Тапсырмалар топтамасы

Облыстық мамандандырылған «Тау самалы» Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары: Д. Бердібекова

оқу-сауықтыру орталығының қазақ тілі мен Директордың инновация істері жөніндегі орынбасары: Н. Кембаев әдебиеті пәнінің мұғалімі Л. Садыкова

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Қазақ әдебиеті
Сынып: 10 «В», «Б»
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл
Пәні: Қазақ әдебиеті: Тақырыбы: Жыр жампозы - Жамбыл.
Пәні: Қазақ әдебиеті: Мақсаты:
Сынып: 10 «В», «Б»: Айтыскер ақын Жамбылдың өмір жолы, айтыс ақыны ретінде танылуы, айтыстарындағы сол кездегі әлеуметтік мәселенің көтерілуі, Жамбылдың айтыстағы ақындық шеберлігі туралы мағлұмат беру.
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру, топпен жұмыс істеу арқылы өзіндік пікір айту дағдыларын дамыту.
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Күтілетін нәтиже:
Сынып: 10 «В», «Б»: Оқушылар Жамбыл Жабаевтың өмірі, шығармашылығы, ақындығы туралы жан - жақты біледі; өз беттерімен жұмыс жасауға дағдыланады; Жамбылдың айтыстағы ақындық шеберлігін таниды.
Топпен жұмыс істеуде оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артады.
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл:
Пәні: Қазақ әдебиеті: Кезең
Сынып: 10 «В», «Б»: Уақыты
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл: Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Ресурстар
Пәні: Қазақ әдебиеті: Кіріспе
Сынып: 10 «В», «Б»: 3 минут
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл: Сергіту сәті: Жамбыл Жабаевтың «Ленинградтық өренім» өлеңін аудио арқылы тыңдатамын.
Аудиожазбадан ақын өлеңін тыңдау арқылы бойларына әсер алады, сабаққа зейінін бұрады.
Ауызша бағалау
смайликтер
Пәні: Қазақ әдебиеті:
Сынып: 10 «В», «Б»: 2 минут
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл: Топқа (Жамбыл шығармашылығына байланысты «Жыр», «Өлең», «Айтыс» ) кеспе қағаздарына жазу арқылы сыныпты үш топқа бөлемін.
Топқа қызығушылықпен бөлінеді.
Формативті бағалау
Пәні: Қазақ әдебиеті: Таныстырылым
Сынып: 10 «В», «Б»: 10 минут
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл: Жамбыл Жабаев өмірі мен шығармашылығына байланысты видео ұсынып, интерактивти тақта арқылы көрсетемін.
Видеоны көріп тамашалайды, ой түйеді, пікір қалыптастырады.
Интерактивті тақта, слайд, видео
Пәні: Қазақ әдебиеті: Негізгі бөлім
Сынып: 10 «В», «Б»:
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл:

А) “Өткеніміз өнеге, күткеніміз келешек”

Ә) “Өлең - сөздің патшасы”

Б) “Айтыс - халық тарихы”

В) “Шығармашылық жұмыс”

Оқушылар зейінін бүгінгі тақырыпқа бұрады, құлақ салып тыңдайды. Өздеріне қажетті мәліметтерді есте сақтайды, дәптерлеріне түртіп жазып алады, сабақ кезеңдерімен таныс болады.
Топтар «Бас бармақ» әдісі бойынша басқа топтарды бағалайды.
Слайдтар
Пәні: Қазақ әдебиеті: Тапсырмалар топтамасы
Сынып: 10 «В», «Б»: 15 минут
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл:

1-тапсырма: “Өткеніміз өнеге, күткеніміз келешек ”(әр топ мүшелеріне сұрақ қоямын. )

2-тапсырма: “Өлең - сөздің патшасы”

(топтық жұмыс)

3-тапсырм а: «Айтыс - халық тарихы». Әр топ Жамбылдың айтыскерлігіне зерттеу жүргізеді.

І топ: Жамбыл - айтыс шебері
ІІ топ: Жамбыл мен Құлмамбеттің айтысы
ІІІ топ: Айтыстағы Жамбылдың артықшылығы

(топтық жұмыс)

4-тапсырма: «Шығармашылық жұмыс» (топтық)

1-тапсырмада «орамал тастау» әдісін қолданамын, әр оқушы өзіне тиесілі сұраққа жауап береді.

2-тапсырмада топтар ақын өлеңдерінің шығу тарихымен таныстырады.

3-тапсырмада Жамбылдың айтыскерлігіне зерттеу жасайды.

4-тапсырма: «Микс» әдісін қолдану арқылы 1-топ: “Қарны тойса қалғып сала бермейтін ұрпақ керек” тақырыбында эссе жазу.

2-топ: Жамбылдың кез-келген өлеңі бойынша көрініс құру.

3-топ: Жастар рухын көтеру, ұрандату мақсатында өлең шығару.

Сабақ барысындағы тапсырмаларды топпен орындау арқылы белсенділіктері артады, қызығушылықтары оянады.

Формативтік бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.
Пәні: Қазақ әдебиеті:

Қорытынды

Сынып: 10 «В», «Б»: 5 минут
Мерзімі: 12. 02. 2015жыл:

Рефлексия: Керібайланыс

1. Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз немесе не үйрендіңіз?

2. Сабақ барысында сізге не ұнады/ұнамады?

3. Сабақ мазмұны бойынша немесе кез келген сұрағыңыз.

Үй тапсырмасы: Жамбыл өлеңдеріндегі көркемдегіш тәсілдерді жазып келу.

Әр оқушы керібайланыс бойынша қойылған сауалдарға жауап береді.
Топтық жұмыста өздерін бағалайды, топты бас бармақ әдісі бойынша бағалайды. Жиынтық бағалау.
Бағалау парағы, А4 форматтағы қағаздар.

Ұқсас жұмыстар
Күш. 9-сынып
Кеңістік фигуралары
Негізгі идея
Ньютонның бірінші заңы
Химиялық реакция теңдеулерін жаз
Тізбектелген сабақтар
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Тау түзілу үдерісі
Омж
Операциялық жүйе. 8-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz