Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Беласар белесі
Математика 3-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу
Сабақтың мақсаты: 1.Қосындыны санға бөлу, көбейту, үш таңбалы сандарды салыстыру көбейтудің қасиеттерін тиімді пайдалану тақырыптарында білімді тиянақта
2.Оқушылардың ойлау қабілетін және шапшаңдық, жылдамдық, көрегендік өасиеттерін дамыту
3.Оқушыларды ұқыптылыққа , шапшаңдыққа,пәнге қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: сайыс сабақ, <<Алтын сақа>> ойыны.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, машықтық жұмыс
Көрнекілігі: асықтар, қима қағаздар
Сабақтың барысы: . І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ.Сабақ <<алтын сақа>> ойыны бойынша жүргізіледі
Ойын ережесімен таныстыру.
Бірінші жол белгісі <<Табалдырықтан >> өту үшін; а)топ басшысын таңдауға жалпы сұрақ қойылады.
Сұрақтар:
1.Көбейту амалдарының қасиеттерін ата
2.Текшенің неше қыры бар ?
3.Текшенің көлемін табу үшін неше өлшем пайдаланамыз ?
ә) Оқулық жұмысы бойынша біздің шығар табалдырығымыз.
1- тапсырма. (Егер есепті қай топ тез орындаса алған екі топтан қоржынына асық алып салынады)
а) әрқайсысында -14 оқушы Шешуі; 14* 10 = 140 140 ; 7 = 20
10 топ - 7 қатар Жауабы: әр қатарға 20 оқушы отырған.
Әр қатар - ?
Ә) <<Қызыл телпек >> - 24 Шешуі: (24+ 18) : 7 = 6
<<Маймақ аю >> - 18 Жауабы: әр балаға 6 кәмпиттен тиді.
Берілді - 7
Әр бала - ?
Екінші жол белесі <<Әудемжер>>.
Топ басшылары келіп күймелеріне түстес конверттерін алады.Мұнда 2- тапсырманың берілгені жазылған. (Бірінші орындағанға қосымша үш асық ,екіншіге екі асық , үшіншіге бір асық салынады).
(80+16) : 8= (900+12) : 3 = (600+60+8) : 2 =
(70+14) :7 = (800+28) :4 = (900+60+9) : 3 =
(60+12) : 6 = (600+30) : 6 = (800+40+8) :4 =
<<Қозыкөш>> белесі 3- тапсырма
Ұқсастығы Айырмашылығы
<<Беласар>> белесі. 5 - тапсырма Әр топтың өзіндік жұмысы.
Тиісті амал таңбасын қой
100 100 100 = 0 42 6 54 6 =16
900 0 900 = 1 64 8 32 8 = 4
700 7 100 = 0 80 8 2 = 16 4 2
6 - тапсырма Теңдеу шешу
С * 3 = 90 90 : а = 30 х : 3 = 30
<<Жолайрық>> белесіне өтіп алтын көмбені ашу, ашпау таңдалады.
Ашқан жағдайда сұрақ: Табиғатқа математика керек пе ?
Қортынды: Әр белес бойынша өтілген тақырыптарға шолу.
Қоржындағы ұпайлар санын санап, жеңімпаз топты белгілеу.
Бағалау.
Үйге тапсырма 4 - тапсырма
Пангалиева Сағима Сайынқызы
Тайпақ орта жалпы білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі.
Қарауылтөбе ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу
Сабақтың мақсаты: 1.Қосындыны санға бөлу, көбейту, үш таңбалы сандарды салыстыру көбейтудің қасиеттерін тиімді пайдалану тақырыптарында білімді тиянақта
2.Оқушылардың ойлау қабілетін және шапшаңдық, жылдамдық, көрегендік өасиеттерін дамыту
3.Оқушыларды ұқыптылыққа , шапшаңдыққа,пәнге қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: сайыс сабақ, <<Алтын сақа>> ойыны.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, машықтық жұмыс
Көрнекілігі: асықтар, қима қағаздар
Сабақтың барысы: . І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ.Сабақ <<алтын сақа>> ойыны бойынша жүргізіледі
Ойын ережесімен таныстыру.
Бірінші жол белгісі <<Табалдырықтан >> өту үшін; а)топ басшысын таңдауға жалпы сұрақ қойылады.
Сұрақтар:
1.Көбейту амалдарының қасиеттерін ата
2.Текшенің неше қыры бар ?
3.Текшенің көлемін табу үшін неше өлшем пайдаланамыз ?
ә) Оқулық жұмысы бойынша біздің шығар табалдырығымыз.
1- тапсырма. (Егер есепті қай топ тез орындаса алған екі топтан қоржынына асық алып салынады)
а) әрқайсысында -14 оқушы Шешуі; 14* 10 = 140 140 ; 7 = 20
10 топ - 7 қатар Жауабы: әр қатарға 20 оқушы отырған.
Әр қатар - ?
Ә) <<Қызыл телпек >> - 24 Шешуі: (24+ 18) : 7 = 6
<<Маймақ аю >> - 18 Жауабы: әр балаға 6 кәмпиттен тиді.
Берілді - 7
Әр бала - ?
Екінші жол белесі <<Әудемжер>>.
Топ басшылары келіп күймелеріне түстес конверттерін алады.Мұнда 2- тапсырманың берілгені жазылған. (Бірінші орындағанға қосымша үш асық ,екіншіге екі асық , үшіншіге бір асық салынады).
(80+16) : 8= (900+12) : 3 = (600+60+8) : 2 =
(70+14) :7 = (800+28) :4 = (900+60+9) : 3 =
(60+12) : 6 = (600+30) : 6 = (800+40+8) :4 =
<<Қозыкөш>> белесі 3- тапсырма
Ұқсастығы Айырмашылығы
<<Беласар>> белесі. 5 - тапсырма Әр топтың өзіндік жұмысы.
Тиісті амал таңбасын қой
100 100 100 = 0 42 6 54 6 =16
900 0 900 = 1 64 8 32 8 = 4
700 7 100 = 0 80 8 2 = 16 4 2
6 - тапсырма Теңдеу шешу
С * 3 = 90 90 : а = 30 х : 3 = 30
<<Жолайрық>> белесіне өтіп алтын көмбені ашу, ашпау таңдалады.
Ашқан жағдайда сұрақ: Табиғатқа математика керек пе ?
Қортынды: Әр белес бойынша өтілген тақырыптарға шолу.
Қоржындағы ұпайлар санын санап, жеңімпаз топты белгілеу.
Бағалау.
Үйге тапсырма 4 - тапсырма
Пангалиева Сағима Сайынқызы
Тайпақ орта жалпы білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі.
Қарауылтөбе ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz