Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сергіту сәті. Сабақтың барысы кезең
Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Тақырыбы: Step 4. Almaty, its places of interest
Өткізілу күні: 09.09.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 8 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі
Тақырыбы
Step 4. Almaty, its places of interest
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 8 Т.Кузнецова, П.Козлов, А.Головчун.
Жалпы мақсаттар
Оқушыларды Алматы қаласының көрікті жерлері туралы әңгімелеп беруге үйрету, the Present Continuous Tense, the Past Continuous Tense шақтарының қолданылуын меңгерту, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар Алматы қаласының көрікті жерлері туралы әңгімелеп беруге үйренеді, the Present Continuous Tense, the Past Continuous Tense шақтарының қолданылуын меңгереді, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 8 сынып, стикерлер, бағалау қағаздары, топтық тапсырма жазылған парақшалар.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.
Сабақтың барысы
кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(Medeo, Shimbulak)сөздері жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
2 топқа топтық тапсырма беріледі.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар тапсырманы орындап, сабақтың тақырыбын табады.
Мағынаны тану
Brainstorming. /5 минут/ I. ex1 p-12 Do you know that... Мұғалім оқушыларға Алматы қаласы туралы берілген мәліметтер туралы ой-пікір білдіруге тапсырма береді.
Reading and speaking. /6 минут/II. ex1 p-13Text about Almaty. Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді тізбекпен оқыту әдісі бойынша оқып шығуға тапсырма береді.
Speaking. /5 минут/ ex2 p-14Making up 5 questions about Almaty.
Мұғалім оқушыларға Алматы туралы 5 сұрақ құруға тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Grammar. /7 минут/III. Ex1 p-14.Grammar: the Present Continuous Tense, the Past Continuous Tense.
Мұғалім оқушыларға грамматикалық ережені түсіндіреді.
Saying. / 6 минут/ex2 p-14. Using tenses. Мұғалім берілген шақтарға байланысты өз ойларынан сөйлемдер құрауға тапсырма береді.
Оқушылар берілген мәліметтер бойынша ой-пікірлерін айтады.
Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқып шығады.
Оқушылар Алматы туралы 5 сұрақ құрайды.
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.
Оқушылар шақтарының жасалу ережесін дәптерлеріне түсіреді.
Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне ауызша орындайды.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?
Не білдім?
Не үйренгім келеді?
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.
Бағалау
Қорытынды. /3 минут/
Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. Ех 3,4 р-14 Writing.
Мұғалім оқушыларға жазбаша тапсырма береді.
Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Тақырыбы: Step 4. Almaty, its places of interest
Өткізілу күні: 09.09.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 8 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі
Тақырыбы
Step 4. Almaty, its places of interest
Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 8 Т.Кузнецова, П.Козлов, А.Головчун.
Жалпы мақсаттар
Оқушыларды Алматы қаласының көрікті жерлері туралы әңгімелеп беруге үйрету, the Present Continuous Tense, the Past Continuous Tense шақтарының қолданылуын меңгерту, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар Алматы қаласының көрікті жерлері туралы әңгімелеп беруге үйренеді, the Present Continuous Tense, the Past Continuous Tense шақтарының қолданылуын меңгереді, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады.
Қолданылатын модульдер мен әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, миға шабуыл.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 8 сынып, стикерлер, бағалау қағаздары, топтық тапсырма жазылған парақшалар.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.
Сабақтың барысы
кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(Medeo, Shimbulak)сөздері жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
2 топқа топтық тапсырма беріледі.
Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.
Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Оқушылар тапсырманы орындап, сабақтың тақырыбын табады.
Мағынаны тану
Brainstorming. /5 минут/ I. ex1 p-12 Do you know that... Мұғалім оқушыларға Алматы қаласы туралы берілген мәліметтер туралы ой-пікір білдіруге тапсырма береді.
Reading and speaking. /6 минут/II. ex1 p-13Text about Almaty. Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді тізбекпен оқыту әдісі бойынша оқып шығуға тапсырма береді.
Speaking. /5 минут/ ex2 p-14Making up 5 questions about Almaty.
Мұғалім оқушыларға Алматы туралы 5 сұрақ құруға тапсырма береді.
Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары.
Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады.
Grammar. /7 минут/III. Ex1 p-14.Grammar: the Present Continuous Tense, the Past Continuous Tense.
Мұғалім оқушыларға грамматикалық ережені түсіндіреді.
Saying. / 6 минут/ex2 p-14. Using tenses. Мұғалім берілген шақтарға байланысты өз ойларынан сөйлемдер құрауға тапсырма береді.
Оқушылар берілген мәліметтер бойынша ой-пікірлерін айтады.
Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқып шығады.
Оқушылар Алматы туралы 5 сұрақ құрайды.
Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды.
Оқушылар шақтарының жасалу ережесін дәптерлеріне түсіреді.
Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне ауызша орындайды.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?
Не білдім?
Не үйренгім келеді?
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.
Бағалау
Қорытынды. /3 минут/
Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. Ех 3,4 р-14 Writing.
Мұғалім оқушыларға жазбаша тапсырма береді.
Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz