Қажымұқанның қалада

Сабақтың тақырыбы
с/с
Уақы-ты
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Негізігі әрекеттер
Бағалау
Дерек көздері
Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) мазмұны
с/с: 1
Уақы-ты: 10. 03
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Қ. Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру,

шығарманы жан-жақты талдап түсіндіру

Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Негізігі әрекеттер:
Бағалау:
Дерек көздері:
Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау
с/с: 1
Уақы-ты: 12. 03
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер:

Диалогтік оқыту, Сын тұрғысынан ойлау. Бағалау

Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық

Оқып үйренудің нәтижесі: Оның шығармалары-ның өзекті тақырыбымен танысады.
Негізігі әрекеттер:

”Бір айналым сөйлесу”

стратегиясы

Топтық жұмыс,

постер қорғау,

Бағалау: Оқушылар бағалау бетшесі арқылы топтық бағалайды.
Дерек көздері:

Стикер жазу

Бағалау парағы

Оқулық

Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Шығарманың тілдік ерекшеліктері
с/с: 1
Уақы-ты: 17. 03
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық

Жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту

Оқып үйренудің нәтижесі:

Қ. Әбдіқадыров

өзекті тақыры-бымен танысады.

Негізігі әрекеттер:

Тыңдап отырған үштік әдісі,

өзім үшін жазу стратегиясы

Бағалау: Формативті бағалау
Дерек көздері: түсіндірмелі сөздік, орфографиялық сөздік

Әдебиет пәнінен 5-сыныпқа орта мерзімді жоспар

Бекітемін Оқу ісі орынбасары:

Қысқа мерзімді жоспарлау

Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Мұғалім аты-жөні: Дүйсенова Айнұр
Пәні:

Әде

биет

Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Мазмұны
Күні: 10. 03. 2015 жыл
Мұғалім аты-жөні: Сілтеме
Пәні: 5-сынып Әдебиет оқулығы, әдістемелік Алматы «Атамұра» 2010ж. Авторлары: Ә. Дайыр, Қ. Айтқалиев, Ш. Беркімбай, Г. Құрманбай, Google сайты, «Әдеби әлем» сайты
Мұғалім аты-жөні: Жалпы мақсаттар
Пәні: Қ. Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсініктерін кеңейту, шығарманы жан- жақты талдап түсіндіру.
Мұғалім аты-жөні: Оқыту нәтижесі
Пәні: Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы Қажымұқанның өміріндегі елеулі кезеңдер туралы түсінік қалыптасады.
Мұғалім аты-жөні: Негізгі идеялар
Пәні: Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу, ойларын еркін жеткізу.
Мұғалім аты-жөні: Жеті модуль
Пәні: Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес диалогтік оқыту, сыни тұрғысынан ойлау, АКТ
Мұғалім аты-жөні: Тапсырмалар
Пәні: «Бір айналым сөйлесу» стратегиясы. Топтық жұмыс, постер қорғау, «Түртіп алу» стратегиясы

Жаңа сабақ бойынша әрекеттер

Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау

Дискреп

тор

Балл
Уақ.
: Білу
Мақсаты: «Бір айналым» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
Нәтиже: С. Бегалиннің «Бала Шоқан» шығармасындағы Шоқанның балалық шағы туралы түсінік қалыптсады
Тапсырмалар:

-Шоқан деген кім?

-Шоқанды Мысыққа жақындастырған не?

-Мүсіндерді Шоқан қалай бағалады?

-Шоқанның бала күнгі көргендерінің болашақ өмірі үшін пайдасы болды ма?

-Уәдеге берік болу дегенді қалай түсінесің?

-Қайырымдылық деген не?

Бағалау: ӨБ
Дискрептор:

Толық жауап берді

Жартылай жауап берді

Жауап бермеді

Балл:

2

1

0

Уақ.: 5 мин.
:

Түсі-ну

Қол-дану

Мақсаты:

Қ. Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді)

Постер арқылы тақырыпты ашу

Нәтиже:

Қажымұқан палуан туралы білімдері қалыптасады

Тараулардың мазмұны мен мәнін ұғады

Тапсырмалар:

Балуан туралы бейне таспаны тамашалау

1-топ

Қар күреген бала

ІІ-топ

Жаяу сүйреген шана

ІІІ-топ

Ұлы Петрдің қаласында

Берілген тапсырмаларды қорғау, бейнетаспа туралы ойларын ортаға салу

Бағалау:

ТБ

ФБ

Дискрептор:

Толық жауап берді

Жартылай жауап берді

Жауап бермеді

Толық жауап берді Жартылай жауап берді

Жауап бермеді

Балл:

2

1

0

2

1

0

Уақ.:

7 мин

6 мин

: Тал-дау
Мақсаты: Сөздікпен жұмыс, теріп алу
Нәтиже: Сөздік қоры молаяды
Тапсырмалар:

І- топ

Сөздікпен жұмыс

ІІ топ

Хронологиялық кесте

ІІІ топ

Композициялық жоспар құру

Бағалау: ТБ
Дискрептор:

Толық жауап берді Жартылай жауап берді

Жауап бермеді

Балл:

2

1

0

Уақ.: 5 мин
: Жинақтау
Мақсаты: Семантикалық карта арқылы білімдерін жинақтау
Нәтиже: Оқулықпен жұмыс жасауға дағдыланады
Тапсырмалар:

Семантикалық карта

(қосымшада)

Бағалау:

ЖБ

ФБ

Дискрептор:

Әр дұрыс жауапқа

1 балл

Балл:
Уақ.: 5 мин
: Бағалау
Мақсаты:

Шығарманың түйінді ойын, идеясын айқындау.

Дарындылығын дүниежүзіне мойындатқан палуан қасиеті туралы түсінік қалыптастыру

Нәтиже: Қажымұқанның балалық шағы, өсу жолдары мен өзіндік ерекшеліктері туралы ойлары қалыптасты
Тапсырмалар:

Мұқанның әкелген бір шана шөбіне Масликов неліктен риза болмады?

Сен не істер едің?

Мұқан атағының артуына Париж қаласындағы өнер байқауының үлесі қаншалықты болды деп ойлайсың?

Біздің арамызда Мұқандар бар ма? Сен оны бағалай алар ма едің?

Осы шығармаға байланысты қандай мақал-мәтелдер қоланар едің?

Бағалау:

ТБ

ЖБ

Дискрептор:

Толық жауап берді Жартылай жауап берді

Жауап бермеді

Балл:

2

1

0

Уақ.: 7 мин

Кері байланыс «Екі жұлдыз бір тілек»

Рефлексия

Сабақтан алған әсерім

Қандай болуды үйрендім

Менің қиялымдағы Қажымұқан

Палуанға хат

Бекітемін Оқу ісі орынбасары:

Қысқа мерзімді жоспарлау

Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Мұғалім аты-жөні: Дүйсенова Айнұр
Пәні:

Әде

биет

Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.
Күні: 12. 03. 2015 жыл
Мұғалім аты-жөні: Сілтеме
Пәні: 5-сынып Әдебиет оқулығы, әдістемелік Алматы «Атамұра» 2010ж. Авторлары: Ә. Дайыр, Қ. Айтқалиев, Ш. Беркімбай, Г. Құрманбай, Google сайты, «Әдеби әлем» сайты
Мұғалім аты-жөні: Жалпы мақсаттар
Пәні: Қажымұқан бейнесін жан-жақты талдау негізінде бейнесін ашу.
Мұғалім аты-жөні: Оқыту нәтижесі
Пәні: Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы басты кейіпкер бейнесін ашады, тәрбиелік мәнін ұғынады.
Мұғалім аты-жөні: Негізгі идеялар
Пәні: Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу, ойларын еркін жеткізу.
Мұғалім аты-жөні: Жеті модуль
Пәні: Сыни тұрғысынан ойлау, АКТ, дарынды, талантты, оқыту үшін бағалау
Мұғалім аты-жөні: Тапсырмалар
Пәні: Топтық жұмыс, постер қорғау түрткі сұрақтар, миға шабуыл, кумулятивтік әңгіме, шығармашалақ тапсырмалар

Жаңа сабақ бойынша әрекеттер

Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау

Дискреп

тор

Балл
Уақ.
: Білу
Мақсаты: «Ыстық орындық арқылы» үй тапсырмасын тексеру
Нәтиже: Сұраққа нақты жауап беруге дағдыланады
Тапсырмалар:

Фронтальды сұрақтар

(қосымшада)

Бағалау: ТБ
Дискрептор:

Әр нақты жауап

Жартылай жауап

Балл:

2

1

Уақ.:

6

мин.

: Түсіну
Мақсаты: Қажымұқан бейнесін талдау арқылы таным деңгейін қалыптастыру
Нәтиже: Палуанның әр кезеңдегі мінезінің қалыптасуы туралы ойларын жинақтайды.
Тапсырмалар:

І топ

Қажымұқанның қалада

ІІ топ

Ұлы Петрлің қаласындағы оқуда

ІІІ топ

Париждегі өнер сахнасында

Бағалау: ОүБ
Дискрептор:

Толық жауап берді Жартылай жауап берді

Жауап бермеді

Балл:

2

1

0

Уақ.: 10 мин
: Қолдану
Мақсаты: Сын есімдерден алынған тірек сөздер арқылы мәтіннен Мұқанның әрекеттерін табу
Нәтиже: Оқулықпен жұмыс жасау арқылы ойларын тұжырымдайды.
Тапсырмалар:

Миға шабуыл

Жауапкершілік

Мейрімділік

Еңбекқорлық

Қарапайымдылық

Бағалау: ФБ
Дискрептор:

Толық жауап берді Жартылай жауап берді

Жауап бермеді

Балл:

2

1

0

Уақ.: 10 мин
: Талдау
Мақсаты: Көрінетін айғақтар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау
Нәтиже: Шығармашылық қабілеті қалыптасады
Тапсырмалар: АКТ пайдалану арқылы Қажымұқан портретін жазу, салу
Бағалау: ББ
Дискрептор:

Нақтылық

жобалау

Балл:

2

1

Уақ.: 5 мин
: Жинақтау
Мақсаты: Тест арқылы оқушылар білімдерін жинақтау
Нәтиже: Тақырып бойынша алған білімдері бекиді
Тапсырмалар: Тест (қосымшада)
Бағалау: ЖБ
Дискрептор: Барлығы
Балл: 5
Уақ.: 3 мин
: Бағалау
Мақсаты: Кері байланыс арқылы палуан бейнесін сомдау
Нәтиже: Шығармашылығы дамиды
Тапсырмалар: Ұйқаспен тап
Бағалау: ОүБ
Дискрептор:

Ойы жүйелі

Сөздік қоры мол

Сөз мағыналары сақталған

Балл:

3

2

1

Уақ.: 3 мин

Кері байланыс Білемін. Білдім. Білгім келеді

Рефлексия «Ізгілік ағашы»

Тест

1. Лебедев мектебі Мұқанға нені үйретті?

А) Балуандық өнерді Б) Сауаттылықты С) Ұқыптылықты

2. Қай елдің балуаны отыз пұттық пілді иығына тұрғызып көпшілік алдында өнер көрсетеді?

А) Үндістан балуаны Б) Ресей балуаны С) Африка балуаны

3. Мұқанның жеңіл өнерінің бірі

А) Лом темірді бұрап, галстук ету Б) Рельсті ию

С) Жиырма бес адам мінген арбаны тісімен тарту

4. Сахнаға мініп келген атаны түйені иығына салып алып кететін балуан ?

А) Иван-Корень Б) Мұқан С) Дубный

5. Мұқанның Петр қаласынан білім алуына ықпал еткен кім?

А) Добрый-Рабый Б) Иван Лебедев С) Иван Дубный

Тест кілті

1. А

2. С

3. А

4. Б

5. А

Кері байланыс

Білемін
Білдім
Білгім келеді
Білемін:
Білдім:
Білгім келеді:

Ұйқаспен тап

. . . толқынындай,

. . . жазығындай.

. . . мақтанышы,

. . . айналғандай.

Қысқа мерзімді жоспарлау


Ұқсас жұмыстар
Жиб-жица күресі. қ.әбдіқадыров
Оқушыларды топтарға бөлу
Қалмақан Әбдіқадыров Қажымұқан хикаяты
Қажымұқан Мұңайтпасұлы - қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан
Қалмақан Әбдіқадыров Қажымұқан туралы
"ана тілі" пәні бойынша
Жігіт сұлтаны. 2 сынып
Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар, 4 сынып
Қазақ ғарышкері кім
Орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz