Инетербелсенді тақтадан оқып берем

Сынып : 2
Күні: 28. 10. 2015
Сынып : 2: Сабақтың тақырыбы:
Күні: 28. 10. 2015: Төрт түлік
Сынып : 2: Сілтеме
Күні: 28. 10. 2015: Әдебиеттік оқу, хрестоматия
Сынып : 2: Мақсаты:
Күні: 28. 10. 2015:

-Оқушылардың төрт түлік жайлы білімдерін қалыптастыру

- Ата кәсіпті сүюге, еңбекшілдікке, төзімділікке, еңбек адамдарына құрметпен қарауға тәрбиелеу.

- Жеріміздегі шаруашылық салалары туралы білімдерін дамыту.

Сынып : 2: Күтілетін нәтиже
Күні: 28. 10. 2015: Төрт түліктін пайдасы жайлы білемін. Болашақта ауылдық жерлерде мал шарушашылықтарын арттыру.
Сынып : 2: Сабақтың түрі:
Күні: 28. 10. 2015: Жаңа сабақ
Сынып : 2: Көрнекі жабдықтар
Күні: 28. 10. 2015: Интербелсенді тақта, суреттер
Сынып : 2: Сабақтың әдісі:
Күні: 28. 10. 2015: Дара жұмыс, топпен, жұппен жүмыс, пән аралық байланыс
Сабақтың кезендері
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Сабақтың кезендері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 2 мин
Мұғалім іс-әрекеті:

Психологиялық икем.

Мақсатымыз -білім алу Міндетіміз -еңбектену

Оқушы іс-әрекеті:

айту

білім алу

еңбектену

Сабақтың кезендері: Үй жұмысын тексеру
Уақыт: 5 мин
Мұғалім іс-әрекеті:

«Таудай бол»»

Жатқа сұрау

Оқушы іс-әрекеті: жатқа айту
Сабақтың кезендері: Жаңа тақырыпқа шығу
Уақыт: 5 мин
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға мозайка берем (суреттер)
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар суреттерді құрастырадыНенің суреті шыққаннын айтады.
Сабақтың кезендері: Таныстыру
Уақыт: 2мин
Мұғалім іс-әрекеті: Әр топ таныстырындар
Оқушы іс-әрекеті: Әр топтың топ басшылары таныстырып ұрандарын айтады.
Сабақтың кезендері: Оқулықпен жұмыс
Уақыт: 5мин
Мұғалім іс-әрекеті: Мәтінді оқып шығамын
Оқушы іс-әрекеті: Әр топ жеке-жеке оқытқызу. Рөлдерге бөліп қою.
Сабақтың кезендері: Дәптермен жұмыс.
Уақыт: 3мин
Мұғалім іс-әрекеті: Әр малға мінездеме жазындар
Оқушы іс-әрекеті:

Түйе шөлге төзімді

Сиыр қорқақ, сүйкімді

Қой момын, кішкентай

Жылқы сұлу, жүйрік әр тоап бір оқушыдан оқып береді.

Сабақтың кезендері: Сәйкестендіру
Уақыт: 2мин
Мұғалім іс-әрекеті: Карточкалар таратып берем
Оқушы іс-әрекеті: Әр топ сәйкестендіріп жылам болу қажет
Сабақтың кезендері: Төлдерін атау.
Уақыт: 2мин
Мұғалім іс-әрекеті: Интербелсенді тақта арқылы суреттер көрсетіледі
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар қай төлдікі екенің атау қажет.
Сабақтың кезендері: Жарнамалау.
Уақыт: 5мин
Мұғалім іс-әрекеті: Әрт опқа төлдердің суретін берем(постер)
Оқушы іс-әрекеті: Әр топ суретін салады немесе жазып өз төлдері жайлы жарнама жасайды. Әр топтан бір оқу шығып қорғайды
Сабақтың кезендері: Сен білесің ба?
Уақыт: 3 мин
Мұғалім іс-әрекеті: Инетербелсенді тақтадан оқып берем
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар есте сақтаулары қажет.
Сабақтың кезендері: Карточкалық тапсырма
Уақыт: 8 мин
Мұғалім іс-әрекеті: Тапсырмалар тартылады
Оқушы іс-әрекеті:

1 топ. Мәтінің бірінші бөлімін табу.

2. Топ мәтінге ат қояды

3топ. Сөйлемді жалгастырып мәтін құрайды

4 топ мәтіннен негізгі ойды табу.

Сабақтың кезендері: Кубизм стратегиясы
Уақыт: 2 мин
Мұғалім іс-әрекеті: Сұрақтар беріледі.
Оқушы іс-әрекеті: Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді
Сабақтың кезендері: Бағалау. Жалпы сынып бағалау. Жұлдызшалар артық, топтық бағалау. жиынтық баға
Уақыт: 3мин
Мұғалім іс-әрекеті: Бағалау Бүгінгі сабақты қор ытындылау
Оқушы іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Түйе иесі
Сұрақтарға жауаптар айтқызу
Сәлем берем үлкенге
Әдепті бала
Сөйлемді толықтыр
Мен әдепті баламын.
Квадрат түбірдің қасиеттері
Ата сөзі санамда, Жасы үлкенге жол берем
Қысқа мерзімді жоспарлау. 7-класс. ет даму тарихы
Әдептен озбайық. Оқушылардың этикалық қарым-қатынастарын дамытуға ықпал ету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz