Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Менің Әуезовім романы
Сабақ: қазақ әдебиеті
<<И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі
Күні 03.03.2016
Мұғалім есімі Т. Нургалиева
Сынып 11 <<а>>
Қатысқандар саны
19
қатыспағандар саны
0
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқушылар Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы түсінік алып, <<Менің Әуезовім>> романымен танысады.Оқушылар өзара тақырыпты талдайды.
Топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Оқушылар мәтіннен ашық сұрақтар дайындайды.
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар: Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолынан <<Менің Әуезовім>> романының мазұнын талдай алады.
Кейбір оқушылар: Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолынан <<Менің Әуезовім>> романын жанрлық сипатының ерекшелігін анықтап, өзпікірлерін білдіреді.
Тілдік мақсат
Оқушылар Зейнолла Қабдоловтың <<Менің Әуезовім>> романының мазмұнын меңгереді.
Оқушылар топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасап сөйлеу мәдениеті жетіледі
Сабақ типі
Жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Психологиялық тренинг, <<Жигсо>> әдісі, Ашық сұрақтар, <<Оқы-Ойлан-Бөліс>> әдісі, Топтастыру, <<Шығу билеті>> әдісі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
дереккөздер
Басталуы
І.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық тренинг <<Атомдар мен малекулалар>> арқылы топтарға бөлу
Топ басшыларын анықтайды.
Оқушыларды түгендеу
ІІ.Мақсат қою кезеңі: Оқушылар Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы түсінік алып, <<Менің Әуезовім>> романымен танысады.Оқушылар өзара тақырыпты талдайды.
Топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Оқушылар мәтіннен ашық сұрақтар дайындайды.
Слайд1
Ортасы
ІІІ.Жаңа сабақ:<<Менің Әуезовім>> романы
Оқушылардың қызығушылығын ояту:Мемлекет қайраткері Дінмұхамед Қонаевтың <<Біз үшін Абай қандай болса,Мұхаңда-сондай даналық мектебі. Ол мектептен дәріс алу-әр қазақтың абыройлы борышы>>
Оқушыларға түсінік беру: <<Менің Әуезовім>> автордың ұзақ толғанысынан туған. Жазушы өз шығармасын осы толғанысының айтудан бастайды. Роман-эссе авторы М.Әуезовтен бес жыл оқыған, М.Әуезовпен он жыл бірге қызмет еткен. Романның бас кейіпкері-ұстаз, авторы-ұстазын іздеп тапқан шәкірт.Романның тақырыбы-М.Әуезовтің өмірі мен қызметі, идеясы- М.Әуезовтің өмірі мен қызметіінің өнегесі.
М.Әуезов жайлы бірқатар шығармалар бар. З.Қабдолов Мұхтар Әуезов туралы өзінше, тек өзінше жазды:жаңа сыр ашты, соны түр тапты. З.Қабдоловтің <<Менің Әуезовім>> роман-эссесі-ішкі мазмұны сырлы, сыртқы түрі нұрлы шығарма.
Аудиодыбыс арқылы оқушыларға романнан үзінді тыңдату
1-тапсырма<<Жигсо>> әдісі бойынша жұмыс жасайды.
1-топ Романның жанрлық сипаты
2-топ Романдағы ұстаз Әуезов
3-топ Жазушы Әуезовтың қызметі жайында
Топ ішінде тақырыпты талқылап,келесі топтарға <<Диалогты оқыту>> арқылы түсіндіреді.
<<Оқы-ойлан-бөліс>> әдісі бойынша оқушылар кітаппен жұмыс жасайды.
Ашық және жабық сұрақтар дайындау.
Дыбыстық жазба
Слайд 2,3
Слайд 4
Аяқталуы
Оқушылардың түсінігін анықтау мақсатында топтарға М.Әуезовтың афоризмдері бойынша тапсырмалар беру.
І топ <<Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретін нәрсе - білім>>
ІІ топ <<Адамда екі түрліқылықтың жолы бар: бірі тіршілік қамы,бірі- адамшылық қамы>>
ІІІ топ <<Тартыспен түскен бейнетпен келген жақсылық қана шынмәнінде қымбар табыс>>
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша ойларын ортаға салады.
Топтастыру жүргізу <<М.Әуезов кім?>>
М.Әуезов кім?
М.Әуезов кім?
Слайд 5,6
Слайд 7
Бағалау
Ашық журналдағы нәтиже бойынша бағаланады.
Жинаған ұпай ескеріледі 12-15 ұпай-<<5>>
8-11 ұпай-<<4>>
3-7 ұпай-<<3>>
Слайд8
Кері байланыс
Шығу билеті
Үйге тапсырма
Романды оқу. Жазушы мен М.Әуезов арасындағы ұқсастық
<<И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі
Күні 03.03.2016
Мұғалім есімі Т. Нургалиева
Сынып 11 <<а>>
Қатысқандар саны
19
қатыспағандар саны
0
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқушылар Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы түсінік алып, <<Менің Әуезовім>> романымен танысады.Оқушылар өзара тақырыпты талдайды.
Топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Оқушылар мәтіннен ашық сұрақтар дайындайды.
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар: Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолынан <<Менің Әуезовім>> романының мазұнын талдай алады.
Кейбір оқушылар: Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолынан <<Менің Әуезовім>> романын жанрлық сипатының ерекшелігін анықтап, өзпікірлерін білдіреді.
Тілдік мақсат
Оқушылар Зейнолла Қабдоловтың <<Менің Әуезовім>> романының мазмұнын меңгереді.
Оқушылар топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасап сөйлеу мәдениеті жетіледі
Сабақ типі
Жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Психологиялық тренинг, <<Жигсо>> әдісі, Ашық сұрақтар, <<Оқы-Ойлан-Бөліс>> әдісі, Топтастыру, <<Шығу билеті>> әдісі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
дереккөздер
Басталуы
І.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық тренинг <<Атомдар мен малекулалар>> арқылы топтарға бөлу
Топ басшыларын анықтайды.
Оқушыларды түгендеу
ІІ.Мақсат қою кезеңі: Оқушылар Зейнолла Қабдолов өмірі мен шығармашылық жолы туралы түсінік алып, <<Менің Әуезовім>> романымен танысады.Оқушылар өзара тақырыпты талдайды.
Топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Оқушылар мәтіннен ашық сұрақтар дайындайды.
Слайд1
Ортасы
ІІІ.Жаңа сабақ:<<Менің Әуезовім>> романы
Оқушылардың қызығушылығын ояту:Мемлекет қайраткері Дінмұхамед Қонаевтың <<Біз үшін Абай қандай болса,Мұхаңда-сондай даналық мектебі. Ол мектептен дәріс алу-әр қазақтың абыройлы борышы>>
Оқушыларға түсінік беру: <<Менің Әуезовім>> автордың ұзақ толғанысынан туған. Жазушы өз шығармасын осы толғанысының айтудан бастайды. Роман-эссе авторы М.Әуезовтен бес жыл оқыған, М.Әуезовпен он жыл бірге қызмет еткен. Романның бас кейіпкері-ұстаз, авторы-ұстазын іздеп тапқан шәкірт.Романның тақырыбы-М.Әуезовтің өмірі мен қызметі, идеясы- М.Әуезовтің өмірі мен қызметіінің өнегесі.
М.Әуезов жайлы бірқатар шығармалар бар. З.Қабдолов Мұхтар Әуезов туралы өзінше, тек өзінше жазды:жаңа сыр ашты, соны түр тапты. З.Қабдоловтің <<Менің Әуезовім>> роман-эссесі-ішкі мазмұны сырлы, сыртқы түрі нұрлы шығарма.
Аудиодыбыс арқылы оқушыларға романнан үзінді тыңдату
1-тапсырма<<Жигсо>> әдісі бойынша жұмыс жасайды.
1-топ Романның жанрлық сипаты
2-топ Романдағы ұстаз Әуезов
3-топ Жазушы Әуезовтың қызметі жайында
Топ ішінде тақырыпты талқылап,келесі топтарға <<Диалогты оқыту>> арқылы түсіндіреді.
<<Оқы-ойлан-бөліс>> әдісі бойынша оқушылар кітаппен жұмыс жасайды.
Ашық және жабық сұрақтар дайындау.
Дыбыстық жазба
Слайд 2,3
Слайд 4
Аяқталуы
Оқушылардың түсінігін анықтау мақсатында топтарға М.Әуезовтың афоризмдері бойынша тапсырмалар беру.
І топ <<Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретін нәрсе - білім>>
ІІ топ <<Адамда екі түрліқылықтың жолы бар: бірі тіршілік қамы,бірі- адамшылық қамы>>
ІІІ топ <<Тартыспен түскен бейнетпен келген жақсылық қана шынмәнінде қымбар табыс>>
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша ойларын ортаға салады.
Топтастыру жүргізу <<М.Әуезов кім?>>
М.Әуезов кім?
М.Әуезов кім?
Слайд 5,6
Слайд 7
Бағалау
Ашық журналдағы нәтиже бойынша бағаланады.
Жинаған ұпай ескеріледі 12-15 ұпай-<<5>>
8-11 ұпай-<<4>>
3-7 ұпай-<<3>>
Слайд8
Кері байланыс
Шығу билеті
Үйге тапсырма
Романды оқу. Жазушы мен М.Әуезов арасындағы ұқсастық
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz