Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Тақырыбы: Step 5 We are the citizens of Kazakhstan.

Өткізілу күні: 13.09.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 8 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі

Тақырыбы
Step 5. We are the citizens of Kazakhstan.
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 8 Т.Кузнецова, П.Козлов, А.Головчун.
Жалпы мақсаттар
Оқушыларға өз Отанымыз Қазақстан жайында ағылшын тілінде мәлімет беру, оларды халқымыздың ұлттық мейрамы Наурыз мерекесі жайында әңгімелеп беруге үйрету, оқушылардың елімізге деген сүйіспеншілігін арттыру, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушыларға өз Отанымыз Қазақстан жайында ағылшын тілінде мәлімет беріледі, олар халқымыздың ұлттық мейрамы Наурыз мерекесі жайында әңгімелеп беруге үйренеді, оқушылардың елімізге деген сүйіспеншілігі артады, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 8 сынып, стикерлер, бағалау қағаздары, интербелсенді тақта.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.

Сабақтың барысы

кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(Medeo, Shimbulak)сөздері жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
Оқушыларға Қазақстан туралы слайд көрсетіледі.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.

Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.

Оқушылар слайд қарау арқылы сабақтың тақырыбын түсінеді.
Мағынаны тану
Warm-up. /10 минут/ I. ex1 p-15Read the poem. Мұғалім оқушыларға берілген өлеңді оқуға тапсырма береді.
Ex2 p-15Read and say the words correctly. Мұғалім оқушыларға берілген дыбыстарды дыбыстап, сөздерді оқып шығуға тапсырма береді.
Ex3 p-15Answer the questions. Мұғалім оқушыларға сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді.
Vocabulary. /7 минут/II. ex1 p-15citizen-азамат, sovereign-тәуелсіз, prosperous-гүлдену, өркендеу, табысты болу, independence-тәуелсіз, celebrate-мерекелеу, тойлау, mighty-құдіретті, қуатты, күшті, patriot-патриот, strategy-стратегия, responsible-жауапты, teenager-бозбала /13-тен 19 жасқа дейін/. Мұғалім оқушыларға берілген жаңа сөздерді сөздік дәптерге көшіріп алуға және оқып шығуға тапсырма береді.
Reading. /6 минут/ ex3 p-16 Read the text and answer the questions.
Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді оқуға және сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Reading and speaking. /6 минут/III. Ex1 p-17. Read the text and answer the questions.
Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді.

Оқушылар берілген өлеңді мәнерлеп оқиды.

Оқушылар берілген дыбыстарды дыбыстап, сөздерді оқып шығады.

Оқушылар берілген сұрақтарға ауызша жауап береді.

Оқушылар жаңа сөздерді көшіріп алады, бірнеше рет қайталап, тілдерін жаттықтырады.

Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқу әдісі бойынша оқиды, сұрақтарға ауызша жауап береді.

Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды.

Оқушылар мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.

Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?Не білдім?Не үйренгім келеді?

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.

Бағалау
Қорытынды. /3 минут/Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. Ех 3 р-18. speak on the following situation.
2. To learn the new words.
Мұғалім оқушыларға тапсырма береді.

Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.

Ұқсас жұмыстар
Сабақ қорытындысы
Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу. 10-cынып
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Торричелли тәжірибесі
Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару
Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету
Жай бөлшектерді қысқарту
Басбармақпен бағалау
Кмж. менің атым қожа. 6-сынып
Сыни ойлау
Пәндер