Оқыту үшін бағалау

В1 есебі

М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесті бойынша о рташа мерзімді жоспарлау

  1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау
6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту
7. Негізгі дерек көздер
: 1
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть

Мақсаты: Шығарма-ның мазмұнын меңгере отырып, кейіпкердің ішкі жан дүниесін тани білуге, "соғыс" ж/е "бейбітшілік" сөзінің мәнін тануға үйрену.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар:

-Топтастыру/ ақ ж/е қара түс арқылы/;

  1. "Ой қозғау" /соғыс дегеніміз не?/; "Болжау"/
  2. Өзара оқыту, ой бөлісу
  3. Зигфридтің Зекен болып қалыптасу себебі/; Венн диаграммасы, /Дәуренбек пен Ахметке мінездеме/

-Сұрақ- жауап әдісі/ Зекен әке үмітін ақтай ала ма?/;

-Топпен жұмыс / "Соғыс", "Бейбітшілік" Топтық пікірталас : қайшылықтарды анықтау.

-"Зекенге хат

-фильмнен үзінді

3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу: Басқа ұлт оқушысы-мен жұмыс /сөздік, сөз мағынасын түсіндіру/
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығарма-дағы оқиға-лармен танысады, мазмұндай алады, бейбітшілік пен соғыстың мәнін ажырата алады, кейіпкерлер-ді және олардың іс-әрекетін саралай біледі.
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау: Бірін-бірі бағалау /топпен жұмыс/, ойларын бағалау, көршіңізге айтыңыз, стикер /топтың жұмысына пікір білдіру/
6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Бірдей тапсырма.

Жоғары д-кейіпкерлер әрекетін тани біледі,

Орташа д, - оқиғамен танысып, мазмұндай алады,

Төмен д. -мазмұндай алады .

7. Негізгі дерек көздер: Әдебиет оқулығы, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
: 2.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть

Зигфрид Ахметұлы бейнесін ашу

Мақсаты: . Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың арақатынасын анықтай білуге үйренеді.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар:

-Оқушы шығармашылық жұмысы-тұсаукесер

- Үш қадамнан тұратын сұхбат;

-«Рубрикалар құру» стратегиясы бойынша топтық жұмыстар-кейіпкерлер портретін ашу;

-Топтық жұмыс- Басты кейіпкер Зигфрид іс - әрекетін саралау

- «Біз - бейбіт елдің ұландарымыз» деген тақырыпқа эссе жазу.

Мұғалім қорытындысы.

3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу: Сыныпта-ғы оқушылар-дың аздығы
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Қазақ болған Зекен бейнесімен танысады, Ахмет шалдың адами қасиетін таниды,

Топтаса жұмыс атқарады,

5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау:

Өз білімдерін тексереді/өткен сабақты еске түсіру/; кейіпкерлерге баға бере алады; бірін-бірі бағалау/Драма/

Өзін - өзі тексеру/тест жауабын салыстыру/

6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Жоғары д-басты терминдерді ажырату, Зекен портретін жасау, хат жазу, шығармашылық жұмыс-презентация

Орташа деңгей-диалог оқу, пікір білдіре алады, өзіндік хат жазу,

Төмен д. -көршісінің көмегімен хат жазу, кейіпкерлерді ажырату,

7. Негізгі дерек көздер: Оқулықтар/әд. тарих/, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
: 3
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Дулат Исабеков «Ата үміті». «Дермене» повесінен үзінді.

Оқу мақсаттары:

  • Әңгіменің тақырыбы мен идеясын тани отырып;

-Кейіпкерлердің іс- әрекеті мен мінез- құлқын саралай біліп, сын көзбен қарауға үйренеді.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар: «Аралас, қатып қозғалма, жұптас» стратегиясы, «ЖИГСО-1» стратегиясы, топтық жұмыс, салыстырмалы карта,
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

-Шығармада-ғы оқиғаларды баяндай алады,

-негізгі айтпақ автор ойын таниды,

-кейіпкер-лерді, олардың іс-әрекетін, мінез- құлқын саралай біледі.

5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау:

Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады

Талқылауға қатысуы, көзқарас білдіруі, топпен жұмыстағы үлесі бағаланады.

6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Оқушылардың өзара бірін-бірі оқытуы

Жекелей жұмыс

7. Негізгі дерек көздер:

Жыл мезгілдері суреті;

Парақтар, Салыстырмалы карта, постер, бағалау парағы, стикер, проектор, ноутбук

: 4
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Дулат Исабеков "Ата үміті" 2- тақырып, Әңгімедегі ізгілік, адамгершілік мәселелері

Оқу мақсаттары:

  • Повестегі адалдық пен арамдық, ізгілік пен зорлықты ажырата білуге;

-Кейіпкерлер әрекетін саралай отырып, сыни көзқарас қалыптастыра білуге үйренеді.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар: Ролдік ойындар, топтық жұмыстар, АКТ-фильм көру, «Жүректен- жүрекке» сергіту сәті, Жұлдызнама бойынша топтасу, Сөздікпен жұмыс, "Адасқан сөздерді орнына қою, "Дискуссиялық карта" толтыру, Екі жақты күнделік, "Соңғы сөзді мен айтамын . . . ", оқулықпен жұмыс
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Кейіпкерлер әрекетін тани алады, адам бойындағы жаман мен жақсы қасиеттерді ажыратады, кейіпкерлер әрекеті туралы сыни пікір айтады, бірлесе жұмыс атқарып, қорытынды шығарады.
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау:

Марапат сөздер, смайликтер, бағалау парақтары арқылы

Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады

Бағалау парағы

6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Оқушылардың ролдік ойыны,

Оқушының өз ойын ұсынуы, күнделік жазу

Жеке жұмыс,

7. Негізгі дерек көздер:

флипчарт толтыру, дискуссиялық карта, ой толғаныс жазылған парақтар, оқулық, интернет, проектор, ноутбук, стикер,

Бағалау парағы

Орташа мерзімді жоспарлау туралы жазба


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Топ басшысының бағалауы
Квадрат түбірлер
Сыни тұрғыдан ойлау
Мектептің жоспарына жазу
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау
Менің досым
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz