Сергіту сәті. Сабақтың барысы кезең

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Тақырыбы: Step 4. Almaty, its places of interest
Өткізілу күні: 09. 09. 2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 8 «А»
Пән: Ағылшын тілі
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(Medeo, Shimbulak) сөздері жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
2 топқа топтық тапсырма беріледі.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар тапсырманы орындап, сабақтың тақырыбын табады.
Brainstorming. /5 минут/ I. ex1 p-12 Do you know that . . . Мұғалім оқушыларға Алматы қаласы туралы берілген мәліметтер туралы ой-пікір білдіруге тапсырма береді.
Reading and speaking. /6 минут/ II. ex1 p-13Text about Almaty. Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді тізбекпен оқыту әдісі бойынша оқып шығуға тапсырма береді.
Speaking. /5 минут/ ex2 p-14Making up 5 questions about Almaty.
Мұғалім оқушыларға Алматы туралы 5 сұрақ құруға тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Grammar. /7 минут/III. Ex1 p-14. Grammar: the Present Continuous Tense, the Past Continuous Tense.
Мұғалім оқушыларға грамматикалық ережені түсіндіреді.
Saying. / 6 минут/ ex2 p-14. Using tenses. Мұғалім берілген шақтарға байланысты өз ойларынан сөйлемдер құрауға тапсырма береді.
Оқушылар берілген мәліметтер бойынша ой-пікірлерін айтады.
Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқып шығады.
Оқушылар Алматы туралы 5 сұрақ құрайды.
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.
Оқушылар шақтарының жасалу ережесін дәптерлеріне түсіреді.
Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне ауызша орындайды.
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?
Не білдім?
Не үйренгім келеді?
Қорытынды. /3 минут/
Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. Ех 3, 4 р-14 Writing.
Мұғалім оқушыларға жазбаша тапсырма береді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz