Жай бөлшектерді салыстыру: сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау критерийлері

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді салыстыру.

Сабақтың мақсаты : Жа й бөлшектерді салыстыруды біледі.

Сабақтың міндеттері:

1. Жай бөлшектерді салыстыра біледі.

2. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.

3. Сыныпта оқушылар өз ойларын айта біледі және бір-бірін тыңдай біледі.

Күтілетін нәтиже:

1. Алымдары бірдей жай бөлшектерді салыстыра біледі.

2. Аралас сандарды салыстыруды біледі.

3. Өз ойларын топта еркін айта біледі.

Дереккөздері: Алдамұратова Т. А., Байшоланов Е. С.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс әсілдері : «диалогтік оқыту» әдісі, топтық жұмыс, «стикер-дегі диалог», «миға шабуыл».

Бағалау критерийлері :

1 . Сыныптағы белсенділігі, талқыға түскені 1-2балл

2 . Берілген тапсырманы орындай білуі 1-2балл.

3 . Тиімді тәсілдерді қолданып, ойын айта білуі 1-2балл.

1 -3 балл «3» 4-5балл «4» 6 балл «5»

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер :А4 форматты қағаз, үлестірмелі тапсырмалар, стикер, маркер, бағалау парағы.

Сабақтың барысы :І. Ұйымдастыру .

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру №914 1) 1 2 = 3 6 ; 1 6 = 1 6 \frac{1}{2} = \frac{3}{6}; \ \frac{1}{6} = \frac{1}{6} ; 2 3 = 4 6 \frac{2}{3} = \frac{4}{6} ; 2) 1 4 = 7 28 \frac{1}{4} = \frac{7}{28} ; 5 7 = 20 28 \frac{5}{7} = \frac{20}{28} ; 9 28 \frac{9}{28} ; 3) 1 5 = 4 20 ; 11 20 ; 3 10 = 6 20 ; \frac{1}{5} = \frac{4}{20}; \frac{11}{20}; \frac{3}{10} = \frac{6}{20}; \ \

4) 3 4 = 12 16 ; 7 8 \frac{3}{4} = \frac{12}{16}; \frac{7}{8} = 14 16 \frac{14}{16} ; 3 16 = 3 16 \frac{3}{16} = \frac{3}{16} ; 5) 2 3 = 10 15 ; 2 15 ; 4 5 = 3 36 ; \frac{2}{3} = \frac{10}{15}; \frac{2}{15}; \ \frac{4}{5} = \frac{3}{36}; 6) 1 2 = 9 18 ; 1 9 = 2 18 \frac{1}{2} = \frac{9}{18}; \frac{1}{9} = \frac{2}{18} ; 5 6 = 15 18 \frac{5}{6} = \frac{15}{18} .

№. 915 1) 2 1 6 = 2 3 18 ; 3 8 9 = 3 16 18 ; 2 ) 1 3 4 = 1 9 12 ; \frac{1}{6} = 2\frac{3}{18}\ ; 3\frac{8}{9} = 3\frac{16}{18}; \ \ 2) 1\frac{3}{4} = 1\frac{9}{12}; 3 5 12 \frac{5}{12} 3) 4 2 7 = 4 6 21 ; 5 4 21 ; \frac{2}{7} = 4\frac{6}{21}; 5\frac{4}{21}; 4) 1 7 20 = 1 35 100 ; \frac{7}{20} = 1\frac{35}{100}; \ 2 3 50 = 2 6 100 \frac{3}{50} = 2\frac{6}{100} ; 5) 1 3 11 = 1 6 22 ; 2 1 2 = 2 11 22 \frac{3}{11} = 1\frac{6}{22}; 2\frac{1}{2} = 2\frac{11}{22} . 6) 6 7 100 ; 4 9 10 = 4 90 100 \frac{7}{100}; 4\frac{9}{10} = 4\frac{90}{100} .

Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың барысы:

І. Қызығу-шылықты ояту.

Білу.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Фигураларды беру арқылы топқа бөлу.

Тең бөлшектер координаталық сәуле бойында бір ғана нүктемен кескінделеді.

Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен (кіші) болса, сол бөлшек үлкен(кіші) .

Координаталық сәуле бойында үлкен сан оң жақта, ал одан кіші сан сол жақта кескінделеді.

Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші(үлкен) болса, сол бөлшек үлкен(кіші) .

Оқушының іс-әрекеті: Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Сабақтың барысы:

ІІ. Мағына-ны тану.

Түсіну.

11

Мұғалімнің іс-әрекеті: 1 5 ; 1 6 ; 1 7 ; 1 8 ; 1 9 ; \frac{1}{5}; \frac{1}{6}; \frac{1}{7}; \frac{1}{8}; \frac{1}{9}; мына бөлшектерді өсу ретімен жазыңдар. Ең кіші сан қай сан?Ең үлкен санды ата.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар осы мысалдарға қарап түсінеді.
Сабақтың барысы: Талдау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

6 5 ж ә н е 3 4 \frac{6}{5}\ және\ \frac{3}{4} ; қайсысы үлкен?Қайсысы кіші?Неге?

Түсіндіріп беріңдер.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар атап, түсіндіріп береді.
Сабақтың барысы: Қолдану.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кітаппен жұмыс.

№938. 1) 2 3 > 1 3 \frac{2}{3} > \frac{1}{3} ; 2) 2 7 < 5 7 \ \frac{2}{7} < \frac{5}{7} ; 3) 3 8 > 1 8 \ \frac{3}{8} > \frac{1}{8} ; 4) 3 5 > 3 8 \ \frac{3}{5} > \frac{3}{8} ; 5) 5 6 > 5 7 \ \frac{5}{6} > \frac{5}{7} ; 6) 3 4 > 3 5 \ \frac{3}{4} > \frac{3}{5} ; 7) 11 27 > 8 27 \ \frac{11}{27} > \frac{8}{27} ; 8) 9 14 < 9 11 \ \frac{9}{14} < \frac{9}{11} .

№939. 1) 9 13 ; 9 11 ; 9 10 ; 9 9 ; 9 8 ; 9 7 ; 9 2 . \frac{9}{13}; \frac{9}{11}; \frac{9}{10}; \frac{9}{9}; \frac{9}{8}; \frac{9}{7}; \frac{9}{2}. 2) 14 15 ; 11 15 ; 8 15 ; 7 15 ; 4 15 ; 2 15 ; 1 15 . \ \frac{14}{15}; \frac{11}{15}; \frac{8}{15}; \frac{7}{15}; \frac{4}{15}; \frac{2}{15}; \frac{1}{15}.

№940. 1) 3 5 ˃ 3 10 ; 2 ) 7 8 ˃ 7 10 ; 3 ) 5 12 \frac{3}{5}˃\ \frac{3}{10}; \ \ 2) \frac{7}{8}˃\frac{7}{10}; \ \ 3) \frac{5}{12} < 7 17 \frac{7}{17} ; 43) 3 4 ˃ 1 2 5 ) 4 25 < 8 25 \frac{3}{4}˃\frac{1}{2}\ \ \ 5) \frac{4}{25} < \frac{8}{25}\ 6) 2 5 ˃ 5 25 ; \frac{2}{5}˃\frac{5}{25};

№941. 1) 1 3 4 \frac{3}{4} ˃1 1 4 \frac{1}{4} ; 2) 2 5 8 \frac{5}{8} ˃2 1 8 \frac{1}{8} ; 3) 3 5 8 < 4 5 8 \frac{5}{8} < 4\frac{5}{8} ; 4) 7 1 6 \frac{1}{6} ˃6 5 6 \frac{5}{6} ; 5) 2 9 11 < \frac{9}{11} < 2 9 10 \frac{9}{10} ; 6) 5 3 4 \frac{3}{4} ˃5 2 5 \frac{2}{5} ;

№942. 1) 3 4 < 5 6 \frac{3}{4} < \frac{5}{6} ; 2) 5 12 > 7 18 \frac{5}{12} > \frac{7}{18} ; 3) 1 2 > 4 9 \frac{1}{2} > \frac{4}{9} ; 4) 14 21 > 17 28 \frac{14}{21} > \frac{17}{28} ;

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар тапсырманы орындайды.
Сабақтың барысы: Жинақтау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ой толғаныс сұрақтары:

1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?

2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?

3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен, қайсы-сы кіші?

4. Алымдары да, бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен, қайсысы кіші?

5. Аралас сандарды қалай салыстырамыз?

Үй жұмысы:№. 946

«Бүгінгі сабақтан алған әсерім»

Кері әсер парағы

1. Бүгін не үйрендім?

2. Маған не ұнамады?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың барысы: Баға беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: бағалау критерийлері арқылы оқушыларды бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшылары баға қояды.

Ой толғаныс сұрақтары:

1. Координаталық сәулде жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?

2. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?

3. Алымдары бірдей бөлшектерді қайсысы үлкен, қайсы-сы кіші?

4. Алымдары да, бөлімдері де әр түрлі бөлшектердің қайсысы үлкен, қайсысы кіші?

5. Аралас сандарды қалай салыстырамыз?


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді көбейту: сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем: сабақ жоспары және бағалау критерийлері
Сабақ жоспары: Лепті сөйлем - мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Сезім мүшелерін қайталау - жорық сабақ: сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау
Ш. Уәлихановтың Абылай хан мәтініне арналған 4-сынып әдебиеттік оқу сабағы: жоспар, әдіс-тәсілдер және бағалау критерийлері
Баян сабақ жоспары: көрік қозғалтудың тәсілдері (жай және қос рикошет) және бағалау критерийлері
Ондық бөлшектерді салыстыру: сабақ жоспары (Қажыкен А.Қ., Орал, 2015)
6-сынып: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту - сабақ жоспары, әдістемелік тәсілдер және бағалау критерийлері
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz