ҮІІ Оқушыларды бағалау

1. Халық ауыз әдебиеті аңыз үлгілерімен таныстыру
2. Қорқыт ата туралы айта отырып, ол туралы аңыздардан мәлімет беру;
3. Қобыз аспабымен таныстыру
Оқушылар:
Аңыздағы оқиға желісінің байланысын ұғынады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Желмая, Сырдария, Дрез.
4мин
3мин
5мин
Оқушылармен амандасу, «шаттық шеңбері» тренингі. Берілген үлестірме түрлері арқылы топқа бөлемін. Өтілген мәтіндердің үзінділері бойынша оқушыларды топқа бөлу. Әр топтан бір бағалаушыны сайлау. Бағалау парақшаларын ұсыну . Әр топ өз аттарына сәйкес не білетінін айтады. Топтар топ басшысын сайлап алады
Ітоп: Ер тарғын ІІтоп: Сатқын жапалақ ІІІтоп:Бес ешкі ІҮтоп:Қобыланды батыр
«Автор орындығы» әдісі оқушы өзі жазған эссесін отырып оқиды.
«Өрмекшінің торы »әдісі
Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, жіпті қарсы тұрған оқушыға сұрақтар беру арқылы лақтырады, дұрыс жауап бергендер жіпті саусақтарына орайды. Осылай жалғаса береді .
Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі.
Қошемет
Смайлик арқылы
3мин
3мин
5мин
7мин
2мин
3мин
Қызығушылықты ояту: «Ой тастау» Кім туралы айтып отырғанын сұрау.
Бейнеролик
Мәтінмен жұмыс.
«Әдеби үйірме» стратегиясы
1 топ: Сілтеме табушылар - мәтіндегі қызықты жерлерді табады.
2 топ: Сұрақ қоюшылар - Басқа топ оқушыларына сұрақ қояды.
3 топ: Баяндаушылар - мәтін бойынша топта өткен ой туралы баяндап береді.
4 топ: Ізденушілер - Қорқыт атаның бойындағы қасиеттерді табады.
Сергіту сәті. Көңілді күн
Ой қозғау (Оқушылардың шығармашылық қабілетін шыңдау үшін) .
«Иә», «Жоқ» стратегиясы
. Графикалық диктант.
1. Аңыз -ауыз әдебиетінің бір саласы бола ала ма? +
2. Аңыздағы оқиғаның шешілуі адамды жақсылыққа жетелейді деуге бола ма?. +
3. Қорқыт ата өмірде болған жоқ деуге бола ма? -
4. Аңыз әңгімелердің кейіпкерлері тарихи тұлғалар деуге бола ма? +
5. Аңыздағы кейіпкерлердің сөзі де, ісі де тапқыр бола ма? + (оқушылар жауаптарының ұтымдылығын, ерекшелігін атап өту)
«5»-5 «4»-4 «3»-3
смайлик
Қошемет арқылы
Бірін-бірі бағалайды.
7мин
3мин
«Салыстыру» стратегиясы
1 топ: Ертегі мен аңыздың ұқсастығы мен айырмашылығы
2 топ:» Аңыз» сөзін негізге алып сөзжұмбақ құрастыу.
3 топ: Қорқыт туралы әңгімеден қандай ой түйдіңдер?
4 топ: Қазіргі кезде Қорқыт ата сияқты тапқыр адам бар ма?Мысал келтір
Топтар өзін-өзі бағалайды.
INSERT әдісі . Әр оқушыға таратып беру
Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді?
VІ. Бағалау
Бағдаршам
Жиынтық бағалау
А. «Қорқыт туралы аңыздардың бүгінгі ұрпаққа берері не?» деген тақырыпқа ойтолғау жазады.
Ә. Ертегі бойынша адам бойындағы қандай кемшіліктер сыналады?
Б. Қорқыттың күйін аң-құс, жел, өзен қалай тыңдайды мәтіннен тауып жазады.
Жеке жұмыс «Табыс критериі»
Талпын
дым
Рефлексия
Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды?(оқытуды да, оқудыда ескеріңіз) ?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Сұрақ-жауап
1) Қорқыт ата кім?
2) Ол қандай адам болған?
3) Қорқыт ата қандай өмірді аңсайды?
4) Қорқытты қандай ой мазалады?
5) Ол бірінші рет қандай түс көреді, түсінде не көреді?
6) Ол өлімнен қашып құтылмасын біліп кайда оралады?
7) Екінші рет қандай түс көреді?
8) Қорқыт өлімнен осы жолы қашып құтылды ма?
9) Ол мәңгілік өмірді неден тапты?
10) Қорқыт күйін айналадағы тірі жан қалай тыңдайды?
қтың өн бойында қатысушылар формативті бағаланады. Қағазға жазылған «Таң қаларлық!», «Сөз жоқ!», «Келісемін!», «Креатив!» деген ынталандырушы сөздер көрсетіліп тұрады.
«Ментальды карта» әдісі.
«Бала Шоқан» тақырыбы жазылған плакат таратады. Аталған тақырыпта оқушылар жалпы түсініктерін жазып, басқа топтармен салыстыра отырып, тақтада қорғау керектігін айтады.
«Ментальды карта» әдісі.
«Бала Шоқан» тақырыбы жазылған плакат таратады. Аталған тақырыпта оқушылар жалпы түсініктерін жазып, басқа топтармен салыстыра отырып, тақтада қорғау керектігін айтады.
11) Қорқ1. Қорқыт ата кім?
а) әнші
ә) күйші
б) домбырашы
2. Қорқыт қандай музыкалық аспап жасады?
а) домбыра
ә) қобыз
б) асатаяқ
3. Қорқыт ата туралы не бар?
а) кино
ә) театр
б) кітап
4. Қорқыт атаның қандай күйлері бар?
а) ‘’Адай’’
ә) ‘’Аққу’’
б) ‘’Кісен ашқан’’
5. Қорқыттың бейіті қай жерде?
а) Алматыда
ә) Қостанайда
б) Қызылордада
6. Қорқыт қандай өмірді аңсайды?
а) мәңгілік
ә) бір күндік
б) бір айлық
Топтың жетекшісін сайлау. Топ жетекшілеріне бағалау парағы беріледі. (Өзін-өзі бағалау және өзгені бағалау)
Слайд №2
II. Қызығушылықты ояту бөлімі (бейне таспа) бейне таспаны көріп болған соң оқушылар өз пікірлерін ортаға салады. (Өзім қорытындылаймын)
Слайд №3
IIIтапсырма: Ой қозғау (Оқушылардың шығармашылық қабілетін шыңдау үшін) .
«Иә», «Жоқ» стратегиясы. Графикалық диктант.
1. Аңыз -ауыз әдебиетінің бір саласы бола ала ма? +
2. Аңыздағы оқиғаның шешілуі адамды жақсылыққа жетелейді деуге бола ма?. +
3. Жиренше мен Қарашаш өмірде болған жоқ деуге бола ма? -
4. Аңыз әңгімелердің кейіпкерлері тарихи тұлғалар деуге бола ма? + 5. Аңыздағы кейіпкерлердің сөзі де, ісі де тапқыр бола ма? + (оқушылар жауаптарының ұтымдылығын, ерекшелігін атап өту)
1. Баласының өлімін әкесіне қалай естіртер едіңдер? (проблемалық сұрақ)
2. «Әңгімедегі бақытсыз жан» тақырыбына эссе жазу.
3. Хан мен Жиреншені көз алдыңа елестете отырып суретін салу.
Толғаныс сәті:
- Бүгінгі сабақта нені үйрендік?
Не ұнады? Не ұнамады?
Әр топтағы оқушылар парақшаға рефлексия жазады.
лған танымдық-әдістемелік сайт Кембридж бағдарламасы Бала Шоқан
БАЛА ШОҚАН
ADMIN · ФЕВ 21ST, 2014 · 0 COMMENT
Оңтүстік Қазақстан облысы
Кентау қаласы
№23 Ә. Бөкейханов атындағы жалпы орта мектеп
Утжанова Нурсулу Ратбаевна
Сапарғали Бегалин
Тақырып:
Бала Шоқан
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы:
5
Пәні:
Қазақ әдебиеті
Әңгімені жан-жақты меңгерту, талдауға, өз ойын еркін
жеткізе білуге, салыстыру, қорытынды жасай білуге
үйрету.
Әңгімені жан-жақты меңгереді;
Өз ойын еркін жеткізе біледі;
Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді;
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
«Миға шабуыл. » әдісімен
өткен тақырып бойынша кері байланыс жасайды.
«Ментальды карта» әдісі.
«Бала Шоқан» тақырыбы жазылған плакат таратады. Аталған тақырыпта оқушылар жалпы түсініктерін жазып, басқа топтармен салыстыра отырып, тақтада қорғау керектігін айтады.
«Салыстыру» стратегиясы бойынша жаңа тақырып бойынша жұмыс жүргізеді;
Бала Шоқан туралы 5 жолды өлең шығарады.
1. Зат есім. Кім ? не?
2. Сын есім. Қандай ?
3. Етістік. Не істеді?
4. Синоним.
5. Сезіну.
Плакаттың бір бағанасына шығарманың әсер еткен тұсын жазып, екінші бағанасына не үшін әсер еткенін жазады. Сынып алдында жұмыстарын қорғайды.
Интербелсенді тақта арқылы сұрақтар көрсетеді. «Ұялы телефон желісі» әдісін қолданады, төмен желіге көмек береді.
Жоғары желі - толық түсіндім;
Орта желі - жартылай түсіндім;
Төмен желі - мүлдем түсінбедім;
Бағалау кезеңін жариялайды.
-әр дұрыс шығарылған 1 дұрыс жауап - 10
-кері байланыста өзінің пікірін дәлелдеу-10
-үй жұмысы үшін-10
-белсенділігі мен дұрыс пікір ұсыну-10
-түйінді сұраққа жауап беру-10
-топ мүшесіне көмектесу, ынтымақтасып жұмыс жасауы-10
Баллды бағаға ауыстыру:
«5» - 70-80
«4» - 50-60
«3» - 30-40
«2» - 0-20
«Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін таратады.
Үй тапсырмасын береді.
Рефлексия плакаты,
Стикер
Аңыз әңгіме Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу
Сабақтың мақсаты: Аңыз әңгімені оқыта отырып сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қоя білуге, жауап беруге үйрету, ауызекісөйлеуге, мәтінді дұрыс оқып түсінуге, сөздік қорын молайтуға, практикалық жұмысты бере отырып тіл дамытуға пайдалану. Жиренше мен Қарашаш әңгімелері арқылы ұлы адамдар өмірін өнеге ету, адам бойындағы жақсы қасиеттерді, ақылдылық пен тапқырлықты дамыту.
Сабақтың әдісі: баяндау, түсіндіру, сұрақ жауап
Сабақтың түрі: жаңа білімді бекіту, оқып үйрету
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, кестелер интерактивті тақта арқылы көрсетілетін сызба нұсқалар
І. Ұйымастыру: оқушылармен амандасу, оқушылардың оқу құралдарын түгелдеп, сабаққа әзірліктерін
қадағалау
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
1. Ертегілер, олардың түрлері, ерекшеліктері.
2. «Алтын сақа», «Ер Төстік», «Қаңбақ шал» ертегілерін қайталап оқып келу. Осы ертегілер бойынша « әңгіме кестесін» толтыру
Әңгіме кестесі
ІІІ. Жаңа сабақ.
Ертегіге ұқсайды
Аңыз әңгімелер
Қиял- ғажайып әңгіме
Кейіпкерлері өмірде болған адамдар
Ауыз әдебиетінің бір түрі
Жиренше
Асанқайғы
Қарашаш
Алдар көсе
Қорқыт
Қожанасыр
Кейіпкерлері
Әз Жәнібек ханның тұсында өмір сүрген, шешен, ақылды
Дана, шешен, сұлу, Жиреншені өлімнен құтқарушы
\ Кесте бойынша оқушыларға жаңа сабақ түсіндіріледі. \
« Дүниеде не өлмейді?»
«Жиренше мен хан»
«Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу. »
«Жиреншеге Қарашаштың қазасын естіртуі»
«Жолмен де, жолсызбен де . . . »
«Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?»
ІҮ. Кейіпкер моделі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz