Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Айяның тапсырмасы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Уақыты: 10.12.2015
Білім беру саласы: <<Таным>>
Білім беру көзі: <<ҚМТҚ>>
Тақырыбы: Математика еліне саяхат
Мақсаты: 1. Білімділік: 5 көлемінде сандық есептеу дағдысын дамыту, сандарды тура және кері санауға, , кеңістікті бағдарлау жоғары, төмен,оң, сол, алдыда, артта ұғымдарын дамыту. Геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту, оларды сәйкестендіру, беттестіру.Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, білімге деген құштарлығын арттыру.
2. Дамытушылық: Балалардың білімін дамытушы ойындар арқылы әртүрлі тапсырмаларды орындай отырып, салыстыру, санау, топтау дағдыларын ойын арқылы дамытып, санамақ айту арқылы сөздік қорларын молайту, ой - өрісін дамыту.
3. Тәрбиелік: Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Табиғат пен адам арасындағы қарым - қатынас арқылы татулыққа, бірлікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:ЖиПТО алаңының суреті, АКТ құралдары
Қолданылатын педагогикалық технологиялар:Дамыта оқыту технологиясы, АКТ технологиясы, ЖиПТО технологиясы
Әдіс - тәсілдері: әңгімелеу, түсіндіру, қайталау, сұрақ - жауап.
Үштілділік: бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three,төрт-четыре-four, бес-пять-five
Барысы:
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушысы.
Балаларды шаттық шеңберіне жинау
-Қане -қане тұрайық
Үлкен шеңбер тұрайық
Құрып болсақ шеңберді
Алақанды ұрайық
Оң жақтағы балаға
Сол жақтағы балаға
Шапалақта шапалақ
Біз ерекше баламыз
Айтқан тілді аламыз
Достарымды көргенде
Қуана қарсы аламыз
Сәлем, сәлем,сәлем
Тәрбиешімен бірге қимылдарды , өлең жолдарын қайталайды.
Іздену ұйымдастырушы.
-Балалар , қандай ертегі білесіңдер?
-Біз Алдар көсе мен бай ертегісін кеше оқыдық.Алдар көсені бай қайтті?
-Алдар көсе көмек сұрап тұр.
-Балалар, балапан арнасында апасы мен атасына қонаққа баратын кейіпкерлер кім еді?
- Әли мен Айяның қасында достары бар.
-Ендеше Әли мен Айя және олардың достары көжек пен күшік Алдар көсеге көмектеспек.
- Тақтаға назар аударайық
- Алдарға көмектесу үшін әр кедергіден өту керек екен.Ол кедергілерде тапсырмалар бар.Сол тапсырмаларды Әли, Айя, көжек, күшік сендермен бірге орындау қажет.
-Көмектесемізбе?
№1 Әлидің тапсырмасы:
1- Үйдің жоғарғы жағында не бар?
2- Үйдің төменгі жағында не бар?
3- Үйдің оң жағында қандай ағаш тұр?
4- Үйдің сол жағында қандай ағаш тұр?
5- Күшіктің алдына Әлиді орналастыр
6- Артына Айяны орналастыр
7- Жоғарғы жағына қоянды орналастыр
8- Төменгі жағына допты орналастыр
№2 Айяның тапсырмасы:
1- Қандай пішінге ұқсайды?
2- Заттарды тиісті пішіндерге сәйкестендір
3- Қандай көлемді көріп тұрсыңдар?Көлемдерді беттестіріңдер
Сергіту сәті:
Біз ботақан екеуміз
Есептеуге бекембіз
Ақтөс келіп қосылса
Үшеу болып кетеміз
Бір ауылда бірге өскен
Бар қызықты бір кешкен
Көжек бота Айя мен
Біз нешеуміз ақтөспен
Көжек бота Айя және мен
Біз нешеуміз ақтөспен?
Дейсіңбе біз нешеуміз?
Біз бесеуміз бесеуміз
Санамаққа жаттығып
Алғыр болып өсеміз
Біз бесеуміз , бесеуміз
Алғыр болып өсеміз
№3 Ақтөстің тапсырмасы
Тура және кері санау
бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three,төрт-четыре-four, бес-пять-five
1- торғай неше?
Тиісті санды қой
2-тасбақа неше?
Тиісті санды қой
3- құлыншақ неше?
Тиісті санды қой
4- көбелек неше?
Тиісті санды қой
5-қаңқыз неше?
Тиісті санды қой
№4 Көжектің тапсырмасы
1-Ыдыста неше құлпынай және неше шие бар?
Салыстыру: қайсысы артық?
2-Себетте неше қарбыз бар? Ыдыста неше қызанақ бар?
Салыстырайық:
4-3 себет тұр. Осы ыдыстарға банан салайық.
Неше банан салдық?
Бізде неше себет тұр?
Үш банан болу үшін неше банан саламыз?
5-алмұрт ағашында неше алмұрт өсіп тұр?
Оларды себетке салу керек.
Неше себет бар?
Неше алмұрт қалды ағашта?
№5 Алдар көсенің тапсырмасы:
1- 1 сандарды теру
2- 2 сандарын теру
3- 3 сандарын теру
4- 4 сандарын теру
5- 5 сандарын теру
6- Кубизм әдісі: кубикті қағып алып, неше дөңгелек көріп тұр санын айту.
Алдар көсе мен бай.
Мақта қыз бен мысық.
Арыстан мен түлкі.
Бауырсақ.Қожанасыр.
Бай алдар көсені алдап, үйін тартып алды.
Әли мен Айя.
Күшік пен көжек
Иә
Торғай
Әтеш
Алма ағашы
Шырша ағашы
Дөңгелек, төрбұрыш, үшбұрыш, сопақша
Цилиндр,шаршы, домалақ
Сергіту сәтін тәрбиешімен қайталайды
1
2
3
4
5
3 құлпынай
2 шие
Құлпынай
Тең
2
3
1
4
3
1
Рефлексивті
Коррекциялаушы
oo Бүгін біз не істедік?
oo Не білдік?
oo Не үйрендік?
oo Әли мен Айя үйлеріне қайтты.ендеше бізде тобымызға қайтайық.
Біз балдырған баламыз
Шаттық әнге саламыз
Қосып алып сандарды
Жазу жаза аламыз
Біз бақытты баламыз
Әнші биші балапан
Біз өнерлі балақан
Ән саламыз билейміз
Жайнап өскен гүлдейміз (2рет)
Ортақ болған даламыз
Ортақ думан қаламыз
Туған жерден нәр алып
Өнер қуған баламыз
Біз бақытты баламыз(2рет)
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: 5 цифры мен санын
Қандай түсініктерді игерді: 1-ден 5-ке дейінгі цифрдың жазылуы туралы түсінікті
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 5 заттан тұратын топты табады
Уақыты: 10.12.2015
Білім беру саласы: <<Таным>>
Білім беру көзі: <<ҚМТҚ>>
Тақырыбы: Математика еліне саяхат
Мақсаты: 1. Білімділік: 5 көлемінде сандық есептеу дағдысын дамыту, сандарды тура және кері санауға, , кеңістікті бағдарлау жоғары, төмен,оң, сол, алдыда, артта ұғымдарын дамыту. Геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту, оларды сәйкестендіру, беттестіру.Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, білімге деген құштарлығын арттыру.
2. Дамытушылық: Балалардың білімін дамытушы ойындар арқылы әртүрлі тапсырмаларды орындай отырып, салыстыру, санау, топтау дағдыларын ойын арқылы дамытып, санамақ айту арқылы сөздік қорларын молайту, ой - өрісін дамыту.
3. Тәрбиелік: Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Табиғат пен адам арасындағы қарым - қатынас арқылы татулыққа, бірлікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:ЖиПТО алаңының суреті, АКТ құралдары
Қолданылатын педагогикалық технологиялар:Дамыта оқыту технологиясы, АКТ технологиясы, ЖиПТО технологиясы
Әдіс - тәсілдері: әңгімелеу, түсіндіру, қайталау, сұрақ - жауап.
Үштілділік: бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three,төрт-четыре-four, бес-пять-five
Барысы:
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушысы.
Балаларды шаттық шеңберіне жинау
-Қане -қане тұрайық
Үлкен шеңбер тұрайық
Құрып болсақ шеңберді
Алақанды ұрайық
Оң жақтағы балаға
Сол жақтағы балаға
Шапалақта шапалақ
Біз ерекше баламыз
Айтқан тілді аламыз
Достарымды көргенде
Қуана қарсы аламыз
Сәлем, сәлем,сәлем
Тәрбиешімен бірге қимылдарды , өлең жолдарын қайталайды.
Іздену ұйымдастырушы.
-Балалар , қандай ертегі білесіңдер?
-Біз Алдар көсе мен бай ертегісін кеше оқыдық.Алдар көсені бай қайтті?
-Алдар көсе көмек сұрап тұр.
-Балалар, балапан арнасында апасы мен атасына қонаққа баратын кейіпкерлер кім еді?
- Әли мен Айяның қасында достары бар.
-Ендеше Әли мен Айя және олардың достары көжек пен күшік Алдар көсеге көмектеспек.
- Тақтаға назар аударайық
- Алдарға көмектесу үшін әр кедергіден өту керек екен.Ол кедергілерде тапсырмалар бар.Сол тапсырмаларды Әли, Айя, көжек, күшік сендермен бірге орындау қажет.
-Көмектесемізбе?
№1 Әлидің тапсырмасы:
1- Үйдің жоғарғы жағында не бар?
2- Үйдің төменгі жағында не бар?
3- Үйдің оң жағында қандай ағаш тұр?
4- Үйдің сол жағында қандай ағаш тұр?
5- Күшіктің алдына Әлиді орналастыр
6- Артына Айяны орналастыр
7- Жоғарғы жағына қоянды орналастыр
8- Төменгі жағына допты орналастыр
№2 Айяның тапсырмасы:
1- Қандай пішінге ұқсайды?
2- Заттарды тиісті пішіндерге сәйкестендір
3- Қандай көлемді көріп тұрсыңдар?Көлемдерді беттестіріңдер
Сергіту сәті:
Біз ботақан екеуміз
Есептеуге бекембіз
Ақтөс келіп қосылса
Үшеу болып кетеміз
Бір ауылда бірге өскен
Бар қызықты бір кешкен
Көжек бота Айя мен
Біз нешеуміз ақтөспен
Көжек бота Айя және мен
Біз нешеуміз ақтөспен?
Дейсіңбе біз нешеуміз?
Біз бесеуміз бесеуміз
Санамаққа жаттығып
Алғыр болып өсеміз
Біз бесеуміз , бесеуміз
Алғыр болып өсеміз
№3 Ақтөстің тапсырмасы
Тура және кері санау
бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three,төрт-четыре-four, бес-пять-five
1- торғай неше?
Тиісті санды қой
2-тасбақа неше?
Тиісті санды қой
3- құлыншақ неше?
Тиісті санды қой
4- көбелек неше?
Тиісті санды қой
5-қаңқыз неше?
Тиісті санды қой
№4 Көжектің тапсырмасы
1-Ыдыста неше құлпынай және неше шие бар?
Салыстыру: қайсысы артық?
2-Себетте неше қарбыз бар? Ыдыста неше қызанақ бар?
Салыстырайық:
4-3 себет тұр. Осы ыдыстарға банан салайық.
Неше банан салдық?
Бізде неше себет тұр?
Үш банан болу үшін неше банан саламыз?
5-алмұрт ағашында неше алмұрт өсіп тұр?
Оларды себетке салу керек.
Неше себет бар?
Неше алмұрт қалды ағашта?
№5 Алдар көсенің тапсырмасы:
1- 1 сандарды теру
2- 2 сандарын теру
3- 3 сандарын теру
4- 4 сандарын теру
5- 5 сандарын теру
6- Кубизм әдісі: кубикті қағып алып, неше дөңгелек көріп тұр санын айту.
Алдар көсе мен бай.
Мақта қыз бен мысық.
Арыстан мен түлкі.
Бауырсақ.Қожанасыр.
Бай алдар көсені алдап, үйін тартып алды.
Әли мен Айя.
Күшік пен көжек
Иә
Торғай
Әтеш
Алма ағашы
Шырша ағашы
Дөңгелек, төрбұрыш, үшбұрыш, сопақша
Цилиндр,шаршы, домалақ
Сергіту сәтін тәрбиешімен қайталайды
1
2
3
4
5
3 құлпынай
2 шие
Құлпынай
Тең
2
3
1
4
3
1
Рефлексивті
Коррекциялаушы
oo Бүгін біз не істедік?
oo Не білдік?
oo Не үйрендік?
oo Әли мен Айя үйлеріне қайтты.ендеше бізде тобымызға қайтайық.
Біз балдырған баламыз
Шаттық әнге саламыз
Қосып алып сандарды
Жазу жаза аламыз
Біз бақытты баламыз
Әнші биші балапан
Біз өнерлі балақан
Ән саламыз билейміз
Жайнап өскен гүлдейміз (2рет)
Ортақ болған даламыз
Ортақ думан қаламыз
Туған жерден нәр алып
Өнер қуған баламыз
Біз бақытты баламыз(2рет)
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: 5 цифры мен санын
Қандай түсініктерді игерді: 1-ден 5-ке дейінгі цифрдың жазылуы туралы түсінікті
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: 5 заттан тұратын топты табады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz