Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шеңбердің ұзындығын тап
Батыс Қазақстан облысы
Ақжайық ауданы
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББМ
<<6-сыныпқа арналған
математикадан бақылау жұмыстарының толық жинағы>>
Дайындаған
математика пәнінің мұғалімі
Гүлбадан Оразайқызы Шамелова
Чапаев аулы - 2016
Оқу жылының басындағы бақылау жұмысы
I нұсқа
1. Теңдеуді шеш: 0,8х+3,5х-0,75=1.
2. Есепте: 3.
3.Балықшылардың ұжымдық бірлестігі айлық жоспарын 140%-ке орындағанда белгіленген межеден 60 ц балықты артық аулады . Меже бойынша неше центнер балық аулауы керек?
4.АОВ жазыңқы бұрышына ОС сәулесі жүргізілген. СОВ бұрышының градустық өлшемін тап.
5.Бөлме ұзындығы 7,5 м , ені 4,2 м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 6м, ені оның -іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?
ІI нұсқа
1.Теңдеуді шеш: 0,5х+2,5х-0,68=1,72.
2.Есепте: 4.
3.Шаруашылық бірлестігі айлық жоспарын 160%-ке орындағанда
белгіленген межеден 15,36 ц артық өнім алды. Меже бойынша неше центнер өнім алуы керек?
4.ВОС жазыңқы бұрышына ОД сәулесі жүргізілген. . ДОС бұрышының градустық өлшемін тап.
5.Бөлме ұзындығы 9м , ені 5,4м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 8,1м, ені оның -іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?
Қатынас. Пропорция.
І нұсқа
№1. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
611=х55; х19,5=23; 8х=104117;
№2.Жерге себілген 300 пияз тұқымының 195-і өнді. Пияз тұқымының өнімділігі неше процент болды?
№3.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. Тапсырманы 3 жұмысшы неше күнде орындайды?
№4. Сандардың пайыздық қатынасын табыңдар: ; 1,6: 5;
№5. Теңдеуді шешіңдер:
4х+235,4=8,51,7; 512=31,3х+2.
ІІ нұсқа
№1. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
38=45х; х15=2490; 37,8х=715;
№2.Жерге себілген 300 қызанақ тұқымының 45%-і өнді. Қызанақ тұқымының нешеуі өніп шықты?
№3.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. Тапсырманы 6 күнде орындау үшін неше жұмысшы керек?
№4. Сандардың пайыздық қатынасын табыңдар: ; 4:5;
№5. Теңдеуді шешіңдер:
5х-0,816=3,417; 1527=98х+4,2.
<<Пропорцияның қолданылуы>>
І нұсқа
1.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. 3 жұмысшы осы тапсырманы неше күнде орындайды?
2.Картада А және В қалаларының арақашықтығы 2,6 см, ал В және С қалаларының арақашықтығы 3,7 см. В және С қалаларының нақты арақашықтығы 296 км. А және В қалаларының нақты арақашықтығын табыңдар.
3.Автомашинаның доңғалағының радиусы 37,5см. Тас жолда жүріп бара жатырған машинаның доңғалағы 1 минутта 400 айналым жасайды. Автомашинаның жылдамдығы қандай?
4.Дөңгелек жиегінің ұзындығы 18,84 м. Дөңгелектің ауданын тап.
ІІ нұсқа
1.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. Тапсырманы 6 күнде орындау үшін неше жұмысшы қажет?
2.Картада А және В қалаларының арақашықтығы 2,6 см, ал В және С қалаларының арақашықтығы 3,7 см. В және С қалаларының нақты арақашықтығы 296 км. Картаның масштабын табыңдар.
3.Пойыздың жылдамдығы 20 м/с. Оның вагонының доңғалағы шеңберінің ұзындығы 2,4м. Вагонның доңғалақтары 3 минутта неше айналым жасайды?
4.Шеңбердің радиусы 6378 км. Шеңбердің ұзындығын тап.
Рационал сандарды салыстыру
I нұсқа
1. Мына сандардың әрқайсысына қарама-қарсы сандарды жазыңдар:
-1; -2,9; 3,8; 0,3; 0; -3,25; 4; -5.
2. Әріптің теңдік тура болатындай мәндерін жазыңдар:
а=2;
-с=0,5;
Х=0;
m=-2,1;
в=3;
-d=243;
у=7,3;
n=-0,8;
3. Сандарды салыстырыңдар:
-814 мен -734 ;
- 715 мен -59 ;
-2145 мен -2545 .
4. Есептеп шығарыңдар:
1237·-1429;
-2859- 623;
5. х-тің бүтін сан мәнін табыңдар:
-5,8<х<-4,5;
-3,7<х<-2,9;
1,7<х<2,9.
IІ нұсқа
1. Координаталық түзуде мына нүктелерді кескіндеңдер:
2. А(-1); В(-3); С(2); Д(4); Е(2,5); Ғ(-1,5); G(34); Н(-3,5).
3. Мына сандардың модульдерін табыңдар. Жауаптарын теңдік түрінде жазыңдар: -8; -15,7; 100; -99; - 512; 19; 0; -99.
4. Сандарды салыстырыңдар:
- 4,35 мен 4,3;
6,81 мен - 6,9;
- 513 мен - 213 .
4. Есептеп шығарыңдар:
32815 --423;
-113:-23;
5. х-тің бүтін сан мәнін табыңдар:
-0,5<х<1,8;
-5,1<х<-4,5;
-1,6<х<-0,3.
Рационал сандарды қосу және азайту
І нұсқа
№1. Қосындыны тап:
А) -12,56 + 5,12;
Ә) -9,12+ (-12,3).
№2. Амалдарды орында:
а)-15,2 - 4,27;
ә)5 - (-6,5);
б)-6,7 - (-1,5);
в)2,7- (-4)
№3. Салыстыр:
а) 10 - (-7,3) және 0;
ә) -8,4+0,01 және 0.
№4. Есепте:
а)-4,2+(-3,8) +7,2 + (-2,7);
ә) -36+(-22)+(-78).
ІІ нұсқа
№1. Қосындыны тап:
А) -12,63 + 15,7;
Ә) -9,24+ (-15,4).
№2. Амалдарды орында:
а)-19,4 - 6,17;
ә) -4,8 - (-2,7);
б)7 - (-4,7);
в)7,3- (-5)
№3. Салыстыр:
а) 6,3 - (-5,4) және 0;
ә) -5,4-(-2) және 0.
№4. Есепте:
а)-1,54+(-7,04) + (-5,42);
ә) -3,5+(-2,1)+5,2+(-3,2).
Ақжайық ауданы
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББМ
<<6-сыныпқа арналған
математикадан бақылау жұмыстарының толық жинағы>>
Дайындаған
математика пәнінің мұғалімі
Гүлбадан Оразайқызы Шамелова
Чапаев аулы - 2016
Оқу жылының басындағы бақылау жұмысы
I нұсқа
1. Теңдеуді шеш: 0,8х+3,5х-0,75=1.
2. Есепте: 3.
3.Балықшылардың ұжымдық бірлестігі айлық жоспарын 140%-ке орындағанда белгіленген межеден 60 ц балықты артық аулады . Меже бойынша неше центнер балық аулауы керек?
4.АОВ жазыңқы бұрышына ОС сәулесі жүргізілген. СОВ бұрышының градустық өлшемін тап.
5.Бөлме ұзындығы 7,5 м , ені 4,2 м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 6м, ені оның -іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?
ІI нұсқа
1.Теңдеуді шеш: 0,5х+2,5х-0,68=1,72.
2.Есепте: 4.
3.Шаруашылық бірлестігі айлық жоспарын 160%-ке орындағанда
белгіленген межеден 15,36 ц артық өнім алды. Меже бойынша неше центнер өнім алуы керек?
4.ВОС жазыңқы бұрышына ОД сәулесі жүргізілген. . ДОС бұрышының градустық өлшемін тап.
5.Бөлме ұзындығы 9м , ені 5,4м, оның еденін төсеу үшін, ұзындығы 8,1м, ені оның -іне тең тақтайдан неше тақтай қажет?
Қатынас. Пропорция.
І нұсқа
№1. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
611=х55; х19,5=23; 8х=104117;
№2.Жерге себілген 300 пияз тұқымының 195-і өнді. Пияз тұқымының өнімділігі неше процент болды?
№3.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. Тапсырманы 3 жұмысшы неше күнде орындайды?
№4. Сандардың пайыздық қатынасын табыңдар: ; 1,6: 5;
№5. Теңдеуді шешіңдер:
4х+235,4=8,51,7; 512=31,3х+2.
ІІ нұсқа
№1. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
38=45х; х15=2490; 37,8х=715;
№2.Жерге себілген 300 қызанақ тұқымының 45%-і өнді. Қызанақ тұқымының нешеуі өніп шықты?
№3.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. Тапсырманы 6 күнде орындау үшін неше жұмысшы керек?
№4. Сандардың пайыздық қатынасын табыңдар: ; 4:5;
№5. Теңдеуді шешіңдер:
5х-0,816=3,417; 1527=98х+4,2.
<<Пропорцияның қолданылуы>>
І нұсқа
1.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. 3 жұмысшы осы тапсырманы неше күнде орындайды?
2.Картада А және В қалаларының арақашықтығы 2,6 см, ал В және С қалаларының арақашықтығы 3,7 см. В және С қалаларының нақты арақашықтығы 296 км. А және В қалаларының нақты арақашықтығын табыңдар.
3.Автомашинаның доңғалағының радиусы 37,5см. Тас жолда жүріп бара жатырған машинаның доңғалағы 1 минутта 400 айналым жасайды. Автомашинаның жылдамдығы қандай?
4.Дөңгелек жиегінің ұзындығы 18,84 м. Дөңгелектің ауданын тап.
ІІ нұсқа
1.Тапсырманы 4 жұмысшы 9 күнде орындайды. Тапсырманы 6 күнде орындау үшін неше жұмысшы қажет?
2.Картада А және В қалаларының арақашықтығы 2,6 см, ал В және С қалаларының арақашықтығы 3,7 см. В және С қалаларының нақты арақашықтығы 296 км. Картаның масштабын табыңдар.
3.Пойыздың жылдамдығы 20 м/с. Оның вагонының доңғалағы шеңберінің ұзындығы 2,4м. Вагонның доңғалақтары 3 минутта неше айналым жасайды?
4.Шеңбердің радиусы 6378 км. Шеңбердің ұзындығын тап.
Рационал сандарды салыстыру
I нұсқа
1. Мына сандардың әрқайсысына қарама-қарсы сандарды жазыңдар:
-1; -2,9; 3,8; 0,3; 0; -3,25; 4; -5.
2. Әріптің теңдік тура болатындай мәндерін жазыңдар:
а=2;
-с=0,5;
Х=0;
m=-2,1;
в=3;
-d=243;
у=7,3;
n=-0,8;
3. Сандарды салыстырыңдар:
-814 мен -734 ;
- 715 мен -59 ;
-2145 мен -2545 .
4. Есептеп шығарыңдар:
1237·-1429;
-2859- 623;
5. х-тің бүтін сан мәнін табыңдар:
-5,8<х<-4,5;
-3,7<х<-2,9;
1,7<х<2,9.
IІ нұсқа
1. Координаталық түзуде мына нүктелерді кескіндеңдер:
2. А(-1); В(-3); С(2); Д(4); Е(2,5); Ғ(-1,5); G(34); Н(-3,5).
3. Мына сандардың модульдерін табыңдар. Жауаптарын теңдік түрінде жазыңдар: -8; -15,7; 100; -99; - 512; 19; 0; -99.
4. Сандарды салыстырыңдар:
- 4,35 мен 4,3;
6,81 мен - 6,9;
- 513 мен - 213 .
4. Есептеп шығарыңдар:
32815 --423;
-113:-23;
5. х-тің бүтін сан мәнін табыңдар:
-0,5<х<1,8;
-5,1<х<-4,5;
-1,6<х<-0,3.
Рационал сандарды қосу және азайту
І нұсқа
№1. Қосындыны тап:
А) -12,56 + 5,12;
Ә) -9,12+ (-12,3).
№2. Амалдарды орында:
а)-15,2 - 4,27;
ә)5 - (-6,5);
б)-6,7 - (-1,5);
в)2,7- (-4)
№3. Салыстыр:
а) 10 - (-7,3) және 0;
ә) -8,4+0,01 және 0.
№4. Есепте:
а)-4,2+(-3,8) +7,2 + (-2,7);
ә) -36+(-22)+(-78).
ІІ нұсқа
№1. Қосындыны тап:
А) -12,63 + 15,7;
Ә) -9,24+ (-15,4).
№2. Амалдарды орында:
а)-19,4 - 6,17;
ә) -4,8 - (-2,7);
б)7 - (-4,7);
в)7,3- (-5)
№3. Салыстыр:
а) 6,3 - (-5,4) және 0;
ә) -5,4-(-2) және 0.
№4. Есепте:
а)-1,54+(-7,04) + (-5,42);
ә) -3,5+(-2,1)+5,2+(-3,2).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz