Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Менің Әуезовім романы

Сабақ: қазақ әдебиеті
<<И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі

Күні 03.03.2016
Мұғалім есімі Т. Нургалиева

Сынып 11 <<а>>
Қатысқандар саны
19
қатыспағандар саны
0

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Оқушылар Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы түсінік алып, <<Менің Әуезовім>> романымен танысады.Оқушылар өзара тақырыпты талдайды.
Топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Оқушылар мәтіннен ашық сұрақтар дайындайды.
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар: Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:
Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолынан <<Менің Әуезовім>> романының мазұнын талдай алады.

Кейбір оқушылар: Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолынан <<Менің Әуезовім>> романын жанрлық сипатының ерекшелігін анықтап, өзпікірлерін білдіреді.

Тілдік мақсат
Оқушылар Зейнолла Қабдоловтың <<Менің Әуезовім>> романының мазмұнын меңгереді.
Оқушылар топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасап сөйлеу мәдениеті жетіледі
Сабақ типі
Жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Психологиялық тренинг, <<Жигсо>> әдісі, Ашық сұрақтар, <<Оқы-Ойлан-Бөліс>> әдісі, Топтастыру, <<Шығу билеті>> әдісі
Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар
дереккөздер
Басталуы

І.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық тренинг <<Атомдар мен малекулалар>> арқылы топтарға бөлу
Топ басшыларын анықтайды.
Оқушыларды түгендеу
ІІ.Мақсат қою кезеңі: Оқушылар Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы түсінік алып, <<Менің Әуезовім>> романымен танысады.Оқушылар өзара тақырыпты талдайды.
Топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Оқушылар мәтіннен ашық сұрақтар дайындайды.

Слайд1
Ортасы

ІІІ.Жаңа сабақ:<<Менің Әуезовім>> романы

Оқушылардың қызығушылығын ояту:Мемлекет қайраткері Дінмұхамед Қонаевтың <<Біз үшін Абай қандай болса,Мұхаңда-сондай даналық мектебі. Ол мектептен дәріс алу-әр қазақтың абыройлы борышы>>

Оқушыларға түсінік беру: <<Менің Әуезовім>> автордың ұзақ толғанысынан туған. Жазушы өз шығармасын осы толғанысының айтудан бастайды. Роман-эссе авторы М.Әуезовтен бес жыл оқыған, М.Әуезовпен он жыл бірге қызмет еткен. Романның бас кейіпкері-ұстаз, авторы-ұстазын іздеп тапқан шәкірт.Романның тақырыбы-М.Әуезовтің өмірі мен қызметі, идеясы- М.Әуезовтің өмірі мен қызметіінің өнегесі.
М.Әуезов жайлы бірқатар шығармалар бар. З.Қабдолов Мұхтар Әуезов туралы өзінше, тек өзінше жазды:жаңа сыр ашты, соны түр тапты. З.Қабдоловтің <<Менің Әуезовім>> роман-эссесі-ішкі мазмұны сырлы, сыртқы түрі нұрлы шығарма.

Аудиодыбыс арқылы оқушыларға романнан үзінді тыңдату
1-тапсырма<<Жигсо>> әдісі бойынша жұмыс жасайды.
1-топ Романның жанрлық сипаты
2-топ Романдағы ұстаз Әуезов
3-топ Жазушы Әуезовтың қызметі жайында
Топ ішінде тақырыпты талқылап,келесі топтарға <<Диалогты оқыту>> арқылы түсіндіреді.

<<Оқы-ойлан-бөліс>> әдісі бойынша оқушылар кітаппен жұмыс жасайды.
Ашық және жабық сұрақтар дайындау.

Дыбыстық жазба

Слайд 2,3

Слайд 4
Аяқталуы
Оқушылардың түсінігін анықтау мақсатында топтарға М.Әуезовтың афоризмдері бойынша тапсырмалар беру.
І топ <<Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретін нәрсе - білім>>
ІІ топ <<Адамда екі түрліқылықтың жолы бар: бірі тіршілік қамы,бірі- адамшылық қамы>>
ІІІ топ <<Тартыспен түскен бейнетпен келген жақсылық қана шынмәнінде қымбар табыс>>
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша ойларын ортаға салады.
Топтастыру жүргізу <<М.Әуезов кім?>>
М.Әуезов кім?
М.Әуезов кім?

Слайд 5,6

Слайд 7

Бағалау
Ашық журналдағы нәтиже бойынша бағаланады.
Жинаған ұпай ескеріледі 12-15 ұпай-<<5>>
8-11 ұпай-<<4>>
3-7 ұпай-<<3>>
Слайд8
Кері байланыс
Шығу билеті

Үйге тапсырма
Романды оқу. Жазушы мен М.Әуезов арасындағы ұқсастық

Ұқсас жұмыстар
Зейнолла Қабдоловтың шығармашылығына байланысты кітап көрмесі
Ш.айтматов "найман - ана"
Өлеңдерінің көркем тілі
М. Әуезов көксерек әңгімесі жайлы ақпарат
Көшпенділер тарихи роман
М.әуезов. ақын қонақтар
МІРЖАҚЫП ДУЛАТОВ
Ділдә қай шығарманың кейіпкері
Махаббат қызық мол жылдар романы
"ақбілек"-қазақ әдебиетіндегі алғашқы эпикалық роман (конференция)
Пәндер