Үш амалдан тұратын жақшалардағы арифметикалық амалдардың орындалу реті

Тақырыбы: Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті

Мақсаты: 1. Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті жайлы түсінік беру; есеп шығаруды меңгерту;

2. Ой-өрісін, зейінін дамыту, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру.

3. Ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу .

Көрнекілігі : кестелер, сызбалар, интерактивті тақта.

Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ауызша есептеу, шығармашылық, пәнаралық байланыс.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. - Балалардың зейіндерін шоғырландыру.

Мұғалімнің кіріспе сөзі: Бізде бастауыш сыныптар арасында апталық өтуде. Апталықтың тақырыбы: «Ғылым іздеп,

Дүниені кезіп,

Екі жағыма үңілдім . . . » деп айтқан ойшыл, математик, ғалым Әбу Насыр Әл -Фарабидің нақыл сөзіне негізделген . Олай болса бізде бүгінгі сабағымызда математика пәнінен өз білімізді ортаға салайық.

Әл Фараби туралы слаид.

Әл Фарабидің қандай шығармаларымен таныспыз?

ІІ. Өткенді пысықтау .

  1. Математикалық диктант. (3 және 4 кестелік көбейту, бөлу)
  2. Жазбаша есептеулер(2 және 3 амалдан тұратын өрнектердің амалдар ретін табу, есептеу)
  3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер:

11 : 2 = 5 (қалд. 1) 19 : 3 = 6 (қалд. 1) 13 :2 = 6 (қалд 1) 21 : 4 = 5 (қалд. 1) т. с. с.

  1. Логикалық жаттығулар.

ІІІ. Жаңа сабақ. а) 8 : (5 : 5 + 1) өрнегі қалай құрылғанын схема бойынша түсіндір.

?

?

1

8

5

5

?

8 : (5 : 5 + 1) = 8 : 2 = 4

ә) Схема бойынша өрнек құр. Оның мәнін тап.

(26 - 6 ∙ 4) ∙2 = (26 - 24) ∙ 2 = 2 ∙ 2 = 4

3 амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амалдар орындалады: ретімен көбейту мен бөлу амалдары, содан соң қосу мен азайту амалдары.

Интерактивті тақтамен жұмыс.

Әр қатар бойынша амалдар ретін сақтай отырып өрнектердің мәндерін табу.

100-(6*5) +20 30*3-(40+25) 900:9+(500:10)

Есеп №9 93 бет.

Бес қабатта - 3 пәтерден

Тұрғындар - 3 қабатта

Бос пәтерлер -

Бос емес пәтерлер- ? артық

3 ∙ 3 - 2 ∙ 3 = 9 - 6 = 3 (п)

Жауабы: 3 пәтерге бос емес пәтерлер артық.

Сергіту сәті.

Ойын. « Сандарды теру»

Бекіту.

  1. Шығармашылық жұмыс.

№ 11. Теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қой:

(7 - 5) ∙ 4 + 2 = 10 (3 ∙ 4 - 2) ∙ 2 = 20

  1. (9 : 9) - 1 = 13 40 : (4 - 2) : 2 = 10
  1. Тест

ҮІІІ. Сабақты қорытындылау:

  • Бүгінгі сабақтан қандай қызықты нәрсені білдіңдер? Нені үйрендіңдер?

Үйге тапсырма: № 6, 10 ; 93 бет .

Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Үш амалдан тұратын жақшалары бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібі
1-сынып математика сабағы: Екі амалды өрнектер және амалдардың орындалу реті
Бастауыш сыныптарға арналған сабақ жоспарлары: Құстар айтысы, Жақшалы өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу реті және Түсті металл кендері
2-сынып математикасы: Екі және үш амалдан тұратын әріпті өрнектерді салыстыру
Сабақ жоспары: Екі амалдан тұратын есептер
Паскаль тілінде арифметикалық өрнектер: жазылу ережелері мен орындалу приоритеті
4-сынып математика: арифметикалық амалдардың қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік, үлестірілімдік)
2-3 амалдан тұратын қосу, азайту, көбейту және бөлу есептерін шешу - топтық сайыс сабағы
Паскаль тілінде арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
2-сынып: математика, орыс және қазақ тілдері бойынша үш сабақтан тұратын интеграциялық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz