Тәрбиешінің басқару әрекеті

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Күні : 24. 12. 15ж

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Мүсіндеу

Тақырыбы: Біздің аю

Мақсаты: Ермексаздан аю жасау, домалату, есу тәсілдерін бекіту. Билингвалды компонент: аю-медведь-bear

Сөздік жұмысы: мекендейді.

Технологиялық қамтамассыз ету: суреттер, ойыншық аю, сиқырлы қорапша.

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің басқару әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекеткезеңдері:

Мотивациялық-қозғаушылық

Тәрбиешінің басқару әрекеті:

Балалардың әрекетке кірісуіне түрткі болу:

-Балалар мен балабақшаға келе жатсам біреу мына әдемі қорапты біздің есіктің алдына тастап кетіпт үстінде хаты бар.

(Хатты оқиды)

-Бұл сандықта ерекше бір жануар бар. Қорапты ашу үшін жұмбақ шеу керек.

Жұмбақ: Қорбаң-қорбаң еткен, құлпынай терген. Ол не?

Билингвалды компонент

аю-медведь-bear

- Балалар, қарайық, дұрыс па екен. Сандықтан қонжықты алып шығады.

- Балалар, қонжығымыз жабырқау, оны жотары жоқ екен. Сендерде көп достарың бар, ал ол жалғыз.

  • Біз қонжыққа қалай көмектесеміз?
  • Дұрыс айтасыңдар, қонжыққа достар жасап берейік. Ол үшін алдымен қонжық туралы біліп алайық.
  • Аюлар жабайы жануарлар. Олар орманда мекендейді. Олар балық, жидектерді азық етеді. Аюлар өте балды жақсы көреді.
  • Ал, балалар кім айтады, аюлар қандай түсті болады?
  • Ал ақ аюлар қайда мекендейді?
  • Дұрыс, енді аюдың дене мүшелерін атайықшы. Оның нелері бар?
  • Дұрыс ендеше біз қонжыққа достар жасайық.

Саусақ жаттығуы

Мынау-менің әкем,

Мынау-менің анам,

Мынау-менің әпкем,

Мынау-менің ағам,

Ал мынау-мен.

-Аю қандай түсті болады?

-дұрыс біз ақ және қоңыр аю жасайық.

Мен алдымен көрсетемін, сендер қарап аласыңдар. Педагог мүсіндеу ретін көрсетеді.

  1. Ермексаздан үзіп бір бөлігін аламыз. Ол басы болады. Ермексазды екі алақанымызбен, домалату арқалы басын жасаймыз.
  2. Екінші бөлігінен денесін жасаймыз. Ол үшін ермексазды алып домалатамыз, есеміз. Бізде шұжық сияқты сопақша пайда болады.
  3. Үшінші бөлігінен қолдары мен аяқтарын жасаймыз. Аюда неше аяқ болады? Ал қолдары? Сонда біз неше сопақша істейміз?
  4. Қолдары мен аяқтарын денесіне қосып сылау керек. Енді денесін қоя тұрамыз.
  5. Келесі істейтініміз құлақтары. Екі құлағын жасаймыз. Домалатамыз да жалпақтаймыз. Басына жапсырамыз.
  6. Көздерін ақ ермексаздан, ішін қарадан жасаймыз.
  7. Тұмсығы сары, ұшы қоңыр болады.
  8. Құйрығын жасаймыз.
  9. Басын денесіне қосамыз. Сылаймыз.

Ал енді мен көрсеткендей барлығымыз жасап көрейік. Есімізге түсірейікші.

Аюлар қандай түсті болады?

- Ендеше біріміз ақ, біріміз қоңыр түсті ермексазды алайық. Жұмысты бастайық.

Тәрбиеші бақылайды, жеке жұмыс жасайды.

Балалардың іс-әрекеті:

Аю

Сурет саламыз, ермексаздан жасайық.

Қоңыр түсті, ақ түсті.

Антарктидада.

Басы, құлақтары, көздері, аузы мұрны, денесі, қолдары мен аяқтары, құйрығы бар.

Массаж жасайды.

Балалар қарайды.

2

4

Ақ

Қоңыр

Балалар аю мүсіндейді.

Іс-әрекеткезеңдері:

Ұйымдастырушылық-ізденушілік

Тәрбиешінің басқару әрекеті:

Бекіту.

«Құлпынай»

Балалар, біздің қонжық көңілденді, енді оның көп достары бар. сендерге рахмет айтуда. Біз оған оның сүйікті құлпынайларын берейік.

Балалардың іс-әрекеті: Балалар құлпынайды аюдың себетіне салады.

Күтілетін нәтиже

Нені білу керек: жабайы жануарлар туралы білу.

Нені игереді: аюлардың түрлерін, олардың мекенін.

Нені білді: қонжыққа достар мүсіндеуді.

Технологиялық картаны

толтырған тәрбиеші: Оспанова Г. А.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Күні : 24. 12. 15ж

Білім беру саласы: Қатынас

Бөлімі: Тіл дамыту

Тақырыбы: «Қыс» А. Құнанбаев. «М», «Н»дыбыстары.

Мақсаты: Абай Құнанбаевтың өлеңімен танысу, тілдік қорын байыту.

Билингвалды компонент: қыс-зима-winter

Сөздік жұмысы: үскірік аяз, соқыр, мылқау.

Технологиялық қамтамассыз ету: суреттер, жұмыс дәптерлері, қарындаштар, А. Құнанбаевтың портреті, көрнекілік материал, шырша, ойыншықтар.


Ұқсас жұмыстар
Аспан әлемі
Тіл дамыту қызметіне балалар әдебиетін қолдану
Қысқы баспана ертегісі
Күзгі ағаш
Қала көшелеріндегі қауіпсіздік
Т.Ерғабылов Бөбек тілегі
Х дыбысы және әрпі
Кірпілер
Үйшік ертегісі
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz