Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Математика патшалығына ену үшін алдымен Тас қақпаны ашу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға 5-ке көбейту және бөлуге байланысты есептеулерді меңгерту,білімдерін толықтыру, танымдық қабілеттерін , ойлау,зейінін, еске сақтауын дамытумен бірге оқушыларды өзгені тыңдап,өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Типі: Жаңа сабақ
Әдісі ,түрі: ертегі-ойын сабақ, <<Математика патшалығы >> жарыс,топтық,дамыта оқыту.
Көрнекілігі: Ұлы адамдардың өлеңдері жазылған плакат, дедактикалық материал, көбейту кестесіне арналған тапсырмалар,оқулық
Пәнаралық байланыс: ана тілі, казақ тілі, дүниетану
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі:
Психологиялық дайындық
Салемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
2. Өткен материалды еске түсіру
Әңгімелеу. <<Математика патшалығына >>ену үшін алдымен <<Тас қақпаны >> ашу.
А) Үй тапсырмасын тексеру.
Ә)ауызша жаттығулар орындау.
1- қатар
45:5*3-7
<<Өнер - білім бар жұрттар,
Тастан сарай салғызды.
Айшылық алыс жерлерден,
Көзді ашып-жұмғанша
Жылдам хабар алғызды.>>
А)Ыбырай 20
Ә) Абай 30
Б) Жамбыл 45
3
жақын тәтті
арсыз
Сандарды құрастыру: 357,573, 537,753,735
2- қатар
100*9:3+547-800
<<Ең бірінші бақытым-халқым менің,
Соған берем ойымның алтын кенін.
Ол бар болса ,мен бармын ,қор болмаймын
Қымбатырақ алтыннан нарқым менің >>.
А)М: Мақатаев 47
Ә)Қ. Мырзалиев 56
Б)С.Сейфуллин 23
Асыл іс қару
3
Дұшпан
Үш түс: сары, қызыл, жасыл бағдаршамның түстері
3. Қайталау сабағы.
Тапсырманы орындаған оқушылар <<Тас қақпаға>> сиқырлы сөз айтады: <<Ашыл ,ашыл ,тас қақпа>>.Музыка ойналып тас қақпа ашылады.Енді <<Күміс қақпаны >>ашу керек. Ол үшін келесі оқулықтағы тапсырмаларды орындау керек.
4. Оқулықпен жұмыс.
№1
Әр қорапта-10 ойыншық
5 қорапта-?
Ойыншық-25
Шешуі: 10*5+25=75(о)
Бағасы
Саны
Құны
Теңге
7
9
5 теңге
?
35 теңге
?
7
35 теңге
№3 тапсырма.Көбейтіндінің және бөліндінің мәндерін ауызша есептеу.
№4 математикалық диктант
5 см*5=25 см 250см:5= 50 см
6 см*5=35 см 300 см:5= 60 см
8 см*5=40 см 400 см:5 = 80 см
9 см*5= 45 см 450 см:5= 90 см
№5 №6
1-қатар:5,10,15,20,25,30,35,40,45, 50 сандарының әрқайсысын 5-ке кеміту.
2- қатар: 5,10,15,20,25,30,35,40,45, 50 сандарының әрқайсысын 5 есе кеміту
Сергіту сәті:
Міне, <<Күміс қақпаның>>тапсырмасын орындадық. Сиқырлы сөзді айтайық. <<Ашыл,ашыл>>күміс қақпа!Музыка ойналып қақпа ашылады. Келесі қақпа ашу үшін мына тапсырмаларды орындау керек.
5. Ойын. <<Кубизм>>
Логикалық тапсырмалар
1)қазақ тілі
Жиырма бес,отыз, қырық бес сөздеріне сұрақ қой және қай сөз табы екенін тап.
2) Математикалық жұмбақ
Көлден ұшып кетті 30 қаз
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады сонда неше қаз?(10)
Енді <<Алтын қақпаны>> ашуға болады Сиқырлы сөз айтайық. <<Ашыл,ашыл алтын қақпа>>Алтын қақпа музыкамен ашылады.
<<Алтын қақпаның>> ішінде <<Алтын сандық >>бар. Оны ашу үшін тапсырманы орындау керек.
6. Сабақты қорытындылау.
<<Алтын сандықты>>ашу үшін сандар қатарын дұрыс орналастыру арқылы мақал құрастыру. Кім тез мақал құрастырса, сол жеңімпаз болып сыйлық алады.
569 468 711 600 950 812
Шылым ішпеген жасайды шекпеген көптеген жылдар
Мақал
<<Ішпеген,шылым шекпеген,
Жасайды жылдар көптеген>>
Жеңімпаз оқушы <<Математика >>патшалығында еркін жүріп, танысу үшін <<Алтын кілтті>>сыйға алады.
7. Оқушылардың білімін бағалау. Марапаттау.
Үйге тапсырма: №7 теңдеуді шешу.
Типі: Жаңа сабақ
Әдісі ,түрі: ертегі-ойын сабақ, <<Математика патшалығы >> жарыс,топтық,дамыта оқыту.
Көрнекілігі: Ұлы адамдардың өлеңдері жазылған плакат, дедактикалық материал, көбейту кестесіне арналған тапсырмалар,оқулық
Пәнаралық байланыс: ана тілі, казақ тілі, дүниетану
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі:
Психологиялық дайындық
Салемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
2. Өткен материалды еске түсіру
Әңгімелеу. <<Математика патшалығына >>ену үшін алдымен <<Тас қақпаны >> ашу.
А) Үй тапсырмасын тексеру.
Ә)ауызша жаттығулар орындау.
1- қатар
45:5*3-7
<<Өнер - білім бар жұрттар,
Тастан сарай салғызды.
Айшылық алыс жерлерден,
Көзді ашып-жұмғанша
Жылдам хабар алғызды.>>
А)Ыбырай 20
Ә) Абай 30
Б) Жамбыл 45
3
жақын тәтті
арсыз
Сандарды құрастыру: 357,573, 537,753,735
2- қатар
100*9:3+547-800
<<Ең бірінші бақытым-халқым менің,
Соған берем ойымның алтын кенін.
Ол бар болса ,мен бармын ,қор болмаймын
Қымбатырақ алтыннан нарқым менің >>.
А)М: Мақатаев 47
Ә)Қ. Мырзалиев 56
Б)С.Сейфуллин 23
Асыл іс қару
3
Дұшпан
Үш түс: сары, қызыл, жасыл бағдаршамның түстері
3. Қайталау сабағы.
Тапсырманы орындаған оқушылар <<Тас қақпаға>> сиқырлы сөз айтады: <<Ашыл ,ашыл ,тас қақпа>>.Музыка ойналып тас қақпа ашылады.Енді <<Күміс қақпаны >>ашу керек. Ол үшін келесі оқулықтағы тапсырмаларды орындау керек.
4. Оқулықпен жұмыс.
№1
Әр қорапта-10 ойыншық
5 қорапта-?
Ойыншық-25
Шешуі: 10*5+25=75(о)
Бағасы
Саны
Құны
Теңге
7
9
5 теңге
?
35 теңге
?
7
35 теңге
№3 тапсырма.Көбейтіндінің және бөліндінің мәндерін ауызша есептеу.
№4 математикалық диктант
5 см*5=25 см 250см:5= 50 см
6 см*5=35 см 300 см:5= 60 см
8 см*5=40 см 400 см:5 = 80 см
9 см*5= 45 см 450 см:5= 90 см
№5 №6
1-қатар:5,10,15,20,25,30,35,40,45, 50 сандарының әрқайсысын 5-ке кеміту.
2- қатар: 5,10,15,20,25,30,35,40,45, 50 сандарының әрқайсысын 5 есе кеміту
Сергіту сәті:
Міне, <<Күміс қақпаның>>тапсырмасын орындадық. Сиқырлы сөзді айтайық. <<Ашыл,ашыл>>күміс қақпа!Музыка ойналып қақпа ашылады. Келесі қақпа ашу үшін мына тапсырмаларды орындау керек.
5. Ойын. <<Кубизм>>
Логикалық тапсырмалар
1)қазақ тілі
Жиырма бес,отыз, қырық бес сөздеріне сұрақ қой және қай сөз табы екенін тап.
2) Математикалық жұмбақ
Көлден ұшып кетті 30 қаз
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады сонда неше қаз?(10)
Енді <<Алтын қақпаны>> ашуға болады Сиқырлы сөз айтайық. <<Ашыл,ашыл алтын қақпа>>Алтын қақпа музыкамен ашылады.
<<Алтын қақпаның>> ішінде <<Алтын сандық >>бар. Оны ашу үшін тапсырманы орындау керек.
6. Сабақты қорытындылау.
<<Алтын сандықты>>ашу үшін сандар қатарын дұрыс орналастыру арқылы мақал құрастыру. Кім тез мақал құрастырса, сол жеңімпаз болып сыйлық алады.
569 468 711 600 950 812
Шылым ішпеген жасайды шекпеген көптеген жылдар
Мақал
<<Ішпеген,шылым шекпеген,
Жасайды жылдар көптеген>>
Жеңімпаз оқушы <<Математика >>патшалығында еркін жүріп, танысу үшін <<Алтын кілтті>>сыйға алады.
7. Оқушылардың білімін бағалау. Марапаттау.
Үйге тапсырма: №7 теңдеуді шешу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz