ҮІІ Оқушыларды бағалау

Бекітемін:
Бекітемін:: Сабақ: Аңыздар. Қорқыт
Мектеп: №2 жалпы орта білім беретін мектеп
Бекітемін:: Күні: 5. 10. 2015 ж
Мұғалімнің есімі: Даумова Г. И
Бекітемін:: СЫНЫП: 4 «Д»
Қатысқандар саны: 22
Қатыспағандар саны:
Бекітемін:: Сабақ негізделген оқу мақсаты:

1. Халық ауыз әдебиеті аңыз үлгілерімен таныстыру

2. Қорқыт ата туралы айта отырып, ол туралы аңыздардан мәлімет беру;
3. Қобыз аспабымен таныстыру

Бекітемін:: Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Аңыз мазмұнын біледі, негізгі идеясын түсінеді.
Бекітемін:: Оқушылардың басым бөлігі: Ертегі мен аңызды ажырата алады.
Бекітемін:: Кейбір оқушылар: Қорқыт туралы аңыздың бүгінгі ұрпаққа не беретінін, Қорқыттың тапқырлығын өмірмен байланыстырып айта алады.
Бекітемін:: Тілдік мақсат

Оқушылар:

Аңыздағы оқиға желісінің байланысын ұғынады.

Бекітемін::

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Желмая, Сырдария, Дрез.

Бекітемін:: Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Бекітемін:: Талқылауға арналған тармақтар:
Бекітемін:: -Қалай ойлайсыңдар, Қорқыт ата өзі іздеген өлмес өмірді тапты ма?
Бекітемін:: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Бекітемін:: - Қорқыт туралы аңыздардың идеясы не?
Бекітемін:: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Бекітемін:: Аңыздағы жер-су аттары
Бекітемін:: Алдыңғы оқу
Бес ешкі
Бекітемін:: Жоспар
Бекітемін:: Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
Бекітемін:: Басталуы

4мин

3мин

5мин

Оқушылармен амандасу, «шаттық шеңбері» тренингі. Берілген үлестірме түрлері арқылы топқа бөлемін. Өтілген мәтіндердің үзінділері бойынша оқушыларды топқа бөлу. Әр топтан бір бағалаушыны сайлау. Бағалау парақшаларын ұсыну . Әр топ өз аттарына сәйкес не білетінін айтады. Топтар топ басшысын сайлап алады

Ітоп: Ер тарғын ІІтоп: Сатқын жапалақ ІІІтоп:Бес ешкі ІҮтоп:Қобыланды батыр

«Автор орындығы» әдісі оқушы өзі жазған эссесін отырып оқиды.

«Өрмекшінің торы »әдісі

Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, жіпті қарсы тұрған оқушыға сұрақтар беру арқылы лақтырады, дұрыс жауап бергендер жіпті саусақтарына орайды. Осылай жалғаса береді .

Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі.

Қошемет

Смайлик арқылы

Бекітемін:: Ортасы

3мин

3мин

5мин

7мин

2мин

3мин

Қызығушылықты ояту: «Ой тастау» Кім туралы айтып отырғанын сұрау.

Бейнеролик

Мәтінмен жұмыс.

«Әдеби үйірме» стратегиясы

1 топ: Сілтеме табушылар - мәтіндегі қызықты жерлерді табады.

2 топ: Сұрақ қоюшылар - Басқа топ оқушыларына сұрақ қояды.

3 топ: Баяндаушылар - мәтін бойынша топта өткен ой туралы баяндап береді.

4 топ: Ізденушілер - Қорқыт атаның бойындағы қасиеттерді табады.

Сергіту сәті. Көңілді күн

Ой қозғау (Оқушылардың шығармашылық қабілетін шыңдау үшін) .

«Иә», «Жоқ» стратегиясы . Графикалық диктант.
1. Аңыз -ауыз әдебиетінің бір саласы бола ала ма? +
2. Аңыздағы оқиғаның шешілуі адамды жақсылыққа жетелейді деуге бола ма?. +
3. Қорқыт ата өмірде болған жоқ деуге бола ма? -
4. Аңыз әңгімелердің кейіпкерлері тарихи тұлғалар деуге бола ма? +

5. Аңыздағы кейіпкерлердің сөзі де, ісі де тапқыр бола ма? + (оқушылар жауаптарының ұтымдылығын, ерекшелігін атап өту)
«5»-5 «4»-4 «3»-3

смайлик

Қошемет арқылы

Бірін-бірі бағалайды.

Бекітемін:: Аяқталуы

7мин

3мин

«Салыстыру» стратегиясы

1 топ: Ертегі мен аңыздың ұқсастығы мен айырмашылығы

2 топ:» Аңыз» сөзін негізге алып сөзжұмбақ құрастыу.

3 топ: Қорқыт туралы әңгімеден қандай ой түйдіңдер?

4 топ: Қазіргі кезде Қорқыт ата сияқты тапқыр адам бар ма?Мысал келтір

Топтар өзін-өзі бағалайды.

INSERT әдісі . Әр оқушыға таратып беру

Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?

VІ. Бағалау

Бағдаршам

Жиынтық бағалау

Бекітемін:: Қосымша ақпарат
Бекітемін:: Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

А. «Қорқыт туралы аңыздардың бүгінгі ұрпаққа берері не?» деген тақырыпқа ойтолғау жазады.

Ә. Ертегі бойынша адам бойындағы қандай кемшіліктер сыналады?

Б. Қорқыттың күйін аң-құс, жел, өзен қалай тыңдайды мәтіннен тауып жазады.

Бекітемін:: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Жеке жұмыс «Табыс критериі»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
Тапсырмалар
Жеттім

Талпын

дым

1Ертегі мен аңызды ажырата аламын.
2. Аңыздың мазмұнын түсіндім
3. Қорқыт ата туралы білдім.
Бекітемін::
Бекітемін::
Бекітемін::
Бекітемін::
Бекітемін:: Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Қазақ тілі, музыка, тарих, АКТ
Бекітемін::

Рефлексия

Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққаа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Бекітемін::
Бекітемін::

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?(оқытуды да, оқудыда ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Сұрақ-жауап

1) Қорқыт ата кім?

2) Ол қандай адам болған?

3) Қорқыт ата қандай өмірді аңсайды?

4) Қорқытты қандай ой мазалады?

5) Ол бірінші рет қандай түс көреді, түсінде не көреді?

6) Ол өлімнен қашып құтылмасын біліп кайда оралады?

7) Екінші рет қандай түс көреді?

8) Қорқыт өлімнен осы жолы қашып құтылды ма?

9) Ол мәңгілік өмірді неден тапты?

10) Қорқыт күйін айналадағы тірі жан қалай тыңдайды?

қтың өн бойында қатысушылар формативті бағаланады. Қағазға жазылған «Таң қаларлық!», «Сөз жоқ!», «Келісемін!», «Креатив!» деген ынталандырушы сөздер көрсетіліп тұрады.

«Ментальды карта» әдісі.

«Бала Шоқан» тақырыбы жазылған плакат таратады. Аталған тақырыпта оқушылар жалпы түсініктерін жазып, басқа топтармен салыстыра отырып, тақтада қорғау керектігін айтады.

«Ментальды карта» әдісі.

«Бала Шоқан» тақырыбы жазылған плакат таратады. Аталған тақырыпта оқушылар жалпы түсініктерін жазып, басқа топтармен салыстыра отырып, тақтада қорғау керектігін айтады.

«Екі түрлі түсініктеме күнделіг» стратегиясы бойынша топтық жұмыс жасатамын.
Плакаттың бір бағанасына шығарманың әсер еткен тұсын жазып, екінші бағанасына не үшін әсер еткенін жазады. Сынып алдында жұмыстарын қорғайды.

11) Қорқ1. Қорқыт ата кім?

а) әнші

ә) күйші

б) домбырашы

2. Қорқыт қандай музыкалық аспап жасады?

а) домбыра

ә) қобыз

б) асатаяқ

3. Қорқыт ата туралы не бар?

а) кино

ә) театр

б) кітап

4. Қорқыт атаның қандай күйлері бар?

а) ‘’Адай’’

ә) ‘’Аққу’’

б) ‘’Кісен ашқан’’

5. Қорқыттың бейіті қай жерде?

а) Алматыда

ә) Қостанайда

б) Қызылордада

6. Қорқыт қандай өмірді аңсайды?

а) мәңгілік

ә) бір күндік

б) бір айлық

Топтың жетекшісін сайлау. Топ жетекшілеріне бағалау парағы беріледі. (Өзін-өзі бағалау және өзгені бағалау)
Слайд №2
II. Қызығушылықты ояту бөлімі (бейне таспа) бейне таспаны көріп болған соң оқушылар өз пікірлерін ортаға салады. (Өзім қорытындылаймын)
Слайд №3
III

тапсырма: Ой қозғау (Оқушылардың шығармашылық қабілетін шыңдау үшін) .

«Иә», «Жоқ» стратегиясы. Графикалық диктант.
1. Аңыз -ауыз әдебиетінің бір саласы бола ала ма? +
2. Аңыздағы оқиғаның шешілуі адамды жақсылыққа жетелейді деуге бола ма?. +
3. Жиренше мен Қарашаш өмірде болған жоқ деуге бола ма? -
4. Аңыз әңгімелердің кейіпкерлері тарихи тұлғалар деуге бола ма? + 5. Аңыздағы кейіпкерлердің сөзі де, ісі де тапқыр бола ма? + (оқушылар жауаптарының ұтымдылығын, ерекшелігін атап өту)
1. Баласының өлімін әкесіне қалай естіртер едіңдер? (проблемалық сұрақ)
2. «Әңгімедегі бақытсыз жан» тақырыбына эссе жазу.
3. Хан мен Жиреншені көз алдыңа елестете отырып суретін салу.
Толғаныс сәті:
- Бүгінгі сабақта нені үйрендік?
Не ұнады? Не ұнамады?
Әр топтағы оқушылар парақшаға рефлексия жазады.

лған танымдық-әдістемелік сайт Кембридж бағдарламасы Бала Шоқан

БАЛА ШОҚАН

ADMIN · ФЕВ 21ST, 2014 · 0 COMMENT

Оңтүстік Қазақстан облысы
Кентау қаласы
№23 Ә. Бөкейханов атындағы жалпы орта мектеп
Утжанова Нурсулу Ратбаевна
Сапарғали Бегалин
Тақырып: Бала Шоқан
Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 5 Пәні: Қазақ әдебиеті

Сабақ тақырыбы:
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан»
Сабақ тақырыбы:: Сабақ мақсаты:
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан»:

Әңгімені жан-жақты меңгерту, талдауға, өз ойын еркін

жеткізе білуге, салыстыру, қорытынды жасай білуге

үйрету.

Сабақ тақырыбы:: Табыс критерийлері:
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан»:

Әңгімені жан-жақты меңгереді;

Өз ойын еркін жеткізе біледі;

Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді;

Сабақ тақырыбы:: Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан»: Топтық жұмыс, диалог, «Ментальды карта» әдісі, «Салыстыру» стратегиясы, «Синквейн» әдісі, «Екі түрлі түсіндірме күнделігі» стратегиясы, «Ұялы байланыс желісі» әдісі.

Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар
Уақыт: 5 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті:

«Миға шабуыл. » әдісімен

өткен тақырып бойынша кері байланыс жасайды.

Оқушыныңіс-әрекеті: Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді және кері байланыста түсінбеген сұрақтарына жауап алады.
Керекті жабдықтар: А4 парағы
Уақыт: 2 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті: Топқа бөлінуге нұсқау жасайды.
Оқушыныңіс-әрекеті: 5 оқушыдан 4 топқа бөлінеді. (Мектеп кеме, білім теңіз)
Керекті жабдықтар: Парақшалар
Уақыт: 6 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті:

«Ментальды карта» әдісі.

«Бала Шоқан» тақырыбы жазылған плакат таратады. Аталған тақырыпта оқушылар жалпы түсініктерін жазып, басқа топтармен салыстыра отырып, тақтада қорғау керектігін айтады.

Оқушыныңіс-әрекеті:
Керекті жабдықтар: Плакат, маркер
Уақыт: 6 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті:

«Салыстыру» стратегиясы бойынша жаңа тақырып бойынша жұмыс жүргізеді;

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар шығармадағы кейіпкерлерді ортақ жақтарын салыстырады.
Керекті жабдықтар: А4 парақшасы.
Уақыт: 2 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті: «Синквейн» әдісі бойынша 5 жолды өлең құрастыртыртады.
Оқушыныңіс-әрекеті:

Бала Шоқан туралы 5 жолды өлең шығарады.

1. Зат есім. Кім ? не?

2. Сын есім. Қандай ?

3. Етістік. Не істеді?

4. Синоним.

5. Сезіну.

Керекті жабдықтар: А4 парағы
Уақыт: 8 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті: «Екі түрлі түсініктеме күнделіг» стратегиясы бойынша топтық жұмыс жасатамын.
Оқушыныңіс-әрекеті:

Плакаттың бір бағанасына шығарманың әсер еткен тұсын жазып, екінші бағанасына не үшін әсер еткенін жазады. Сынып алдында жұмыстарын қорғайды.

Керекті жабдықтар: Оқулық, плакат, маркер.
Уақыт: 7 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Интербелсенді тақта арқылы сұрақтар көрсетеді. «Ұялы телефон желісі» әдісін қолданады, төмен желіге көмек береді.

Жоғары желі - толық түсіндім;

Орта желі - жартылай түсіндім;

Төмен желі - мүлдем түсінбедім;

Оқушыныңіс-әрекеті: Топтық құрамда оқушылар бірлесіп, интербелсенді тақтадан көрсетілген сұрақтарға жауап береді және орта желіге жоғарғы желі көмек береді, түсіндіреді.
Керекті жабдықтар: АКТ
Уақыт: 5 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Бағалау кезеңін жариялайды.

-әр дұрыс шығарылған 1 дұрыс жауап - 10

-кері байланыста өзінің пікірін дәлелдеу-10

-үй жұмысы үшін-10

-белсенділігі мен дұрыс пікір ұсыну-10

-түйінді сұраққа жауап беру-10

-топ мүшесіне көмектесу, ынтымақтасып жұмыс жасауы-10

Баллды бағаға ауыстыру:

«5» - 70-80

«4» - 50-60

«3» - 30-40

«2» - 0-20

Оқушыныңіс-әрекеті: Критерий арқылы өздерінің бағасын айтады. Табыс критерийлеріне назар аударады.
Керекті жабдықтар: Критериалды бағалау плакаты, табыс критерийі
Уақыт: 3 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті:

«Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін таратады.

Үй тапсырмасын береді.

Оқушыныңіс-әрекеті: Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады.
Керекті жабдықтар:

Рефлексия плакаты,

Стикер

Уақыт: 1 минут
Мұғалімніңіс-әрекеті: Үй тапсырмасын беру.
Оқушыныңіс-әрекеті: Күнделікке жазып алады.
Керекті жабдықтар: Күнделік

Аңыз әңгіме Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу

Сабақтың мақсаты: Аңыз әңгімені оқыта отырып сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қоя білуге, жауап беруге үйрету, ауызекісөйлеуге, мәтінді дұрыс оқып түсінуге, сөздік қорын молайтуға, практикалық жұмысты бере отырып тіл дамытуға пайдалану. Жиренше мен Қарашаш әңгімелері арқылы ұлы адамдар өмірін өнеге ету, адам бойындағы жақсы қасиеттерді, ақылдылық пен тапқырлықты дамыту.

Сабақтың әдісі: баяндау, түсіндіру, сұрақ жауап

Сабақтың түрі: жаңа білімді бекіту, оқып үйрету

Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, кестелер интерактивті тақта арқылы көрсетілетін сызба нұсқалар

І. Ұйымастыру: оқушылармен амандасу, оқушылардың оқу құралдарын түгелдеп, сабаққа әзірліктерін

қадағалау

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

1. Ертегілер, олардың түрлері, ерекшеліктері.

2. «Алтын сақа», «Ер Төстік», «Қаңбақ шал» ертегілерін қайталап оқып келу. Осы ертегілер бойынша « әңгіме кестесін» толтыру

Әңгіме кестесі

Шығарманың тақырыбы
«Алтын сақа»
«Ер Төстік»
«Қаңбақ шал»
Шығарманың тақырыбы: Кейіпкерлері
«Алтын сақа»:
«Ер Төстік»:
«Қаңбақ шал»:
Шығарманың тақырыбы: Оқиғасы
«Алтын сақа»:
«Ер Төстік»:
«Қаңбақ шал»:
Шығарманың тақырыбы: Мінезі
«Алтын сақа»:
«Ер Төстік»:
«Қаңбақ шал»:
Шығарманың тақырыбы: Досы
«Алтын сақа»:
«Ер Төстік»:
«Қаңбақ шал»:
Шығарманың тақырыбы: Жауы
«Алтын сақа»:
«Ер Төстік»:
«Қаңбақ шал»:

ІІІ. Жаңа сабақ.

Ертегіге ұқсайды

Аңыз әңгімелер

Қиял- ғажайып әңгіме

Кейіпкерлері өмірде болған адамдар

Ауыз әдебиетінің бір түрі

Жиренше

Асанқайғы

Қарашаш

Алдар көсе

Қорқыт

Қожанасыр

Кейіпкерлері

Әз Жәнібек ханның тұсында өмір сүрген, шешен, ақылды

Дана, шешен, сұлу, Жиреншені өлімнен құтқарушы

\ Кесте бойынша оқушыларға жаңа сабақ түсіндіріледі. \

« Дүниеде не өлмейді?»

«Жиренше мен хан»

«Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу. »

«Жиреншеге Қарашаштың қазасын естіртуі»

«Жолмен де, жолсызбен де . . . »

«Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?»

ІҮ. Кейіпкер моделі


Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Қазақ халқының қолөнері
Менің туыстарым
Көгалдандыру. Ағаштар мен бұталарды отырғызудың мерзімі, тәсілдері
Сиырдың пайдасы
Дайындамаларды егеу
Жаттығу жұмыстары.қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар.8-сынып
Терезе элементтерін ажырата білуін тексеру
Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырдағы мемелекеттер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz