Қайсысы кіші

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді салыстыру.

Сабақтың мақсаты : Жа й бөлшектерді салыстыруды біледі.

Сабақтың міндеттері:

1. Жай бөлшектерді салыстыра біледі.

2. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.

3. Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.

Күтілетін нәтиже:

1. Алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.

2. Аралас сандарды салыстыруды біледі.

3. Өз ойларын топта еркін айта біледі.

Дереккөздері: Алдамұратова Т. А., Байшоланов Е. С.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс әсілдері : «диалогтік оқыту» әдісі, топтық жұмыс, «стикер-дегі диалог», «миға шабуыл».

Бағалау критерийлері :

1 . Сыныптағы белсенділігі, талқыға түскені 1-2балл

2 . Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.

3 . Тиімді тәсілдерді қолданып, ойын айта білуі 1-2балл.

1 -3 балл «3» 4-5балл «4» 6 балл «5»

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер :А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар, стикер, маркер, бағалау парағы.

Сабақтың барысы :І. Ұйымдастыру .

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру №914 1) 1 2 = 3 6 ; 1 6 = 1 6 \frac{1}{2} = \frac{3}{6}; \ \frac{1}{6} = \frac{1}{6} ; 2 3 = 4 6 \frac{2}{3} = \frac{4}{6} ; 2) 1 4 = 7 28 \frac{1}{4} = \frac{7}{28} ; 5 7 = 20 28 \frac{5}{7} = \frac{20}{28} ; 9 28 \frac{9}{28} ; 3) 1 5 = 4 20 ; 11 20 ; 3 10 = 6 20 ; \frac{1}{5} = \frac{4}{20}; \frac{11}{20}; \frac{3}{10} = \frac{6}{20}; \ \

4) 3 4 = 12 16 ; 7 8 \frac{3}{4} = \frac{12}{16}; \frac{7}{8} = 14 16 \frac{14}{16} ; 3 16 = 3 16 \frac{3}{16} = \frac{3}{16} ; 5) 2 3 = 10 15 ; 2 15 ; 4 5 = 3 36 ; \frac{2}{3} = \frac{10}{15}; \frac{2}{15}; \ \frac{4}{5} = \frac{3}{36}; 6) 1 2 = 9 18 ; 1 9 = 2 18 \frac{1}{2} = \frac{9}{18}; \frac{1}{9} = \frac{2}{18} ; 5 6 = 15 18 \frac{5}{6} = \frac{15}{18} .

№. 915 1) 2 1 6 = 2 3 18 ; 3 8 9 = 3 16 18 ; 2 ) 1 3 4 = 1 9 12 ; \frac{1}{6} = 2\frac{3}{18}\ ; 3\frac{8}{9} = 3\frac{16}{18}; \ \ 2) 1\frac{3}{4} = 1\frac{9}{12}; 3 5 12 \frac{5}{12} 3) 4 2 7 = 4 6 21 ; 5 4 21 ; \frac{2}{7} = 4\frac{6}{21}; 5\frac{4}{21}; 4) 1 7 20 = 1 35 100 ; \frac{7}{20} = 1\frac{35}{100}; \ 2 3 50 = 2 6 100 \frac{3}{50} = 2\frac{6}{100} ; 5) 1 3 11 = 1 6 22 ; 2 1 2 = 2 11 22 \frac{3}{11} = 1\frac{6}{22}; 2\frac{1}{2} = 2\frac{11}{22} . 6) 6 7 100 ; 4 9 10 = 4 90 100 \frac{7}{100}; 4\frac{9}{10} = 4\frac{90}{100} .

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың барысы:

І. Қызығу-шылықты ояту.

Білу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Фигураларды беру арқылы топқа бөлу.

Тең бөлшектер координаталық сәуле бойында бір ғана нүктемен кескінделеді.

Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен (кіші) болса, сол бөлшек үлкен(кіші) .

Координаталық сәуле бойында үлкен сан оң жақта, ал одан кіші сан сол жақта кескінделеді.

Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші(үлкен) болса, сол бөлшек үлкен(кіші) .

Оқушының іс-әрекеті: Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Сабақтың барысы:

ІІ. Мағына-ны тану.

Түсіну.

11

Мұғалімнің іс-әрекеті: 1 5 ; 1 6 ; 1 7 ; 1 8 ; 1 9 ; \frac{1}{5}; \frac{1}{6}; \frac{1}{7}; \frac{1}{8}; \frac{1}{9}; мына бөлшектерді өсу ретімен жазыңдар. Ең кіші сан қай сан?Ең үлкен санды ата.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар осы мысалдарға қарап түсінеді.
Сабақтың барысы: Талдау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

6 5 ж ә н е 3 4 \frac{6}{5}\ және\ \frac{3}{4} ; қайсысы үлкен?Қайсысы кіші?Неге?

Түсіндіріп беріңдер.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар атап, түсіндіріп береді.
Сабақтың барысы: Қолдану.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кітаппен жұмыс.

№938. 1) 2 3 > 1 3 \frac{2}{3} > \frac{1}{3} ; 2) 2 7 < 5 7 \ \frac{2}{7} < \frac{5}{7} ; 3) 3 8 > 1 8 \ \frac{3}{8} > \frac{1}{8} ; 4) 3 5 > 3 8 \ \frac{3}{5} > \frac{3}{8} ; 5) 5 6 > 5 7 \ \frac{5}{6} > \frac{5}{7} ; 6) 3 4 > 3 5 \ \frac{3}{4} > \frac{3}{5} ; 7) 11 27 > 8 27 \ \frac{11}{27} > \frac{8}{27} ; 8) 9 14 < 9 11 \ \frac{9}{14} < \frac{9}{11} .

№939. 1) 9 13 ; 9 11 ; 9 10 ; 9 9 ; 9 8 ; 9 7 ; 9 2 . \frac{9}{13}; \frac{9}{11}; \frac{9}{10}; \frac{9}{9}; \frac{9}{8}; \frac{9}{7}; \frac{9}{2}. 2) 14 15 ; 11 15 ; 8 15 ; 7 15 ; 4 15 ; 2 15 ; 1 15 . \ \frac{14}{15}; \frac{11}{15}; \frac{8}{15}; \frac{7}{15}; \frac{4}{15}; \frac{2}{15}; \frac{1}{15}.

№940. 1) 3 5 ˃ 3 10 ; 2 ) 7 8 ˃ 7 10 ; 3 ) 5 12 \frac{3}{5}˃\ \frac{3}{10}; \ \ 2) \frac{7}{8}˃\frac{7}{10}; \ \ 3) \frac{5}{12} < 7 17 \frac{7}{17} ; 43) 3 4 ˃ 1 2 5 ) 4 25 < 8 25 \frac{3}{4}˃\frac{1}{2}\ \ \ 5) \frac{4}{25} < \frac{8}{25}\ 6) 2 5 ˃ 5 25 ; \frac{2}{5}˃\frac{5}{25};

№941. 1) 1 3 4 \frac{3}{4} ˃1 1 4 \frac{1}{4} ; 2) 2 5 8 \frac{5}{8} ˃2 1 8 \frac{1}{8} ; 3) 3 5 8 < 4 5 8 \frac{5}{8} < 4\frac{5}{8} ; 4) 7 1 6 \frac{1}{6} ˃6 5 6 \frac{5}{6} ; 5) 2 9 11 < \frac{9}{11} < 2 9 10 \frac{9}{10} ; 6) 5 3 4 \frac{3}{4} ˃5 2 5 \frac{2}{5} ;

№942. 1) 3 4 < 5 6 \frac{3}{4} < \frac{5}{6} ; 2) 5 12 > 7 18 \frac{5}{12} > \frac{7}{18} ; 3) 1 2 > 4 9 \frac{1}{2} > \frac{4}{9} ; 4) 14 21 > 17 28 \frac{14}{21} > \frac{17}{28} ;

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар тапсырманы орындайды.
Сабақтың барысы: Жинақтау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ой толғаныс сұрақтары:

1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?

2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?

3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен, қайсы-сы кіші?

4. Алымдары да, бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен, қайсысы кіші?

5. Аралас сандарды қалай салыстырамыз?

Үй жұмысы:№. 946

«Бүгінгі сабақтан алған әсерім»

Кері әсер парағы

1. Бүгін не үйрендім?

2. Маған не ұнамады?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың барысы: Баға беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшылары баға қояды.

Ой толғаныс сұрақтары:

1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?

2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?

3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен, қайсы-сы кіші?

4. Алымдары да, бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен, қайсысы кіші?

5. Аралас сандарды қалай салыстырамыз?


Ұқсас жұмыстар
Денелердің жүзу шарттары
Екі теріс санның қайсысының модулі
Жеміс жинау
Санды теңсіздіктің қасиеттері. 6 сынып
Сұрау есімдігінің түрленуі
Жай бөлшектер. 5 сынып
Қызықты есептер
Координаталық сәуле
Тақырып Булану және конденсация
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz