Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Зейін қасиеттері
І.Кеңесбаев атындағы жалпы орта мектеп
Бекітемін
Мектеп директоры
____________ Ш.Өмірбекова
<<___>> _____________ 2015ж.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау
Үйде оқыту
6 - сынып оқушысы
Педагог - психолог С.Браташ
2015-2016 оқу жылы
Танымдық әрекетін түзеу 5-сынып
№
Бөлімдер
№
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
І
Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік - ерік
Қасиеттері
10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Кіріспе
Мен кіммін?
Мен қандаймын?
Мен кіммен біргемін?
Достық
Менің жанұям
Үй дегеніміз нені білдіреді?
<<Мен жақсы оқушымын>>
<<Күн шуағы>>
<<Қарым-қатынасты нығайтайық>>
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
2.09.
4.09.
9.09.
11.09.
16.09.
18.09.
23.09.
25.09.
30.09.
2.10.
ІІ
Сенсорлық даму
20
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Түс
Пішін
Көлем
Бүтін және бөлшек
Кеңістік түсініктер
Тактильді - қимыл қабылдау
Қабылдау қасиеттер (тұрақты саналы және ортақтастыру, бүтіндігі және т.б.)
Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар
Сенсорлық дамуын анықтау
Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар
<<Әуенің суретін саламыз>> музыкатерапияы
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Танымдылық іс - әректінің диагностикасы
1
1
1
1
1
1
1
2
1
4
2
2
2
7.10.
9.10.
14.10.
16.10.
21.10.
23.10.
28.10.
30.10.
11.11.
13.11.
18,20,25,
27.11.
2-4.12.
9-11.12.
18-23.12
ІІІ
Зейін және есте сақтау.
20
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Ерікті зейін
Зейін қасиеттері
Зейінді анықтауға арналған әдістеме
Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, сақтау, шығару
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, бейнелік, эмоциялық
Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.
Есте сақтау түрлерін анықтау
Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
2
1
2
2
1
2
2
2
2
2
2
25-29.12
13.01.
15-20.01
22-26.01
29.01.
3-5.02.
10-12.02
17-19.02
24-26.02
2-4.03.
9-11.03.
ІV
Ойлау және елестету элементтері
18
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Көрнекі - бейнелік ойлау.
Сөздік - логикалық ойлау.
Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.
Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау
Ойлаудың жеке ерекшелігі
Ақылдың сапасы.
Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.
Ерікті елестету, туынды
Шығармашылық елестету арман
<<Менің болашағым>>.
Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары
Қорытындылау
2
2
2
2
1
2
2
1
1
1
1
1
16-18.03
6 - 8.04.
13-15.04
16-19.04
22.04.
26-29.04
3 - 6.05.
10.05.
13.05.
17.05.
20.05.
24.05.
Барлығы:
68
Педагог - психолог С.Браташ
Танымдық әрекетін түзеу 6-сынып
№
Бөлімдер
№
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
І
Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік - ерік
Қасиеттері
10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Кіріспе
Мен кіммін?
Мен қандаймын?
Табиғатпен қатынас
Ұлдар мен қыздар арасындағы достық
Менің жанұям
Тәртіп ережелері
<<Мен жақсы оқушымын>>
<<Күн шуағы>>
<<Қарым-қатынасты нығайтайық>>
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
2.09.
4.09.
9.09.
11.09.
16.09.
18.09.
23.09.
25.09.
30.09.
2.10.
ІІ
Сенсорлық даму
20
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Түс
Пішін
Көлем
Бүтін және бөлшек
Кеңістік түсініктер
Тактильді - қимыл қабылдау
Қабылдау қасиеттер (тұрақты саналы және ортақтастыру, бүтіндігі және т.б.)
Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар
Сенсорлық дамуын анықтау
Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар
<<Әуенің суретін саламыз>> музыкатерапияы
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Танымдылық іс - әректінің диагностикасы
1
1
1
1
1
1
1
2
1
4
2
2
2
7.10.
9.10.
14.10.
16.10.
21.10.
23.10.
28.10.
30.10.
11.11.
13.11.
18,20,25,
27.11.
2-4.12.
9-11.12.
18-23.12
ІІІ
Зейін және есте сақтау.
20
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Ерікті зейін
Зейін қасиеттері, сапасы
Зейінді анықтауға арналған әдістеме
Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, еске түсіру
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, Бейнелік, эмоциялық
Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.
Есте сақтау түрлерін анықтау
Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
2
1
2
2
1
2
2
2
2
2
2
25-29.12
13.01.
15-20.01
22-26.01
29.01.
3-5.02.
10-12.02
17-19.02
24-26.02
2-4.03.
9-11.03.
ІV
Ойлау және елестету элементтері
18
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Көрнекі - бейнелік ойлау.
Сөздік - логикалық ойлау.
Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.
Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау
Ойлаудың жеке ерекшелігі
Ақылдың сапасы.
Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.
Ерікті елестету, туынды
Шығармашылық елестету арман
<<Менің болашағым>>.
Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары
Қорытындылау
2
2
2
2
1
2
2
1
1
1
1
1
16-18.03
6 - 8.04.
13-15.04
16-19.04
22.04.
26-29.04
3 - 6.05.
10.05.
13.05.
17.05.
20.05.
24.05.
Барлығы:
68
Педагог - психолог С.Браташ
ПСИХОМОТОРИКАНЫ ЖӘНЕ СЕНСОРЛЫ ҮРДІСТЕРДІ ДАМЫТУ
Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған
7-сыныптары үшін оқу бағдарламасы
№
Бөлімдер
№
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
І
Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту:
17
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Кіріспе
Мен кіммін?
Менің жанұям
Тәртіп ережелері <<Мен жақсы оқушымын>>
<<Қарым-қатынасты нығайтайық>>
Бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары
Қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі (бір шапалық ұрғанда жүгіресің, екі шапалақ ұрғанда кері жүгіресің және т.б.)
Мақсатты қимылдарды орындау (оңға бұрыл - екі қадам алға - бір қадам артқа):
Орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;
қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру (ұсақ мозайка <<Лего>> сақиналарды шынжырға тізу);
Графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш);
Суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу;
Заттардың бейнесін <<көз өлшеммен>> қайшымен кесу (алмұрт, доп).
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
ІІ
Түйсіну - қимылдарын қабылдауы:
Сенсорлық даму
20
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді);
Ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту;
<<Ғажайып дорба>> ойыны (ұсақ заттармен);
Ұсақ мозайкамен ойын.
Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар
Сенсорлық дамуын анықтау
Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар
<<Әуенің суретін саламыз>> музыкатерапияы
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Танымдылық іс - әректінің диагностикасы
1
1
1
1
1
1
1
2
1
4
2
2
2
ІІІ
Кинестетикалық және кинетикалық даму:
Зейін және есте сақтау.
20
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі (мұғалімнің нұсқауымен);
Қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орындау.
Бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;
Ой арқылы елестету қимылдары (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу).
Ерікті зейін
Зейін қасиеттері, сапасы
Зейінді анықтауға арналған әдістеме
Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, еске түсіру
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, Бейнелік, эмоциялық
Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.
Есте сақтау түрлерін анықтау
Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
2
1
2
2
1
2
2
2
2
2
2
ІV
Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:
Ойлау және елестету элементтері
18
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Көрнекі - бейнелік ойлау.
Сөздік - логикалық ойлау.
Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.
Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау
Ойлаудың жеке ерекшелігі
Ақылдың сапасы.
Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.
Ерікті елестету, туынды
Шығармашылық елестету арман
<<Менің болашағым>>.
Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары
Қорытындылау
2
2
2
2
1
2
2
1
1
1
1
1
Барлығы:
68
Педагог - психолог С.Браташ
1 тоқсан (17 сағат). Қабылданған балаларды тексеру.
54. Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту:
1) бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары (мұғалімнің нұсқауымен); қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі (бір шапалық ұрғанда жүгіресің, екі шапалақ ұрғанда кері жүгіресің және т.б.);
2) мұғалімнің нұсқауы бойынша мақсатты қимылдарды орындау (оңға бұрыл - екі қадам алға - бір қадам артқа): орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;
3) қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру (ұсақ мозайка <<Лего>> сақиналарды шынжырға тізу); күрделі тапсырмалары бар графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш); суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу; заттардың бейнесін <<көз өлшеммен>> қайшымен кесу (алмұрт, доп).
55. Түйсіну - қимылдарын қабылдауы:
1) заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді);
2) ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту; <<Ғажайып дорба>> ойыны (ұсақ заттармен);
3) ұсақ мозайкамен ойын.
56. Кинестетикалық және кинетикалық даму:
1) қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі (мұғалімнің нұсқауымен);
2) қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орыдау.
57. 2 тоқсан (17 сағат):
1) бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;
2) ой арқылы елестету қимылдары (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу).
58. Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:
1) заттарды екі белгісі бойынша өз бетінше топтастыру; сөзбен толықтыру;
2) заттарды көлемі, түсі, формасы бойынша топтастыру және салыстыру;
3) заттардың жекелеген параметрлерін өлшеу және салыстыру үшін қарапайым өлшемдерді қолдану (ұзындығы, ені, биіктігі бойынша);
4) түстер спектрі. Түстердің араласуы; түстерді анықтау. Дидактикалық ойын <<Түсті ата>>;
5) күрделі үлгідегі заттарды құрастыру (<<Техникалық құрастыру>>, ұсақ пазл);
6) бір элемент бойынша заттарды тану; заттарды сөзбен сипаттау арқылы тану. Дидактикалық ойын <<Сипаты бойынша таны>>.
59. 3 тоқсан (17 сағат).
60. Көру арқылы қабылдау мен көру арқылы есте сақтауды дамыту:
1) көрнекі материалдан ерекше және ұқсас белгілерді табу (2-3 заттық, сюжетті суреттерді салыстыру). Суреттерден <<Сәйкессіздікті>> табу;
2) көру арқылы есте сақтауды дамыту. <<Есіңде қалғанын бейнеле>>; көруді алдына алу. Көзге арналған жаттығулар.
61. Заттардың ерекше қасиеттерін қабылдау:
1) сипап сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (құрғақ-ылғал-дымқыл); олардың ауызша анықтамасы;
2) температура. Дененің, судың, ауаның температурасын өлшеуге арналған құралдар;
3) дәм сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (тәтті-тәттірек, қышқыл-қышқылырақ);
4) ауызша анықтамасы;
5) иістердің айырмашылығын қабылдау (жеміс, гүл, иіссу иістері). <<Затты иісінен тап>> дидактикалық ойыны;
6) заттарды таразыда өлшеуге арналған жаттығулар;
7) заттардың қарама-қарсы қасиеттерін анықтау (таза-кір, жарық-қараңғы); заттармен жасалынатын қарама-қарсы әрекеттерді анықтау (ашу-жабу, түймелеу-ағыту, киіндіру-шешіндіру).
62. Естіп қабылдау мен естіп есте сақтауды дамыту: дыбыстардың ұзақтығы мен қаттылығына қарай ажырату (сөйлеу кезіндегі, әуендік).
63. 4 тоқсан (17 сағат):
1) есту моторлық үйлестілігін дамыту. Дидактикалық ойын <<Тыйым салынған дыбыс>>;
2) есту арқылы түрлі әуендік аспаптардың дыбысталуын анықтау. <<Бұл ненің дыбысы, тап>>;
3) ырғақты сезінуді дамыту. Ойын жаттығулары.
64. Кеңістікті қабылдау:
1) ауызша нұсқау бойынша көшедегі ғимараттарды бағдарлау;
2) жақын және алыс кеңістікте заттардың орналасуын анықтау;
3) заттардың кеңістікте орналасуын модельдеу; кеңістіктік қатынастарды сөзбен жеткізу;
4) мұғалімнің нұсқауы бойынша кеңістіктегі жағдайларды модельдеу (қуыршақтар бөлмесіне жиһаздар қою);
5) түрлі үлгідегі (дәптер, альбом, ватман) және түрліше орналасқан (тігінен, көлденеңінен, қырынан) қағаздарға бағдарлану.
65. Уақытты қабылдау:
1) сағаттан уақытты анықтау; уақыт аралықтарының ұзақтығы. Дидактикалық ойын <<Минутты сақта>>;
2) күнтізбемен және жылдық күнтізбе үлгісімен жұмыс. Дидактикалық ойыны <<Бұл қашан болады>>;
3) негізгі өмірлік оқиғалардың реттілігі. Адамдардың жасы;
4) танымдық әрекеттердің бақылау диагностикасы.
Бекітемін
Мектеп директоры
____________ Ш.Өмірбекова
<<___>> _____________ 2015ж.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау
Үйде оқыту
6 - сынып оқушысы
Педагог - психолог С.Браташ
2015-2016 оқу жылы
Танымдық әрекетін түзеу 5-сынып
№
Бөлімдер
№
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
І
Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік - ерік
Қасиеттері
10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Кіріспе
Мен кіммін?
Мен қандаймын?
Мен кіммен біргемін?
Достық
Менің жанұям
Үй дегеніміз нені білдіреді?
<<Мен жақсы оқушымын>>
<<Күн шуағы>>
<<Қарым-қатынасты нығайтайық>>
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
2.09.
4.09.
9.09.
11.09.
16.09.
18.09.
23.09.
25.09.
30.09.
2.10.
ІІ
Сенсорлық даму
20
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Түс
Пішін
Көлем
Бүтін және бөлшек
Кеңістік түсініктер
Тактильді - қимыл қабылдау
Қабылдау қасиеттер (тұрақты саналы және ортақтастыру, бүтіндігі және т.б.)
Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар
Сенсорлық дамуын анықтау
Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар
<<Әуенің суретін саламыз>> музыкатерапияы
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Танымдылық іс - әректінің диагностикасы
1
1
1
1
1
1
1
2
1
4
2
2
2
7.10.
9.10.
14.10.
16.10.
21.10.
23.10.
28.10.
30.10.
11.11.
13.11.
18,20,25,
27.11.
2-4.12.
9-11.12.
18-23.12
ІІІ
Зейін және есте сақтау.
20
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Ерікті зейін
Зейін қасиеттері
Зейінді анықтауға арналған әдістеме
Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, сақтау, шығару
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, бейнелік, эмоциялық
Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.
Есте сақтау түрлерін анықтау
Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
2
1
2
2
1
2
2
2
2
2
2
25-29.12
13.01.
15-20.01
22-26.01
29.01.
3-5.02.
10-12.02
17-19.02
24-26.02
2-4.03.
9-11.03.
ІV
Ойлау және елестету элементтері
18
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Көрнекі - бейнелік ойлау.
Сөздік - логикалық ойлау.
Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.
Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау
Ойлаудың жеке ерекшелігі
Ақылдың сапасы.
Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.
Ерікті елестету, туынды
Шығармашылық елестету арман
<<Менің болашағым>>.
Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары
Қорытындылау
2
2
2
2
1
2
2
1
1
1
1
1
16-18.03
6 - 8.04.
13-15.04
16-19.04
22.04.
26-29.04
3 - 6.05.
10.05.
13.05.
17.05.
20.05.
24.05.
Барлығы:
68
Педагог - психолог С.Браташ
Танымдық әрекетін түзеу 6-сынып
№
Бөлімдер
№
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
І
Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік - ерік
Қасиеттері
10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Кіріспе
Мен кіммін?
Мен қандаймын?
Табиғатпен қатынас
Ұлдар мен қыздар арасындағы достық
Менің жанұям
Тәртіп ережелері
<<Мен жақсы оқушымын>>
<<Күн шуағы>>
<<Қарым-қатынасты нығайтайық>>
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
2.09.
4.09.
9.09.
11.09.
16.09.
18.09.
23.09.
25.09.
30.09.
2.10.
ІІ
Сенсорлық даму
20
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Түс
Пішін
Көлем
Бүтін және бөлшек
Кеңістік түсініктер
Тактильді - қимыл қабылдау
Қабылдау қасиеттер (тұрақты саналы және ортақтастыру, бүтіндігі және т.б.)
Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар
Сенсорлық дамуын анықтау
Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар
<<Әуенің суретін саламыз>> музыкатерапияы
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Танымдылық іс - әректінің диагностикасы
1
1
1
1
1
1
1
2
1
4
2
2
2
7.10.
9.10.
14.10.
16.10.
21.10.
23.10.
28.10.
30.10.
11.11.
13.11.
18,20,25,
27.11.
2-4.12.
9-11.12.
18-23.12
ІІІ
Зейін және есте сақтау.
20
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Ерікті зейін
Зейін қасиеттері, сапасы
Зейінді анықтауға арналған әдістеме
Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, еске түсіру
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, Бейнелік, эмоциялық
Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.
Есте сақтау түрлерін анықтау
Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
2
1
2
2
1
2
2
2
2
2
2
25-29.12
13.01.
15-20.01
22-26.01
29.01.
3-5.02.
10-12.02
17-19.02
24-26.02
2-4.03.
9-11.03.
ІV
Ойлау және елестету элементтері
18
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Көрнекі - бейнелік ойлау.
Сөздік - логикалық ойлау.
Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.
Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау
Ойлаудың жеке ерекшелігі
Ақылдың сапасы.
Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.
Ерікті елестету, туынды
Шығармашылық елестету арман
<<Менің болашағым>>.
Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары
Қорытындылау
2
2
2
2
1
2
2
1
1
1
1
1
16-18.03
6 - 8.04.
13-15.04
16-19.04
22.04.
26-29.04
3 - 6.05.
10.05.
13.05.
17.05.
20.05.
24.05.
Барлығы:
68
Педагог - психолог С.Браташ
ПСИХОМОТОРИКАНЫ ЖӘНЕ СЕНСОРЛЫ ҮРДІСТЕРДІ ДАМЫТУ
Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған
7-сыныптары үшін оқу бағдарламасы
№
Бөлімдер
№
Тақырыптар
Сағаты
Мерзімі
І
Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту:
17
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Кіріспе
Мен кіммін?
Менің жанұям
Тәртіп ережелері <<Мен жақсы оқушымын>>
<<Қарым-қатынасты нығайтайық>>
Бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары
Қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі (бір шапалық ұрғанда жүгіресің, екі шапалақ ұрғанда кері жүгіресің және т.б.)
Мақсатты қимылдарды орындау (оңға бұрыл - екі қадам алға - бір қадам артқа):
Орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;
қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру (ұсақ мозайка <<Лего>> сақиналарды шынжырға тізу);
Графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш);
Суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу;
Заттардың бейнесін <<көз өлшеммен>> қайшымен кесу (алмұрт, доп).
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
ІІ
Түйсіну - қимылдарын қабылдауы:
Сенсорлық даму
20
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді);
Ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту;
<<Ғажайып дорба>> ойыны (ұсақ заттармен);
Ұсақ мозайкамен ойын.
Ұсақ моториканы пайдалануға арналған жаттығулар
Сенсорлық дамуын анықтау
Сенсорлық дамуын қалыптастыруға арналған жаттығулар
<<Әуенің суретін саламыз>> музыкатерапияы
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Танымдылық іс - әректінің диагностикасы
1
1
1
1
1
1
1
2
1
4
2
2
2
ІІІ
Кинестетикалық және кинетикалық даму:
Зейін және есте сақтау.
20
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі (мұғалімнің нұсқауымен);
Қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орындау.
Бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;
Ой арқылы елестету қимылдары (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу).
Ерікті зейін
Зейін қасиеттері, сапасы
Зейінді анықтауға арналған әдістеме
Зейінді дамытуға арналған жаттығулар
Естен сақтау үдерісі: есте сақтау, еске түсіру
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
Есте сақтау түрлері; моторлы - қозғалғыштық, Бейнелік, эмоциялық
Есте сақтаудың жеке айырмашылықтары.
Есте сақтау түрлерін анықтау
Ес процесін дамытуға арналған жаттығулар
АРТ терапия әдістемесін пайдалану
2
1
2
2
1
2
2
2
2
2
2
ІV
Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:
Ойлау және елестету элементтері
18
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Көрнекі - бейнелік ойлау.
Сөздік - логикалық ойлау.
Ойлау операциясы: талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, абстракция.
Ойлау түрлері; түсіну, талқылау, тұжырымдау
Ойлаудың жеке ерекшелігі
Ақылдың сапасы.
Елестету. Еріксіз елестету: қиял (фантазия), түс көру, қиялдану.
Ерікті елестету, туынды
Шығармашылық елестету арман
<<Менің болашағым>>.
Ойлауын дамыту жаттығу, ойындары
Қорытындылау
2
2
2
2
1
2
2
1
1
1
1
1
Барлығы:
68
Педагог - психолог С.Браташ
1 тоқсан (17 сағат). Қабылданған балаларды тексеру.
54. Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту:
1) бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары (мұғалімнің нұсқауымен); қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі (бір шапалық ұрғанда жүгіресің, екі шапалақ ұрғанда кері жүгіресің және т.б.);
2) мұғалімнің нұсқауы бойынша мақсатты қимылдарды орындау (оңға бұрыл - екі қадам алға - бір қадам артқа): орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;
3) қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру (ұсақ мозайка <<Лего>> сақиналарды шынжырға тізу); күрделі тапсырмалары бар графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш); суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу; заттардың бейнесін <<көз өлшеммен>> қайшымен кесу (алмұрт, доп).
55. Түйсіну - қимылдарын қабылдауы:
1) заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді);
2) ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту; <<Ғажайып дорба>> ойыны (ұсақ заттармен);
3) ұсақ мозайкамен ойын.
56. Кинестетикалық және кинетикалық даму:
1) қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі (мұғалімнің нұсқауымен);
2) қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орыдау.
57. 2 тоқсан (17 сағат):
1) бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;
2) ой арқылы елестету қимылдары (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу).
58. Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:
1) заттарды екі белгісі бойынша өз бетінше топтастыру; сөзбен толықтыру;
2) заттарды көлемі, түсі, формасы бойынша топтастыру және салыстыру;
3) заттардың жекелеген параметрлерін өлшеу және салыстыру үшін қарапайым өлшемдерді қолдану (ұзындығы, ені, биіктігі бойынша);
4) түстер спектрі. Түстердің араласуы; түстерді анықтау. Дидактикалық ойын <<Түсті ата>>;
5) күрделі үлгідегі заттарды құрастыру (<<Техникалық құрастыру>>, ұсақ пазл);
6) бір элемент бойынша заттарды тану; заттарды сөзбен сипаттау арқылы тану. Дидактикалық ойын <<Сипаты бойынша таны>>.
59. 3 тоқсан (17 сағат).
60. Көру арқылы қабылдау мен көру арқылы есте сақтауды дамыту:
1) көрнекі материалдан ерекше және ұқсас белгілерді табу (2-3 заттық, сюжетті суреттерді салыстыру). Суреттерден <<Сәйкессіздікті>> табу;
2) көру арқылы есте сақтауды дамыту. <<Есіңде қалғанын бейнеле>>; көруді алдына алу. Көзге арналған жаттығулар.
61. Заттардың ерекше қасиеттерін қабылдау:
1) сипап сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (құрғақ-ылғал-дымқыл); олардың ауызша анықтамасы;
2) температура. Дененің, судың, ауаның температурасын өлшеуге арналған құралдар;
3) дәм сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (тәтті-тәттірек, қышқыл-қышқылырақ);
4) ауызша анықтамасы;
5) иістердің айырмашылығын қабылдау (жеміс, гүл, иіссу иістері). <<Затты иісінен тап>> дидактикалық ойыны;
6) заттарды таразыда өлшеуге арналған жаттығулар;
7) заттардың қарама-қарсы қасиеттерін анықтау (таза-кір, жарық-қараңғы); заттармен жасалынатын қарама-қарсы әрекеттерді анықтау (ашу-жабу, түймелеу-ағыту, киіндіру-шешіндіру).
62. Естіп қабылдау мен естіп есте сақтауды дамыту: дыбыстардың ұзақтығы мен қаттылығына қарай ажырату (сөйлеу кезіндегі, әуендік).
63. 4 тоқсан (17 сағат):
1) есту моторлық үйлестілігін дамыту. Дидактикалық ойын <<Тыйым салынған дыбыс>>;
2) есту арқылы түрлі әуендік аспаптардың дыбысталуын анықтау. <<Бұл ненің дыбысы, тап>>;
3) ырғақты сезінуді дамыту. Ойын жаттығулары.
64. Кеңістікті қабылдау:
1) ауызша нұсқау бойынша көшедегі ғимараттарды бағдарлау;
2) жақын және алыс кеңістікте заттардың орналасуын анықтау;
3) заттардың кеңістікте орналасуын модельдеу; кеңістіктік қатынастарды сөзбен жеткізу;
4) мұғалімнің нұсқауы бойынша кеңістіктегі жағдайларды модельдеу (қуыршақтар бөлмесіне жиһаздар қою);
5) түрлі үлгідегі (дәптер, альбом, ватман) және түрліше орналасқан (тігінен, көлденеңінен, қырынан) қағаздарға бағдарлану.
65. Уақытты қабылдау:
1) сағаттан уақытты анықтау; уақыт аралықтарының ұзақтығы. Дидактикалық ойын <<Минутты сақта>>;
2) күнтізбемен және жылдық күнтізбе үлгісімен жұмыс. Дидактикалық ойыны <<Бұл қашан болады>>;
3) негізгі өмірлік оқиғалардың реттілігі. Адамдардың жасы;
4) танымдық әрекеттердің бақылау диагностикасы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz