Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бос пәтерлер - Бос емес пәтерлер
Тақырыбы: Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті
Мақсаты: 1. Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті жайлы түсінік беру; есеп шығаруды меңгерту;
2.Ой-өрісін, зейінін дамыту, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру.
3.Ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу .
Көрнекілігі: кестелер,сызбалар, интерактивті тақта.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ауызша есептеу, шығармашылық, пәнаралық байланыс.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. - Балалардың зейіндерін шоғырландыру.
Мұғалімнің кіріспе сөзі: Бізде бастауыш сыныптар арасында апталық өтуде. Апталықтың тақырыбы: <<Ғылым іздеп,
Дүниені кезіп,
Екі жағыма үңілдім.....>> деп айтқан ойшыл , математик, ғалым Әбу Насыр Әл - Фарабидің нақыл сөзіне негізделген . Олай болса бізде бүгінгі сабағымызда математика пәнінен өз білімізді ортаға салайық.
Әл Фараби туралы слаид.
Әл Фарабидің қандай шығармаларымен таныспыз?
ІІ.Өткенді пысықтау.
1. Математикалық диктант. (3 және 4 кестелік көбейту,бөлу)
2. Жазбаша есептеулер (2 және 3 амалдан тұратын өрнектердің амалдар ретін табу, есептеу)
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер:
11 : 2 = 5 (қалд. 1) 19 : 3 = 6 (қалд. 1) 13 :2 = 6 (қалд 1) 21 : 4 = 5 (қалд. 1) т.с.с.
4. Логикалық жаттығулар.
ІІІ. Жаңа сабақ. а) 8 : (5 : 5 + 1) өрнегі қалай құрылғанын схема бойынша түсіндір.
?
?
1
8
5
5
?
?
?
1
8
5
5
?
8 : (5 : 5 + 1) = 8 : 2 = 4
ә) Схема бойынша өрнек құр. Оның мәнін тап.
(26 - 6 ∙ 4) ∙2 = (26 - 24) ∙ 2 = 2 ∙ 2 = 4
3 амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амалдар орындалады: ретімен көбейту мен бөлу амалдары, содан соң қосу мен азайту амалдары.
3 амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амалдар орындалады: ретімен көбейту мен бөлу амалдары, содан соң қосу мен азайту амалдары.
Интерактивті тақтамен жұмыс.
Әр қатар бойынша амалдар ретін сақтай отырып өрнектердің мәндерін табу.
100-(6*5)+20 30*3-(40+25) 900:9+(500:10)
Есеп №9 93 бет.
Бес қабатта - 3 пәтерден
Тұрғындар - 3 қабатта
Бос пәтерлер -
Бос емес пәтерлер- ? артық
3 ∙ 3 - 2 ∙ 3 = 9 - 6 = 3 (п)
Жауабы: 3 пәтерге бос емес пәтерлер артық.
Сергіту сәті.
Ойын. << Сандарды теру>>
Бекіту.
1. Шығармашылық жұмыс.
№ 11. Теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қой:
(7 - 5) ∙ 4 + 2 = 10 (3 ∙ 4 - 2) ∙ 2 = 20
13 (9 : 9) - 1 = 13 40 : (4 - 2) : 2 = 10
1. Тест
ҮІІІ. Сабақты қорытындылау:
Бүгінгі сабақтан қандай қызықты нәрсені білдіңдер? Нені үйрендіңдер?
Үйге тапсырма: № 6,10 ; 93 бет.
Бағалау.
Мақсаты: 1. Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті жайлы түсінік беру; есеп шығаруды меңгерту;
2.Ой-өрісін, зейінін дамыту, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру.
3.Ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу .
Көрнекілігі: кестелер,сызбалар, интерактивті тақта.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ауызша есептеу, шығармашылық, пәнаралық байланыс.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. - Балалардың зейіндерін шоғырландыру.
Мұғалімнің кіріспе сөзі: Бізде бастауыш сыныптар арасында апталық өтуде. Апталықтың тақырыбы: <<Ғылым іздеп,
Дүниені кезіп,
Екі жағыма үңілдім.....>> деп айтқан ойшыл , математик, ғалым Әбу Насыр Әл - Фарабидің нақыл сөзіне негізделген . Олай болса бізде бүгінгі сабағымызда математика пәнінен өз білімізді ортаға салайық.
Әл Фараби туралы слаид.
Әл Фарабидің қандай шығармаларымен таныспыз?
ІІ.Өткенді пысықтау.
1. Математикалық диктант. (3 және 4 кестелік көбейту,бөлу)
2. Жазбаша есептеулер (2 және 3 амалдан тұратын өрнектердің амалдар ретін табу, есептеу)
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер:
11 : 2 = 5 (қалд. 1) 19 : 3 = 6 (қалд. 1) 13 :2 = 6 (қалд 1) 21 : 4 = 5 (қалд. 1) т.с.с.
4. Логикалық жаттығулар.
ІІІ. Жаңа сабақ. а) 8 : (5 : 5 + 1) өрнегі қалай құрылғанын схема бойынша түсіндір.
?
?
1
8
5
5
?
?
?
1
8
5
5
?
8 : (5 : 5 + 1) = 8 : 2 = 4
ә) Схема бойынша өрнек құр. Оның мәнін тап.
(26 - 6 ∙ 4) ∙2 = (26 - 24) ∙ 2 = 2 ∙ 2 = 4
3 амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амалдар орындалады: ретімен көбейту мен бөлу амалдары, содан соң қосу мен азайту амалдары.
3 амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амалдар орындалады: ретімен көбейту мен бөлу амалдары, содан соң қосу мен азайту амалдары.
Интерактивті тақтамен жұмыс.
Әр қатар бойынша амалдар ретін сақтай отырып өрнектердің мәндерін табу.
100-(6*5)+20 30*3-(40+25) 900:9+(500:10)
Есеп №9 93 бет.
Бес қабатта - 3 пәтерден
Тұрғындар - 3 қабатта
Бос пәтерлер -
Бос емес пәтерлер- ? артық
3 ∙ 3 - 2 ∙ 3 = 9 - 6 = 3 (п)
Жауабы: 3 пәтерге бос емес пәтерлер артық.
Сергіту сәті.
Ойын. << Сандарды теру>>
Бекіту.
1. Шығармашылық жұмыс.
№ 11. Теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қой:
(7 - 5) ∙ 4 + 2 = 10 (3 ∙ 4 - 2) ∙ 2 = 20
13 (9 : 9) - 1 = 13 40 : (4 - 2) : 2 = 10
1. Тест
ҮІІІ. Сабақты қорытындылау:
Бүгінгі сабақтан қандай қызықты нәрсені білдіңдер? Нені үйрендіңдер?
Үйге тапсырма: № 6,10 ; 93 бет.
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz