Шеңбер құрып жүру әуен орындалуында ретмикалық гимнастика жаттығуларын орындау

Отанымыздың үздік спортшыларын балабақша жасынан тәрбиелеу.
Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев Қазақстандықтарға арналған әрбір жолдауында еліміздің өсіп көркейуімен мықты мемлекет болып қалыптасуына, әрбір қазақстандықтардың білімді және денсаулығы мықты азаматтарды тәрбиелеуде еліміздің халқының 30 пайызын 2020 жылға дейін қамтуын айтып өткен еді. Сондықтан баланы бастан дегендей, балабақша жасынан спортпен баулу үлкен роль атқарады. Елімізде үкіметпен жеке кәсіпкерлер демеуімен көптеген балабақшалар салынып балалардың қуанышты орталығына айналғандарын теледидар мен баспасөз беттерінде жариялануда. Мектеп жанынан дайындық топтар ашылып жұмыстар іске қосылды. Балаларды жан - жақты тәрбиелеу отбасы, тәлім-тәрбие мекемелерінің бірлігінен, күш қайраттарымен іске асырылады. Бала басымен деп бекер айтылмаған, үйде ата-ана, балабақшада тәрбиешілермен медбике қарауында зеректігімен жылдамдығына көңіл бөлініп, қимылдарды тура бағыттаса, дені сау болып өседі. Сол себепті мектеп жанындағы балалар бақшасындағы дене тәрбие жаттығуларын дұрыс алап бару негізгі орын алады. Себебі дене тәрбие жаттығуларының нәтижесі: Отанымызға сай мықты азаматтар тәрбиелеп жеткізу. Солай екен алдымен мектеп жанындағы балалар бақшасында осы күнгі сұранысқа сай даярлап, тәрбиенің басқа саласымен қатар дене тәрбиесі жан - жақты ойлана, балалардың жасы, қабілеттеріе есепке ала жоспар құру. Осы жоспарда кішкентайларды дене жаттығуларын қиналмай орындауға дайындайтын тәрбиешілердің өздері негізгі мәліметтермен тәжрибиелерге ие болу керек. Себебі, мектеп жанындағы балалар бақшасындағы дене тәрбие жаттығуларын өткізетін кісілер негізгі білімге ие болмаған тәрбиешілер. Сондықтан балалар балабақшадан мектепке келгенде жетерлі дене дайындығына ие болмайды. Бұл балалар дене жаттығуларын толық білмейді, біз күткендей сау және мықты емес дегені. Мұндай балалар мектептегі жаттығуларды игере алмай қиналуы мүмкін. Жаттығу уақытында балалар жасына сай түрде, жай сөздер мен түрлері бойынша) Қазақстандағы үздік спортшыларды түсіндіре және спорттағы жетістіктерін түсіндіріп негізгі білім бере және жекелей әрекет ету, өзін-өзі бақылауды, шынықтыруды үйрету керек. Бұдан басқа қимылдарды тура орындауға және жаттығуларды орындауда үздік қатысуына көңіл бөлу қажет. Балабақшада дене тәрбие түрлері әр түрлі болып, дене тәрбие негізгі жаттығу болып есептелінеді. Кейінгі кездерде жаңа әдістер қолдануда. Олардың бірі көркемдік әдіс. Яғни ескі бұйрықтан (бұйыру методы) айырылып, жаттығуларға жаңаша жандасы жәнеде балалардың белсенді қатысуымен өткізу. Балабақшада үлкен топтар үшін дәстүрлі емес дене тәрбие жаттығулары тапсырмалар: балаларда негізгі қимыл, домалақ асу, еңбектеу, биіктен(гимнатикалық орындықтан, жиналған 5-6 гимнастика төсектер) секріп түсу әрекеттерін қайталау, жыдамдық және шыдамдылыққа тәрбиелеу. Жаттығу барысында әуенмен бірге өлең айтып, бірінің артынан бірі жүру, бір қалыпты жайлап жүгіру. Бір қатармен жүру, диоганал боымен жүру, жылан жолы боынша жүру, жүгіру. Шеңбер құрып жүру әуен орындалуында ретмикалық гимнастика жаттығуларын орындау. Бірінің артынан бірі жүру, екі қатарға, топтарға бөліну және жаттығуларды негізгі істерді орындау үшін көрсетілген орынға өту.
- Батпақтан өтуге дайындалған төртбұрышты тақтайларды қойып үстінен басып өту.
- Екі аяқтың арасында доп (қолдан жасалған толтырылған доп) қол белде секіріп алдыңға жылжу(кенгру)
- Төсектен домалақ асу.
- Биіктен екі аяқта жұмсақ секіріп түсу(үлкен кубик үстінен)
- Гимнастикалық орындық үстінде ішпен жатып, қолдар арқылы тартылап сырғанау.
- Кедергілер астынан(барьер асты) еңбектеп өту жаттығуларын орындау.
«Аңшылар мен қляндар » деп аталатын қимылды ойындарды орындау. Бір бала аңшы қалғандары қояндар, қояндар алдымен жеке қоршалған үйшіктерде тұрады. Сигнал боынша қояндар үйінен шығып егістікте секіріп жүреді. «Аңшы» дегенде үйлеріне жүгіре жөнеледі. Аңшы қолындағы кіші доппен қояндарға қарай атады, егер аңшы жылдам, епшіл болса, бір емес екі-үш қоянғ тигізуі мүмкін, тиген қояндар ойыннан шығады. Кейінгі жолы қояндар шығатын үйшіктер алдына кедергілер қойылады. Қояндар кедергілер астынан еңбектеп, үстінен секіріп өтеді. Ойын кезеңінде аңшылар ауыстырылады. Ұсталған қояндарда ойынға кіргізіледі. Ойын 3-4 рет қайталанады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz