Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құстардың маңызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім: Шакимова А.И. Сынып: 7 <<Б>>
Апта
Күні -11сәуір
55 - сабақ
Пәні
Биология
Сабақтың тақырыбы
Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасы. Құстардың маңызы. Құстарды қорғау
Сілтеме
<<Биология>> оқулығы 7 сынып (279-280 беттер)
Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева
Интернет мәліметтері
Слайдтар
Электронды оқулық 7 сынып
Сабақтың мақсаты
Құстардың қоректену ерекшеліктерін білу. Құстардың пайдасын, маңызын түсіну. Құстарға қамқор болу, табиғатты қорғау
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыпты оқушылардың білетін мәліметтері арқылы меңгеру
Оқушылардың өздерін өздері оқытуы арқылы білім беруге тарту
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Негізгі ой
Жаңа әдістерді енгізуде оқушыларда байқалатын өзгерістерді анықтау
Енгізілген модульдер
АКТ
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Күтілетін нәтиже
Құстадың мекен ортасына байланысты қоректену ерекшеліктерін ажыратады.
Топпен бірлесіп жұмыс жасағанда жауапкершілікті қалыптастырады.
Тапсырмалар
<<Кемпірқосақ>> әдісі
<<Лездеме>> әдісі
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім және оқушы немен айналысады
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
3 минут
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Құстардың суреттерін құрастыру арқылы бөлу
1.Мұғаліммен сәлемдесу
2.Құрастырған суреттері бойынша топқа отырады.
2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру Шеңберге тұрғызу <<Өрмекшінің торы>> әдісі арқылы сұраққа жауап беру
Қызығушылықты ояту
5 минут
Электронды оқулықтан бейне жазба көрсету
Слайдтан құстардың суретін көрсету
Олардың қандай түрлері бар?
Білгендеріңді, естігендеріңді еске түсіріңдер.
Қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді өз білетіндерін ортаға салады. Ойларын жинақтайды.
15 минут
<<Кемпірқосақ>> әдісі
Топта оқушылар бір-бірімен ақылдасады, жұптасады, топтасады, қорғайды, келесі топпен алмасады
Мәтінді оқиды, жұппен талқылайды, топпен талқылайды плакатқа жазады, тақтаға шығып қорғайды.
7 минут
<<Лездеме>> әдісі
Оқушылар жеке жеке өз ойларынан құрастырады
3 минут
Рефлексия
Ізгілік ағашы арқылы құстардың суретіне өз ойларын жазып, ілді.
Әңгіме құрауға, жазуға уақыт беріледі
2 минут
Бағалау
oo Қай топты қалай бағалар едің?
oo Топ ішінде белсенді оқушы болды ма, оған қандай баға қояр едің?
Әр топ бірін бірі бағалайды. Өз дәлелдерін айтады
1 минут
Үйге тапсырма
§ 56 оқу
Бүгінгі өткізілген сабағы туралы өз ойларын білдіру, кері байланыс жазу
Тапсырманы кітаптан белгілеп алу, түсінбеген жерлерін сұрау
Орындарынан тұру, сабақ аяқталды.
Мұғалім: Шакимова А.И. Сынып: 7 <<Б>>
Апта
Күні -11сәуір
55 - сабақ
Пәні
Биология
Сабақтың тақырыбы
Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасы. Құстардың маңызы. Құстарды қорғау
Сілтеме
<<Биология>> оқулығы 7 сынып (279-280 беттер)
Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева
Интернет мәліметтері
Слайдтар
Электронды оқулық 7 сынып
Сабақтың мақсаты
Құстардың қоректену ерекшеліктерін білу. Құстардың пайдасын, маңызын түсіну. Құстарға қамқор болу, табиғатты қорғау
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Жаңа тақырыпты оқушылардың білетін мәліметтері арқылы меңгеру
Оқушылардың өздерін өздері оқытуы арқылы білім беруге тарту
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру
Негізгі ой
Жаңа әдістерді енгізуде оқушыларда байқалатын өзгерістерді анықтау
Енгізілген модульдер
АКТ
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Күтілетін нәтиже
Құстадың мекен ортасына байланысты қоректену ерекшеліктерін ажыратады.
Топпен бірлесіп жұмыс жасағанда жауапкершілікті қалыптастырады.
Тапсырмалар
<<Кемпірқосақ>> әдісі
<<Лездеме>> әдісі
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім және оқушы немен айналысады
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
3 минут
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Құстардың суреттерін құрастыру арқылы бөлу
1.Мұғаліммен сәлемдесу
2.Құрастырған суреттері бойынша топқа отырады.
2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру Шеңберге тұрғызу <<Өрмекшінің торы>> әдісі арқылы сұраққа жауап беру
Қызығушылықты ояту
5 минут
Электронды оқулықтан бейне жазба көрсету
Слайдтан құстардың суретін көрсету
Олардың қандай түрлері бар?
Білгендеріңді, естігендеріңді еске түсіріңдер.
Қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді өз білетіндерін ортаға салады. Ойларын жинақтайды.
15 минут
<<Кемпірқосақ>> әдісі
Топта оқушылар бір-бірімен ақылдасады, жұптасады, топтасады, қорғайды, келесі топпен алмасады
Мәтінді оқиды, жұппен талқылайды, топпен талқылайды плакатқа жазады, тақтаға шығып қорғайды.
7 минут
<<Лездеме>> әдісі
Оқушылар жеке жеке өз ойларынан құрастырады
3 минут
Рефлексия
Ізгілік ағашы арқылы құстардың суретіне өз ойларын жазып, ілді.
Әңгіме құрауға, жазуға уақыт беріледі
2 минут
Бағалау
oo Қай топты қалай бағалар едің?
oo Топ ішінде белсенді оқушы болды ма, оған қандай баға қояр едің?
Әр топ бірін бірі бағалайды. Өз дәлелдерін айтады
1 минут
Үйге тапсырма
§ 56 оқу
Бүгінгі өткізілген сабағы туралы өз ойларын білдіру, кері байланыс жазу
Тапсырманы кітаптан белгілеп алу, түсінбеген жерлерін сұрау
Орындарынан тұру, сабақ аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz