Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бос пәтерлер - Бос емес пәтерлер

Тақырыбы: Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті
Мақсаты: 1. Үш амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті жайлы түсінік беру; есеп шығаруды меңгерту;
2.Ой-өрісін, зейінін дамыту, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру.
3.Ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу .
Көрнекілігі: кестелер,сызбалар, интерактивті тақта.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ауызша есептеу, шығармашылық, пәнаралық байланыс.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. - Балалардың зейіндерін шоғырландыру.
Мұғалімнің кіріспе сөзі: Бізде бастауыш сыныптар арасында апталық өтуде. Апталықтың тақырыбы: <<Ғылым іздеп,
Дүниені кезіп,
Екі жағыма үңілдім.....>> деп айтқан ойшыл , математик, ғалым Әбу Насыр Әл - Фарабидің нақыл сөзіне негізделген . Олай болса бізде бүгінгі сабағымызда математика пәнінен өз білімізді ортаға салайық.
Әл Фараби туралы слаид.
Әл Фарабидің қандай шығармаларымен таныспыз?
ІІ.Өткенді пысықтау.
1. Математикалық диктант. (3 және 4 кестелік көбейту,бөлу)
2. Жазбаша есептеулер (2 және 3 амалдан тұратын өрнектердің амалдар ретін табу, есептеу)
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер:
11 : 2 = 5 (қалд. 1) 19 : 3 = 6 (қалд. 1) 13 :2 = 6 (қалд 1) 21 : 4 = 5 (қалд. 1) т.с.с.

4. Логикалық жаттығулар.

ІІІ. Жаңа сабақ. а) 8 : (5 : 5 + 1) өрнегі қалай құрылғанын схема бойынша түсіндір.

?
?
1
8
5
5
?
?
?
1
8
5
5
?
8 : (5 : 5 + 1) = 8 : 2 = 4

ә) Схема бойынша өрнек құр. Оның мәнін тап.
(26 - 6 ∙ 4) ∙2 = (26 - 24) ∙ 2 = 2 ∙ 2 = 4

3 амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амалдар орындалады: ретімен көбейту мен бөлу амалдары, содан соң қосу мен азайту амалдары.
3 амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде алдымен жақша ішіндегі амалдар орындалады: ретімен көбейту мен бөлу амалдары, содан соң қосу мен азайту амалдары.

Интерактивті тақтамен жұмыс.

Әр қатар бойынша амалдар ретін сақтай отырып өрнектердің мәндерін табу.

100-(6*5)+20 30*3-(40+25) 900:9+(500:10)

Есеп №9 93 бет.

Бес қабатта - 3 пәтерден
Тұрғындар - 3 қабатта
Бос пәтерлер -
Бос емес пәтерлер- ? артық
3 ∙ 3 - 2 ∙ 3 = 9 - 6 = 3 (п)
Жауабы: 3 пәтерге бос емес пәтерлер артық.

Сергіту сәті.

Ойын. << Сандарды теру>>

Бекіту.
1. Шығармашылық жұмыс.
№ 11. Теңдік тура болатындай етіп, жақшалар қой:
(7 - 5) ∙ 4 + 2 = 10 (3 ∙ 4 - 2) ∙ 2 = 20
13 (9 : 9) - 1 = 13 40 : (4 - 2) : 2 = 10
1. Тест

ҮІІІ. Сабақты қорытындылау:

Бүгінгі сабақтан қандай қызықты нәрсені білдіңдер? Нені үйрендіңдер?

Үйге тапсырма: № 6,10 ; 93 бет.

Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Геометриялық пішіндер туралы ертегі
Проценттер
Зардапқа ұшырағандарды көзімен көргендердің айғақтары бойынша іздеу
Несиенің кемшіліктері
Ұлттық валютаның әлемдік экономикада алған рөлі мен даму стратегиясы
ОМОЖТ диалогті оқыту
Бос уақытты ұйымдастыру
Бос жиынның белгіленуі
Көңіл күйімізді жаттықтыру
Экономикадағы математикалық әдістердің қолданылуы
Пәндер