8-сынып ағылшын тілі: Біз - Қазақстан азаматтарымыз (Step 5) қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары

Тақырыбы: Step 5 We are the citizens of Kazakhstan.

Өткізілу күні: 13. 09. 2016

Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы

Сынып: 8 «А»

Пән: Ағылшын тілі

Тақырыбы
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.
Тақырыбы: Сілтеме
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.: Жоспар, оқулық English - 8 Т. Кузнецова, П. Козлов, А. Головчун.
Тақырыбы: Жалпы мақсаттар
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.: Оқушыларға өз Отанымыз Қазақстан жайында ағылшын тілінде мәлімет беру, оларды халқымыздың ұлттық мейрамы Наурыз мерекесі жайында әңгімелеп беруге үйрету, оқушылардың елімізге деген сүйіспеншілігін арттыру, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Тақырыбы: Оқыту нәтижесі
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.: Оқушыларға өз Отанымыз Қазақстан жайында ағылшын тілінде мәлімет беріледі, олар халқымыздың ұлттық мейрамы Наурыз мерекесі жайында әңгімелеп беруге үйренеді, оқушылардың елімізге деген сүйіспеншілігі артады, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Тақырыбы: Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл.
Тақырыбы: Оқу құралдары /ресурстар/
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.: Оқулық 8 сынып, стикерлер, бағалау қағаздары, интербелсенді тақта.
Тақырыбы: Бағалау
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.: Жинақтаушы бағалау.

Сабақтың барысы

кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
кезең: Ой шақыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/

Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Топтастыру /2 минут/

(Medeo, Shimbulak) сөздері жазылған жетондар таратылады.

Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/

Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.

Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/

Оқушыларға Қазақстан туралы слайд көрсетіледі.

Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.

Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.

Оқушылар слайд қарау арқылы сабақтың тақырыбын түсінеді.

кезең: Мағынаны тану
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Warm-up. /10 минут/ I. ex1 p-15Read the poem. Мұғалім оқушыларға берілген өлеңді оқуға тапсырма береді.

Ex2 p-15Read and say the words correctly. Мұғалім оқушыларға берілген дыбыстарды дыбыстап, сөздерді оқып шығуға тапсырма береді.

Ex3 p-15Answer the questions. Мұғалім оқушыларға сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді.

Vocabulary. /7 минут/ II. ex1 p-15citizen-азамат, sovereign-тәуелсіз, prosperous-гүлдену, өркендеу, табысты болу, independence-тәуелсіз, celebrate-мерекелеу, тойлау, mighty-құдіретті, қуатты, күшті, patriot-патриот, strategy-стратегия, responsible-жауапты, teenager-бозбала /13-тен 19 жасқа дейін/. Мұғалім оқушыларға берілген жаңа сөздерді сөздік дәптерге көшіріп алуға және оқып шығуға тапсырма береді.

Reading. /6 минут/ ex3 p-16 Read the text and answer the questions.

Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді оқуға және сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді.

Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.

Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.

Reading and speaking. /6 минут/III. Ex1 p-17. Read the text and answer the questions.

Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар берілген өлеңді мәнерлеп оқиды.

Оқушылар берілген дыбыстарды дыбыстап, сөздерді оқып шығады.

Оқушылар берілген сұрақтарға ауызша жауап береді.

Оқушылар жаңа сөздерді көшіріп алады, бірнеше рет қайталап, тілдерін жаттықтырады.

Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқу әдісі бойынша оқиды, сұрақтарға ауызша жауап береді.

Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды.

Оқушылар мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.

кезең: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ББҮ. /2 минут/

Оқушыларға сұрақтар беріледі.

Hе білемін?Не білдім?Не үйренгім келеді?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.
кезең: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытынды. /3 минут/ Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.

Үйге тапсырма береді.

1. Ех 3 р-18. speak on the following situation.

2. To learn the new words.

Мұғалім оқушыларға тапсырма береді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.

Ұқсас жұмыстар
8-сынып ағылшын тіліне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Теледидар және балалар
8-сынып ағылшын тілі: орта мерзімді жоспар (Қазақстан, Ғылым, Білім модульдері)
8-сынып (А) ағылшын тілі: Мерекелер тақырыбы бойынша Қазақстан мен Ұлыбритания мерекелерін салыстыруға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып ағылшын тілі пәні бойынша Мұражайлар біздің өмірімізде тақырыбындағы қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары (11-сынып, ағылшын тілі): Sounds like trouble!
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Достық (Having Friends), 7-сынып, ағылшын тілі
8-сыныпқа арналған ағылшын тілі: Тағам тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ағылшын тілі - 7-сынып (а, ә): Қысқа мерзімді сабақ жоспары Having friends, 17.09.2015
9-сынып, Ағылшын тілі: Ұлыбританиядағы білім жүйесі туралы қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: 9-сынып, Ағылшын тілі - Музыка мені бақытты етеді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz