6-сынып әдебиеттік оқу: Мұхтар Мағауин мен Дулат Исабеков шығармаларына арналған орташа мерзімді жоспар

В1 есебі

М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесті бойынша о рташа мерзімді жоспарлау

  1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау
6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту
7. Негізгі дерек көздер
: 1
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть

Мақсаты: Шығарма-ның мазмұнын меңгере отырып, кейіпкердің ішкі жан дүниесін тани білуге, "соғыс" ж/е "бейбітшілік" сөзінің мәнін тануға үйрену.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар:

-Топтастыру/ ақ ж/е қара түс арқылы/;

  1. "Ой қозғау" /соғыс дегеніміз не?/; "Болжау"/
  2. Өзара оқыту, ой бөлісу
  3. Зигфридтің Зекен болып қалыптасу себебі/; Венн диаграммасы, /Дәуренбек пен Ахметке мінездеме/

-Сұрақ- жауап әдісі/ Зекен әке үмітін ақтай ала ма?/;

-Топпен жұмыс / "Соғыс", "Бейбітшілік" Топтық пікірталас : қайшылықтарды анықтау.

-"Зекенге хат

-фильмнен үзінді

3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу: Басқа ұлт оқушысы-мен жұмыс /сөздік, сөз мағынасын түсіндіру/
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығарма-дағы оқиға-лармен танысады, мазмұндай алады, бейбітшілік пен соғыстың мәнін ажырата алады, кейіпкерлер-ді және олардың іс-әрекетін саралай біледі.
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау: Бірін-бірі бағалау /топпен жұмыс/, ойларын бағалау, көршіңізге айтыңыз, стикер /топтың жұмысына пікір білдіру/
6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Бірдей тапсырма.

Жоғары д-кейіпкерлер әрекетін тани біледі,

Орташа д, - оқиғамен танысып, мазмұндай алады,

Төмен д. -мазмұндай алады .

7. Негізгі дерек көздер: Әдебиет оқулығы, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
: 2.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

М. Мағауин "Бір атаның балалары" повесть

Зигфрид Ахметұлы бейнесін ашу

Мақсаты: . Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың арақатынасын анықтай білуге үйренеді.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар:

-Оқушы шығармашылық жұмысы-тұсаукесер

- Үш қадамнан тұратын сұхбат;

-«Рубрикалар құру» стратегиясы бойынша топтық жұмыстар-кейіпкерлер портретін ашу;

-Топтық жұмыс- Басты кейіпкер Зигфрид іс - әрекетін саралау

- «Біз - бейбіт елдің ұландарымыз» деген тақырыпқа эссе жазу.

Мұғалім қорытындысы.

3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу: Сыныпта-ғы оқушылар-дың аздығы
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Қазақ болған Зекен бейнесімен танысады, Ахмет шалдың адами қасиетін таниды,

Топтаса жұмыс атқарады,

5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау:

Өз білімдерін тексереді/өткен сабақты еске түсіру/; кейіпкерлерге баға бере алады; бірін-бірі бағалау/Драма/

Өзін - өзі тексеру/тест жауабын салыстыру/

6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Жоғары д-басты терминдерді ажырату, Зекен портретін жасау, хат жазу, шығармашылық жұмыс-презентация

Орташа деңгей-диалог оқу, пікір білдіре алады, өзіндік хат жазу,

Төмен д. -көршісінің көмегімен хат жазу, кейіпкерлерді ажырату,

7. Негізгі дерек көздер: Оқулықтар/әд. тарих/, ғаламтор, парақ, стикер, флипчарттар, проектор, ноутбук,
: 3
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Дулат Исабеков «Ата үміті». «Дермене» повесінен үзінді.

Оқу мақсаттары:

  • Әңгіменің тақырыбы мен идеясын тани отырып;

-Кейіпкерлердің іс- әрекеті мен мінез- құлқын саралай біліп, сын көзбен қарауға үйренеді.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар: «Аралас, қатып қозғалма, жұптас» стратегиясы, «ЖИГСО-1» стратегиясы, топтық жұмыс, салыстырмалы карта,
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

-Шығармада-ғы оқиғаларды баяндай алады,

-негізгі айтпақ автор ойын таниды,

-кейіпкер-лерді, олардың іс-әрекетін, мінез- құлқын саралай біледі.

5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау:

Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады

Талқылауға қатысуы, көзқарас білдіруі, топпен жұмыстағы үлесі бағаланады.

6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Оқушылардың өзара бірін-бірі оқытуы

Жекелей жұмыс

7. Негізгі дерек көздер:

Жыл мезгілдері суреті;

Парақтар, Салыстырмалы карта, постер, бағалау парағы, стикер, проектор, ноутбук

: 4
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Дулат Исабеков "Ата үміті" 2- тақырып, Әңгімедегі ізгілік, адамгершілік мәселелері

Оқу мақсаттары:

  • Повестегі адалдық пен арамдық, ізгілік пен зорлықты ажырата білуге;

-Кейіпкерлер әрекетін саралай отырып, сыни көзқарас қалыптастыра білуге үйренеді.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. Белсенді қолданылатын тапсырмалар: Ролдік ойындар, топтық жұмыстар, АКТ-фильм көру, «Жүректен- жүрекке» сергіту сәті, Жұлдызнама бойынша топтасу, Сөздікпен жұмыс, "Адасқан сөздерді орнына қою, "Дискуссиялық карта" толтыру, Екі жақты күнделік, "Соңғы сөзді мен айтамын . . . ", оқулықпен жұмыс
3. Оқытудағы тосқауыл-дарды жеңу:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Кейіпкерлер әрекетін тани алады, адам бойындағы жаман мен жақсы қасиеттерді ажыратады, кейіпкерлер әрекеті туралы сыни пікір айтады, бірлесе жұмыс атқарып, қорытынды шығарады.
5. Оқыту үшін бағалау. Бағалау:

Марапат сөздер, смайликтер, бағалау парақтары арқылы

Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағалауға қатысады

Бағалау парағы

6. Сабаққа оқушылардың барлығын қатыстыру, инклюзивті оқыту:

Оқушылардың ролдік ойыны,

Оқушының өз ойын ұсынуы, күнделік жазу

Жеке жұмыс,

7. Негізгі дерек көздер:

флипчарт толтыру, дискуссиялық карта, ой толғаныс жазылған парақтар, оқулық, интернет, проектор, ноутбук, стикер,

Бағалау парағы

Орташа мерзімді жоспарлау туралы жазба


Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Дулат Исабеков Ата үміті (Дермене үзіндісі) - топтық жұмыс арқылы мәдени сөйлеу мен зерттеушілік дағдыларды дамыту
Орта мерзімді жоспар: Әдебиеттік оқу 2-сынып - Мүшел жас тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау
3-сынып Әдебиеттік оқу: Бағдарламаның жеті модулін интеграциялаған орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар: 4-сынып әдебиеттік оқу сабағы - Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай
Мұхтар Әуезовтің Көксерек әңгімесіне арналған бастауыш сынып әдебиеттік оқу сабағы
2-сынып: Әдебиеттік оқу пәні бойынша 40 минуттық қысқа мерзімді жоспар - Мен де спортшы боламын
4-сынып әдебиеттік оқу сабағының жоспары: Мұхтар Әуезовтің Көксерек үзіндісі
2-сынып әдебиеттік оқу: Мұхтар Әуезовтың Әбілмансұр әңгімесі бойынша сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар: 3 «А» сынып - Әдебиеттік оқу сабағы: Күн тәртібі (Жолтай Әлмешов)
2-сынып Әдебиеттік оқу Түйе мен тышқан ертегісі негізінде мүшел мен қазақша жыл атауларын оқытуға арналған қысқа мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz