Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту үшін бағалау
В1 есебі
М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесті бойынша орташа мерзімді жоспарлау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау
6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту
7. Негізгі дерек көздер
1
М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть
Мақсаты: Шығарма-ның мазмұнын меңгере отырып, кейіпкердің ішкі жан дүниесін тани білуге, "соғыс" ж/е "бейбітшілік" сөзінің мәнін тануға үйрену.
-Топтастыру/ақ ж/е қара түс арқылы/;
"Ой қозғау" /соғыс дегеніміз не?/; "Болжау"/
Өзара оқыту, ой бөлісу
Зигфридтің Зекен болып қалыптасу себебі/; Венн диаграммасы,/ Дәуренбек пен Ахметке мінездеме/
-Сұрақ- жауап әдісі/ Зекен әке үмітін ақтай ала ма?/;
-Топпен жұмыс / "Соғыс", "Бейбітшілік" Топтық пікірталас : қайшылықтарды анықтау.
-"Зекенге хат
-фильмнен үзінді
Басқа ұлт оқушысы-мен жұмыс /сөздік, сөз мағынасын түсіндіру/
Шығарма-дағы оқиға-лармен танысады, мазмұндай алады, бейбітшілік пен соғыстың мәнін ажырата алады, кейіпкерлер-ді және олардың іс-әрекетін саралай біледі.
Бірін-бірі бағалау /топпен жұмыс/, ойларын бағалау, көршіңізге айтыңыз, стикер /топтың жұмысына пікір білдіру/
Бірдей тапсырма.
Жоғары д-кейіпкерлер әрекетін тани біледі,
Орташа д,- оқиғамен танысып, мазмұндай алады,
Төмен д.-мазмұндай алады .
Әдебиет оқулығы, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
2.
М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть
Зигфрид Ахметұлы бейнесін ашу
Мақсаты: . Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың арақатынасын анықтай білуге үйренеді.
-Оқушы шығармашылық жұмысы-тұсаукесер
- Үш қадамнан тұратын сұхбат;
-<<Рубрикалар құру>> стратегиясы бойынша топтық жұмыстар-кейіпкерлер портретін ашу;
-Топтық жұмыс- Басты кейіпкер Зигфрид іс - әрекетін саралау
- <<Біз - бейбіт елдің ұландарымыз>> деген тақырыпқа эссе жазу.
Мұғалім қорытындысы.
Сыныпта-ғы оқушылар-дың аздығы
Қазақ болған Зекен бейнесімен танысады, Ахмет шалдың адами қасиетін таниды,
Топтаса жұмыс атқарады,
Өз білімдерін тексереді/өткен сабақты еске түсіру/; кейіпкерлерге баға бере алады; бірін-бірі бағалау/Драма/
Өзін - өзі тексеру/тест жауабын салыстыру/
Жоғары д-басты терминдерді ажырату, Зекен портретін жасау, хат жазу, шығармашылық жұмыс-презентация
Орташа деңгей-диалог оқу, пікір білдіре алады, өзіндік хат жазу,
Төмен д.-көршісінің көмегімен хат жазу, кейіпкерлерді ажырату,
Оқулықтар/әд. тарих/, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
3
Дулат Исабеков <<Ата үміті>>. <<Дермене>> повесінен үзінді.
Оқу мақсаттары:
* Әңгіменің тақырыбы мен идеясын тани отырып;
-Кейіпкерлердің іс- әрекеті мен мінез- құлқын саралай біліп, сын көзбен қарауға үйренеді.
<<Аралас, қатып қозғалма, жұптас>> стратегиясы, <<ЖИГСО-1>> стратегиясы, топтық жұмыс, салыстырмалы карта,
-Шығармада-ғы оқиғаларды баяндай алады,
-негізгі айтпақ автор ойын таниды,
-кейіпкер-лерді, олардың іс-әрекетін, мінез- құлқын саралай біледі.
Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады
Талқылауға қатысуы, көзқарас білдіруі, топпен жұмыстағы үлесі бағаланады.
Оқушылардың өзара бірін-бірі оқытуы
Жекелей жұмыс
Жыл мезгілдері суреті;
Парақтар, Салыстырмалы карта, постер, бағалау парағы, стикер, проектор, ноутбук
4
Дулат Исабеков "Ата үміті" 2- тақырып, Әңгімедегі ізгілік, адамгершілік мәселелері
Оқу мақсаттары:
* Повестегі адалдық пен арамдық, ізгілік пен зорлықты ажырата білуге;
-Кейіпкерлер әрекетін саралай отырып, сыни көзқарас қалыптастыра білуге үйренеді.
Ролдік ойындар, топтық жұмыстар, АКТ-фильм көру, <<Жүректен- жүрекке>> сергіту сәті, Жұлдызнама бойынша топтасу, Сөздікпен жұмыс, "Адасқан сөздерді орнына қою, "Дискуссиялық карта" толтыру, Екі жақты күнделік, "Соңғы сөзді мен айтамын...", оқулықпен жұмыс
Кейіпкерлер әрекетін тани алады, адам бойындағы жаман мен жақсы қасиеттерді ажыратады, кейіпкерлер әрекеті туралы сыни пікір айтады, бірлесе жұмыс атқарып, қорытынды шығарады.
Марапат сөздер, смайликтер, бағалау парақтары арқылы
Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады
Бағалау парағы
Оқушылардың ролдік ойыны,
Оқушының өз ойын ұсынуы, күнделік жазу
Жеке жұмыс,
флипчарт толтыру, дискуссиялық карта, ой толғаныс жазылған парақтар, оқулық, интернет, проектор, ноутбук, стикер,
Бағалау парағы
Орташа мерзімді жоспарлау туралы жазба
Жоспар 6- сыныптың <<Әдебиеттік оқу>> пәнінің мемлекеттік стандартына сәйкес берілген 4-тоқсанда өтетін тақырыптарға орайластырылып, Бағдарламаның жеті модулі ықпалдастырылып жасалған. 4 сабақ мынадай тақырыптардан құралған: 1- тақырып Мұхтар Мағауиннің "Бір атаның балалары" повесі бойынша жасалған. 2-тақырып М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесіндегі Зигфрид Ахметұлы бейнесін ашу, 3- тақырып Дулат Исабековтың <<Ата үміті>> (<<Дермене>> повесінен үзінді), 4- тақырып Дулат Исабековтың "Ата үміті" әңгімесіндегі ізгілік, адамгершілік мәселелері.
Сабақтар топтамасының жалпы мақсаты- Бағдарламаның 7 модулінің стратегиялары мен ресурстарын кіріктірудегі оқыту тиімділігі мен оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын анықтау, бақылау.
Күтілетін нәтиже- оқушы таным деңгейінің өсуі мен оқушы белсенділігінің артуы.
-Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер мен белсенді қолданылатын тапсырмалар- топқа бөлу ,"Болжау", Өзара оқыту, ой бөлісу, Венн диаграммасы, Сұрақ- жауап әдісі, Топпен жұмыс, Топтық пікірталас: қайшылықтарды анықтау, эссе жазу, интерактивті тақтадан фильм көру, тұсаукесер, үш қадамнан тұратын сұхбат; <<Рубрикалар құру>> стратегиясы, <<Аралас, қатып қозғалма, жұптас>> стратегиясы, <<ЖИГСО-1>> стратегиясы, салыстырмалы карта, рөлдік ойындар, <<Жүректен- жүрекке>> сергіту сәті, Сөздікпен жұмыс, "Адасқан сөздерді орнына қою>>, "Дискуссиялық карта" толтыру, Екі жақты күнделік, "Соңғы сөзді мен айтамын..." ой толғау кіргізіліп жоспарланған.
Оқыту үшін және оқуды бағалау. Бағалау түрлеріне- бірін- бірі бағалау, ойларын бағалау, көршіңізге айтыңыз, стикер /топтың жұмысына пікір білдіру/, критерийлер арқылы бағалау, бағалау парақтары арқылы бағалау, марапат сөздер, смайликтер арқылы тәрізді енгізілген.
- Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту бөліміне- талантты деңгейі жоғары, орташа деңгейлі, үлгерімі нашар оқушылардың бірлесе атқаруы үшін қарастырылған деңгейлік тапсырмалар, жуан және жіңішке сұрақтар, шығармашылық жұмыстар жоспарланған.
- Негізгі дерек көздеріне- оқыту мен оқуда қолданылатын қосымша материалдар көздері, қажет ететін құрал- жабдықтар көрсетілген.
М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесті бойынша орташа мерзімді жоспарлау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау
6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту
7. Негізгі дерек көздер
1
М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть
Мақсаты: Шығарма-ның мазмұнын меңгере отырып, кейіпкердің ішкі жан дүниесін тани білуге, "соғыс" ж/е "бейбітшілік" сөзінің мәнін тануға үйрену.
-Топтастыру/ақ ж/е қара түс арқылы/;
"Ой қозғау" /соғыс дегеніміз не?/; "Болжау"/
Өзара оқыту, ой бөлісу
Зигфридтің Зекен болып қалыптасу себебі/; Венн диаграммасы,/ Дәуренбек пен Ахметке мінездеме/
-Сұрақ- жауап әдісі/ Зекен әке үмітін ақтай ала ма?/;
-Топпен жұмыс / "Соғыс", "Бейбітшілік" Топтық пікірталас : қайшылықтарды анықтау.
-"Зекенге хат
-фильмнен үзінді
Басқа ұлт оқушысы-мен жұмыс /сөздік, сөз мағынасын түсіндіру/
Шығарма-дағы оқиға-лармен танысады, мазмұндай алады, бейбітшілік пен соғыстың мәнін ажырата алады, кейіпкерлер-ді және олардың іс-әрекетін саралай біледі.
Бірін-бірі бағалау /топпен жұмыс/, ойларын бағалау, көршіңізге айтыңыз, стикер /топтың жұмысына пікір білдіру/
Бірдей тапсырма.
Жоғары д-кейіпкерлер әрекетін тани біледі,
Орташа д,- оқиғамен танысып, мазмұндай алады,
Төмен д.-мазмұндай алады .
Әдебиет оқулығы, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
2.
М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть
Зигфрид Ахметұлы бейнесін ашу
Мақсаты: . Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың арақатынасын анықтай білуге үйренеді.
-Оқушы шығармашылық жұмысы-тұсаукесер
- Үш қадамнан тұратын сұхбат;
-<<Рубрикалар құру>> стратегиясы бойынша топтық жұмыстар-кейіпкерлер портретін ашу;
-Топтық жұмыс- Басты кейіпкер Зигфрид іс - әрекетін саралау
- <<Біз - бейбіт елдің ұландарымыз>> деген тақырыпқа эссе жазу.
Мұғалім қорытындысы.
Сыныпта-ғы оқушылар-дың аздығы
Қазақ болған Зекен бейнесімен танысады, Ахмет шалдың адами қасиетін таниды,
Топтаса жұмыс атқарады,
Өз білімдерін тексереді/өткен сабақты еске түсіру/; кейіпкерлерге баға бере алады; бірін-бірі бағалау/Драма/
Өзін - өзі тексеру/тест жауабын салыстыру/
Жоғары д-басты терминдерді ажырату, Зекен портретін жасау, хат жазу, шығармашылық жұмыс-презентация
Орташа деңгей-диалог оқу, пікір білдіре алады, өзіндік хат жазу,
Төмен д.-көршісінің көмегімен хат жазу, кейіпкерлерді ажырату,
Оқулықтар/әд. тарих/, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
3
Дулат Исабеков <<Ата үміті>>. <<Дермене>> повесінен үзінді.
Оқу мақсаттары:
* Әңгіменің тақырыбы мен идеясын тани отырып;
-Кейіпкерлердің іс- әрекеті мен мінез- құлқын саралай біліп, сын көзбен қарауға үйренеді.
<<Аралас, қатып қозғалма, жұптас>> стратегиясы, <<ЖИГСО-1>> стратегиясы, топтық жұмыс, салыстырмалы карта,
-Шығармада-ғы оқиғаларды баяндай алады,
-негізгі айтпақ автор ойын таниды,
-кейіпкер-лерді, олардың іс-әрекетін, мінез- құлқын саралай біледі.
Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады
Талқылауға қатысуы, көзқарас білдіруі, топпен жұмыстағы үлесі бағаланады.
Оқушылардың өзара бірін-бірі оқытуы
Жекелей жұмыс
Жыл мезгілдері суреті;
Парақтар, Салыстырмалы карта, постер, бағалау парағы, стикер, проектор, ноутбук
4
Дулат Исабеков "Ата үміті" 2- тақырып, Әңгімедегі ізгілік, адамгершілік мәселелері
Оқу мақсаттары:
* Повестегі адалдық пен арамдық, ізгілік пен зорлықты ажырата білуге;
-Кейіпкерлер әрекетін саралай отырып, сыни көзқарас қалыптастыра білуге үйренеді.
Ролдік ойындар, топтық жұмыстар, АКТ-фильм көру, <<Жүректен- жүрекке>> сергіту сәті, Жұлдызнама бойынша топтасу, Сөздікпен жұмыс, "Адасқан сөздерді орнына қою, "Дискуссиялық карта" толтыру, Екі жақты күнделік, "Соңғы сөзді мен айтамын...", оқулықпен жұмыс
Кейіпкерлер әрекетін тани алады, адам бойындағы жаман мен жақсы қасиеттерді ажыратады, кейіпкерлер әрекеті туралы сыни пікір айтады, бірлесе жұмыс атқарып, қорытынды шығарады.
Марапат сөздер, смайликтер, бағалау парақтары арқылы
Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады
Бағалау парағы
Оқушылардың ролдік ойыны,
Оқушының өз ойын ұсынуы, күнделік жазу
Жеке жұмыс,
флипчарт толтыру, дискуссиялық карта, ой толғаныс жазылған парақтар, оқулық, интернет, проектор, ноутбук, стикер,
Бағалау парағы
Орташа мерзімді жоспарлау туралы жазба
Жоспар 6- сыныптың <<Әдебиеттік оқу>> пәнінің мемлекеттік стандартына сәйкес берілген 4-тоқсанда өтетін тақырыптарға орайластырылып, Бағдарламаның жеті модулі ықпалдастырылып жасалған. 4 сабақ мынадай тақырыптардан құралған: 1- тақырып Мұхтар Мағауиннің "Бір атаның балалары" повесі бойынша жасалған. 2-тақырып М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесіндегі Зигфрид Ахметұлы бейнесін ашу, 3- тақырып Дулат Исабековтың <<Ата үміті>> (<<Дермене>> повесінен үзінді), 4- тақырып Дулат Исабековтың "Ата үміті" әңгімесіндегі ізгілік, адамгершілік мәселелері.
Сабақтар топтамасының жалпы мақсаты- Бағдарламаның 7 модулінің стратегиялары мен ресурстарын кіріктірудегі оқыту тиімділігі мен оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын анықтау, бақылау.
Күтілетін нәтиже- оқушы таным деңгейінің өсуі мен оқушы белсенділігінің артуы.
-Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер мен белсенді қолданылатын тапсырмалар- топқа бөлу ,"Болжау", Өзара оқыту, ой бөлісу, Венн диаграммасы, Сұрақ- жауап әдісі, Топпен жұмыс, Топтық пікірталас: қайшылықтарды анықтау, эссе жазу, интерактивті тақтадан фильм көру, тұсаукесер, үш қадамнан тұратын сұхбат; <<Рубрикалар құру>> стратегиясы, <<Аралас, қатып қозғалма, жұптас>> стратегиясы, <<ЖИГСО-1>> стратегиясы, салыстырмалы карта, рөлдік ойындар, <<Жүректен- жүрекке>> сергіту сәті, Сөздікпен жұмыс, "Адасқан сөздерді орнына қою>>, "Дискуссиялық карта" толтыру, Екі жақты күнделік, "Соңғы сөзді мен айтамын..." ой толғау кіргізіліп жоспарланған.
Оқыту үшін және оқуды бағалау. Бағалау түрлеріне- бірін- бірі бағалау, ойларын бағалау, көршіңізге айтыңыз, стикер /топтың жұмысына пікір білдіру/, критерийлер арқылы бағалау, бағалау парақтары арқылы бағалау, марапат сөздер, смайликтер арқылы тәрізді енгізілген.
- Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту бөліміне- талантты деңгейі жоғары, орташа деңгейлі, үлгерімі нашар оқушылардың бірлесе атқаруы үшін қарастырылған деңгейлік тапсырмалар, жуан және жіңішке сұрақтар, шығармашылық жұмыстар жоспарланған.
- Негізгі дерек көздеріне- оқыту мен оқуда қолданылатын қосымша материалдар көздері, қажет ететін құрал- жабдықтар көрсетілген.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz