сағаты:

2

2

2

2

1

2

2

1

1

1

1

1

Мерзімі:

16-18. 03

6 - 8. 04.

13-15. 04

16-19. 04

22. 04.

26-29. 04

3 - 6. 05.

10. 05.

13. 05.

17. 05.

20. 05.

24. 05.

№:
Бөлімдер:
№:
Тақырыптар: Барлығы:
Сағаты: 68
Мерзімі:

Педагог - психолог С. Браташ

ПСИХОМОТОРИКАНЫ ЖӘНЕ СЕНСОРЛЫ ҮРДІСТЕРДІ ДАМЫТУ

Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған

7-сыныптары үшін оқу бағдарламасы

Бөлімдер
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
№: І
Бөлімдер:

Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту:

17

№:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Тақырыптар:

Кіріспе

Мен кіммін?

Менің жанұям

Тәртіп ережелері «Мен жақсы оқушымын»

«Қарым-қатынасты нығайтайық»

Бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары

Қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі (бір шапалық ұрғанда жүгіресің, екі шапалақ ұрғанда кері жүгіресің және т. б. )

Мақсатты қимылдарды орындау (оңға бұрыл - екі қадам алға - бір қадам артқа) :

Орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;

қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру (ұсақ мозайка «Лего» сақиналарды шынжырға тізу) ;

Графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш) ;

Суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу;

Заттардың бейнесін «көз өлшеммен» қайшымен кесу (алмұрт, доп) .

Сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Мерзімі:
№: ІІ
Бөлімдер:

Түйсіну - қимылдарын қабылдауы:

Сенсорлық даму

20

№:

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

Тақырыптар:

Заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді) ;

Ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту;

«Ғажайып дорба» ойыны (ұсақ заттармен) ;

Ұсақ мозайкамен ойын.

Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар

Сенсорлық дамуын анықтау

Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар

«Әуенің суретін саламыз» музыкатерапияы

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Танымдылық іс -әректінің диагностикасы

Сағаты:

1

1

1

1

1

1

1

2

1

4

2

2

2

Мерзімі:
№: ІІІ
Бөлімдер:

Кинестетикалық және кинетикалық даму:

Зейін және есте сақтау.

20

№:

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Тақырыптар:

Қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі (мұғалімнің нұсқауымен) ;

Қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орындау.

Бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;

Ой арқылы елестету қимылдары (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу) .

Ерікті зейін

Зейін қасиеттері, сапасы

Зейінді анықтауға арналған әдістеме

Зейінді дамытуға арналған жаттығулар

Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, еске түсіру

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, Бейнелік, эмоциялық

Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.

Есте сақтау түрлерін анықтау

Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар

АРТ терапия әдістемесін пайдалану

Сағаты:

2

1

2

2

1

2

2

2

2

2

2

Мерзімі:
№: ІV
Бөлімдер:

Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:

Ойлау және елестету элементтері

18

№:

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

Тақырыптар:

Көрнекі - бейнелік ойлау.

Сөздік - логикалық ойлау.

Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.

Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау

Ойлаудың жеке ерекшелігі

Ақылдың сапасы.

Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.

Ерікті елестету, туынды

Шығармашылық елестету арман

«Менің болашағым».

Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары

Қорытындылау

Сағаты:

2

2

2

2

1

2

2

1

1

1

1

1

Мерзімі:
№:
Бөлімдер:
№:
Тақырыптар: Барлығы:
Сағаты: 68
Мерзімі:

Педагог - психолог С. Браташ

1 тоқсан (17 сағат) . Қабылданған балаларды тексеру.

54. Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту:

1) бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары (мұғалімнің нұсқауымен) ; қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі (бір шапалық ұрғанда жүгіресің, екі шапалақ ұрғанда кері жүгіресің және т. б. ) ;

2) мұғалімнің нұсқауы бойынша мақсатты қимылдарды орындау (оңға бұрыл - екі қадам алға - бір қадам артқа) : орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;

3) қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру (ұсақ мозайка «Лего» сақиналарды шынжырға тізу) ; күрделі тапсырмалары бар графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш) ; суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу; заттардың бейнесін «көз өлшеммен» қайшымен кесу (алмұрт, доп) .

55. Түйсіну - қимылдарын қабылдауы:

1) заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді) ;

2) ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту; «Ғажайып дорба» ойыны (ұсақ заттармен) ;

3) ұсақ мозайкамен ойын.

56. Кинестетикалық және кинетикалық даму:

1) қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі (мұғалімнің нұсқауымен) ;

2) қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орыдау.

57. 2 тоқсан (17 сағат) :

1) бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;

2) ой арқылы елестету қимылдары (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу) .

58. Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:

1) заттарды екі белгісі бойынша өз бетінше топтастыру; сөзбен толықтыру;

2) заттарды көлемі, түсі, формасы бойынша топтастыру және салыстыру;

3) заттардың жекелеген параметрлерін өлшеу және салыстыру үшін қарапайым өлшемдерді қолдану (ұзындығы, ені, биіктігі бойынша) ;

4) түстер спектрі. Түстердің араласуы; түстерді анықтау. Дидактикалық ойын «Түсті ата»;


Ұқсас жұмыстар
Зейін
МКҚК Құлыншақ балабақшасы
Сабақ ұзақтығы
Оқушының ойы мен белсенділігін дамытудағы ойынның рөлі
Су. дүниетану. 3 класс
Мөлдір бұлақ - жасыл құрақ
Ақпаратты сығу
Ас қорыту жүйесі
Тапқыр информатиктер
Қыстайтын құстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz