Бөлшектерді қысқарту

Кембридж тәсілдерін математика сабағына қолдану

Досмуханова Бибигуль Камешовна

Батыс Қазақстан облысы

Тасқала ауданы

Жалпы білім беретін Оян орта мектебінің

І санатты математика пәні мұғалімі

Қазіргі уақытта оқыту үрдісінде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануды талап етеді. Әр мұғалім заман талабына сай өз білімін жетілдіріп отыруы керек . Мен де өз тәжірибемде жетістіктерге жету үшін ҚР педагог қызметкерлердің екінші (негізгі) деңгей ( білім берудегі Кембридж тәсілі ) Бағдарламасы бойынша оқыту курсынан өттім. Мен үшін осы бағдарлама мазмұнындағы 7 модульдің алатын орны ерекше. Осындай жеті модульді енгізе отырып өткізген бір сабағымның қысқа мерзімді жоспарын ұсынып отырмын.

Математика 5- сынып қысқа мерзімді жоспарлау

Сабақтың тақырыбы :
Бөлшектерді қысқарту
Сабақтың тақырыбы :: Сілтеме :
Бөлшектерді қысқарту: Оқулық, жоспар, әдістеме
Сабақтың тақырыбы :: Мақсаты :
Бөлшектерді қысқарту: Бөлшектерді қысқарту тақырыбынмеңгерту. Есеп шығаруда теорияны пайдалана білуге дағдыландыру
Сабақтың тақырыбы :: Күтілетін нәтиже:
Бөлшектерді қысқарту: Бөлшектерді қысқарту тақырыбын меңгереді. Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады
Сабақтың тақырыбы :: Түйінді идеялар:
Бөлшектерді қысқарту: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақтың тақырыбы :: Сабақтың түрі :
Бөлшектерді қысқарту: Қайталау сабағы
Сабақтың тақырыбы :: Сабақтың әдісі:
Бөлшектерді қысқарту: Дәстүрлі емес, топтық жұмыс
Сабақтың тақырыбы :: Көрнекілігі :
Бөлшектерді қысқарту: Компьютер, стикер, маркер,
Сабақтың тақырыбы :: Сабақ барысы:
Бөлшектерді қысқарту:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру

Қайталау сабағы (есептер шығару)

Сергіту сәті

Сабақты бекіту (жуан және жіңішке сұрақтар)

Үйге тапсырма беру

Бағалау

Рефлексия

Сабақтың тақырыбы :: Жаттығулар
Бөлшектерді қысқарту: Деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың тақырыбы :: Тапсырмалар
Бөлшектерді қысқарту:
Сабақтың тақырыбы :: Уақыты
Бөлшектерді қысқарту: ресурс
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Қолданылатын әдіс -тәсілдер
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту: Ұйымдастыру

Ұйымдастыру кезеңі.

Сынып оқушыларын сабаққа психологиялық дайындау.

Шаттық шеңберіне тұрып қызыл жүрекшені бір-біріне беріп, жылы тілектер айтып, сабаққа сәттілік тіледі.

Мен ақылдымын!

Мен бәрін білгім келеді!

Мен бәрін үйренгім келеді!

Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту:

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Бағалау парағын үлестіремін.

Топ бағалаушысы сайланады.

Оқушылар екі топ құрайды. Әр топ көшбасшыларын сайлайды. Оқушылар өз жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады.
Топқа бөлу
Сабақтың тақырыбы :: 3 мин
Бөлшектерді қысқарту:

Серіппелі сұрақтар

Слайд

«Миға шабуыл» Үй тапсырмасын жұпта, топта талдату және басқа топтарға сұрақтар беру

Бөлшектің негізгі қасиеті?

Толықтауыш көбейткіш дегеніміз не?

Бөлшекті қысқарту дегеніміз не?

Қысқартылмайтын бөлшек дегеніміз не?

Оқушылар үй тапсырмасын жұпта, топта талдату және басқа топтарға сұрақтар қояды.
Бір-бірін бағалау Жұппен жұмыс, топпен жұмыс
Сабақтың тақырыбы :: 14мин
Бөлшектерді қысқарту:
Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды. Топтан бір оқушы шығып тақтаға шығарады.
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.
Сабақтың тақырыбы :: 12 мин
Бөлшектерді қысқарту:

Үлестірмелер

Постер құру

Ойлан, жұптас, пікірлес

постермен жұмыс

Описание: D:\Сканер\img105.jpg

Описание: D:\Сканер\img106.jpg

Әр оқушы өз деңгейінше есептерін шығарып топта талдайды. Топтан бір оқушы шығып постерін қорғайды.
оқушы көшбасшы. АКТ
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту: Сергіту сәті
Интербелсенді тақтада жаттығу жұмыстары көрсетіледі
Оқушылар орындарынан тұрып жаттығуды қайталап бойларын жазады.
сергіту
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту: Интербелсенді тақта

Деңгейлік тапсырмалар

Описание: D:\Сканер\img107.jpg

Описание: D:\Сканер\img108.jpg

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды

Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Өз -өзін бағалау.

Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту: Интербелсенді тақта

Сабақты бекіту

Описание: D:\Сканер\img109.jpg

Оқушылар өз жауаптарын айтады.
Бір-бірін бағалайды.
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту: слайд
а) Үйге тапсырма беру. №366
Күнделіктеріне жазып алады.
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту:
Бағалау
Өз- өзін бағалау, бір бірін бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.
Формативті және суммативті бағалау
Сабақтың тақырыбы :: 2 мин
Бөлшектерді қысқарту: Рефлек-ция таратылады

Рефлекция

Жеке өзім үшін . . .

А) Тақырыпты түсіндім

ә) Есеп шығарып үйрендім

б) Бүкіл өткенді қайталадым

Сізге сабақ уақытында есеп шығару үшін не кедергі болды?

а) Білімім

ә) Уақыт

б) Ештеңе

Сабақ кезеңінде қиынщылықты жеңуге кім көмек берді?

а) Сыныптасым

ә) Мұғалім

б) Ешкім

в) Оқулық

Оқушылар рефлекцияны толтырады.
Кері байланыс

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді қысқарту
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті. рационал бөлшектерді қысқарту тақырыбына есептер шығарту
Ондық бөлшек. ондық бөлшекті оқу және жазу
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Жай бөлшектерді бөлу
Рационал бөлшектерді қысқарту туралы
Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыр
5 класс емтихан сұрақтары
Үшбұрыштың периметрінің формуласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz