Жай бөлшекті қысқарту

Сабақ №74 пәні: математика Сынып: 5 «а» Күні:

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту.

Сабақтың мақсаты : Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі және бөлшекті қысқартуды біледі.

Сабақтың міндеттері:

1. Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі.

2. Жай бөлшекті қысқартуды біледі.

3. Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі.

Күтілетін нәтиже:

1. Жай бөлшектердің негізгі қасиетін біледі және есептер шығаруда қолдана біледі.

2. Жай бөлшектерді қысқарта біледі.

3. Өз ойларын топта еркін айта біледі.

Дереккөздері: Алдамұратова Т. А., Байшоланов Е. С.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс әсілдері : «диалогтік оқыту» әдісі, топтық жұмыс, «ыстық орындық», «миға шабуыл».

Бағалау критерийлері :

1 . Сыныптағы белсенділігі, талқыға түскені 1-2балл

2 . Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.

3 . Тиімді тәсілдерді қолданып, ойын айта білуі 1-2балл.

1 -3 балл «3» 4-5балл «4» 6 балл «5»

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер :А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар, стикер, маркер, бағалау парағы.

Сабақтың барысы :І. Ұйымдастыру .

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №398.

1) 1 10 \frac{1}{10} , 3 10 \frac{3}{10} , 8 10 \frac{8}{10} ; 2) 1 24 \frac{1}{24} ; 5 24 \frac{5}{24} .

№400. 1) Шешуі:1·5=5. Жауабы:5сағ. 2) Шеңбердің диаметрі 2 радиусқа тең. №407. 1) 2= 6 3 \frac{6}{3} ; 2= 14 7 \frac{14}{7} ; 2) 8= 32 4 \frac{32}{4} ; 8= 72 9 \frac{72}{9} ; 3) 12= 60 5 \frac{60}{5} ; 12= 96 8 \frac{96}{8} ; 4) 27= 270 10 \frac{270}{10} ; 27= 2700 100 \frac{2700}{100} ;

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың барысы:

І. Қызығу-шылықты ояту.

Білу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Атом-молекула» ойыны арқылы топқа бөлу.

І. Жай санның анықтамасы.

ІІ. Құрама санның анықтамасы.

ІІІ. Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.

IV. ЕҮОБ қалай табамыз?

V. Өзара жай сандар. Мысал келтір.

VІ. Ең үлкен ортақ бөлгішті қалай табамыз?

VІІ. Ең кіші ортақ есел3кті қалай табамыз?

VІІІ. Жай бөлшек және үлес дегеніміз не?

Жай бөлшектің негізгі қасиеті:Егер бөлшектің алымына да, бөліміне де бірдей натурал санға көбейтсек немесе бөлсек, онда оған тең бөлшек алынады.

Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың ортақ бөлгі-шіне (1-ден өзге) бөлуді бөлшекті қысқарту деп атайды.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар-ға сұрақтар беріледі.
Сабақтың барысы:

ІІ. Мағына-ны тану.

Түсіну.

11

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1) 6 15 \frac{6}{15} = 6 : 3 15 : 3 \frac{6:3}{15:3} = 2 5 \frac{2}{5} ; 1-мысал. 15 21 \ \frac{15}{21} = 15 : 3 21 : 3 \frac{15:3}{21:3} = 5 7 \frac{5}{7} ;

2-мысал. 12 28 \ \frac{12}{28} = 12 : 4 28 : 4 \frac{12:4}{28:4} = 3 7 \frac{3}{7} ; ЕҮОБ(28, 12) =4.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар осы мысал-дарға қарап түсінеді.
Сабақтың барысы: Талдау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мына тапсырма қалай орындалған түсіндіріңдер:

60 225 \frac{60}{225} = 2 2 3 5 3 3 5 5 \frac{2 \cdot 2 \cdot 3 \cdot 5}{3 \cdot 3 \cdot 5 \cdot 5} = 4 15 \frac{4}{15} ;

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар атап, түсін-діріп береді.
Сабақтың барысы: Қолдану.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кітаппен жұмыс.

№437(ауызша)

№438. 1) 7 15 \frac{7}{15} = 14 30 \frac{14}{30} ; 2) 13 20 \frac{13}{20} = 39 60 \frac{39}{60} ; 3) 8 25 \frac{8}{25} = 32 100 \frac{32}{100} ; 4) 3 8 \frac{3}{8} = 15 40 \frac{15}{40} ; 5) 5 9 \frac{5}{9} = 35 63 \frac{35}{63} ;

№439. 1) 6 8 \frac{6}{8} = 3 4 \frac{3}{4} ; 2) 12 15 \frac{12}{15} = 4 5 \frac{4}{5} ; 3) 10 35 \frac{10}{35} = 2 7 \frac{2}{7} ; 4) 28 49 \frac{28}{49} = 4 7 \frac{4}{7} ; 5) 18 81 \frac{18}{81} = 2 9 \frac{2}{9} ;

№441. 1) 14 21 \ \frac{14}{21} = 2 3 \frac{2}{3} ; 18 24 \ \frac{18}{24} = 3 4 \frac{3}{4} ; 24 15 \ \frac{24}{15} = 8 5 \frac{8}{5} ; 25 35 \frac{25}{35} = 5 7 \frac{5}{7} ; 81 108 \frac{81}{108} = 3 4 \frac{3}{4} .

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар тапсырма-ны орын-дайды.
Сабақтың барысы: Жинақтау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ой толғаныс сұрақтары:

1. Үлес дегеніміз не?

2. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?

3. Бөлінді бөлшек түрінде қалай жазылады?

4. Жай бөлшектің негізгі қасиетін айт. Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?

Үй жұмысы:№440.

«Бүгінгі сабақтан алған әсерім»

Кері әсер парағы

1. Бүгін не үйрендім

2. Маған не ұнамады?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың барысы: Баға беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшы-лары баға қояды.

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту
Ондық бөлшек. ондық бөлшекті оқу және жазу
Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыр
5 класс емтихан сұрақтары
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Жай бөлшектерге есептер шығару
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту
Жай бөлшектерді бөлу
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz