Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қажымұқанның қалада
Сабақтың тақырыбы
с/с
Уақы-ты
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Негізігі әрекеттер
Бағалау
Дерек көздері
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) мазмұны
1
10.03
Қ.Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру,
шығарманы жан-жақты талдап түсіндіру
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау
1
12.03
Диалогтік оқыту, Сын тұрғысынан ойлау. Бағалау
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық
Оның шығармалары-ның өзекті тақырыбымен танысады.
"Бір айналым сөйлесу"
стратегиясы
Топтық жұмыс,
постер қорғау,
Оқушылар бағалау бетшесі арқылы топтық бағалайды.
Стикер жазу
Бағалау парағы
Оқулық
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді)Шығарманың тілдік ерекшеліктері
1
17.03
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық
Жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту
Қ.Әбдіқадыров
өзекті тақыры-бымен танысады.
Тыңдап отырған үштік әдісі,
өзім үшін жазу стратегиясы
Формативті бағалау
түсіндірмелі сөздік, орфографиялық сөздік
Әдебиет пәнінен 5-сыныпқа орта мерзімді жоспар
Бекітемін ____________ Оқу ісі орынбасары:
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Дүйсенова Айнұр
Әде
биет
5
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Мазмұны
10.03.2015 жыл
Сілтеме
5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы <<Атамұра>> 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, <<Әдеби әлем>> сайты
Жалпы мақсаттар
Қ.Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсініктерін кеңейту, шығарманы жан- жақты талдап түсіндіру.
Оқыту нәтижесі
Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы Қажымұқанның өміріндегі елеулі кезеңдер туралы түсінік қалыптасады.
Негізгі идеялар
Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу,ойларын еркін жеткізу.
Жеті модуль
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес диалогтік оқыту, сыни тұрғысынан ойлау,АКТ
Тапсырмалар
<<Бір айналым сөйлесу>> стратегиясы. Топтық жұмыс, постер қорғау, <<Түртіп алу>> стратегиясы
Жаңа сабақ бойынша әрекеттер
Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау
Дискреп
тор
Балл
Уақ.
Білу
<<Бір айналым>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
С.Бегалиннің <<Бала Шоқан>> шығармасындағы Шоқанның балалық шағы туралы түсінік қалыптсады
-Шоқан деген кім?
-Шоқанды Мысыққа жақындастырған не?
-Мүсіндерді Шоқан қалай бағалады?
-Шоқанның бала күнгі көргендерінің болашақ өмірі үшін пайдасы болды ма?
-Уәдеге берік болу дегенді қалай түсінесің?
-Қайырымдылық деген не?
ӨБ
Толық жауап берді
Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
5 мин.
Түсі-ну
Қол-дану
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді)
Постер арқылы тақырыпты ашу
Қажымұқан палуан туралы білімдері қалыптасады
Тараулардың мазмұны мен мәнін ұғады
Балуан туралы бейне таспаны тамашалау
1-топ
Қар күреген бала
ІІ-топ
Жаяу сүйреген шана
ІІІ-топ
Ұлы Петрдің қаласында
Берілген тапсырмаларды қорғау, бейнетаспа туралы ойларын ортаға салу
ТБ
ФБ
Толық жауап берді
Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
2
1
0
7 мин
6 мин
Тал-дау
Сөздікпен жұмыс, теріп алу
Сөздік қоры молаяды
І- топ
Сөздікпен жұмыс
ІІ топ
Хронологиялық кесте
ІІІ топ
Композициялық жоспар құру
ТБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
5 мин
Жинақтау
Семантикалық карта арқылы білімдерін жинақтау
Оқулықпен жұмыс жасауға дағдыланады
Семантикалық карта
(қосымшада)
ЖБ
ФБ
Әр дұрыс жауапқа
1 балл
5 мин
Бағалау
Шығарманың түйінді ойын, идеясын айқындау.
Дарындылығын дүниежүзіне мойындатқан палуан қасиеті туралы түсінік қалыптастыру
Қажымұқанның балалық шағы, өсу жолдары мен өзіндік ерекшеліктері туралы ойлары қалыптасты
Мұқанның әкелген бір шана шөбіне Масликов неліктен риза болмады?
Сен не істер едің?
Мұқан атағының артуына Париж қаласындағы өнер байқауының үлесі қаншалықты болды деп ойлайсың?
Біздің арамызда Мұқандар бар ма? Сен оны бағалай алар ма едің?
Осы шығармаға байланысты қандай мақал-мәтелдер қоланар едің?
ТБ
ЖБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
7 мин
Кері байланыс <<Екі жұлдыз бір тілек>>
Рефлексия
Сабақтан алған әсерім
Қандай болуды үйрендім
Менің қиялымдағы Қажымұқан
Палуанға хат
Бекітемін ____________ Оқу ісі орынбасары:
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Дүйсенова Айнұр
Әде
биет
5
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.
12.03.2015 жыл
Сілтеме
5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы <<Атамұра>> 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, <<Әдеби әлем>> сайты
Жалпы мақсаттар
Қажымұқан бейнесін жан-жақты талдау негізінде бейнесін ашу.
Оқыту нәтижесі
Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы басты кейіпкер бейнесін ашады, тәрбиелік мәнін ұғынады.
Негізгі идеялар
Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу,ойларын еркін жеткізу.
Жеті модуль
Сыни тұрғысынан ойлау,АКТ, дарынды,талантты, оқыту үшін бағалау
Тапсырмалар
Топтық жұмыс, постер қорғау түрткі сұрақтар, миға шабуыл, кумулятивтік әңгіме, шығармашалақ тапсырмалар
Жаңа сабақ бойынша әрекеттер
Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау
Дискреп
тор
Балл
Уақ.
Білу
<<Ыстық орындық арқылы>> үй тапсырмасын тексеру
Сұраққа нақты жауап беруге дағдыланады
Фронтальды сұрақтар
(қосымшада)
ТБ
Әр нақты жауап
Жартылай жауап
2
1
6
мин.
Түсіну
Қажымұқан бейнесін талдау арқылы таным деңгейін қалыптастыру
Палуанның әр кезеңдегі мінезінің қалыптасуы туралы ойларын жинақтайды.
І топ
Қажымұқанның қалада
ІІ топ
Ұлы Петрлің қаласындағы оқуда
ІІІ топ
Париждегі өнер сахнасында
ОүБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
10 мин
Қолдану
Сын есімдерден алынған тірек сөздер арқылы мәтіннен Мұқанның әрекеттерін табу
Оқулықпен жұмыс жасау арқылы ойларын тұжырымдайды.
Миға шабуыл
Жауапкершілік
Мейрімділік
Еңбекқорлық
Қарапайымдылық
ФБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
10 мин
Талдау
Көрінетін айғақтар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау
Шығармашылық қабілеті қалыптасады
АКТ пайдалану арқылы Қажымұқан портретін жазу, салу
ББ
Нақтылық
жобалау
2
1
5 мин
Жинақтау
Тест арқылы оқушылар білімдерін жинақтау
Тақырып бойынша алған білімдері бекиді
Тест (қосымшада)
ЖБ
Барлығы
5
3 мин
Бағалау
Кері байланыс арқылы палуан бейнесін сомдау
Шығармашылығы дамиды
Ұйқаспен тап
ОүБ
Ойы жүйелі
Сөздік қоры мол
Сөз мағыналары сақталған
3
2
1
3 мин
Кері байланыс Білемін. Білдім.Білгім келеді
Рефлексия <<Ізгілік ағашы>>
Тест
1.Лебедев мектебі Мұқанға нені үйретті?
А) Балуандық өнерді Б) Сауаттылықты С) Ұқыптылықты
2.Қай елдің балуаны отыз пұттық пілді иығына тұрғызып көпшілік алдында өнер көрсетеді?
А) Үндістан балуаны Б) Ресей балуаны С) Африка балуаны
3. Мұқанның жеңіл өнерінің бірі
А) Лом темірді бұрап, галстук ету Б) Рельсті ию
С) Жиырма бес адам мінген арбаны тісімен тарту
4. Сахнаға мініп келген атаны түйені иығына салып алып кететін балуан?
А) Иван-Корень Б) Мұқан С) Дубный
5. Мұқанның Петр қаласынан білім алуына ықпал еткен кім?
А) Добрый-Рабый Б) Иван Лебедев С) Иван Дубный
Тест кілті
1. А
2. С
3. А
4. Б
5. А
Кері байланыс
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Ұйқаспен тап
... ... толқынындай,
... ... жазығындай.
... ... мақтанышы,
... ... айналғандай.
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Дүйсенова Айнұр
Әдебиет
5
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Шығарманың тілдік ерекшелігі.
17.03.2015 жыл
Сілтеме
5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы <<Атамұра>> 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, <<Әдеби әлем>> сайты
Жалпы мақсаттар
Шығарманың көркемдік ерекшелігін ашу
Оқыту нәтижесі
Үзіндіні тілдік тұрғыда талдай отырып, троп түрлерін еркін меңгеруге мүмкіндік алады.
Негізгі идеялар
Теорияны практикамен ұштастыру барысында өзіндік анализ жасау. .
Жеті модуль
Сыни ойлау, оқытудың жаңа тәсілдері, оқыту үшін бағалау.
Тапсырмалар
Топтық жұмыс, постер қорғау, өткір, ашық сұрақтар, диалог, шығармашылық тапсырмалар
Жаңа сабақ бойынша әрекеттер
Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау
Дискреп
тор
Балл
Уақ.
Білу
<<Қара жәшік>> арқылы үй тапсырмасын тексеру
Теңеулердің жасалу жолдарын ерекшелігін меңгереді
Ашық сұрақтар беру
Теңеу дегеніміз не ?
Ол қалай жасалады?
Сен қандай мысал келтіре аласың?
Эпитеттің айырмасы неде?
Оны қалай ажыратасың?
Кейіптеудің ерекшелігі қандай?
ОүБ
Әр нақты жауап
Жартылай жауап
2
1
6
мин.
Түсіну
Троп түрлерін игеру
<<Түртіп алу>> стратегиясы бойынша өз бетімен ізденуге дағдыланады
<<Түртіп алу>> стратегиясы
І топ
188-бет
ІІ топ
189-бет
ІІІ топ
190-бет
ОүБ,ФБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
10 мин
Қолдану
Ашық сұрақтар арқылы танымдылығын анықтау
Шапшаң ойлап, нақты жауап беруге дағдыланады.
(
<<Доп лақтыру>> әдісімен ашық сұрақтар (қосымшада)
ӨБ
Әр дұрыс жауап
1
5 мин
Талдау
Жалпыдан нақтыға жетудің жолын меңгеру
Теориялық білімдерін практикады қолдана алады..
<<Көру>> стратегиясы
АҚТ арқылы пейжаз көрсетіп көркемдегіш құралмен ойын бейнелеу
Мадақтау
Ой айшықты
лығы
Ой жүйесінің сақталуы
2
1
10 мин
Жинақтау
Кластер қорғату зейінін шоғырландыру
Өзіндік көзқарастары қалыптасады
<<Ой қорыту>>
1топ
Қазақ күресі
ІІ топ
Күш атасы
ІІІ топ
Дарын
ТБ
Ой ұшқырлығы
танымдылығы
2
1
3 мин
Бағалау
Кесімді, әсер етуші сұрақтар арқылы білім деңгейін анықтау
Шығарманың тәрбиелік мәнін ұғынды
Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай берілген? Мұқан бойынан ол қалай көрініс тапқан? Сен неге оны ізгі қасиетке баладың? Себебі не?
ОүБ
Ойы жүйелі
Өзіндік пікірі қалыптасқан
Сөздік қоры мол
3
2
1
3 мин
Кері байланыс <<Бес саусақ>>
Рефлексия <<Ізгілік ағашы>>
Үйге тапсырма Палуан атаға хат
с/с
Уақы-ты
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Негізігі әрекеттер
Бағалау
Дерек көздері
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) мазмұны
1
10.03
Қ.Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру,
шығарманы жан-жақты талдап түсіндіру
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау
1
12.03
Диалогтік оқыту, Сын тұрғысынан ойлау. Бағалау
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық
Оның шығармалары-ның өзекті тақырыбымен танысады.
"Бір айналым сөйлесу"
стратегиясы
Топтық жұмыс,
постер қорғау,
Оқушылар бағалау бетшесі арқылы топтық бағалайды.
Стикер жазу
Бағалау парағы
Оқулық
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді)Шығарманың тілдік ерекшеліктері
1
17.03
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық
Жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту
Қ.Әбдіқадыров
өзекті тақыры-бымен танысады.
Тыңдап отырған үштік әдісі,
өзім үшін жазу стратегиясы
Формативті бағалау
түсіндірмелі сөздік, орфографиялық сөздік
Әдебиет пәнінен 5-сыныпқа орта мерзімді жоспар
Бекітемін ____________ Оқу ісі орынбасары:
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Дүйсенова Айнұр
Әде
биет
5
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Мазмұны
10.03.2015 жыл
Сілтеме
5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы <<Атамұра>> 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, <<Әдеби әлем>> сайты
Жалпы мақсаттар
Қ.Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсініктерін кеңейту, шығарманы жан- жақты талдап түсіндіру.
Оқыту нәтижесі
Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы Қажымұқанның өміріндегі елеулі кезеңдер туралы түсінік қалыптасады.
Негізгі идеялар
Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу,ойларын еркін жеткізу.
Жеті модуль
Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес диалогтік оқыту, сыни тұрғысынан ойлау,АКТ
Тапсырмалар
<<Бір айналым сөйлесу>> стратегиясы. Топтық жұмыс, постер қорғау, <<Түртіп алу>> стратегиясы
Жаңа сабақ бойынша әрекеттер
Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау
Дискреп
тор
Балл
Уақ.
Білу
<<Бір айналым>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
С.Бегалиннің <<Бала Шоқан>> шығармасындағы Шоқанның балалық шағы туралы түсінік қалыптсады
-Шоқан деген кім?
-Шоқанды Мысыққа жақындастырған не?
-Мүсіндерді Шоқан қалай бағалады?
-Шоқанның бала күнгі көргендерінің болашақ өмірі үшін пайдасы болды ма?
-Уәдеге берік болу дегенді қалай түсінесің?
-Қайырымдылық деген не?
ӨБ
Толық жауап берді
Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
5 мин.
Түсі-ну
Қол-дану
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді)
Постер арқылы тақырыпты ашу
Қажымұқан палуан туралы білімдері қалыптасады
Тараулардың мазмұны мен мәнін ұғады
Балуан туралы бейне таспаны тамашалау
1-топ
Қар күреген бала
ІІ-топ
Жаяу сүйреген шана
ІІІ-топ
Ұлы Петрдің қаласында
Берілген тапсырмаларды қорғау, бейнетаспа туралы ойларын ортаға салу
ТБ
ФБ
Толық жауап берді
Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
2
1
0
7 мин
6 мин
Тал-дау
Сөздікпен жұмыс, теріп алу
Сөздік қоры молаяды
І- топ
Сөздікпен жұмыс
ІІ топ
Хронологиялық кесте
ІІІ топ
Композициялық жоспар құру
ТБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
5 мин
Жинақтау
Семантикалық карта арқылы білімдерін жинақтау
Оқулықпен жұмыс жасауға дағдыланады
Семантикалық карта
(қосымшада)
ЖБ
ФБ
Әр дұрыс жауапқа
1 балл
5 мин
Бағалау
Шығарманың түйінді ойын, идеясын айқындау.
Дарындылығын дүниежүзіне мойындатқан палуан қасиеті туралы түсінік қалыптастыру
Қажымұқанның балалық шағы, өсу жолдары мен өзіндік ерекшеліктері туралы ойлары қалыптасты
Мұқанның әкелген бір шана шөбіне Масликов неліктен риза болмады?
Сен не істер едің?
Мұқан атағының артуына Париж қаласындағы өнер байқауының үлесі қаншалықты болды деп ойлайсың?
Біздің арамызда Мұқандар бар ма? Сен оны бағалай алар ма едің?
Осы шығармаға байланысты қандай мақал-мәтелдер қоланар едің?
ТБ
ЖБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
7 мин
Кері байланыс <<Екі жұлдыз бір тілек>>
Рефлексия
Сабақтан алған әсерім
Қандай болуды үйрендім
Менің қиялымдағы Қажымұқан
Палуанға хат
Бекітемін ____________ Оқу ісі орынбасары:
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Дүйсенова Айнұр
Әде
биет
5
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.
12.03.2015 жыл
Сілтеме
5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы <<Атамұра>> 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, <<Әдеби әлем>> сайты
Жалпы мақсаттар
Қажымұқан бейнесін жан-жақты талдау негізінде бейнесін ашу.
Оқыту нәтижесі
Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы басты кейіпкер бейнесін ашады, тәрбиелік мәнін ұғынады.
Негізгі идеялар
Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу,ойларын еркін жеткізу.
Жеті модуль
Сыни тұрғысынан ойлау,АКТ, дарынды,талантты, оқыту үшін бағалау
Тапсырмалар
Топтық жұмыс, постер қорғау түрткі сұрақтар, миға шабуыл, кумулятивтік әңгіме, шығармашалақ тапсырмалар
Жаңа сабақ бойынша әрекеттер
Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау
Дискреп
тор
Балл
Уақ.
Білу
<<Ыстық орындық арқылы>> үй тапсырмасын тексеру
Сұраққа нақты жауап беруге дағдыланады
Фронтальды сұрақтар
(қосымшада)
ТБ
Әр нақты жауап
Жартылай жауап
2
1
6
мин.
Түсіну
Қажымұқан бейнесін талдау арқылы таным деңгейін қалыптастыру
Палуанның әр кезеңдегі мінезінің қалыптасуы туралы ойларын жинақтайды.
І топ
Қажымұқанның қалада
ІІ топ
Ұлы Петрлің қаласындағы оқуда
ІІІ топ
Париждегі өнер сахнасында
ОүБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
10 мин
Қолдану
Сын есімдерден алынған тірек сөздер арқылы мәтіннен Мұқанның әрекеттерін табу
Оқулықпен жұмыс жасау арқылы ойларын тұжырымдайды.
Миға шабуыл
Жауапкершілік
Мейрімділік
Еңбекқорлық
Қарапайымдылық
ФБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
10 мин
Талдау
Көрінетін айғақтар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау
Шығармашылық қабілеті қалыптасады
АКТ пайдалану арқылы Қажымұқан портретін жазу, салу
ББ
Нақтылық
жобалау
2
1
5 мин
Жинақтау
Тест арқылы оқушылар білімдерін жинақтау
Тақырып бойынша алған білімдері бекиді
Тест (қосымшада)
ЖБ
Барлығы
5
3 мин
Бағалау
Кері байланыс арқылы палуан бейнесін сомдау
Шығармашылығы дамиды
Ұйқаспен тап
ОүБ
Ойы жүйелі
Сөздік қоры мол
Сөз мағыналары сақталған
3
2
1
3 мин
Кері байланыс Білемін. Білдім.Білгім келеді
Рефлексия <<Ізгілік ағашы>>
Тест
1.Лебедев мектебі Мұқанға нені үйретті?
А) Балуандық өнерді Б) Сауаттылықты С) Ұқыптылықты
2.Қай елдің балуаны отыз пұттық пілді иығына тұрғызып көпшілік алдында өнер көрсетеді?
А) Үндістан балуаны Б) Ресей балуаны С) Африка балуаны
3. Мұқанның жеңіл өнерінің бірі
А) Лом темірді бұрап, галстук ету Б) Рельсті ию
С) Жиырма бес адам мінген арбаны тісімен тарту
4. Сахнаға мініп келген атаны түйені иығына салып алып кететін балуан?
А) Иван-Корень Б) Мұқан С) Дубный
5. Мұқанның Петр қаласынан білім алуына ықпал еткен кім?
А) Добрый-Рабый Б) Иван Лебедев С) Иван Дубный
Тест кілті
1. А
2. С
3. А
4. Б
5. А
Кері байланыс
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Ұйқаспен тап
... ... толқынындай,
... ... жазығындай.
... ... мақтанышы,
... ... айналғандай.
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мұғалім аты-жөні
Пәні
Сыныбы
Сабақтың тақырыбы
Күні
Дүйсенова Айнұр
Әдебиет
5
Қ.Әбдіқадыров <<Қажымұқан>> (хикаяттан үзінді) Шығарманың тілдік ерекшелігі.
17.03.2015 жыл
Сілтеме
5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы <<Атамұра>> 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, <<Әдеби әлем>> сайты
Жалпы мақсаттар
Шығарманың көркемдік ерекшелігін ашу
Оқыту нәтижесі
Үзіндіні тілдік тұрғыда талдай отырып, троп түрлерін еркін меңгеруге мүмкіндік алады.
Негізгі идеялар
Теорияны практикамен ұштастыру барысында өзіндік анализ жасау. .
Жеті модуль
Сыни ойлау, оқытудың жаңа тәсілдері, оқыту үшін бағалау.
Тапсырмалар
Топтық жұмыс, постер қорғау, өткір, ашық сұрақтар, диалог, шығармашылық тапсырмалар
Жаңа сабақ бойынша әрекеттер
Мақсаты
Нәтиже
Тапсырмалар
Бағалау
Дискреп
тор
Балл
Уақ.
Білу
<<Қара жәшік>> арқылы үй тапсырмасын тексеру
Теңеулердің жасалу жолдарын ерекшелігін меңгереді
Ашық сұрақтар беру
Теңеу дегеніміз не ?
Ол қалай жасалады?
Сен қандай мысал келтіре аласың?
Эпитеттің айырмасы неде?
Оны қалай ажыратасың?
Кейіптеудің ерекшелігі қандай?
ОүБ
Әр нақты жауап
Жартылай жауап
2
1
6
мин.
Түсіну
Троп түрлерін игеру
<<Түртіп алу>> стратегиясы бойынша өз бетімен ізденуге дағдыланады
<<Түртіп алу>> стратегиясы
І топ
188-бет
ІІ топ
189-бет
ІІІ топ
190-бет
ОүБ,ФБ
Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0
10 мин
Қолдану
Ашық сұрақтар арқылы танымдылығын анықтау
Шапшаң ойлап, нақты жауап беруге дағдыланады.
(
<<Доп лақтыру>> әдісімен ашық сұрақтар (қосымшада)
ӨБ
Әр дұрыс жауап
1
5 мин
Талдау
Жалпыдан нақтыға жетудің жолын меңгеру
Теориялық білімдерін практикады қолдана алады..
<<Көру>> стратегиясы
АҚТ арқылы пейжаз көрсетіп көркемдегіш құралмен ойын бейнелеу
Мадақтау
Ой айшықты
лығы
Ой жүйесінің сақталуы
2
1
10 мин
Жинақтау
Кластер қорғату зейінін шоғырландыру
Өзіндік көзқарастары қалыптасады
<<Ой қорыту>>
1топ
Қазақ күресі
ІІ топ
Күш атасы
ІІІ топ
Дарын
ТБ
Ой ұшқырлығы
танымдылығы
2
1
3 мин
Бағалау
Кесімді, әсер етуші сұрақтар арқылы білім деңгейін анықтау
Шығарманың тәрбиелік мәнін ұғынды
Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай берілген? Мұқан бойынан ол қалай көрініс тапқан? Сен неге оны ізгі қасиетке баладың? Себебі не?
ОүБ
Ойы жүйелі
Өзіндік пікірі қалыптасқан
Сөздік қоры мол
3
2
1
3 мин
Кері байланыс <<Бес саусақ>>
Рефлексия <<Ізгілік ағашы>>
Үйге тапсырма Палуан атаға хат
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz