Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мысыққа мінездеме бер
Әдебиет
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: С. Бегалин <<Бала Шоқан>> әңгімесіндегі Шоқан бейнесі
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: С.Бегалин <<Бала Шоқан>> әңгімесіндегі Шоқан бейнесін ашу
2. Тәрбиелік: шыдамды болуға, жанашырлыққа, уәдеге беріктікке, өнерді сүюге тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушыларды өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным-түсініктерін дамыту.
Сабақтың типі: бекіту
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ - жауап, ұжымдық жұмыс, топтастыру, салыстыру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІV Жаңа сабаққа дайындық
Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
Сабақ мақсатын түсіндіру
VІІ. Сабақты бекіту.
Шоқан
ҚҚажымұқан
Топтастыру әдісі:
Төре баласы Шоқан күзекке келгенде кімді кездестірді ?
Мысық пен Шоқанның арасында қандай әңгіме өрбіді?
Мысық Шоқанның үйінде өзін қалай сезінді ?
Қандай қорқынышты сезімдер болды?
Шоқанның бай отбасынан екендігін жазушы қалай суреттейді? Мәтін ішінен тауып оқиық.
Шоқанның адамгершілік қасиеттерін қандай әрекеттерінен байқадық ?
Мысықтың зеректігін Шоқан неден байқады ?
Шығармада басқа қандай кейіпкерлер бар ?
Олар қандай кейіпкерлер деп ойлайсыңдар ?
Шоқанның бойындағы қасиетті әкесі мен анасы қалай бағалады ?
Суреттер
Оқиғалар
Мінездеме
1-сурет
2-сурет
3-сурет
4-сурет
Мысық Шоқанды неге асыға күтті?
Осы оқиға үстіне Шоқанға қандай мінез сай келеді?
Мысық Шоқан аулына баруға неге қорқады?
Жақып Мысықты неге соға алмады?
Шоқан тағы қай қырынан көрінді?
187-беттегі диалогты рөлге бөліп оқу.
Мына суретте кімдер бейнеленген? Олар қайда бар жатыр?Шоқан әкесінен неге бөлініп кетті?
Әңгіме қалай аяқталып еді? Шоқан күзектен көшерде Мысықты үйіне неге әкелді?
Өнертанығыш, аңғарғыш.
----------------------------
-----------------------------
----------------------------
----------------------------
Блиц - турнир.(сұрақ - жауап).
Бала Шоқанның өнерге қызығушылығы болашақ өміріне қалай әсер етті?
Шоқан бабамыздың өмірінен үлгі алуға бола ма?
1-қатар. Шоқан мен інісі Жақыпқа салыстыру мінездеме жаз.
Жақып
Шоқан
2-қатар. Мысыққа мінездеме бер.
3-қатар. Автордың айтар ойын жинақтап жаз.
VІІІ. Үйге тапсырма.
<<Уәде еттің орында >> Шығарма жазу
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: С. Бегалин <<Бала Шоқан>> әңгімесіндегі Шоқан бейнесі
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: С.Бегалин <<Бала Шоқан>> әңгімесіндегі Шоқан бейнесін ашу
2. Тәрбиелік: шыдамды болуға, жанашырлыққа, уәдеге беріктікке, өнерді сүюге тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушыларды өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным-түсініктерін дамыту.
Сабақтың типі: бекіту
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ - жауап, ұжымдық жұмыс, топтастыру, салыстыру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІV Жаңа сабаққа дайындық
Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
Сабақ мақсатын түсіндіру
VІІ. Сабақты бекіту.
Шоқан
ҚҚажымұқан
Топтастыру әдісі:
Төре баласы Шоқан күзекке келгенде кімді кездестірді ?
Мысық пен Шоқанның арасында қандай әңгіме өрбіді?
Мысық Шоқанның үйінде өзін қалай сезінді ?
Қандай қорқынышты сезімдер болды?
Шоқанның бай отбасынан екендігін жазушы қалай суреттейді? Мәтін ішінен тауып оқиық.
Шоқанның адамгершілік қасиеттерін қандай әрекеттерінен байқадық ?
Мысықтың зеректігін Шоқан неден байқады ?
Шығармада басқа қандай кейіпкерлер бар ?
Олар қандай кейіпкерлер деп ойлайсыңдар ?
Шоқанның бойындағы қасиетті әкесі мен анасы қалай бағалады ?
Суреттер
Оқиғалар
Мінездеме
1-сурет
2-сурет
3-сурет
4-сурет
Мысық Шоқанды неге асыға күтті?
Осы оқиға үстіне Шоқанға қандай мінез сай келеді?
Мысық Шоқан аулына баруға неге қорқады?
Жақып Мысықты неге соға алмады?
Шоқан тағы қай қырынан көрінді?
187-беттегі диалогты рөлге бөліп оқу.
Мына суретте кімдер бейнеленген? Олар қайда бар жатыр?Шоқан әкесінен неге бөлініп кетті?
Әңгіме қалай аяқталып еді? Шоқан күзектен көшерде Мысықты үйіне неге әкелді?
Өнертанығыш, аңғарғыш.
----------------------------
-----------------------------
----------------------------
----------------------------
Блиц - турнир.(сұрақ - жауап).
Бала Шоқанның өнерге қызығушылығы болашақ өміріне қалай әсер етті?
Шоқан бабамыздың өмірінен үлгі алуға бола ма?
1-қатар. Шоқан мен інісі Жақыпқа салыстыру мінездеме жаз.
Жақып
Шоқан
2-қатар. Мысыққа мінездеме бер.
3-қатар. Автордың айтар ойын жинақтап жаз.
VІІІ. Үйге тапсырма.
<<Уәде еттің орында >> Шығарма жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz