Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қайсысы кіші
Сабақтың тақырыбы:Жай бөлшектерді салыстыру.
Сабақтың мақсаты: Жай бөлшектерді салыстыруды біледі.
Сабақтың міндеттері:
1.Жай бөлшектерді салыстыра біледі.
2.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.
3.Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.
Күтілетін нәтиже:
1. Алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.
2.Аралас сандарды салыстыруды біледі.
3.Өз ойларын топта еркін айта біледі.
Дереккөздері:Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Е.С.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<диалогтік оқыту>> әдісі,топтық жұмыс, <<стикер-дегі диалог>> , <<миға шабуыл>>.
Бағалау критерийлері:
1.Сыныптағы белсенділігі,талқыға түскені 1-2балл
2.Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.
3.Тиімді тәсілдерді қолданып,ойын айта білуі 1-2балл.
1-3 балл <<3>> 4-5балл <<4>> 6 балл <<5>>
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар,стикер,маркер,бағалау парағы.
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру .
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру№914 1)12=36; 16=16;23=46; 2)14=728; 57=2028;928; 3)15=420;1120;310=620;
4)34=1216;78=1416;316=316; 5) 23=1015;215; 45=336; 6)12=918;19=218;56=1518.
№.915 1)216=2318 ;389=31618; 2)134=1912; 3512 3)427=4621;5421; 4)1720=135100; 2350=26100; 5)1311=1622;212=21122. 6)67100;4910=490100.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Қызығу-шылықты ояту.
Білу.
Фигураларды беру арқылы топқа бөлу.
Тең бөлшектер координаталық сәуле бойында бір ғана нүктемен кескінделеді.
Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен (кіші) болса,сол бөлшек үлкен(кіші).
Координаталық сәуле бойында үлкен сан оң жақта,ал одан кіші сан сол жақта кескінделеді.
Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші(үлкен) болса,сол бөлшек үлкен(кіші).
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
ІІ.Мағына-ны тану.
Түсіну.
11
15;16;17;18;19; мына бөлшектерді өсу ретімен жазыңдар. Ең кіші сан қай сан?Ең үлкен санды ата.
Оқушылар осы мысалдарға қарап түсінеді.
Талдау.
65 және 34; қайсысы үлкен?Қайсысы кіші?Неге?
Түсіндіріп беріңдер.
Оқушылар атап,түсіндіріп береді.
Қолдану.
Кітаппен жұмыс.
№938.1) 23>13; 2) 27<57; 3) 38>18; 4) 35>38; 5) 56>57; 6) 34>35; 7) 1127>827; 8) 914<911.
№939.1)913;911;910;99;98;97;92. 2) 1415;1115;815;715;415;215;115.
№940.1)35˃ 310; 2)78˃710; 3)512< 717; 43)34˃12 5)425<825 6)25˃525;
№941.1)134˃114; 2) 258˃218; 3) 358<458; 4) 716˃656; 5)2911<2910; 6) 534˃525;
№942.1)34<56; 2)512>718; 3)12>49; 4)1421>1728;
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Жинақтау.
Ой толғаныс сұрақтары:
1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?
2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?
3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен,қайсы-сы кіші?
4.Алымдары да,бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен,қайсысы кіші?
5.Аралас сандарды қалай салыстырамыз?
Үй жұмысы:№.946
<<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>>
Кері әсер парағы
1.Бүгін не үйрендім?
2.Маған не ұнамады?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Баға беру.
бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Топ басшылары баға қояды.
Ой толғаныс сұрақтары:
1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?
2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?
3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен,қайсы-сы кіші?
4.Алымдары да,бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен,қайсысы кіші?
5.Аралас сандарды қалай салыстырамыз?
Сабақтың мақсаты: Жай бөлшектерді салыстыруды біледі.
Сабақтың міндеттері:
1.Жай бөлшектерді салыстыра біледі.
2.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.
3.Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.
Күтілетін нәтиже:
1. Алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.
2.Аралас сандарды салыстыруды біледі.
3.Өз ойларын топта еркін айта біледі.
Дереккөздері:Алдамұратова Т.А.,Байшоланов Е.С.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<диалогтік оқыту>> әдісі,топтық жұмыс, <<стикер-дегі диалог>> , <<миға шабуыл>>.
Бағалау критерийлері:
1.Сыныптағы белсенділігі,талқыға түскені 1-2балл
2.Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.
3.Тиімді тәсілдерді қолданып,ойын айта білуі 1-2балл.
1-3 балл <<3>> 4-5балл <<4>> 6 балл <<5>>
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар,стикер,маркер,бағалау парағы.
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру .
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру№914 1)12=36; 16=16;23=46; 2)14=728; 57=2028;928; 3)15=420;1120;310=620;
4)34=1216;78=1416;316=316; 5) 23=1015;215; 45=336; 6)12=918;19=218;56=1518.
№.915 1)216=2318 ;389=31618; 2)134=1912; 3512 3)427=4621;5421; 4)1720=135100; 2350=26100; 5)1311=1622;212=21122. 6)67100;4910=490100.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І.Қызығу-шылықты ояту.
Білу.
Фигураларды беру арқылы топқа бөлу.
Тең бөлшектер координаталық сәуле бойында бір ғана нүктемен кескінделеді.
Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен (кіші) болса,сол бөлшек үлкен(кіші).
Координаталық сәуле бойында үлкен сан оң жақта,ал одан кіші сан сол жақта кескінделеді.
Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші(үлкен) болса,сол бөлшек үлкен(кіші).
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
ІІ.Мағына-ны тану.
Түсіну.
11
15;16;17;18;19; мына бөлшектерді өсу ретімен жазыңдар. Ең кіші сан қай сан?Ең үлкен санды ата.
Оқушылар осы мысалдарға қарап түсінеді.
Талдау.
65 және 34; қайсысы үлкен?Қайсысы кіші?Неге?
Түсіндіріп беріңдер.
Оқушылар атап,түсіндіріп береді.
Қолдану.
Кітаппен жұмыс.
№938.1) 23>13; 2) 27<57; 3) 38>18; 4) 35>38; 5) 56>57; 6) 34>35; 7) 1127>827; 8) 914<911.
№939.1)913;911;910;99;98;97;92. 2) 1415;1115;815;715;415;215;115.
№940.1)35˃ 310; 2)78˃710; 3)512< 717; 43)34˃12 5)425<825 6)25˃525;
№941.1)134˃114; 2) 258˃218; 3) 358<458; 4) 716˃656; 5)2911<2910; 6) 534˃525;
№942.1)34<56; 2)512>718; 3)12>49; 4)1421>1728;
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Жинақтау.
Ой толғаныс сұрақтары:
1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?
2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?
3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен,қайсы-сы кіші?
4.Алымдары да,бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен,қайсысы кіші?
5.Аралас сандарды қалай салыстырамыз?
Үй жұмысы:№.946
<<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>>
Кері әсер парағы
1.Бүгін не үйрендім?
2.Маған не ұнамады?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Баға беру.
бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Топ басшылары баға қояды.
Ой толғаныс сұрақтары:
1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?
2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?
3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен,қайсы-сы кіші?
4.Алымдары да,бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен,қайсысы кіші?
5.Аралас сандарды қалай салыстырамыз?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz