Сабақтың кезеңі

Сабақтың оқу процесіндегі орны: Unit 4. Lesson 1 School shedule

Сабақтың түрі: жаңа білім алу сабағы.

Сабақта АҚТ-ны қолдану тәсілі: интерактивті тақта, тапсырмалар интерактивті тақтада көрсетіліп, оқушылар сабақ барысында орындайды.

Сабақтың мақсаты: оқушыларды сабақ кестесі туралы айтуға, “When have you got PE?”, “How many lessons have you got on Monday?”, “When is Maths?” сұрақтарына жауап беруге үйрету.

Міндеттері:

  • Оқушыларды “School shedule” тақырыбының лексикасымен таныстыру: Mathematics, Art, Music, subject
  • Лексиканы оқу, сөйлеуде қолдану білігін дамыту;
  • Берілген тақырып аумағында сұраққа жауап беруге үйрету;
  • Сабақ кестесін ағылшын тілінде жазуға үйрету;

Сабақ құралдары:

1. Мұғалім компьютері.

2. Интерактивті тақта.

3. Оқушылардың күнделіктері.

4. Дидактикалық үлестірме материал.

5. ОМК “Ағылшын тілі” 3- сынып.

Қолданылған оқыту тәсілдері: түсіндірмелі-иллюстративті, ізденгіштік, репродуктивтік .

Қолданылған оқыту әдістері: көрсетілім, түсіндіру, әңгімелесу, тыңдап түсіну, сұрақ-жауап, аударма, салыстыру, мәтінмен жұмыс, үлестірме материалмен жұмыс .

Сабақтың барысы :

Сабақтың кезеңі
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың кезеңі: I. Ұйымдастыру
Кезеңнің мақсаты:

Назарын сабаққа аудару

(сабаққа енгізу)

Мұғалім іс-әрекеті:

Амандасу, сабақта жоқ баланы анықтау, сабақтың тақырыбын, мақсатын жариялау.

Teacher: Good morning! Take your seats, please, and get ready for the lesson.

- Who is on duty today?

-What season is it now?

-What date is it today?

-What day is it today?

-Who is absent?

Мұғалім сабақтың тақырыбын тақтаға жазады.

Оқушыныңіс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасу, кезекшінің әңгімесі: дата, аптаның күні, сабақта жоқ оқушылар.

I’m on duty today.

It is a winter now.

It’s the …of December.

It’s …

Today is\are … absent.

Сынып дата мен тақырыпты өз жұмыс дәптерлеріне жазады.

Сабақтың кезеңі:

II. Негізгі бөлім.

1. Тілдік жаттығу

Кезеңнің мақсаты:

Тілдік ая құру.

Үй жұмысын тексеру.

Мұғалім іс-әрекеті:

Ой-қозғар. Warm-up. Spring is green. Summer is bright. Autumn is yellow. Winter is white.

Name the days of the week.

Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды, бір тақырыптан екіншіге көшу ұйымдастырылады:

-What’s your name?
- How old are you?
- Where are you from?
-Which class are you in?

-What season is it now?

-What day is it today?

What day is before Tuesday?

- What do you want to be?
- Do you want to be a …?

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар мұғалімнің соңынан қайталайды.

Аптаның күндерін ретімен қояды.

Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді:

My name is …

- I’m …
- I’m from Kazakhstan.
- I’m in 3 A.
-It is a winter.

-It is … ?

- It is

- I want to be a … .
- Yes, I do. \ No, I don’t.

Сабақтың кезеңі:

-Балалар, әдеттегідей сабақты фонетикалық жаттығудан бастайық. - What letter is it? (Тақтада Mm әрпі мен [m] дыбысы)

- You are right, letter Mm. What sound is it?

-yes, [m] . listen and repeat after me: [m], [m], [m]

Let’s say together: my, mother, a mother, milk

Кезеңнің мақсаты:

Mm

[m]

[m], [m], [m]

my, mother, a mother, milk

Сабақтың кезеңі:

2. Жаңа материалды енгізу және оны алғашқы бекіту.

Кезеңнің мақсаты: Оқушыларды “School shedule” тақырыбының лексикасымен таныстыру.
Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға жаңа сөздерді таныстырады

Maths, Kazakh, , PE, Art, Russian, English, subject.

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар мұғалім соңынан жаңа сөздерді хормен және жеке қайталайды: Maths, Kazakh, PE, Music, Art, Russian, English, subject.
Сабақтың кезеңі: Лексикалық бірліктерді ауызша жаттығуларда активизациялау.
Кезеңнің мақсаты:

-When is English?

-When is PE?

- When is Music?

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді, тақтада көрсетеді.
Сабақтың кезеңі: Exercise 2
Сабақтың кезеңі: 3. Жаңа материалды қолдану
Кезеңнің мақсаты: Материалды пайдаланып сабақ кестесін жасату.
Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға:

Write please your time-table.

-How many lessons have you got on Monday? Etc.

-When have you got PE?

- When is Maths?

Оқушыныңіс-әрекеті:

Тақтаны қолданып берілген пәндерді сабақ кестесіне кіргізеді.

- We have got …. lessons on Monday.

-We have PE on … . . . Etc.

Сабақтың кезеңі:
Кезеңнің мақсаты: Біліктілікті жаттығуда көрсету
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім жасалған сабақ кестесін пайдаланып бір күннің сабағы туралы айтуды ұсынады. Бір-біріне

Ұқсас жұмыстар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Ы. Алтынсарин. Кел, балалар, оқылық
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Абай өсиеті бойынша сабақты қорыту
Центрге тартқыш үдеу
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Алгебралық бөлшектерді көбейту
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz