Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың кезеңі

Сабақтың оқу процесіндегі орны: Unit 4. Lesson 1 School shedule
Сабақтың түрі: жаңа білім алу сабағы.
Сабақта АҚТ-ны қолдану тәсілі: интерактивті тақта, тапсырмалар интерактивті тақтада көрсетіліп, оқушылар сабақ барысында орындайды.
Сабақтың мақсаты: оқушыларды сабақ кестесі туралы айтуға, "When have you got PE?", "How many lessons have you got on Monday?", "When is Maths?" сұрақтарына жауап беруге үйрету.
Міндеттері:
* Оқушыларды "School shedule" тақырыбының лексикасымен таныстыру: Mathematics, Art, Music, subject
* Лексиканы оқу, сөйлеуде қолдану білігін дамыту;
* Берілген тақырып аумағында сұраққа жауап беруге үйрету;
* Сабақ кестесін ағылшын тілінде жазуға үйрету;
Сабақ құралдары:
1.Мұғалім компьютері.
2.Интерактивті тақта.
3.Оқушылардың күнделіктері.
4.Дидактикалық үлестірме материал.
5.ОМК "Ағылшын тілі" 3- сынып.
Қолданылған оқыту тәсілдері: түсіндірмелі-иллюстративті, ізденгіштік, репродуктивтік.
Қолданылған оқыту әдістері: көрсетілім, түсіндіру, әңгімелесу, тыңдап түсіну, сұрақ-жауап, аударма, салыстыру, мәтінмен жұмыс, үлестірме материалмен жұмыс.
Сабақтың барысы :

Сабақтың кезеңі
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
I. Ұйымдастыру
Назарын сабаққа аудару
(сабаққа енгізу)
Амандасу, сабақта жоқ баланы анықтау, сабақтың тақырыбын, мақсатын жариялау.
Teacher: Good morning! Take your seats, please, and get ready for the lesson.
-- Who is on duty today?
-What season is it now?
-What date is it today?
-What day is it today?
-Who is absent?
Мұғалім сабақтың тақырыбын тақтаға жазады.
Мұғаліммен амандасу, кезекшінің әңгімесі: дата, аптаның күні, сабақта жоқ оқушылар.

I'm on duty today.
It is a winter now.
It's the ...of December.
It's ...
Today is\are ... absent.
Сынып дата мен тақырыпты өз жұмыс дәптерлеріне жазады.
II. Негізгі бөлім.
1. Тілдік жаттығу
Тілдік ая құру.
Үй жұмысын тексеру.

Ой-қозғар. Warm-up. Spring is green. Summer is bright. Autumn is yellow. Winter is white.
Name the days of the week.
Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды, бір тақырыптан екіншіге көшу ұйымдастырылады:
-What's your name?
-- How old are you?
-- Where are you from?
-Which class are you in?
-What season is it now?
-What day is it today?
What day is before Tuesday?
-- What do you want to be?
-- Do you want to be a ...?
Оқушылар мұғалімнің соңынан қайталайды.
Аптаның күндерін ретімен қояды.
Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді:

My name is ...
-- I'm ...
-- I'm from Kazakhstan.
-- I'm in 3 A.
-It is a winter.
-It is ... ?
- It is
-- I want to be a ... .
-- Yes, I do.\ No, I don't.

-Балалар, әдеттегідей сабақты фонетикалық жаттығудан бастайық. - What letter is it? (Тақтада Mm әрпі мен [m] дыбысы)
- You are right, letter Mm. What sound is it?
-yes, [m]. listen and repeat after me: [m], [m], [m]
Let's say together: my, mother, a mother, milk

Mm

[m]

[m], [m], [m]

my, mother, a mother, milk
2. Жаңа материалды енгізу және оны алғашқы бекіту.

Оқушыларды "School shedule" тақырыбының лексикасымен таныстыру.
Мұғалім оқушыларға жаңа сөздерді таныстырады
Maths, Kazakh, , PE, Art, Russian, English, subject.
Оқушылар мұғалім соңынан жаңа сөздерді хормен және жеке қайталайды: Maths, Kazakh, PE, Music, Art, Russian, English, subject.

Лексикалық бірліктерді ауызша жаттығуларда активизациялау.
-When is English?
-When is PE?
- When is Music?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, тақтада көрсетеді.

Exercise 2
3. Жаңа материалды қолдану
Материалды пайдаланып сабақ кестесін жасату.
Мұғалім оқушыларға:

Write please your time-table.
-How many lessons have you got on Monday? Etc.

-When have you got PE?
-- When is Maths?
Тақтаны қолданып берілген пәндерді сабақ кестесіне кіргізеді.
-- We have got .... lessons on Monday.

-We have PE on ...... Etc.

Біліктілікті жаттығуда көрсету
Мұғалім жасалған сабақ кестесін пайдаланып бір күннің сабағы туралы айтуды ұсынады. Бір-біріне сұрақ қою ұсынылады.
Оқушылар кезекпен сабақ кестесі туралы айтады:
-- We have got ..... lessons on Monday. There are ........
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды: -- When is .....?
-It's on .......
-How many lessons have we got on Saturday?
-We have got four lessons on Saturday.
4. Оқу.
Жаңа лексиканы алғашқы бекіту.
Exercise 1 - 2
Find the wods

Cross the odd one out

1 жаттығу жаңа өткен сөздерді табады
Лексикалық топқа жатпайтын сөздерді сызып тастайды, түсіндереді
5. Сөйлеу.
Жаңа лексиканы бекіту.
Exercise 3
Complete you schedule with these words: Maths, Kazakh, , PE, Art, Russian, English

Сабақ кестесін апта күндері бойынша ағылшынша жазады
III. Қорытынды бөлім.
Үй тапсырмасын түсіндіру,сабаққа қорытынды жасау.
Мұғалім үй тапсырмасын береді exercise 4 page 31, түсіндіреді. Сабақты қорытындылайды (не үйрендік, не білдік). Оқушылардың жауабын бағалайды, түсіндіреді.
Тыңдайды, түсінеді, сұрайды. Қорытынды жасайды.

Ұқсас жұмыстар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Ы. Алтынсарин. Кел, балалар, оқылық
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Абай өсиеті бойынша сабақты қорыту
Центрге тартқыш үдеу
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Алгебралық бөлшектерді көбейту
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Пәндер