Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мерзімі: 17.09.2015ж Уақыты: 16-15 Сынып: 7 а, ә
Сабақтың тақырыбы Having friends
Сабақтың мақсаты: жаңа сөздермен танысу, топтық жұмыста өздікпен жұмыс жасау арқылы бірлесе білім алуды жүзеге асыру, Достыққа байланысты және адамның бойындағы қасиеттерін сипаттайтын сөздерді қолдана отырып, мәтін құрастыру және сөздік қорын молайту.
Күтілетін нәтиже: Тақырып бойынша сөздік қорлары кеңейеді және білімдері мен түсініктері қалыптасады.
Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдері: Диалогтік оқытуды қолдану, топпен, жұппен жұмыс,<<Сұрақтар шеңбері>> <<Сәйкестендіру стратегиясы
Дереккөздер: Оқулық, грамматикалық таблица
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
4 мин
Кіріспе Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін <<Уақыт шеңбері>> әдісі бойынша тренинг ұйымдастырамын. Есімдеріне байланысты 3 топқа бөлемін.
Шеңберлене тұрады, I have been /done формасын пайдаланып, сөйлем құрастырады және бұл тізбек бойынша жалғасады. Алфабит ретімен есімдері бойынша 3 топқа бөлінеді.
Оқулық Ағылшын тілі Алматы <<Атамұра>> 2012
5 мин
Өткен сабаққа қайталау жасау. Берілген тіркестердің мағынасын ажырату.
A friend is someone who understand you. 2. A friend is someone trust, someone you con play games, do homework together. 3.A friend is someone you can rely on, someone you can share things together. A friend is someone who cares for you. A friend is someone you like.
Топтық жұмыс жасай отырып, сөйлемдерді бірге аударады.
1. Дос деген сені түсінетін адам.
2. Дос деген сен сенетін, бірге ойнай алатын, үй тапсырмасын бірге орындай алатын адам. 3. Дос деген сен арқа сүйей алатын, заттарыңды бөлісе алатын адам. 4. Дос деген сенің қамыңды ойлайтын адам.Дос деген сен жақсы көретін адам.
10 мин
Жаттығумен жұмыс Еxercise 4 ninteresting-boring, charming-, shy - talkavive , Lively-, patient-impatient, polite-impolite, kind-unkind, active-inactive, gentle-rude, lazy-hardworking, helpful-unhelpful,reliable-unreliable
<<Бағдаршам түстес парақшалар>>
10 мин
<<Сұрақтар бұрқасыны>> Әдісі бойынша дос туралы берілген сұрақтарға жауап беруді тапсырамын.
What's your friend's name? 2. How old is your friend? 3. Has she got brothers or sisters? 4. Where does he live? What's he/she going to be when he finishes school? What's her/his hobby? What kind of music does she like? What's her/his favourite subject? What sports does he play?
8 мин.
Cтюарт туралы мәтінді оқып, мағынасын түсінуді тапсырамын.
Мәтінді топ бойынша кезектесіп оқиды, мағынасын аударады, жаңа сөздермен танысады .
2 мин
Рефлексия <> әдісі бойынша жасауды тапсырамын.
Стикерге сабақтың ұнаған 2 тұсын және келесі сабаққа өз ұсынысын жазады.
3 мин
<<Бір сөз, бір сөйлем>> әдісі бойынша жұптық жұмыста сабақты қорытындылаймыз Сабақ барысына оқушыларды формативті мадақтау түрінде бағалаймын. Келесі оқылымға өздерінің достары туралы мәтін құрастырып келуді тапсырамын.
Жұбы айтқан сөзге екіншісі сөйлем құрастырады.
Үйге тапсырмаға <<Менің досым>> тақырыбында эссе жазады.
Мерзімі: 17.09.2015ж Уақыты: 16-15 Сынып: 7 а, ә
Сабақтың тақырыбы Having friends
Сабақтың мақсаты: жаңа сөздермен танысу, топтық жұмыста өздікпен жұмыс жасау арқылы бірлесе білім алуды жүзеге асыру, Достыққа байланысты және адамның бойындағы қасиеттерін сипаттайтын сөздерді қолдана отырып, мәтін құрастыру және сөздік қорын молайту.
Күтілетін нәтиже: Тақырып бойынша сөздік қорлары кеңейеді және білімдері мен түсініктері қалыптасады.
Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдері: Диалогтік оқытуды қолдану, топпен, жұппен жұмыс,<<Сұрақтар шеңбері>> <<Сәйкестендіру стратегиясы
Дереккөздер: Оқулық, грамматикалық таблица
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
4 мин
Кіріспе Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін <<Уақыт шеңбері>> әдісі бойынша тренинг ұйымдастырамын. Есімдеріне байланысты 3 топқа бөлемін.
Шеңберлене тұрады, I have been /done формасын пайдаланып, сөйлем құрастырады және бұл тізбек бойынша жалғасады. Алфабит ретімен есімдері бойынша 3 топқа бөлінеді.
Оқулық Ағылшын тілі Алматы <<Атамұра>> 2012
5 мин
Өткен сабаққа қайталау жасау. Берілген тіркестердің мағынасын ажырату.
A friend is someone who understand you. 2. A friend is someone trust, someone you con play games, do homework together. 3.A friend is someone you can rely on, someone you can share things together. A friend is someone who cares for you. A friend is someone you like.
Топтық жұмыс жасай отырып, сөйлемдерді бірге аударады.
1. Дос деген сені түсінетін адам.
2. Дос деген сен сенетін, бірге ойнай алатын, үй тапсырмасын бірге орындай алатын адам. 3. Дос деген сен арқа сүйей алатын, заттарыңды бөлісе алатын адам. 4. Дос деген сенің қамыңды ойлайтын адам.Дос деген сен жақсы көретін адам.
10 мин
Жаттығумен жұмыс Еxercise 4 ninteresting-boring, charming-, shy - talkavive , Lively-, patient-impatient, polite-impolite, kind-unkind, active-inactive, gentle-rude, lazy-hardworking, helpful-unhelpful,reliable-unreliable
<<Бағдаршам түстес парақшалар>>
10 мин
<<Сұрақтар бұрқасыны>> Әдісі бойынша дос туралы берілген сұрақтарға жауап беруді тапсырамын.
What's your friend's name? 2. How old is your friend? 3. Has she got brothers or sisters? 4. Where does he live? What's he/she going to be when he finishes school? What's her/his hobby? What kind of music does she like? What's her/his favourite subject? What sports does he play?
8 мин.
Cтюарт туралы мәтінді оқып, мағынасын түсінуді тапсырамын.
Мәтінді топ бойынша кезектесіп оқиды, мағынасын аударады, жаңа сөздермен танысады .
2 мин
Рефлексия <
Стикерге сабақтың ұнаған 2 тұсын және келесі сабаққа өз ұсынысын жазады.
3 мин
<<Бір сөз, бір сөйлем>> әдісі бойынша жұптық жұмыста сабақты қорытындылаймыз Сабақ барысына оқушыларды формативті мадақтау түрінде бағалаймын. Келесі оқылымға өздерінің достары туралы мәтін құрастырып келуді тапсырамын.
Жұбы айтқан сөзге екіншісі сөйлем құрастырады.
Үйге тапсырмаға <<Менің досым>> тақырыбында эссе жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz