Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Инетербелсенді тақтадан оқып берем
Сынып : 2
Күні: 28.10.2015
Сабақтың тақырыбы:
Төрт түлік
Сілтеме
Әдебиеттік оқу,хрестоматия
Мақсаты:
-Оқушылардың төрт түлік жайлы білімдерін қалыптастыру
- Ата кәсіпті сүюге,еңбекшілдікке ,төзімділікке,еңбек адамдарына құрметпен қарауға тәрбиелеу.
- Жеріміздегі шаруашылық салалары туралы білімдерін дамыту.
Күтілетін нәтиже
Төрт түліктін пайдасы жайлы білемін.Болашақта ауылдық жерлерде мал шарушашылықтарын арттыру.
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ
Көрнекі жабдықтар
Интербелсенді тақта,суреттер
Сабақтың әдісі:
Дара жұмыс,топпен,жұппен жүмыс,пән аралық байланыс
Сабақтың кезендері
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Психологиялық икем.
Мақсатымыз - білім алу Міндетіміз -еңбектену
айту
білім алу
еңбектену
Үй жұмысын тексеру
5 мин
<<Таудай бол>>>>
Жатқа сұрау
жатқа айту
Жаңа тақырыпқа шығу
5 мин
Оқушыларға мозайка берем (суреттер)
Оқушылар суреттерді құрастырадыНенің суреті шыққаннын айтады.
Таныстыру
2мин
Әр топ таныстырындар
Әр топтың топ басшылары таныстырып ұрандарын айтады.
Оқулықпен жұмыс
5мин
Мәтінді оқып шығамын
Әр топ жеке-жеке оқытқызу.Рөлдерге бөліп қою.
Дәптермен жұмыс.
3мин
Әр малға мінездеме жазындар
Түйе шөлге төзімді
Сиыр қорқақ,сүйкімді
Қой момын,кішкентай
Жылқы сұлу,жүйрік әр тоап бір оқушыдан оқып береді.
Сәйкестендіру
2мин
Карточкалар таратып берем
Әр топ сәйкестендіріп жылам болу қажет
Төлдерін атау.
2мин
Интербелсенді тақта арқылы суреттер көрсетіледі
Оқушылар қай төлдікі екенің атау қажет.
Жарнамалау.
5мин
Әрт опқа төлдердің суретін берем(постер)
Әр топ суретін салады немесе жазып өз төлдері жайлы жарнама жасайды.Әр топтан бір оқу шығып қорғайды
Сен білесің ба?
3 мин
Инетербелсенді тақтадан оқып берем
Оқушылар есте сақтаулары қажет.
Карточкалық тапсырма
8 мин
Тапсырмалар тартылады
1 топ.Мәтінің бірінші бөлімін табу.
2.Топ мәтінге ат қояды
3топ.Сөйлемді жалгастырып мәтін құрайды
4 топ мәтіннен негізгі ойды табу.
Кубизм стратегиясы
2 мин
Сұрақтар беріледі.
Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді
Бағалау.Жалпы сынып бағалау. Жұлдызшалар артық,топтық бағалау.жиынтық баға
3мин
Бағалау Бүгінгі сабақты қор ытындылау
Күні: 28.10.2015
Сабақтың тақырыбы:
Төрт түлік
Сілтеме
Әдебиеттік оқу,хрестоматия
Мақсаты:
-Оқушылардың төрт түлік жайлы білімдерін қалыптастыру
- Ата кәсіпті сүюге,еңбекшілдікке ,төзімділікке,еңбек адамдарына құрметпен қарауға тәрбиелеу.
- Жеріміздегі шаруашылық салалары туралы білімдерін дамыту.
Күтілетін нәтиже
Төрт түліктін пайдасы жайлы білемін.Болашақта ауылдық жерлерде мал шарушашылықтарын арттыру.
Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ
Көрнекі жабдықтар
Интербелсенді тақта,суреттер
Сабақтың әдісі:
Дара жұмыс,топпен,жұппен жүмыс,пән аралық байланыс
Сабақтың кезендері
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Психологиялық икем.
Мақсатымыз - білім алу Міндетіміз -еңбектену
айту
білім алу
еңбектену
Үй жұмысын тексеру
5 мин
<<Таудай бол>>>>
Жатқа сұрау
жатқа айту
Жаңа тақырыпқа шығу
5 мин
Оқушыларға мозайка берем (суреттер)
Оқушылар суреттерді құрастырадыНенің суреті шыққаннын айтады.
Таныстыру
2мин
Әр топ таныстырындар
Әр топтың топ басшылары таныстырып ұрандарын айтады.
Оқулықпен жұмыс
5мин
Мәтінді оқып шығамын
Әр топ жеке-жеке оқытқызу.Рөлдерге бөліп қою.
Дәптермен жұмыс.
3мин
Әр малға мінездеме жазындар
Түйе шөлге төзімді
Сиыр қорқақ,сүйкімді
Қой момын,кішкентай
Жылқы сұлу,жүйрік әр тоап бір оқушыдан оқып береді.
Сәйкестендіру
2мин
Карточкалар таратып берем
Әр топ сәйкестендіріп жылам болу қажет
Төлдерін атау.
2мин
Интербелсенді тақта арқылы суреттер көрсетіледі
Оқушылар қай төлдікі екенің атау қажет.
Жарнамалау.
5мин
Әрт опқа төлдердің суретін берем(постер)
Әр топ суретін салады немесе жазып өз төлдері жайлы жарнама жасайды.Әр топтан бір оқу шығып қорғайды
Сен білесің ба?
3 мин
Инетербелсенді тақтадан оқып берем
Оқушылар есте сақтаулары қажет.
Карточкалық тапсырма
8 мин
Тапсырмалар тартылады
1 топ.Мәтінің бірінші бөлімін табу.
2.Топ мәтінге ат қояды
3топ.Сөйлемді жалгастырып мәтін құрайды
4 топ мәтіннен негізгі ойды табу.
Кубизм стратегиясы
2 мин
Сұрақтар беріледі.
Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді
Бағалау.Жалпы сынып бағалау. Жұлдызшалар артық,топтық бағалау.жиынтық баға
3мин
Бағалау Бүгінгі сабақты қор ытындылау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz