Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың барысы кезең
Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Тақырыбы: Step4 Are you fit?
Өткізілу күні: 15.09.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 9 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі
Тақырыбы
Step 4 Are you fit?
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 9 Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева
Жалпы мақсаттар
Оқушыларға салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңызын түсіндіру, жұрнақ арқылы зат есім, сын есім таптарын ажырата білуге үйрету, сөздік қорларын көбейту, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңызын түсінеді, жұрнақ арқылы зат есім, сын есім таптарын ажырата білуді үйренеді, сөздік қорлары көбейеді, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, үй тапсырмасы бойынша жаңа сөздер жазылған "карта" ойыны үшін дайындалған парақшалар, миға шабуыл.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 9 сынып, стикерлер, бағалау қағаздары.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.
Сабақтың барысы
кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /1 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(fruit, vegetable)жемістер мен көкөністер суреттері бейнеленген жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/ "Сандық әріптер" тапсырмасы.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар тапсырманы орындап, жаңа тақырыпты табады, дәптерлеріне күннің жадын жазады.
Мағынаны тану
Warm-up. /5 минут/ ex1 p-24 Read this advice on keeping fit. Мұғалім оқушыларға берілген кеңестерді талқылап, ойларын айтуға тапсырма береді.
Reading. /10 минут/ex2 p-24Read the texts, match these countries to the correct paragraph.Мұғалім оқушыларға берілген мәтіндерді оқып шығуға, әр бөлімге лайықты тақырыпты табуға тапсырма береді.
Vocabulary. /5 минут/ ex10 p-23tracksuit - жаттығу костюмі, sedentary - қозғалмайтын, аз қозғалатын, enormous - зор, үлкен.Мұғалім оқушыларға жаңа сөздерді көшіріп алуға, оқуға тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Grammar. /5 минут/ . Мұғалім оқушыларға жұрнақ арқылы зат есім, сын есімнің жасалуын түсіндіреді.
Writing. /6 минут/ ex4 p-26 Complete the charts .
Мұғалім оқушыларға берілген кестені толықтыруға тапсырма береді.
Оқушылар берілген тапсырманы ауызша орындайды.
Оқушылар берілген мәтіндерді тізбек бойынша оқып шығады, әр топ өзара талқылайды, әрбір бөлімге лайықты тақырыпты табады.
Оқушылар жаңа сөздерді аудармаларымен сөздік дәптерлеріне көшіріп алады, бірнеше рет қайталап, тілдерін жаттықтырады.
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.
Оқушылар ережеде берілген кестені дәптерлеріне жазып алады.
Оқушылар жаттығуды жазбаша түрде орындайды.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?
Не білдім?
Не үйренгім келеді?
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.
Бағалау
Қорытынды. /3 минут/Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. To learn the new words.
2. Ex5 p-26 Writing.
Мұғалім оқушыларға тапсырма береді.
Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Тақырыбы: Step4 Are you fit?
Өткізілу күні: 15.09.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 9 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі
Тақырыбы
Step 4 Are you fit?
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 9 Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева
Жалпы мақсаттар
Оқушыларға салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңызын түсіндіру, жұрнақ арқылы зат есім, сын есім таптарын ажырата білуге үйрету, сөздік қорларын көбейту, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңызын түсінеді, жұрнақ арқылы зат есім, сын есім таптарын ажырата білуді үйренеді, сөздік қорлары көбейеді, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, үй тапсырмасы бойынша жаңа сөздер жазылған "карта" ойыны үшін дайындалған парақшалар, миға шабуыл.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 9 сынып, стикерлер, бағалау қағаздары.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.
Сабақтың барысы
кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /1 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(fruit, vegetable)жемістер мен көкөністер суреттері бейнеленген жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/ "Сандық әріптер" тапсырмасы.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар тапсырманы орындап, жаңа тақырыпты табады, дәптерлеріне күннің жадын жазады.
Мағынаны тану
Warm-up. /5 минут/ ex1 p-24 Read this advice on keeping fit. Мұғалім оқушыларға берілген кеңестерді талқылап, ойларын айтуға тапсырма береді.
Reading. /10 минут/ex2 p-24Read the texts, match these countries to the correct paragraph.Мұғалім оқушыларға берілген мәтіндерді оқып шығуға, әр бөлімге лайықты тақырыпты табуға тапсырма береді.
Vocabulary. /5 минут/ ex10 p-23tracksuit - жаттығу костюмі, sedentary - қозғалмайтын, аз қозғалатын, enormous - зор, үлкен.Мұғалім оқушыларға жаңа сөздерді көшіріп алуға, оқуға тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Grammar. /5 минут/ . Мұғалім оқушыларға жұрнақ арқылы зат есім, сын есімнің жасалуын түсіндіреді.
Writing. /6 минут/ ex4 p-26 Complete the charts .
Мұғалім оқушыларға берілген кестені толықтыруға тапсырма береді.
Оқушылар берілген тапсырманы ауызша орындайды.
Оқушылар берілген мәтіндерді тізбек бойынша оқып шығады, әр топ өзара талқылайды, әрбір бөлімге лайықты тақырыпты табады.
Оқушылар жаңа сөздерді аудармаларымен сөздік дәптерлеріне көшіріп алады, бірнеше рет қайталап, тілдерін жаттықтырады.
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.
Оқушылар ережеде берілген кестені дәптерлеріне жазып алады.
Оқушылар жаттығуды жазбаша түрде орындайды.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?
Не білдім?
Не үйренгім келеді?
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.
Бағалау
Қорытынды. /3 минут/Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. To learn the new words.
2. Ex5 p-26 Writing.
Мұғалім оқушыларға тапсырма береді.
Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz