Жетістік критерийлері

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: 1
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ
САБАҚ: 1: Күні:18. 02. 2016ж
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

Мұғалімнің аты-жөні:

Баубекова Н. А.

САБАҚ: 1: Сынып: 9L2
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ: 1: 2-БӨЛІМ:
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

Халықтың этникалық, діни, тілдік көрсеткіштері

Ұрпақтар көзқарасының алшақтығы

САБАҚ: 1: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

9. 3А Демографиялық ерекшеліктері және таралуы

Ж1 Әртүрлі стильде жазу

САБАҚ: 1: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

9. 3А Халықтың этникалық, діни, тілдік көрсеткіштері бойынша топтастыру және олардың таралу ерекшеліктері.

Ж1Таңдаған стиль түрін қолдана отырып, қоғамдық-әлеуметтік, әдеби-мәдени тақырыптарға қатысты іскерлік хат және эссе түрлерін талапқа сай сыни көзқараспен жазады.

САБАҚ: 1: Жетістік критерийлері
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

9. 3А Адамзатты этникалық, діни, тілдік көрсеткіштер бойынша топтастыра біледі.

Ж1Стиль түрін қолдана отырып, қоғамдық-әлеуметтік, әдеби-мәдени тақырыптарға қатысты іскерлік хат және эссе түрлерін талапқа сай сыни көзқараспен жаза алады;

САБАҚ: 1: Сабақ түрі:
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ: Кіріктірілген сабақ: тарих, география, қазақ тілі, ән-әуез, экономика.
САБАҚ: 1: Мектеп құндылықтары
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ: Мектеп қүндылықтарын еске түсіру
  • Жауапты азаматтық позиция;
  • Ынтымақтастық;
  • Өмір бойы оқу;
  • Академиялық әділдік;
  • Құрмет;
  • Еңбек және шығармашылық.
САБАҚ: 1: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

Аймақтар бойынша этникалық, діни, тілдік әркелкі таралу ерекшеліктерінің себептерін талдайды.

Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді, сөздікпен жұмыс жасайды, тақырыпқа тілдік тұрғыдан зерттеу жасайды.

САБАҚ: 1: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ: Ұрпақтар көзқарасының алшақтығы туралы, аймақтық тілдік ерекшеліктер туралы жалпы мағлұмат.
САБАҚ: 1: Жоспар
САБАҚ: 1: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)
Дереккөздер
САБАҚ: 1:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

10 минут

Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушылар ортаға шеңбер жасап тұрады.
Адамның жас кезеңдері таратылады:
5 жас 12 жас 16 жас
20 жас 25 жас 75 жас
35 жас 45 жас 60 жас 8 жас
Әр оқушы өзіне келген жас бойынша таныстырылым жасау керек. Мыс: Менің атым -Әсел. Мен 5 жастамын. Отбасымда ата -анам және інім бар. Мен қуыршақтар сатып алғанды ұнатамын.
Критерий:
Аты:
Жасы:
Отбасы:
Ұнататын ісі:
Мектеп қүндылықтарын еске түсіру
  • Жауапты азаматтық позиция;
  • Ынтымақтастық;
  • Өмір бойы оқу;
  • Академиялық әділдік;
  • Құрмет;
  • Еңбек және шығармашылық.

Үй тапсырмасын сұрау

Жұпқа бөлу

(жасырылған сөздердің антонимдік мағынасына қарай жұптасу)

Өтірік-шындық

Мейірімділік-қатыгездік

Тау-ойпат

Солтүстік-оңтүстік

Жас-кәрі

Таратпа материалдар

Суреттер

Таратпа материалдар

САБАҚ: 1:

5 минут

Сабақтың ортасы

20 минут

Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

Қызығушылықты ояту

Білу, түсіну

Классик әнші Әлібек Дінішевтің әні

https://www. youtube. com/watch?v=szsAmIAUT4w

Эстрада әншісі Қайрат Нұртастың әні

https://www. youtube. com/watch?v=p4UbYL_4nUw

Сұрақтар:

-Ұрпақтар көзқарасындағы алшақтықты қалай байқай аласыз?

-Бүгінгі жастарды не қызықтырады?

-Үлкендер көбіне жастарды неге түсінбейді?

Қолдану, талдау

Жұптық жұмыс.

Жұптар ұрпақтар арасындағы көзқарастардың алшақтығын мына тақырыптар бойынша зерттейді.

Қорғау түрі:

Жарнамалық мәтін, презентация, үндеу хат

1-топ: салт-дәстүрлер

2-топ: тіл, дін

3-топ: жаһандануға қатысты көзқарасы (ересектің, жастың)

Жетістік критерийлері:

Салт-дәстүр туралы

1. Әр ұлттың салт-дәстүрі туралы мәліметті айта алады;

2. Дәстүрлердің 3 түріне мысал келтіре алады.

Тіл, дін туралы

1. Тілдің шығу тарихына шолу жасап, атлас арқылы классификация жасай алады;

2. Үлкендер мен жастардың діни көзқарасындағы алшақтықты анықтай алады, мемлекеттің дамуына Ассамблеяның ықпалын түсіндіре алады.

Жаһандану туралы

1. Жаһанданудың үлкендер мен жастарға әсерін (жан-жақты) аша алады.

Оқушылар берілген тапсырмаларын жетістік критерийлеріне сай қорғап шығады.

Сергіту сәті

Сен автобусқа мініп, алдыңғы орындыққа отырдың. Себебі артқы орындықтар бос емес еді. Келесі аялдамада бір үлкен кісі мен балалы әйел адам мінді. Сенен басқа адамдар үлкендер. Сен үлкен кісіге ме, әлде балалы әйелге орын бересің бе? Сенің баратын жерің алыс. Сіздің әрекетіңіз . . . (жағдаяттан шығу) .

Әншілердің

үнтаспасы-

нан

үзінділер

Презентация

Слайд

Таратпа қағаздар қағаздар

Интернет

жүйесі

САБАҚ: 1:

Сабақтың соңы

5 минут

Мектеп: Шымкент қаласы ФМБ НЗМ:

Бағалау: Жетістік критерийлері арқылы жалпы баға беріледі. Соңынан бір-біріне дауыс беру арқылы бағалайды, ұсыныс айтады.

Кері байланыс

«1 миуттық эссе». Оқушылар тақырып бойынша түсінгендерін 1 минут ішінде жазады.

Үйге тапсырма:

Қамқорлықты қажет ететін жандарға қол ұшын беру арқылы адам баласы жақсылыққа қадам бастайды. 200 сөз көлемінде эссе жазып келіңіз.

эссе

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Күрделі функциялар
Таңдаудың маңызы
Кейбір оқушылар. Барлық оқушылар
Қазақстанның биік таулы аумағы
Қылмыс және заң
Критериалды бағалау-табысқа жетелейтін баспалдақ
Құрметтейік Жер-Ананы
Тақырып Көлік түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz